Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 08/02/21 ve všech sekcích

  1. Borci, jsem rád, že jsme se zase po dlouhé době viděli. A dík za účast novým kolegům. Auto jsem přece jenom prohnal před srazem ráno myčkou, stupeň znečištění byl i na můj pokleslý vkus již značný. Těsně před odjezdem, jako tradičně poslední a Ondra předposlední.
    3 body
  2. Nějak se nám téma posunulo od dveří na celé auto (což je dobře), možná by za to stálo změnit název na Vytlumení Rapida, když už se do toho @Deawontak zakousl.... Já dneska jeden půlden dovolené věnoval tlumení palubky. Padlo na to 6 plátů SoftWave15 350x500mm. Před: Po:
    2 body
  3. Nekecej že poslední - vždyť Ondra je vpravo na fotce ještě vidět
    2 body
  4. Ahoj všem, aktualizuji a dávám na vědomí, že se 8.9.2022 v 18:00 bude konat sraz (ne pořádaný mnou) v Centru Černý Most - garáže, patro -1, zelená zóna F08, F09. Doražte kdokoliv s čímkoliv! 😊 Odkaz na událost: https://www.facebook.com/events/391934253100079/
    1 bod
  5. @Ondra16V: když to mám taaaak strašně daleko tak určitě nemůžu chybět. 🤟
    1 bod
  6. Vypnout EGR aneb nejlepší cesta jak odpravit DPF. Rada nad zlato
    1 bod
  7. Hodím tě na seznam😎 V sobotu se nemaká😜
    1 bod
  8. No hezky, to budu zrovna u našich, takže se rád přidám aspoň na chvíli 🙂
    1 bod
  9. Pevne verim ,ze raz budete robit homologizaciu na svoje naklady svojmu autu za taketo zasahy.Ked nemas na banany naco ti opicu.
    1 bod
  10. Já teda s přímou viditelností zavírám / otevírám okna i z bytu, když je auto na parkovišti nějakých 70 metrů ode mě.
    1 bod
  11. Volné sobotní odpoledne, tak jsem se pustil do podlahy. Nejdříve u řidiče. Jenže, abych nemusel vyndavat sedačku, tak jsem musel vyndat práh a jak tak vyndavám práh a postupuji dozadu, tak jsem skončil až u okna v kufru :). Před vyndáním prahu musíte vyndat B sloupek a plastový kryt zadního podběhu u sedačky a plastový kryt co je ke kufru až ke stropnici. Původně jsem chtěl antivibračním materiálem D2 polepit jenom kousky plechu mimo originální odhlučnění + použít Integru. Výsledek: - odsunul jsem koberec, ale i originální odhlučnění a od pedálů a až někam do poloviny sedačky (odsunuté úplně dozadu) jsem plech plně polepil antivibračním D2 a na něj také na celou plochu tlumící Integru - Integrou jsem polepil i boky práhu a kovové části + plech u kličky otevírání kapoty - celý plast prahu jsem polepil SoftWave15, spodní plast B sloupku jsem také polepil SoftWave15. Horní nelepit, protože tam je pojízdné štělování výšky bezpečnostního pásu a zároveň na karoserii čidla airbagu. - vnitřní plech zadního podběhu jsem polepil D2 i Integrou + plast krytu podbehu jsem polepil SoftWave15. - bílý plast od stropnice ke krytu zadního podběhu jsem polepil SoftWave15. Přeji jen je to kousek o hlavy. - zadní podlahu jsem polepil od výdechu ventilace až k sedačce na plech D2 + Integra. Toto tlumení, tak navazuje na již odhlučnění pod zadními sedačkami co jsem dělal posledně. Na toto tlumení jsem teprve vrátil originální tlumení - SoftWave15 jsem polepil i kryt pojistek :) Vše jsem opět dělal tak poctivě, že by mi scházel materiál na pravou část vozu a tak mě čekalo další objednávání. Nakonec jsem po dlouhých úvahách objednal materiál na: - dodělání odhlučnění podlah na pravé straně + zadní vnitřní podběh + B a C sloupek. - odhlučnění zadních podběhů, kdy mi D4 zbyla od minule - přikoupení SoftWave15 a Integry na palubku a hlavně na A sloupky a část střechy kvůli ruchu při vyšších rychlostech - materiál na odhlučnění torpéda, kdy dojde ke snížení hluku od motoru + vylepším odhlučnění za palubkou - už od minule mám materiál na odhlučnění schránky u spolujezdce, kterou budu i vyndavat Naštěstí byl na několik materiálů výprodej + mám slevu :) Neměl jsem moc času a tak jsem fotil jen tak halabala
    1 bod
  12. Stejně to je taková sleva nesleva ten Trade in. Dají ti 30 tis slevu na nové auto, ale ojeté bys prodal za víc jinde, než co ti potom nabídnou.
    1 bod
  13. Hlavně tam nalítá prach, bordel a odře se sklo. Na auto bych to už nedal.
    1 bod
  14. Věčné téma jako zástěrky. Podle mě funkční, ale ošklivé.
    1 bod
  15. Držte se laskavě tématu, tady se řeší aplikace. Věci okolo motoru si řešte v příslušné sekci.
    1 bod
  16. Chlapi pokud budete chtit příště udelat nějaké lepší fotky všech aut najednou, tak cca 100 m od parkoviště kde jsme stáli je ještě jedno ( u fotbaloveho hriste) kde pujde zaparkovat i 20 aut vedle sebe. 😉 Včera mě to nenapadlo.
    1 bod
  17. Sraz po opravdu dlouhé době. Moje fotka je teda trochu skromnější. Cesta byla dlouhá :D
    1 bod
  18. WhatsApp Video 2021-07-10 at 07.53.05.mp4
    1 bod
  19. To je fofr😁😁 VID-20210710-WA0001.mp4
    1 bod
  20. Martine, je otázka "kde posloucháš". Ono je totiž stovky majiteľov M-B a BMW ale rovnako Škodoviek, VW, Oplov od ktorých by si sa nikdy nedočkal informácie že na ich miláčkovi je čo len drobeček problémov. Mnohí majitelia tiež ani nevedia že ich auto má niektoré funkcie takže ich nereklamujú keď to nefunguje - len si všimni každú "cicu" v X5 či telefonuje s handsfree - omyl drží mobil v ruke pretože to nevie spárovať. V najbližšej rodine mám dvoch, ktorí menia rôzne značky (80% BMW od 1 cez M3 po 5-kový rad, na budúci mesiac príde dokonca plná elektrika, M-B, Audi, VW a služobne Superb, Octávka) takže to mám z prvej ruky. Je fakt, že žiadne z áut nemalo úplné výpadky SW tak, ako tu kolega, ktorému napríklad nešla odbrzdiť ručná brzda alebo stabilne vypadávajú všetky možné asistenty ale tiež je množstvo vecí na prémiových značkách že sa divíš ako sa mohlo také auto dostať do predaja. Kamarát zase jazdí stabilne len M-B celú firmu a rodinu. Momentálne "B"-čko je viacej v servise ako na ceste - brzdy, klima, núdzový stav motoru takmer pri každom výjazde z garáže. Nemecký kolega z firmy má Golfa 8 a do veľkého upgrade v januári tohto roka jazdil väčšinou bez rádia alebo bez klímy, ktoré nešli zapnúť. Na dovolenke v Nórsku požičaný Ford po 50km vyhlásil, že navigácia nevie nájsť polohu a vypla sa. Do konca dovolenky sa to už nepodarilo nahodiť. Moje súčasné auto resetuje systém počas jazdy tak 1x mesačne, navigácia pokiaľ ju nepotrebuješ tak nabieha pár sekúnd, keď ale musíš niekam ihneď zabočiť alebo nájsť cestu tak jej to trvá samozrejme asi 15 minút. A čerešnička navrch - medzi Jindřichovým Hradcom a mestom Horn v Rakúsku vždy zamrzne a nepomôže jej ani vypnutie, reštart. Za Hornom smerom na Viedeň sa reštartuje a funguje zase normálne. Systém má mať automatické brzdenie ak systém vyhodnotí možnú kolíziu - je možné ho deaktivovať, zvoliť akustickú signalizáciu alebo núdzové brzdenie. U M-B som práve zažil takéto núdzové brzdenie keď si systém povedal že niečo mu stojí v ceste, ale nestálo a nešlo nič robiť len čakať, kým auto zastavilo na diaľnici zo 150kmh z dymiacimi pneumatikami a dúfať že tí vzadu to zvládnu. U môjho auta brzdenie nefunguje - skúšal som niekoľkokrát na diaľnici za kamionom na doraz keď som ešte dokázal zabrzdiť alebo vyhnúť a auto nič... No. Tak si vyber. Fakt je ale, že za takýmito problémami stojí vždy konkrétny šéf projektu - ktorý to proste nezvládol. Najlacnejšie riešenie je zrušiť to celé a začať od nuly. "vylepšenia" a upgrady budú viesť možno k menej problémom ale možno o to viac prekvapivejším a dúfam nie fatálnym výpadkom systému v budúcnosti.
    1 bod
  21. Pokud chceš vyměnit volant bez pádel za ten samej akorát s pádlama,nic dalšího se měnit ani kódovat nemusí.Pokud chceš i s ohřevem,musíš vyměnit podvolantovku,natáhnout napájení a nakódovat
    1 bod
  22. Náhodou jsem narazil na tohle téma, tak také přispěju svým názorem. Před desítkami let už byly nějaké snahy o elektromobilitu, a možná snad i s dobrými výsledky. Ale neujalo se, protože bylo ropné lobby. Dnes se karta obrátila a máme zase elektro lobby. Vůbec nejde o ekologii. Jen o bysnys. Jen o to kdo se dokáže lépe prosadit na trhu. A ekopřicmrndávači tomu jen hrají do karet, přesto, že o ekologii vůbec nejde a ekošílenství vůbec není ekologické. Dívám se na dokumenty na ZOOMu. O vesmíru, o jeho vzniku, existenci a neodvratnému zániku naší Země. Za miliony let. Je to tak křehká souhra náhod, že vůbec existuje tato planeta a život na ní. A člověk na to vše má moc malý vliv. Příroda si do ničeho moc kecat nedá. Podívejme se na tornádo, na JM, zavinil to člověk? Člověk snad ovlivnil cestu, kudy se hnalo. Je vidět, že je přitahovala rozpálená obydlí. Ale samotný vznik tornáda si příroda zinscenovala sama. Jak se podílel brontosaurus, na tom že vyhynul? Mohl své vyhynutí nějak ovlivnit? Udělal něco špatně? Choval se snad neekologicky?
    0 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...