Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 11/07/20 ve všech sekcích
-
Areaview až 06KT/21 Zmeny od 48KT/20: Turn Assist Elektrické rolo batožinového priestoru Stredový airbag Povinný eSound pre PHEV Odpadá držiak na pero v lakťovej opierke Zmeny farieb: EOP hnedá maple 15KT/21 SOP zelená mamba 15KT/21 EOP čierna crystal 18KT/21 SOP sivá graphite 34KT/21 SOP oranžová phoenix 43KT/21 Od 1.1.2021 opätovné navýšenie cien a výbav, kompletný prechod na pakety... Fakt idú z toho spraviť nepredajné auto.4 body
-
2 body
-
2 body
-
Ahoj. Smazaní vyměna oleju. 1. Otočit klič ukaže se nam výměna oleje nyni. 2. Otočit klič k polohy 0 a vyndat klič. 3. Natlačit knoflik 0.0/set a drzet natlacený 4. Otočit klič aby kontrolky se rozsvitily a ukazlo výměna oleje 5. Potvrdit smazaní intervalu knoflikem 0.0/set Smazaní servisní prohlídky. 1. Otočit klič ukaže se nam výměna oleje nyni. 2. Otočit klič k polohy 0 a vyndat klič. 3. Natlačit knoflik 0.0/set a drzet natlacený 4. Otočit klič aby kontrolky se rozsvitily a ukazlo výměna oleje 5. Potvrdit smazaní intervalu knoflikem 0.0/set Kdyby nekdo mne nerozuměl tak teto video ukaže Nulovani servisu To je přispěvek pro Lidi co nemaji diagnostiky a chci sami výměnit olej nebo smazat se poznámky1 bod
-
Hledej za tím emise, nově musí mít každá výbavová kombinace zvlášť homologaci (resp změní se hmotnost auta -> jiné emise). Tedy je levnější udělat homologace pro 3-4 pakety a jejich kombinace, než pro 1000 kombinací různých příplatků... Nechci malovat čerta na zeď, ale díky individuálním příplatkům se u koncernu dala udržet cena v rozumné hladině, když chtěl člověk nějaký specifický prvek, ale s tímto přechodem na "asijský" systém...1 bod
-
ved preto nejaka tenka lista aby nebolo vidno pripadne nerovnosti od rezania strihania. ja si dokazem niektore veci skomplikovat :D1 bod
-
Jestli budou jen pakety, ktere jsou pro me ted zcela nepouzitelne, tak uz je to stejne jedno. K cemu je mne drobna cenova vyhoda, kdyz do paketu narvou vzdy nejakou uplnou picovinu. Zacalo to nesmyslnymi restrikcemi mimoradnych vybav pro levnejsi stupne. Pak zacali s AM prakticky bez moznosti mimoradnych vybav. A ted uchylnymi vazbami vybav (napr. nucene "hlidani mrtveho uhlu" k el. sedadlum). Jestli bude prechod na pakety, tak s jejich podobou u aktualni generace ma ucta. Myslel jsem si, ze horsi skladbu vybav nez u SIII FL (alias narveme do zakladu Amundsen) nebude mozne vymyslet.1 bod
-
To je jednoduchy. Servis vydelava ne na praci, ale na dilech1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Pawouk nás tu sežere, protože to není úplně o alarmech, tak bude lepší dál řešit jen ty alarmy. 😄 Ale abych odpověděl... Barák u kterýho je to focený, tak měl ještě nedávno jedno parkovací místo volný. Teď tam parkuje jeden velice "příjemný" člověk dvoubarevnou starou šunku. Plus teda mafián z toho baráku začal asi před rokem využívat druhý parkovací místo v garáži, který ani nevím jestli mu patří a platí ho, protože tam celý roky nikdo neparkoval. Ale možná by stačilo obejít tady baráky a poptat parkovací místa. Např. starší pán z protějšího baráku tam má dvě místa, točí tady asi 5 aut, ale často je jedno místo volný. Tak třeba by to pronajal. Ale cenu bych vzhledem k poplatkům hádal minimálně 1500 měsíčně. Nebo zavolat na správní firmu, pan Voják nebo paní Brunclíková by mohli vědět jestli je někde něco volný nebo kdo má víc míst. Krade se tady celý roky poměrně hodně. Auta, kola, světla, rádia, navigace. Před rokem několik bytů a před pár lety tady dokonce přepadali se zbraněma lidi v garážích a domech a pak za jejich přítomnosti ukradli co mohli. Bezdomovci a fetky tady chodí dost často, chrápou tady ve křoví. Tyhle světla se prodávaj na každým rohu. Vrakáče, bazary, servisy, na všech možných bazarových stránkách a pokud je člověk nemá nějak označený, tak je nikdy nenajde. Nejde to ani podle štítku a data výroby. Často ty světla praskaly kvůli W5W parkovačce v horní části, teklo do nich apod., takže to má hodně aut vyměněný a neodpovídá to výrobě auta. Navíc si je moc lidí nepřiplatilo, takže při výrobě se do auta 2011 namontovali klidně 2009. Havarijko je nejlepší řešení. Já bych teď potřeboval i havarijko na motorku (týden vydaný papíry a novej stroj), ale to havarijko vychází stejně draho jako na 2x dražší auto. A to proto, že se nezapočítává doba co má člověk havarijko na auto, takže u motorky jsem na 0 měsících. U předchozích aut jsem měl vždycky zámek řadičky a zamykal i když jsem šel od auta na pět minut. Chtěl jsem to dávat i do O3, dokonce existuje i varianta kdy se to zamkne samo a odemyká se čipem, takže to není tak otravný jako klíč. Pak mi ale jeden člověk ukázal jak to odemkne a zájem mě přešel. Je sranda když si člověk nechává v autě něco dodělávat nebo zapojit např. na pevno kameru a vidíš jak člověk co to umí během okamžiku rozebere půlku auta. Pokud ten zloděj umí, tak si během chvilky vezme co ho napadne.1 bod
-
Ahoj, Dlouhodobá cca 6.1. Teď jsem jezdil přes celou Prahu sem a tam po okruhu nebo tunelama a spotřeba ~5.5 litru. Ve městě jezdím podle limitů + 4, mimo město “na malý body” = okresky do 110 a dálnice do 150 když je prázdno. Cesty mix, většina delší než 20 km a spíš jedu na pohodu, žádná brzda plyn a nechávám brzdit motor nebo plachtim :)).1 bod
-
😂 vždy se usmívám nad tím, když někdo o něčem mluví bez zkušeností a na základě slyšel jsem, jedna paní povídala 😂😂😂 máme zkušenosti s chiptuningem již 20 let na různých autech, také máme zkušenosti s powerboxy již 12 let. Obojí funguje, každé ale jinak. Pokud ale chcete zlepšit výkon, cítit větší zátah, mít větší akcelerace bez problémů se zárukou vozu, tak klidně do Racechip jděte. Funguje to, jednoduchá instalace, výkon naroste, výhoda toho je opravdu při řešení záruky, ale jinak to samozřejmě není tak dokonalé jako kvalitní chiptuning dělaný na míru a doladěný k dokonalosti, kde se dá doladit hlavně u DSG rychlost, odezva a kultivovanost. Pak to vše jako celek funguje opravdu dokonale a proti originálu je to zcela jiný zážitek a radost z jizdy. Takže za těch 7.500kč je Race Chip RS co používáme na X autech při záruce již zmíněných 12 let je zcela bez problémů. jinak samozřejmě oficiálně nic takového u Škoda Auto dealerů neexistuje, že to nějaký dealer nabízí je čistě jeho zájem.1 bod
-
S kolegou Tomášem, alias@brabisson jsme vymysleli další smlouvu a hned následovalo předělání smlouvy i jeho manželce. POV 100/100 mil Kč HAV spol. 5% min 5000Kč na pojistnou částku 1/4mil bezlimitní skla ZDARMA: - úrazové pojištění - pojištění nezaviněné nehody - pojištění pneu a disků Vše za 4000Kč/půlročně. Pojistník nemá plné bonusy, jinak by to bylo ještě o něco lepší. Díky Tome. @Barenasparena Tady to bude projekt sám o sobě, pokud ho dotáhneme. Stejné nebo i lepší krytí za poloviční platbu stávajícího pojistného. POV + HAV + skla. Stay tuned 😂1 bod
-
pokračování k tématu, po servisu a více jak měsíci trápení.... - restart IT s náběhem až nekolik minut, při restartu nejde napěti do USB !! - neustále vypínání asistentů za jízdy pořád dokola s patřičným zvukovým a grafickým hlášenim... - line asistent potvrzuji, že jede klidně podle letícího meteoritu, jen ne podle bílých čar na silnici....když uz ten škodováckej krám má front asistent, mohl by si odpustit škubat volantem doleva přímo před protijedoucí auta na úzké silnici - tohle naprogramoval kokos - zadní parkovací senzor tak v 1/5 případů nefunguje, hlášky má i cestou dopředu - odpojoval jsem vlek, nechal jsem si nastartovaný motor, po chvílí zas hustokrutá oranžová ikona na LCD....ignorace, běžný stav. Pak přišel email ze servisu, že se mi auto automaticky nabonzovalo s nefunkčními předními světly a že se mám určite stavit u nich, protože mi to v rámci záruky opraví. IT to fakt hlásí, tak hledám ty světla, co nesvídí, ale ty mi už stojí odpojené doma na dvorku :) něco k ergonomii: - obrovský display místo budíků, kde chybí zakladní informace - čas, nemá dokonce ani pevné místo na IT (po přeepnutí na Android Auto se přestěhuje klima a čas jinam...) - display nad volantem má 3 módy, použitelný je jen jeden, když jsou zobrazeny budíky. Ty druhé dva módy budíky nemají, místo nich je témeř volná plocha, kde se skoro nic nezobrazuje ...k čemu tam ty módy jsou ? ....kdybych měl Kolumbuse, bude tam navigace.. - pod sedačkami není ani kousínek přihrádečky na vesty... - ukončení hovoru tlačítky na volantu znamená vlézt do menu a složitě vybírat, O3 měla intuitivně ukončit hovor jako první volbu (první věc, co člověk dělá, když dohovoří...) - kabely v USB-C taky nedrží nějak zvlášť pevně - nemá to v interieru CL zásuvku, k čemu prodávají to CL přísušenství ? Abych si to zapojoval v kufru ? - vana do kufru: už to není guma jako v O3, ale kluzký levný plast - vlevo v kufru uděali dírky, tam patří druhý háček, za který jsem musel zaplatit 150 Kč, mimochodem je ale tak nízko, že nákupní taška v něm už nevisí, ale povaluje se - nastavení sklonu světel....OMG zase zahrabané v menu, vezl jsem dvě děti a plyšáka a už na mě všichni po setmění blíkaj, že je oslňuji...já to rád seřídím, ale chápejte, za jízdy si nesmím hrát s audiovizuálm zařízením.... - po zapnutí tlačítka ofuku předního okna se zapne AC a zůstane zapnutá i po vypnutí / nastartování, když byla předtím ručně vypnutá... - plato kufru liftbacku není zlomené, ale v kuse....po otevření kufru mají věci na platě tendenci se přeskupovat - ten slavný modrý trychtýř na ostřikovač tam vůbec nedrží něco pozitivního: - 2.0 TDI žere pod 5 - couvací asistent pípá do repro jemnější melodii a dobrý nápad: stereo podle toho, ze které strany je blíže překážka - všude led jsou fajn, ikdyž jsem zjistil, že světla v kufru mají žárovky a snad i někde v parabole jsou pořád taky... - interierové led umí dotykově intenzitu - sedačky stejně pohodlné, jako O3 - díra na deštník - gumový kryt středového tunelu vzadu, když vezete dobytek - haubna má konečně dvě vzpěry, 10x tleskám Tragedie_v_JZD: ty problémy má auto každý den, někdy několikrát za jednu jízdu. Výrobce nic nevyřešil, dealer nic nevyřešil, neboť vyrobce NEVÍ, co s tim mají dealeři dělat. Údajně programují nový SW, který má být v prosinci.... jo suchý z nosu, vyřeší jeden bug a dalších deset napáchají Mimochodem článek: článek na Seznamu Schäfere, ty lháři sedmilhář !!, vyřešili jste kulový. Nebýt operáků a flotil, tak neprodáte jedinou O4. Služebáky nikdo neřeší, viď, tak si tohle můžetee dovolit. Styď se, ty Zelená Škrabko.1 bod
-
Ak by bola pravda,co pises/citujes,tak ak nemaju objednavky,boli by extremne kratke dodacie lehoty...ale pisete tu vsetci prave 7-8 mesacne cakacky,co sa mi u Superba vobec nezda.1 bod
-
To auto je vybaveno funkcí Trailer Assist, proto to tlačítko, jak píše @Marek Bačovský A skutečně bylo kupováno na firmu.1 bod
-
1 bod
-
Nebude to tím, že auto je vybaveno funkcí Trailer Assist? Resp. se dívám, že ho má ve výbavě. Jinak to byl nějaký služebák, protože v záznamech je nalepení nějakých polepů a instalace sledovacího zařízení, což bych řekl, že zrovna tento svazek mohl být ten, kde nějaká GPS mohla být nacvaknuta, ale je to divný...1 bod
-
Toto je názorná ukázka dnešních uživatelů automobilů.Nikdo si nepřečte návod,kde je vše jasně popsáno. Za rozsvícení světel buď denního svícení, nebo potkávacích světel vždy zodpovídá řidič!!!!! Ne pomocný asistent.1 bod
-
To je normální, pokud je to mlha už za světla, tak se senzoru zdá, že je dostatek světla a světla nesepne, nechá jen denní svícení. Dělala mi to i O3, přitom jsem měl nastavené časné spínání světel atd. Jak tu někdo uvedl, asistenti jsou jen asistenti, odpovědný je hlavně řidič, který by měl adekvátně reagovat vzniklé situaci 🙂1 bod
-
1. Mrzne mi ruka 2. i mirny rezim se obcas zblazni... takze nekoukam na silnici a klikam abych klimu vypnul ( normalne mam nastaveno 22.5 v auto rezimu) celkove je reseni klimy naprd. Rano nasednes, chces pustit vyhrivani skla ale nejdriv si musis pockat nez to nabehne.... za me rozhodne palec dolu.1 bod
-
A není to spíš výhoda než nevýhoda ? Lepší škrtnout zástěrkou než odřít nárazník. Mám je na autě, je pravda že vzadu to není žádná hitparáda, ale spodek auta je citelně míň zasraný než bez nich. Po roce je už na autě vůbec nevnínám.1 bod
-
1 bod
-
Za těch skoro 50 let co jezdím, jsem měl vždycky na autě zástěrky a můžu jen doporučit. Investice minimální, funkčnost maximální.1 bod
-
1 bod
-
"Lapače nečistot" si dokupuji na každé auto. I na to poslední už je mám dokoupené a nechám si je tam hned namontovat. Přece jen to trochu omezí zasvinění auta od humusu na silnici. Navíc se mi tam esteticky spíš líbí1 bod
-
Souhlas. Stačí se projet po dálnici za děště a rozpoutá z peklo a to vše proto že nesjou povinné a výrobce by to zruinovalo. To nemluvím o zadním nárazníku přímo za zadním kolem, mám ho celý otřískaný od kamínků. Máš li auto za své a na delší dobu jednoznačně ano...1 bod
-
To tady budou zase hádky, tady je k nim všeobecný odpor. Z estetického jistě ne. Z praktického asi ano, ale to je volba každého. Uvidíš v zimě pokud teda nějaká bude, jestli kila nalepené a zmrzlé břečky na podvozku a omlácené prahy od posypu jsou to pravé ořechové, ale nevím kde jezdíš a co u vás sypou. Po prvním dešti jsem třeba na Rapida zástěrky hned dal a výrazně se snížilo zašpinění vozu. Za O1 i F1 tahám vleky, takže z praktického hlediska minimálně zástěrky v zadu nezbytnost. Na O1 je mám komplet a prahy jsou furt pěkné a koroze nikde protože prostor předních zástěrek čistím. Tož tak.1 bod
-
super, vďaka niečo budem musieť vymyslieť. A neviete kde by som našiel návod na výmenu, nejaký popis a tak , ako to vlastne vyzerá a čo ma čaká pri výmene.1 bod
-
Tak já nevím,ale když kupuji auto,navíc docela asi dražší,tak se trošku zajímám.Už to že dotyčný neví,že pokud má auto "samoparkování" musí mít 4 boční senzory. Důvěryhodnost tohoto tématu je nějaká podezřelá,ale...ano,můžou se najít i takoví,co ví opravdu prd a kupují auto jako rohlík,ale od toho jsou snad známí,kamarádi,co jsou znalí.-1 bodů
-
Já nevím, to nejste schopni respektovat už vůbec nic? Tady není volná diskuze o všech motorech, na které si zrovna kdo vzpomene! OT smazáno, za každý další bude dotyčný vyhozen dle pravidel fora.-3 bodů