Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 02/15/21 ve všech sekcích
-
K lepení toliko: - lepit za tepla, spíš vydržte do jara, až plast bude teplý, teď bych neměl jistotu, že to dobře přilne. Já jsem například lepil svoje koberce do RAPIDa radši sundané doma v teplě, pěkně naplocho na stole, ale měl jsem je z auta vyndané kvůli instalaci nástupních světel. - vyzkoušet "nasucho" kam který díl přijde a jak se asi bude v záhybech asi hrnout - odmastit plochy ISOPROPYLALKOHOLem - do 0,5l vody v rozprašovači kápnout 2 kapky tekutého mýdla a protřepat - lehce namočit několika krátkými střiky lepící stranu koberce (po odstranění krycí fólie samosebou), ale jen opravdu trochu. Moc se mi neosvědčilo stříkat vodu na tapec, protože pak je na něm moc mokro, koberec po ploše moc klouže a lepidlo dlouho vysychá - přiložit na plochu a pokud možno se pokusit koberec umístit na první pokus, s kobercem sice ještě půjde hýbat, ale ne o centimetr, spíš jen mm. Napasovat hlavně tu nejviditelnější hranu u stěny tapece, co je po madlem - postupně vyhlazovat nerovnosti, voda stéká směrem dolů - až bude díl na svém místě, fénem vysušit celou plochu a nejlépe tlakem ruky přitlačovat koberec na tapec a vyhlazovat. Tahy rukou spíše směrem nahoru, ať se koberec neposouvá dolů od horní hrany - koberce lepit v pořadí, jak je na obrázku3 body
-
Vymenene pri 114 400km.Kluc je uplne vpoho,akurat sviecky boli prilepene a nesli povolit.Na tom kluci je slaba paka,nieje sa mozne do neho opriet a trhnut.Nakoniec pomohla paka s fr klucom.Boli tam NGK R zfr5p-g,mam dojem,ze este neboli najhorsie,dal som tu odporucane Brisk dox15le-1 z ccautodily.Mam dojem,ze start je krajsi,volnobeh kludnejsi.2 body
-
2 body
-
@Bubaq Bohužel jsi možná pochopil celou řadu věcí řečenou kolegy i mnou trochu jinak, tak jen pár poznámek : NIKDY, opakuji NIKDY mě Lane Asist v O3FL nefungoval tak, že bych měl pocit " jakoby mi spolujezdec znenadání strčil do volantu" - už např. i u O2FL jsem docela s povděkem kvitoval lehkou asistenci do volantu, když auto šlo smyku třeba na ledu, je to jemné a dá se to velice lehce překonat a rozhodně to není o tom, že by mě auto "...auto bralo volant z ruky...", to je možná první pocit panice při žádném běžném ".,..vyhýbání dírám či nečistotám..." mě Lane Asist nezasahuje do řízení, začne, teprve když přitom přejedu přes dělící čáru nebo krajnici, a takové upozornění naopak očekávám a vítám, ale většinou jezdím po kvalitních cestách, takže toto je asi subjektivní, ale ani to není nijak děsivé "...Upalovat 60+ km/h v tak husté mlze...je čistočistý hazard...", možná to kolega nenapsal úplně srozumitelně, ale chápu to tak, že přitom má hlavně aktivní adaptivní tempomat, a nezlob se na mě, technika radaru je zcela přesná a bezpečná, v mlze zásadně jezdím na adaptivní tempomat s využitím radaru, to je velký bezpečnostní benefit takové odsudky tu byly v minulosti při nástupu ESP, xenonů, klimatizace, automatických převodovek u nás atd...brzy to vyprchá1 bod
-
Je to o zvyku. Já si to taky hrozně chválím, ALE není to auto pilot, za který to někteří považují. Je třeba počítat s tím, že třeba na dálnici to chce jet na sjezd, ale vždy to jen naznačí do volantu a hned se vypne. Nikdy mi to nikam nestrhlo, vždy jen naznačí a když člověk drží volant tak není problém. Co to nedává je dočasný značení na silnici to bývá problém. Co se dá, tak v nastavení vypnout adaptivní vedení v pruhu. Pak to člověk téměř nevnímá, protože těch zásahů je minimum. Ale za mě prostě bezva věc.1 bod
-
Díky za reakce. Je pravda, že 300 km je dost málo na "zažití" si takovéhle "pomoci". Pořád je to pro mě ale věc, která mě při řízení ruší jakoby mi spolujezdec znenadání strčil do volantu. Jsem asi přístupem k řízení auta stará škola, kdy mi vyhovuje, že já řídím auto, ne že auto řídí mě :-). Je běžné, že počas jízdy člověk nejede pořád úplně přesně v pruhu, ale lehce si v jeho rámci nadjede třeba v zatáčce stylem vnějšek-apex-vnějšek. A asistent už by cukal volantem... To samý platí pro vyhýbání se dírám, nečistotám... Upřímně, věta "počítá s tím, že se s asistentem může kdykoliv začít přetahovat" je pro mě děsivá. Počítat s tím, že mi něco může kdykoliv drbnout do volantu? Určitě nechci, aby mi auto bralo volant z ruky a už vůbec nechci jezdit s pocitem, že to může udělat kdykoliv a muset se s ním přetahovat, že opravdu pojedeme tam, kam chci. Upalovat 60+ km/h v tak husté mlze, ve které by se na oči nedalo jet rychleji než krokem, je čistočistý hazard. To asi není to, k čemu má LA sloužit... Evidentně je to 100 lidí 100 chutí. Nic proti tomu, že někomu tohle zařízení vyhovuje. Já jím určitě nejsem :-), jen mě zajímají další názory.1 bod
-
Uz chybi jen check-listy jak v Boeingu pred kazdym startem. Walkaround jestli nejsou zaslepene pitotky uz koukam nutnosti ;)1 bod
-
Karoq našich má taky to "samozastavení" a zrovna o víkendu jsem s ním jel, předek celý od sněhu a ok, cestou zpět sněhu přibylo a akorát začali falešně hlásit blízkou překážku. To co máš na fotce mívají na zadním nárazníku celkem běžně v tomto počasí a senzory fungují spolehlivě.1 bod
-
Já si také myslím, že se to započítává - jednou dříve jsem to sledoval, a mám pocit, že delší provoz NT před jízdou pak průměrnou spotřebu o něco zvedl. Ale je to vždy v zimě za nízkých teplot, tak to může být zavádějící.1 bod
-
Já si Lane assistent taky nemohu vynachválit. Zapnutý ho mám pořád a už dopředu dokážu po 7letech a 130000 km odhadnout, kdy se se mnou začne pravděpodobně "prát". Ale nevidím v tom problém. Naopak: 1. Na dálnici je to úplně optimální na sundání obou rukou z volantu, otevření lahve s pitím, napití se, zavření a zase ruce na volant. Do těch 7 sekund se vejde. 2. Kolikrát mě už vrátil do pruhu když jsem se podíval do mobilu (sorry, vím že bych neměl). Takže za mě jednička a těším se na novou generaci.1 bod
-
1 bod
-
Pokud se jedná o tu verzi od Ferdy, tak to není vypnutí rekuperace, ale "jej" její potlačení, tzn. napětí skáče stále mezi nějakými 13V a 15V když je teplo. Navíc u novějších aut (minimálně od MR20) to jde potlačit jen se spuštěnými hlavními světly. Kdyby měl někdo problém, že si vymýšlím, tak naši mají právě toto potlačení od Ferdy na Karoqu (v rámci dodělávání další výbavy se nechalo udělat i toto). Takže ano, rekuperaci to omezí, ale rozhodně se nejedná o její plné deaktivování a už vůbec ne o stav jako měli auta před rekuperací, tzn stabilní dobíjení bez špiček.1 bod
-
Smazat z manuálu by to měli.. Ale jinak asi dobrý rozhodnutí, minimalne drive green je uplna zbytecnost, nevim jak se to pocitalo protoze kdyz jsem mel vetsi green score tak jsem mel vyssi spotrebu a obracene, mozna to fungovalo kdyz nekdo jezdi kompletne stejnou trasu a za stejnych podminek (pocasi, doprava,..). Stopky zni jako uplna zbytecnost. To sport menu mohlo byt celkem dobre pro par zvidavych jedincu, sice je to neco co by asi slo snadno ukazat pred OBD2+apka na mobilu, ale proc to nemit rovnou v infotainmentu. Zkratka vyhodili to co drtiva vetsina lidi nepouziva a zapomneli to odebrat z dokumentace, to se stane.1 bod
-
1 bod
-
Pokud neni auto zadane do vyroby, tak to lze zmenit bez problemu. Kdyz si jdu neco koupit, tak si to nastuduji dopredu, chybu hledej predevsim u sebe. Prodali Vam to, co jste si objednali. Lidi jsou schopni si objednat pekelne kombinace a nenechaji si to ani vysvetlit kolikrat. Kdyz jsem si kupoval auto ja, tak jsem o tom vedel vic nez prodejce, takova ma zkusenost. A to nejsem zadny velky znalec.1 bod
-
Nová úprava pohádek : Blbý bude, až zkolabují i pohádky. Šípková Růža se nikdy neprobudí, protože si princ nelajzne sundat respirátor, aby ji políbil. Trpaslíci vyženou Sněhurku, aby nedostali pokutu za ubytovací služby. Honza bez očk. průkazu nevycestuje do sousedního království zachránit princeznu. Ze Zlatovlásky bude Zlatodredka, kvůli dlouhodobě zavřeným kadeřnictvím. Dlouhý s Bystrozrakým budou v řiti, protože Široký skončí kvůli nadváze na ventilátoru. Maruška nedonese z lesa jahody, protože 12 měsíčků se teď schází jen po Skypu. Babička od Karkulky umře hlady, neb to je ve vedlejším okrese. Jezinky maj smolíka, protože Smolíček jim neotevře, nejsou z rodiny.1 bod
-
Ani VW není žádné terno, ale faktem je, že od dob OIII to šlo všechno do kytek. Budu nepopulární (ale co, už stejně jsem), ale jako bývalý fanda značky bych si dnes Škodovku už nekoupil v žádné třídě..1 bod
-
Já mám superba sportline a stopky a hodnocení tam není. Zkusím se zeptat přímo ve škodovce1 bod
-
Nemůžu mluvit za nižší objemy sportline, ale 2.0TSI 206kw nemá žádné pazvuky z reproduktoru. Absenci pazvuků dost kompenzuje tovární sportovní výfuk s klapkama zvukama reálnýma.1 bod
-
Ja sa este len zoznamujem s autom........ale tiez mi chyba ta polozka Drive Green + hlasove ovladanie Laura sa spusta a nic sa nedeje. Netusim kde je problem, zeby ten MIB3 este len caka nejaka aktualizacia ?1 bod
-
test 2.0 TSi LK https://www.novinky.cz/auto/automoto-testy/clanek/test-skody-kodiaq-laurin-a-klement-vrchol-nabidky-ma-prekvapiveho-konkurenta-40347940?utm_campaign=&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz1 bod
-
Ano, taky jsem ten návod studoval, a je to jak uvádíš...no, na první servisní prohlídce požádám svého prodejce, aby se to pokusil napravit a bylo to v souladu s návodem 😁 ... hlavně by ale konečně mohla začít fungovat Laura. To co zatím v mém NOVÉM infotainmentu předvádí, uměly už infotainmenty dříve...a lépe.1 bod
-
1 bod
-
Tak jsem mluvil i s prodejcem. Měli tam zrovna i předváděčku sportline,dodanou v podobný termín jako moje auto a zmíněné položky tam taky chybí. Nebyl si jistý jestli tam mají být ale podle návodu to vypadá, že ano. Nakonec jsem kvůli toho napsal mail přímo do Škodovky zatím bez odpovědi, pouze ho přeposlali na kompetentní oddělení. Dám vědět až se ozvou. Vyzkoušeno ale ani v jednotlivých jízdních režimech se nabídky nezobrazí. Neočekávám, že bych to něják každodenně využíval. Jenom jsem pročítal návod a všiml jsem si, že tam jsou popsané věci, které bych v systému v autě měl podle výbavy mit ale nevidím je tam. Jsou to drobné blbosti ale buď to nemá být v návodu a nebo když už to tam je, tak by to mělo být i v autě.1 bod