Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 04/08/21 ve všech sekcích
-
Tohle si tahej do hospody - kdo umí jezdit a předvídat nepřekvapí jej to, kdo to neumí tak se vymele i s Citigem. Nechápu tedy souvislost s daným modelem. Tebe se stejně Enyaq absolutně netýká, když si doma držíš staré železo a žiješ ve snu, že je to něco co tu bude napořád.5 bodů
-
U mna Sygic cely zle! Za vsetko (alebo aspon ten potrebny zaklad), treba platit, navigacia ma zakladnu chybu, v pripade odbocenia a skratenia cesty, vas naviguje spat na povodnu trasu a nie aby vypocital skratku, uz sa mi to stalo X krat! Ponúka mi nezmyselne vedenie trasy po hlavnych cestach, ktore sa z dopravneho hladiska nedaju ani v reále aplikovat bez neporusenia dopravnych predpisov! Neukazuje vam ani aktualnu rychlost, som beta testerom, aj toto je dost mozne ze treba priplatit. U mma Waze, zatial top a to som mu dlho odolaval, aktualne dopravne info, aktualna rychlost, vsetko co treba on line a bez platenia navyse! Pri dnesnej cene dát (mam operatora Radost, v pausale za 20€ vsetko neobmedzené, 100GB dát + 10GB v zahranici) neriesim uz OFF LINE navigacie. Dalsie plus pre waze, su maximalne aktualne mapy a este s detailnejsimi cestami. Pracujem v oblasti kde nie je ani zakreslena cesta v mojej praci v navigacii Sygic, pretoze nie je pre verejnost prejazna. Samozrejme ze Waze tuto cestu pozna a je v mape. Za Sygic som vynalozil uz nejaké poplatky za licencie a pod., za Waze zatial ani cent! Skoda ze iGo zaspalo dobu, logika navigovania a aktualnost map bola vyborna, bohuzial vyvojar neriesil dlhodobe poziadavky majitelov licencie navigacie, opat zbytocne vyhodene peniaze. Sygic ma zlu logiku navigacie, sledujem to X rokov a bohuzial toto pretrvava, rad by som im fandil ale bohuzial za mna im TOP v poradí pomer cena vykon aktualne urcite nepatrí.2 body
-
Libí se mě, jak tady lidí hodnotí jízdní vlastnosti. A to se s ním ještě nesvezli. Opravdu odborníci2 body
-
2 body
-
2 body
-
2 body
-
2 body
-
Ahoj, jen tak pro pobaveni. Vyrazili jsme s kamaradem a jeho corollou 4x4 do terenu, netrvalo dlouho a chtel jsem zkusit nektere prekazky projet taky. Musim uznat ze me prijemne prekvapil system EDS, ktery znatelne zafungoval v kopci, ktery jsem si byl jisty ze nevyjedu. Posilam par zaberu z toho dne. Mejte se VID-20210405-WA0006.mp4 VID-20210405-WA0004.mp41 bod
-
Já používám výhradně Waze, vyhovuje mi tady u nás i v zahraničí. Pouze tam, kde jsem v zahraničí neměl data, jsem použil off-line navigace Here. U Waze je zásadní výhodou aktuálnost informací a interaktivita s uživateli. Dále oceňuji zobrazení radarů, dopravních omezení a policejních kontrol. Samozřejmě, i Waze je vás schopen poslat zkratkou na polní cestu, ale není to časté. Jinak offline navigaci má i aplikace Mapy.cz od Seznamu, ti na to nestále makají a vylepšují, ty by asi tálo za vyzkoušení. Na Mapy.cz přepínám, pokud potřebuji věrné zobrazení krajiny nebo leteckou fotku. Ty google mapy mne nějak neoslovily.1 bod
-
1 bod
-
Tiez mam style a sedanky sa daju. Dlhsiu cestu, myslim dovolenku k moru sme este neabsolvali skrz covidu, no kratke trasy do 100km ok. Co bolo pre mna skor neprijemne poznanie, ze v Skodovke sa sedi viacej kolmo a celkovo to sedie je menej komfortne oproti tomu, co som mal. Prameni to ale z toho, ze volant sa da povytiahnut menej smerom k vodicovi. Osobne citim, ze ked mam tenisky s vyssou patou, tak nohu mam viacej skrcenu, ako by to bolo pohodlne. Avsak ruky mam akurat a sedanku si uz neviem, teda nemozem dat dozacsie lebo volant sa neda povytiahnut viacej. Podotknem ale, ze predtym som mal v aute ergonomicke sedadla s lepsim bocnym vedenim, takze zase priplatkove sedadla asi tazko mozem porovnat so standardom. Vramci hodnotenia ako v skole, by u mna dostali 2ku za slabsie vedenie v oblasti stehien. V oblasti chrbta je to ok. A keby sa da povytiahnut volant este +5cm k vodicovi, bolo by to uplne super. Pre doplnenie, Meriam 178, a 75kg. Takze ziaden extrem. Asi mam len ruky kratke :D Pripisujem to ale tomu, ze celkovo ten priestor scala ziskava aj vdaka viacej dopredu posunutemu sedeniu k clnemu sklu. AK to porovnam s bejvalkami, tam bolo kopec priestoru stratenych v palubovke a vzialenosti od celneho skla.1 bod
-
Měla by být v nejbližší době, v řádu týdnů. A je to přesne tak, že aktualizace byla vždy 2x do roka.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
To je těžká diskuse s někým, kdo nečte / nechápe / nevidí argumenty a jen opakuje svou mantru. Se stabilně nastavenými 23° C během zimy bych se někdy v autě pekl a jindy klepal kosu. Takže když jedu na celodenní zimní bike výlet nabalenej do termoprádla, topím na 18 a je to akorát. Ve 23° C bych se tam uvařil. Když mám promočený boty a zmrzlý nohy, dám si klidně 26° C na nohy dokud se mi neohřejou. To žádná automatika neumí vytušit, manuální nastavení je nezbytnost. Kdybych podlehl nesmyslné mantře, že na ovládání klimy se nesahá, jednou bych se v autě vařil a jindy klepal kosu. Chápu ale, že pokud někdo třeba nesportuje nebo prostě nezažívá, že jednou je rozhicovaný a jindy zkřehlý a tudíž pokaždé pro rychlé dosažení teplotního konfortu potřebuje jinak nastavenou klimu, tak mu může stačit jedno nastavení. Tzn. jsem úplně v pohodě s tím, že ty to tak máš. Jen si nesmíš myslet, že to, jak to máš ty, je jediné správné. Není. Je to stejně správné jako jakékoliv jiné použití. A znovu podotýkám, že ty řešíš jen teplotu vzduchu v autě a ignoruješ teplotní komfort člověka, který závisí na x dalších věcech.... Ale to už jsem taky psal... Ohledně tvého omylu o tom, že náběh topení je shodný když je při venkovních -10° C nastaveno 23° nebo 28°: automat funguje tak, že jak se kabina postupně ohřívá, ubírá na intenzitě ofuku, když se blíží nastavené teplotě. Tzn. na cílových 23° C se kabina vytopí pomaleji, když je nastaveno 23° C než když je nastaveno 28° C. V létě je to ještě markantnější. Pokud nastavím teplotu na min. a ofuk na maximální otáčky, vychladí se interiér výrazně rychleji, než když jen tupě nechám 21° C a čekám. Ono to tak nějak logicky plyne i z otáček větráku. Při mém způsobu jede chlazení na 100 % od startu po dosažení cílové teploty, pak zapnu automat a otáčky se skokově sníží na 2. stupeň a na něm už zůstanou. Při plné automatice jede vetrák na 100 % jen chvíli a s klesající teplotou interiéru postupně otáčky snižuje a spolu s nima i chladící výkon, takže ochlazení na cílovou teplotu trvá výrazně déle. Zvlášť pokud je interiér rozpálený na 50+ stupňů.1 bod
-
jsem člověk, který je velmi náchylný a cokoli nad 22 je pro něj "vedro". ne, žádný nesmyslný názor to není - je to moje realita. v autě mám přes léto nastavené 21, v zimě 23. víc na to není potřeba šahat. Ono stačí vědět, jak ten automat funguje, a pochopit, že pokud je interiér auta vyhřátý po celodenním stání na slunci, tak je úplně jedno, jestli nastavíš 18 nebo 21. Fouká to stejně, stejně studený vzduch. a že pokud je venku -10, tak je úplně jedno, jestli na klimě nastavíš 28 nebo 23. Topí to úplně stejně.1 bod
-
Mám trojkovou ovci, mám klimu neustále na automat funguje to skvěle. Max co dělám je si upravím teplotu o stupeň a pustím si ofuk skla. Vím o čem mluvím mám s tím najeto 200k po Evropě. Co mně na 4ce sere jsou jiné často používané funkce schované v menu. Jako například vypínání start stopu, asistentů a vyhřívání sedaček.1 bod
-
Tento trend bude s největší pravděpodobností v budoucnosti běžný, nejde jen o Enyaq ten bude pouze prvním z mnoha. Celý koncern VW se na to připravuje - cití v tom totiž dodatečné zisky. Mimochodem třeba BMW s tím také počítá.1 bod
-
Tak samozřejmě lidi jsou různí a různě reagujou na vnější podněty. Co jeden nepozná, jinému vadí. To je přirozené. Naopak velmi hloupé je považovat to svoje za jediné správné a ostatní za "nenormální". Taková úroveň uvažování dobře sedí s tím důchodcem v klobouku. Je velký rozdíl mezi samotnou teplotou vzduchu a pocitovou teplotou. Ta kromě vlhkosti vzduchu, kterou auto nevyhodnocuje a tudíž se jí neumí přizpůsobit, záleží i na dalších faktorech, které auto nevidí. Píšu o tom výše, ale je zapotřebí být schopný chápat jednoduše psaný text. Když jsem rozpařenej, je 22° C moc, když jsem zmrzlej, je 22° C málo. Když mám černé tričko a pálí mi do něj slunce, je 19° C akorát, zajedu do stínu rázem je stejných 19° C málo... Závěr za mě: buď jsi člověk, který nevnímá změny pocitové teploty ani reálné teploty v kabině auta (plus pro tebe, nemusíš na klimu v autě sahat) nebo ses jen rozhodl ze sportu zastávat zjevně nesmyslný názor, že auta umí bezchybně zachovat shodnou pocitovou teplotu bez ohledu na jakékoliv okolnosti včetně aktuálního stavu termoregulace člověka a třeba množství a typu oblečení, které na sobě má.1 bod
-
1 bod
-
Protože vidím, že jsem zde hodně citovaný, uvedu věci na pravou míru. Moje stránky za 3 Eura + DPH měsíční předlatné obsahují několik návodů na plné zrcadlení telefonu za jízdy vozidla skrz MirrorLink, Android Auto i CarPlay. Obsahují také všechny instalační soubory, které k tomu potřebujete, většinou včetně jednoduchých českých manuálů a VŽDY také přímý kontakt na autora řešení. Mnohdy do Běloruska, do Indie, do Ruska, v posledním případě do Itálie. S autory řešení jsem VŽDY domluvený na publikaci na mých stránkách, v mnoha případech dostávám k otestování i zdrama vzorky za odměnu, že o výrobku natočím propagační video ( mmb multimedia box, obdeleven). Co se týče aplikace CarTube, jsem opět s autorem domluvený, že na mém serveru jsou ke stažení stejné beta soubory, které jsou i na výše uvedené adrese. Všude v textu i popisu uvádím, že pro získání plné funkčnosti je třeba zakoupit od autora verzi PRO, z důvodu chytré instalace blokace při změně stavu rychlosti. Pro ty méně bystré - není to blokace videa za jízdy - takže ani její odblok Vám z 95 procent nepomůže, na rozdíl od nutnosti zakoupení verze PRO. Na mých placených stránkách je kontakt na autora, ale ten je samozřejmě i přímo v aplikaci. Ohledně budoucnosti aplikace nejsem velkým optimistou. Vývojář prostě ukradl identitu jedné pro Android Auto schválené radiové aplikace a touto identitou CarTube podepsal. Proto ji vydíte i můžete pustit jako aplikaci v Android Auto, pokud nejste ale náboženský fanatik a nemáte shodou okolností v telefonu nainstalovaný originál té aplikace z Play Store :-). Jak dlouho tohle bude Google tolerovat, uvidíme. Technicky by samozřejmě bylo možné přidat i video-player i web browser, neboť tato kompilace CarTube není nic jiného, než kombinace těchto dvou věcí a nemá s aplikací YouTube mnoho společného, pouze její design je udělaný velice věrně, stejně, jako tomu bylo v Floating Apps for Auto. Proro se vám pro vás možná překvapivě (pro mne ne) u některých videí objeví hlášení, že toto video nelze přehrát, protože na něj vlastní veškerá práva YouTube. Není jich moc, ale jsou taková. ( fotky mohu poskytnout :-)) Co bych řekl závěrem? Moje práce je na jednom místě soustředit veškeré dostupné a aktualizované informace ohledně možnosti zrcadlení telefonu v automobilu. Všechna publikovaná data jsou se svolením autorů, pokud jsou dopátratelní. Dovoluji si za přístup k celému souhrnu aktualizovaných informací chtít 3 Eura měsíčně, z čehož mi po odvodu poplatků Patreonu a zdanění zbyde asi 40,- Kč. Asi Vás příliš nepřekvapí, že některé platby ze zahraničí jsou opakované, mnohdy dobrovolně navýšené na několikanásobky těch 3 Eur. V Čechách jsem ale považován mnohdy za pomalu zločince, který chce za balík aktuálních informací zaplatit. A takovým říkám, žádný problém, sedněte si na několik hodin na Google, YouTube, Developres.com apod. a určitě si ty informace po několika hodinách najdete i sami. S hřejivým pocitem že jste za těch několik hodin práce právě ušetřili 3 Eura.....1 bod
-
tak si porid malinkou ctecku karet a davej ji do usb. nebo rovnou flashku takhle vysilovat kvuli sd karte? 🙈1 bod
-
Ano, je to "nová" technologie a špatně se odhaduje, jak se bude chovat. No třeba na příkladu Tesly se nezdá, že by ty baterky odcházely po pár letech. Opakuji, neříkám, že jsem fanda současného prosazování elektromobilů, ale zase netřeba tvrdit, že baterka bude po 5 letech na odpis (pokud by byla, tak už dávno bude vyměněná od výrobce, ten garantuje záruku na 70% kapacity většinou), stejně tak, že by ve velkém vybuchovala. Ano, když už chytne elektroauto, je problém to uhasit. Na druhou stranu, když chytne elektroauto, bude to skoro ve všech médiích, když shoří klasický spalovák, skoro nikdo si toho ani nevšimne (viz nedávno případ shořelého Meganu současné generace u nás těsně po servisu). Chce se na to dívat střízlivou optikou a né nahlížet na to z pohledu extrému (a to jednoho či druhého).1 bod
-
Nepočítam s tým že budem mať auto 8 rokov, doposiaľ žiadne som toľko nemal :) Kto bude chcieť kúpiť elektro kúpi, kto nie nekúpi...jednoduchá veta. Pozerám na každé auto tak, že má slúžiť, ja nechcem byť otrokom svojho auta. Každé auto je predajné, záleží za akú cenu :)1 bod
-
sparťanské řešení 🤣🤣🤣 hlavně, že jsi psal, že to z té 3D tiskárny je nevzhledné 🤣🤣🤣 no nic, dobré... Zajímalo by mě na co jsou ty zářezy zespoda v té odklopné části? TP se tam nevejde🤔1 bod
-
1 bod
-
Mám mimo jiné taky O1 Tour 1.6 2009 MPI ale ta má v TP jen 75kw. Buď rád, že ti nežere olej a tuším, že se tady akorát řešila prodleva na plynu a obrať se na ladiče motorů. V mém okolí znám jen jednu O1 RS...1 bod
-
Určitě bych checknul, jestli nejsou šourby plochy něčím namazaný. Šrouby nemazat, maximálně otřít v hadru s konkorem pro trochu tý čistoty a konzervace. Když by se to povolovalo, možná by se dalo laborovat s něčím na zajištění závitů - rozhodně nepřehánět, aby to zajištění nebylo trvalé :) Jestli maj originální kulovou plochu (a disky taky), pak je to jasné. Musí být šrouby zase s kulovou plochou. Středící kroužek na foto č. 3 nevidím, pouze krytku. Pokud je nejistota, možná by se dalo "nakouknout" na poměry na středu skrze otvor po sundané středové krytce.1 bod
-
víčko filtru se bude ted menit spolecne s brzdovkou, silentbloky jsou pry OK :-)1 bod
-
posunul Vas ten palivák někam? dnes jsem dal auto na vymenu oleje a rekl mechanikovi at mi na nej mrkne taky, sice jsem ho menil sam ale nic tezkyho to neni ??1 bod
-
Měl jsme podobnej problém. V autorizáku měřili vstřiky a vše v pohodě. Prý to nemám řešit. Tak to neřeším. Zkusím jen vyčistit pal filtr a uvidíme.1 bod
-
určitě je to v tom horním dílu a ten samotný mikrospínač nejde vyměnit, budeš muset vyměnit celý zámek.1 bod
-
Ojety e-niro . Baterie chlazena dojezd 400+. Minimalni degradace baterie.Normalni pristrojovka 440 litru kufr. Jasna volba.-1 bodů
-
Citace z článku výše uvedeném: ,,A jen pro zajímavost, tato baterie váží bezmála půl tuny a Škoda Auto na ni poskytuje záruku 8 let nebo 160 tisíc kilometrů, po kterých ale bude baterie fungovat dál, jen se bude postupně snižovat její kapacita". Tedy auto na kratší život a pro prvního zákazníka. Tu baterii nikdo nevymění po 8-10 letech když padne záruka na ní. Znamená to totiž demontáž velké části auta a to se nevyplatí vzhledem k zůstatkové ceně. Dnes auto se spalovacím motorem v dnešní ceně 1300000 Kč je i po 10 letech prodejné, ale tento moderní stroj nikdy.-1 bodů
-
Take jsem v soku ze suto za 800tis nema slot na SD kartu. To je dileny. Nekdo pise ze je Spotify. Tzn reklamy a nebo platit a pak platit za data. Nechapu. Na SD kartu si dam svoji hudbu prevedenou na mp3 z legalne koupenych CD. To je hrozna doba . Nejraci bych jim tu OCT 4 vratil!-1 bodů
-
Ehm. Bavíme se o automatické klimatizaci. Ne o manuální. Proč klimu nastavuješ na 18 a jakmile se ochladí, nastavuješ na 22? to je naprosto iracionalni, na teplotu vzduchu, kterej jde z klimatizace, to nemá vliv. směrování ofuku dělá automatická klimatizace taky sama . to samé při opačném scénáři. není vůbec žýádnýá důvod přenastavovat teplotu podle toho, co se děje venku. takhle to dopadá, když má někdo automatickou klimatizaci a ovládá (a chce ji ovládat) jako manuální :-D ty důchodče v klobouku :-D-1 bodů