Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 11/03/20 ve všech sekcích
-
3 body
-
3 body
-
Není to ani tak vtipný, ale zmrd trošku narazil! Dobře mu tak. První nesmělé krůčky k vzájemnému porozumění - že by to nakonec přeci jen šlo..mp43 body
-
Tak jen pro aktualizaci doplňuji další potřebné věci: Držák snímače zatížení na karoserii - 6R0612405 Průchodka pro kabeláž ke snímači - 6Q0971905J obojí je stejné pro verzi HB a Combi Nevím jak to je u předcházejících ročníků ale MY18 má určitě i zadní nápravu úchytem pro snímač zatížení. Montáž není složitá ale obnáší to demontáž brzdové hadice pro LZ třmen (respektive hadici nápravy). Nasleduje tedy odvzdušnění brzdového systému. Zarazila mě cena držáku, kdy za kus plechu chce ŠA přes 500Kč. Někdy mě ceny dostávají... P.S.: Dálkové světla jsem zprovoznil s původní BCM 6C0937090E kde jsem využil kodování pro Xenony a přepnutí probíhá bez problémů. Jediné co se musí upravit je druh zátěže v adaptacích kde jsem nemohl použít "všeobecné LED světlo" ale použil jsem "světlo 12W" a až poté začalo BCM brát LED dalkové že jsou O.K. Bohužel se ale rohové světla nedají rozsvítit jinak než přes FL BCM 2Q0937090B která umožňuje ovládat světla pomocí ŘJ 55 (AFS)... :-(2 body
-
Jednoznačně automat. Nastavíš teplotu a už na to nikdy nemusíš hrabat. Tečka.2 body
-
Každý svého štěstí strůjce. Při registraci si souhlasil s pravidly, které jsi, i po několika upozorněních, porušoval a logicky přišel trest. V případě, že se ti pravidla nelíbí, nechoď tu a založ si své fórum se svými pravidly. A klidně na mě buď za můj názor rozzlobený. edit: Mínus jsem čekal. Argumenty spolu s obhajobou zřejmě došly. Nepřekvapuje mě to. edit 2: koukám, že jsem se trefil přímo do jádra problému, když si mi omínusoval veškeré mé poslední příspěvky. Ty budeš asi trpět nějakou dusěvní poruchou méněcennosti, ne?:-)2 body
-
Nastavit hodiny, nastavit koncove pozice oken, ujet par metru aby zhasla kontrolka posilovace volantu (tim zmizi i chyba z diagnostiky).1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Viděl jsem :) Ve čtvrtek si jdu pro svou, tak pak uvidím jaký má zvuk v otáčkách.1 bod
-
1 bod
-
Taky to moc nechápu. Pokud kvůli pneu neprojdes na STK , tak věř , ze to je nic proti tomu když pak budeš účastník nehody a je jedno zda budeš viník nebo ne.. takže spis než řešit STK kvůli pneu bych řešil co mě to bude stát když když to například někdo za mnou nedobrzdi a vleti do mě a ještě si u toho něco udělá 😁 Když budeš mít správnéra pneu podle TP tak viník bude on, ale pokud budeš mít jiné rozměry které nejsou v TP tak už to muže jít vše za tebou1 bod
-
1 bod
-
Nepřezouvat i při jen městském využití auta je imho pitomost. Sám jsem si před cca deseti lety tuhle kravinu vyzkoušel. Ke konci února jsem koupil skladovku a byla logicky na letních a mě se opět logicky něchtělo přezouvat, když už zima přece končí a budu jezdit jen po Praze. No a asi za týden pohodového ježdění po suchých cestách jsem uvíznul na parkovišti, protože jsme se zdrželi u známých na návštěvě a ono k večeru namrzlo. Auto (zadokolka) se nám s pomocí známých povedlo do kopečku vytlačit a tu cestu domů (cca 4 km) bych nikomu nepřál zažít. A to nebyla žádná zásadní námraza, jen prostě teplota klesla k nule a bylo před tím mokro.1 bod
-
Naopak, všude se o tom píše, že se u Enayq 80 při větším rozměru liší rozměry pneu. I sami novináři to píšou.1 bod
-
1 bod
-
Tak jsem včera vyzvedl auto po přehrátí sw. Na první dojem je motor v nižších otáčkách méně hlučný a víc udušený. Ale možná jsem jen citlivý posluchač a funguje i placebo, těžko říct. Cestou domů proběhla i regenerace uvidíme kdy bude další. Zmínil jsem se i o častých regeneracích, tak přijímací technik říkal, že je to u tohohle motoru normální a technik co mi auto vydával tak mi doporučoval nucenou regeneraci u nich.... Přidávám i screeny před i po z VAG DPF, je tam vidět číslo nového sw1 bod
-
Jde to řešit objednáním základní řady "Ambišn" a pak vše dohazet do výbavy Style, ale ta cenovka si myslím bude o dost vyšší, že si ještě rád necháš automat. :-)1 bod
-
Přidávám aktualni odkaz na užitečnou stránku o postupu výstavby dálnic a rychlostních silnic v Polsku. Černá barva - vystavba dokončena; Červena barva - silnice ve výstavbě; Zelena barva - probíhá výběrové řízení; Modrá a žlutá barva - silnice v přípravě. https://www.gddkia.gov.pl/frontend/web/userfiles/articles/s/sprawdz-na-mapie-przygotowanie-d_3198/mapa_pbd_11_10_2020.pdf1 bod
-
To asi nepůjde a přesně z toho důvodu, že jsou pro mě některé fičůry nevyužitelné a zbytečné jsem do Scaly nešel a vzal výběhový a zastaralý Rapid style+. Každý by se smál verzi scaly Junior, ale já bych si do něj konfiguroval co potřebuji a "individualizoval." Už se jakémusi návrhu juniora na netu vysmívali.1 bod
-
1 bod
-
Jestli můžu, trochu to doplním. Ve ŠKODA Plus se v rámci ročních vozů objevují dva typy aut. 1. Referentské vozy - služební vozy zaměstnanců. Mívají různé specifikace a jednoduše je poznáte na místě podle středočeských RZ. Tyto vozy si prodejci "losují", jak správně píše @stanmar 2. Tzv. vozy MAL - auta po ročním operativním leasingu pro zaměstnance. Většina zaměstnanců je využívá pro manželky apod. Ty mají vždycky pražské RZ a specifikace bývají dost podobné. Tyto vozy prodejce "dostane", případně si je de facto sám vytvoří, když např. zaměstnanec dealerství využívá program MAL.1 bod
-
Sis trochu spletl server, ne? Tohle je taková klasická ukázka expertů z Novinek. "Proč tam nedají aspoň šestiválec?" "Tyvole, xxxx (dosaďte libovolnou značku) má tohle a přitom stojí jenom xxx (dosaďte libovolnou cenu pod 300.000)!" "Jooo, kdyby to stálo půlku, tak by se to prodávalo, tohle nebude nikdo chtít!" "Proč jako nebude kombík? Zasranej koncern zase nechce tu naši Škodovku dýchat!" a vzápětí "Škodovka už dávno není naše, jsme jen montovna!"1 bod
-
1 bod
-
To je zbytecne komplikovany. jde to i bez rele !!! Kup si 2x tenhle kabel http://www.ebay.com/itm/152053452666?_trksid=p2060353.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT Delaji ho i na velkou pojistku: http://www.ebay.com/itm/322064919556?_trksid=p2060353.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT Tyto dva kabely vzajemne spojis. No a pak viz obrazek, ktery jsem ti nakreslil. Je treba najit volnou pozici v pojistkovce co se spina po otoceni klickem, nebo muzes pouzit i obsazenou pozici, Obe varianty pochopis z obrazku. Je to vlastne prepojeni rozvodu k zapalovaci a udelas to pohodlne zepredu behem chvilky a kdyby jsis to rozmyslel vratis to rychle a lehce do puvodniho stavu. Proc to delat slozite, kdyz to jde jednodusse. Tu klemu (propojeni) v tom levem konektoru ,muzes udelat z nozicek nejake stare pojistky ktere spojis, nebo ji muzes zkusit ji prelomit, aby zustaly nozicky porad spojeny.1 bod
-
Zámek volantu je mechanická záležitost, když odpojíš baterku, nic ti nebrání mít klíč zastrčenej v zapalování a otočit ho do polohy "Odemčeno", abys mohl s řízením manipulovat. Pokud neodpojíš baterku a jen při zapnutým zapalování rozpojíš elektrickej přívod do bagu, naskočí do ŘJ chyba "Závada bagu" a ta se pak musí vymazávat VAGem. Daleko důležitější ale je MOŽNOST, že při náhodný manipulaci v autě by mohlo nějakou závadou, rušením nebo kterým hromem v okamžiku kdy jseš nakloněnej k volantu a "rejpáš se mu ve střevech" dojít při zapojený baterce k odpálení bagu - minimálně bys vypadal jako rozmixovanej jahodovej jogurt. K odpálení bagu stačí poměrně malá energie, někde jsem čet, že do ŘJ Roomstera se přidával kondenzátor 220uF/16V kvůli tomu, že při prvních testech NCAP došlo k neodpálení bagů při nárazu zepředu, protože se mechanicky urvala baterka od přívodu kvůli posunu konstrukce při deformaci a v elektronice už nezbylo dost energie pro odpálení bagů. Ten kondík je malej, vypadá jako váleček centimetr v průměru a půl druhýho vysokej. Problém je, že takovejch kondíků a dalších, mnohdy větších, je po celým autě několik - jsou všude v elektronice, v rádiu, v centrálu, v řídicích jednotkách motoru, ABS, klimy i řízení - a všecky jsou připojený na napájení. Dohromady pak mají dostatek kapacity pro nechtěný odpálení bagů - pokud se nejdřív neodpojí baterka a rozsvícením obrysovek se tyhle filtrační kapacity nevybijou. Ono se ani s baterkou natvrdo připojenou 1 000 000x nemusí vůbec nikomu nic stát a v tom milión prvním případě bag buchne...1 bod
-
Až dočtu tu recenzi, tak sem taky něco napíšu.... auto za víc jak mega a má dojezd 300km a pak cihla na 6-8 hodin 11kW full. To je tak to maximum, co lze doma zařídit (32A, 400V) a to budou přívodní kabely pěkně svítit. Docela fail. Kolik je v ČR supercgargerů na inzerovaných ca 125kW? 2. Ohřátí aku, zkrácení životnosti. Vmax 160km/h? To má být co? Vyhnat řidiče ze silnic betonováním provozu (tak jak to některá tranzitní města dělají už teď - kasičky, semafory, kruháky, 50/30ky,...)? Ok, stejně v ČR není nic legálního, kde by se dalo 130+, ale auto s 160 km/h v techničáku, trapas. Píšou tam "mohutné, ale vevnitř prostorné", ale co tam teda má být? Zvenku Kodiaq, zevnitř citigo? Na soudy, jak je s místem srovnatelný s kodiaqem, bych byl opatrný. Ty baterky a pohon, ty s místo vezmou. Vůbec celá diskuse dole je plná trefných poznámek... ale teď už aspoň vidíme, jak vypadá "průměrné emise na flotilu" v praxi. Budou reexporty, nákupy na dealery a podobné švindly, jen proto, aby mohlo 1,5/2,0TSI vůbec vyjet. O tom, že 150-200k dotace z daní je další švindl, ani nemluvě. Další švindly následují ve vyúčtování za elektřinu pro všechny občany ČR. "Zatím je (čistě) elektromobilů ze všech registrovaných vozidel asi 2 setiny procenta". LOL. V základu 18 plechotrony, gratuluji. Přívěs 1400kg. Jiný dvoutunovky zvádnou 2,1-2,4 tuny. Firemní elektroauto? Pro mlíkaře nebo řemeslníka možná, pro cesťáka ani náhodou. A řemeslník bude to mrtva jezdit svou shniu felinou nebo Partnerem. Levnější výroba a provoz?-1 bodů
-
1000ks letos a 1000ks 2021, to nemůžou myslet vážně, :-( , vedle toho statisíce ks ostatních modelů, chjooo , viděl jsem to jako opravdu elektro cestu pro škodovku. Vyklubává se z toho předělaný šuplíkový ropák ( fakt hodně pěknej ) a jeho transformace na elektro. Mno snad z toho ŠA vykřesá něco víc, služby nad elektro ( taxi/pronájmy atd). Příští rok dorazí EU T3 a EU TY - statisíce ks, to bude Enyaq pro srdcaře ? kdo dá 1.5míče za ŠA když tu bude za 1míč EU T3/Y. Přestávám to chápat. Q2 2021 Enyaq v elektro éře by musel být Enyaq II nebo přece něco podobného, roční / kvartální updaty/upgrady jsou i mohutné. Kdo prosím bude servisovat 1000ks sérii ? Jestli jich nevyrobí tak 50tis. ks ročně, tak je to smutné. chjooo. Tak jdeme čekat na ID4. na konec září..snad tam to bude jiné. Roska-1 bodů
-
Odpovědí bych se asi dopustil OT. Ano byl to výlet s jiným EV a v dobách při nabíjení proběhl sightseeing (jak? na elektroběžkách??). Na to musí odpovědět autor. Ale z toho komentu na mě zapůsobila ta část, jak jsou ti Nizozemci strašně odpovědní a ekologičtí, hned se vrhli na plánování trasy a hledání možnsti nabíjení (pro mě několik hodin googlení, hlavně hotelů, volání atd.) Takže diktát daný povahou auta. Sory za OT, ale já mám oturbence, nasednu, nastartuju a do 10s jedu. Ne, nekotlím to, protože naštěstí mám pár set metrů k hlavní. A co bych jako udělal, kdybych měl nájezd na dálnici doslova za domem? Pojedu 60 první 3 km? Taky už jsem takové coldstarty zažil. Ano, dochlazuji, oproti tomu, co hlásí škodovka. Koukám na teplotu oleje a ta po minutě stání spíš stoupá, rozhodně nejde dolů o 5°C, ale dělám to. Toť vše. A já radši toho mastodonta než Enyaq, kde údajně vevnitř není moc místa. Vzhledem k mizerné nabídce počtu ks už vím, odkud to fouká.-1 bodů
-
Zdravím chlapi, mám uplně stejný dotaz. Mám klasiku Rapid 2016, kde ve výbavě fresh jsou litá kola R15, nejde tam použít větší pneu než 185/60? Třeba 195/65?-1 bodů