Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 05/14/21 ve všech sekcích

  1. Tak síť 48 V má u těchto motorů prý jen AUDI, ostatní značky z VW AG tam mají doposud 12V.
    2 body
  2. Jako příznivec značky jsem ho musel zkusit Moje zkušenost, ať si každý zkusí a řekne názor. Auto zvenku takové MPV, na 21” to vypadá parádně, v bílé barvě takové nijaké. Chce to metalízu modrou Race nebo Quartz. Auto už vyrábí dlouho, sem tam nějaké nedolícované díly ( světla, chrom. lišty). Ten matný ošklivý spoiler na kufru by si zasloužil lesklý lak. Úhel otevírání dveří velkorysý, zvuk při zavírání jemně tlumený. Dobře je z toho vidět, okénko u zrcátka funkční. Interiém bych nazval jedním slovem luxus, čistá palubní deska bez zbytečných tlačítek, tablet velký dost zasahuje do výhledu. Chce to zvykl. Grafika pěkná, občas naběhli šipky ( pracuje). Nic pro konzervy, ty budou stále nadávat na fórech ale kdo má O4 do minuty se orientuje, tady je víc voleb, do hodiny se po osahání zbytek naučí. O4 jde přes aplikaci zamknout/odemknout na půl kilometru, toto ne. Je to typická škodovka, lišty na zatlačení skřípou. Na lištách Lounge velmi pěkný vzor. V čelním skle se odráží masivní střed z vrchu palubky z tvrdého plastu, rámeček HUD, v bočních sklech boční výdechy. Chrom je peklo. Na většině míst měkčené plasty i z boku na konzoly voliče, otlačené nohy nehrozí. Nelíbí se mi vršek konzole s matným tvrdým plastem nebo klavírovým, to je u Octavie hezčí. Ty vnitřní kliky tvrdý plast, začnou skřípat, v jednou už byla slyšet. Schránka u země praktická, funkční schránka na mobily, u O4 je nepoužitelná. Co jsem pozoroval ve 3 kusech švy stejnoměrné. Sedadla jsou prvotřídní, tuhost akorád, el. stavitelná, pěkné vzory potahů. Jen je to škodovka ( šetřit každé euro) ta jakoby kůže příjemná, ale na sedačce řidiče budou brzo praskliny sedák ( bylo to už vidět). Vzadu loketka s držáky, průtah. Při sednutí za sebe místa až moc. Kufr pěkně polstrovaný, háčky, prostor na kabely. Nový typ osvětlení po vzoru S3 FL ve tmě na dvě věci, vždy stáhnout roletu a i tak to neosvítí. Klíč stejný jako ovce, mohli vymyslet hezčí. Proti Tesle X zpracování x krát lepší. Jízda - startuje se po staru ( brzda, tlačítko). Někde jsem četl, že stačí voličem a nic víc, spletl jsem si model. D na jeden stisk dolů, zpátečka dvakrát nahoru takové zdlouhavé. 21” není znát, filtrace, hluk paráda, jel jsem na normal profil. EU zvuk el. auta není uvnitř slyšet. Líbí se mi rekuperace, pádlem jednou a už citelně brzdí, konvenční brzdy jsem použil jen při parkování. Dlouhá klesání jako Barranďák, Liberecká na druhý stupeň a nějaká energie se vrátí. Jízda velmi tichá, prostě nuda. Najeto 1000km od spolujezdce nějaký pazvuk. Od 20 do 50 při zašlápnutí to pěkně zatlačí do opěradla. Rejd velkorysý, otáčení zlehka, při jízdě je cítit odezva. Jel jsem po městě i okresky, počítal jsem do 18 bych se mohl vlézt, 15 a kousek takže pěkná. V elektro autu jsem už najel dost, člověk má celkově jiné návyky, dálnice oprimum 110. Takové ty dálkové rodinné výlety s O4 běžně do 4,5l, tady třeba Praha-Budějovice 13, 14 tipuji. Doufám, že vyhraji tipovací soutěž a zkusím. Plocha zpětných zrcátek jako k..., perforovaný sportovní volant paráda. Závěr - volil bych tento interiér Lounge a šedou Quartz nebo Sportline a modrou Race. Ten Suite takový tmavý, uvnitř to vypadá celotvárně, smutně, jednobarevně. Nabíječka na dům ani panely by u nás nebyl problém nechat namontovat ( není podpora od Škody jako u ecitiga), ale to zvýhodněné nabíjení od Škody, kde kilometr začíná podle mých orientačních výpočtů od 2 Kč a přeci jen stále se tomu člověk musí přizpůsobovat. Dosud jsem já považoval za nejhezčí a nejvyspělejší počin od škodovky Superb LB FL iV v modré Race, ale tohle je jiný level, přeju autu úspěch. Za těch 1,3 mil co by vyšla má verze bych po dlouhém pro a proti vybral použitelnější Octavii4 iV Sportline ( určitě udělají) a ženě Clio Intens a ještě by zbylo. Jsem zvědav na názor od @Dixik2 @Michal B.
    1 bod
  3. Je tam 13 pólů, Škodovky to mají u origo tažných už delší dobu. Redukce stojí pár kaček https://www.alza.cz/auto/compass-redukce-zasuvky-tazneho-zarizeni-13-7-polu-d2931348.htm?o=4
    1 bod
  4. Zapomínáš, že Hlouchy jel za deště, a ještě zapoměl mimochodem dodat, že je úplně hluchej. P.S. Proč myslíš, že má tady na fóru přezdívku Hlouchy :-)
    1 bod
  5. tak jsem se dnes konečně podíval do dveří jak že to tam vypadá - a mám tam také molitan a celý mokrý jak houba. tak asi budu muset také objednat během měsíce za 500 kč a pak časem ten plast přetáhnout nějakým tlumením zevnitř, aby to bylo tiché jak s molitanem -))) I když píšeš, že hluk se nezhoršil
    1 bod
  6. Jsem zapomněl dodat, že montáž provádíte jen na svoji ušní zodpovědnost. Nenesu žádnou odpovědnost za poškozený citlivý sluh případným zvýšeným hlukem. 😂😂
    1 bod
  7. Tak objednáno, pokuď to bude stát za prd, reklamovat to budu u Hlouchyho juniora :-)
    1 bod
  8. Kdo ti řekl takovou kravinu,to snad není možné že někdo takovou ptákovinu vypustí z papuly. Další kravina,že motory jsou neopravitelné.Hlava jako taková se dá přímo zakoupit ve škodovce,jakožto i dělat normální GO. Děláme to u nás běžně,nikdy nebyl žádný problém.Hlavy nám dělá Sťudent z Ostravy.
    1 bod
  9. HlouchyJR: Dík za info a inspiraci! Celý podběh při otevřených dveřích působí trochu lacině a za jízdy jsou dost slyšet odletující kamínky apod., vlhký molitan na takovém místě je vyloženě špatně...
    1 bod
  10. Tak na doplnění jsem na webu ŠKODA Storyboard našel mimo jiné rozhovor s Milanem Brožem tj. tzv. EPS/2 - specialistou aplikace platformových agregátů, kde je celkem jasně popisováno, že varianta motoru 2.0 Tdi EVO 147 kW na rozdíl od výkonových variant 90 a110 kW má blok motoru a písty z hliníku, no a ty slabší varianty mají písty jen z ocele. Nějak mi z toho vyplývá, že pokud by měly hliníkový blok všechny výkonové varianty tohoto motoru, tak by se s tím určitě fabrika pochlubila jako s novinkou. Takhle tam není o nějakém hliníkovém bloku pro ty slabší varianty motoru ani zmínka, takže pravděpodobně je tam stále ta litina. 04_tiskova_mapa_skoda_superb_motory.pdf
    1 bod
  11. Také jdu ze zvědavosti příští týden na jízdu.......jsem zvědavej tak jako kdysik na Supa IV EDIT : jen doufám že mě to zase nenahlodá :-)
    1 bod
  12. Takyto problem som v zivote nemal. V prvom rade skontrolovat chybove kody, RJ moze mat chybu zapisanu, dalej diagnostika - merane hodnoty, skontrolovat potenciometre plynoveho pedalu a škrtiacej klapky. Môžeš skusiť potom odpojiť bateriu a po pripojeni to odskušať znova.
    1 bod
  13. Ve všech kromě sport. Ale dá se to vypnout kodováním...
    1 bod
  14. Tak dolaďuji přípravy na výše popisovanou přestavbu. @Deawon mi při jeho práci na vytlumení dveří ověřil reálné délky vodičů ve dveřích, za což mu patří můj dík 👍. Abych nemusel rozebírat kabelové svazky za průchodkou do vnitřku LP dveří, objednal jsem si raději nové vodiče s nakrimpovanými piny (původní nevyužité vodiče ve dveřích zaizoluji a zaslepím). V LP dveřích se musí část vodičů napojit do LP motorku namísto rozvedení do ostatních dveří, jde o 5 vodičů typu: https://a.aliexpress.com/_m0O2nOH. Objednal jsem 3 páry, nakrimpované piny pasují na stranu spínačů, k motorku naletuji příslušné piny z konektoru co mám. Zadní dveře budou o poznání jednodušší, motorky mají stejné konektory a velmi podobné uspořádání pinů. Jen kostra nejde rovnou ze spínače, ale přes motorek. Tak jsem objednal tyto vodiče (1 pár): https://a.aliexpress.com/_mOVc1Ed. Na straně motorku jsou odpovídající piny, na straně spínače naletuji odpovídající piny z konektoru co mám.
    1 bod
  15. zajimave. U LK toho moc nejde pridat, snad je vse v zakladu. Sportline zacina pomerne vysoko a je tam moznost/nutnost pridat pomerne hodne a uz se dostava velmi blizko k RS. U RS ale je otazka jak o nej bude zajem, chtelo to 210kw ze superba a ne toto, co si muze kdekdo nacipovat ze 140kw tsi...
    1 bod
  16. Rychloměry (tachometry) v automobilech nejsou stanovenými měřidly (na rozdíl od policejních rychloměrů), a proto ČMI neschvaluje jejich typ ani je prvotně a následně neověřuje. Od roku 1986 do roku 2004 platila česká technická norma ČSN 30 5103 Rychloměry automobilové. Technické požadavky a metody zkoušení. V této normě bylo uvedeno, že rychloměr (tachometr) ve vozidle nikdy nesmí ukazovat nižší rychlost, než je skutečná rychlost vozidla, ale může ukazovat rychlost až o 10 % větší. Pro nově vyráběná vozidla platí nyní předpis EHK č. 39, který má obdobné ustanovení; navíc je zde zvýšena horní tolerance údaje na 10% + 6 km/h (resp. + 4 km/h nebo + 8 km/h dle kategorie vozidla). To platí pro osobní vozidla. Pro vozidla, která musí být povinně vybavena tachografem, to však neplatí. Měření rychlosti pomocí tachografu může dle Nařízení komise ES č. 1360/2002 být i po ověření tachografu zatíženo symetrickou chybou ±6 km/h. Znamená to tedy, že u nákladních vozidel a u autobusů, které musí být povinně vybaveny ověřeným tachografem, může analogový i digitální tachograf ukazovat až o 6 km/h méně než je skutečná rychlost vozidla. A tímto debaty o přeměřování tachometrů a pokutách končím.
    1 bod
  17. Myslím, že by neměl být problém tam dát větší profil pneu. Napadá mě jen jeden důvod, proč má čtyřkolka větší profil, není to kvůli zvýšení světlé výšky, aby měla oproti dvoukole víc navrch, ale spíš právě kvůli pohonu i na zadek a nezávislému zavěšení, obojí zabírá víc místa, tak aby pod oběma verzemi byl zhruba stejně velký prostor, dali tam větší pneu. Je to jen moje domněnka, kdyžtak si zavolej do servisu, tam ti určitě poradí.
    1 bod
  18. Prostě musíte mít tzv. Typový list ke kolům v českém překladu, kde je napsáno že lze použít na autě Karoq. Vše musí souhlasit ET šíře ráfku J i pneu. Potom není na STK problém a vše dopsat na dopravce do VTP...
    1 bod
  19. Ano, stejně jako u Scaly/Kamiqu, ale upřímně, ani si nevzpomínám, kdy jsme naposled u auto AC šahal na něco jiného než je teplota nebo vypnutí AC (zde to aspoň částečně řeší OFF).
    1 bod
  20. 1 bod
  21. Ručičku teploty chladicí kapaliny už od dob Fabie první generace nemá cenu sledovat. Ona totiž neukazuje teplotu, ale vymyšlenou hodnotu. Sleduj ukazatel teploty oleje.
    1 bod
  22. Nepochopili ste moj prispevok.Nikoho neurazam len sa treba zmierit s tym ,ze tieto motory sa vyrabali s cielom usetrit co i len jeden obrabaci ukon naviac.Takze blok s hlavou su srovnane a to iste kluka.Takze na tvoj blok ti na stotinu mm pasuje takmer len tvoja kluka a tvoja hlava.Ak by ti ju zrovnali nesedela by na blok.Tak ako sa niekedy vyrabala JAWA ,ze zlozili kartre a vyfrezovali na kluku podobne je to aj u HTP.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...