Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 02/17/22 ve všech sekcích
-
Ano, pokud vím, tak ano. Stejně tak, jako nemáě kalkulačku dlouhého kódování. Vše se dá ale hravě vyřešit. Nainstaluj si EN (US, prostě origo Ross-Tech) verzi a budeš mít long coding i developer mode. Ross-Tech žádné Standard a Max nerozlišuje, to je specialita tady p. Svobody.2 body
-
Rozšíření DCC režimů vyžaduje úpravu parametrizace jednotky GW, nelze to bez VCP nebo ODIS-E2 body
-
Chapu, ta sluzba by mela byt kvalitni, resp. snazime se o kvalitu v kazdem smeru - pristi tyden bude mozne se objednavat online - zakaznik jen zada VIN, system mu nabidne oleje a filtry pro jeho auto (ruzne znacky), jen si klikne, co chce (neresi kompatibilitu, tu resi system), ukaze mu to cenu, vybere si den a cas a je to...2 body
-
Neni to uplne nezavisle, kdyz je to moje firma :), ale obecne: 1. nejsme ojebavaci, takze poctive menime vse, co je domluveno, kluci na dilne jsou peclivi, resp. my obecne jako firma hrajeme na kvalitni sluzby 2. pouzivame origo male baleni oleju (castrol, shell nebo orig. VW) z oficialnich zdroju 3. to same filtry, netahame z pochybnych zdroju 4. pokud kdykoliv s cimkoliv nastane problem, nejsme ti, co se obrati zady a poslou klienta do hajzlu, neodpovida to nasi vizi nabizet kvalitni sluzbu 5. ackoliv to u nas vypada zvenku pekelne (jsme v najmu a chceme se stehovat do noveho, s majitelem objektu neni moc domluva), tak mame kvalitni dilenske vybaveni, pouzivame znackove stroje (na klimatizaci, prezouvani, dobijeni, obecne vse od renomovanych vyrobcu v tom danem oboru), zadna cina apod.2 body
-
a aký furt problém riešiš? brzdí to , funguje to ? pochopím keď tie zadky skáču trasú a hučia ako zo začiatku originálky vedeli , prípadne kadejaké iné zvuky ale riešiť len estetickú stránku tomu nerozumiem2 body
-
@arokysjerdno neboj, vydrží, mám za 4 a čtvrt roku 172 600 km a drží, liju do toho jen olej, trochu benzínu, hodně plynu a jen jezdím. Jediné co jsem už měnil, byly desky a kotouče vepředu ve 150t km.2 body
-
2 body
-
Podle servisů je to dost častá závada, že startovací tlačítko začne hůře reagovat na stisk. Obvykle až na 5tý nebo 6tý stisk a člověk neví, jestli si to tlačítko někdy nerozmyslí úplně. Stalo se to na superbu i mě, tak jsem koupil nové tlačítko a staré rozebral. Měl jsem za to, že tlačítko má mechanické spínače, ale nemá. Je to řešeno kontaktem na plošném spoji, které je spínané vodivou podložkou. Jako třeba ovladač od televize. Problém je špína na kontaktu a vodivé podložce, která brání propojení kontaktu. Oprava teda spočívá v rozebrání tlačítka a kvalitním vyčištění kontaktů. Takže rozebrat horní kryt sloupku, stačí zapáčit z čela spoje obou krytů pod volantem. Volant pootáčet doleva a doprava. Horní kryt má vzadu takové pantíky, takže vyndat a vyklopit nahoru. Odšroubovat z čela dva šroubky a jeden zespodu krytu. Sundat spodní kryt, odpojit konektor a vyndat tlačítko z krytu odjištěním kovových západek. Tlačítko je spojené na 4řech bodech, které jsem podebral planžetkama a tlačítko rozdělal. Před tím je nutné opatrně sundat ty kovové jazýčky vysunutím k zadní části tlačítka. Při rozdělávání opatrně, ať se ty plastové zobáčky nepolámou. Je to takzvaně " blbuvzdorné " opačně nejde poskládat, má různé drážky a tvar. Není si teda potřeba označovat polohu dílů proti sobě. Vyndat gumu s vodivými kontakty a plošný spoj, které jsem následně pořádně očistil tech. benzinem a vatovýma tyčinkama. Ty gumové kontakty opatrně. Samotné kontakty na plošném spoji jsem ještě opatrně!! očistil od nalepeného a ztvrdlého prachu plastovou špachtličkou. Nebrousit brusným papírem, poškodil by se kontakt!! Celé jsem to zkontroloval a vyfoukal ještě veškeré vlákna od čištění vatou. Jak plošný spoj tak i ten gumový kus. ( gumovým balonkem na čištění objektivů ) Seskládat vypínač, zacvaknout a osadit kovovýma háčkama, které ho drží ve spodním krytu sloupku. U těch háčků je potřeba trošku promáčknout ty malé zobáčky, které je zajišťují na místě. Jinak mají tendenci z tlačítka padat. Zbývá to celé seskládat. Doporučuji po nasunutí tlačítka do spodního krytu a zapojení konektoru vyzkoušet, že jde tlačítko mačkat a že funguje. Sešroubovat a je hotovo. Já jsem ještě vyměnil led diodu z bílé za modrou. Protože se mi bílé podsvícení na tlačítku nelíbilo. Tlačítko funguje a řekl bych, že líp ( lehčeji ), než to nové. Které tam chvilku bylo. Je to sice blbina , ale ušetří to nemalé peníze a udělá radost, že si člověk něco opravil sám.1 bod
-
No, tos neměl asi nikdy Opel. Cca rok 2004 jsem měl 1,6 benzin Astru G a ta to s olejem uměla :)1 bod
-
Může taky, jen ať se přiobleče. Moc teplo nám tam minule nebylo😂1 bod
-
@arokysjerdno http://www.gutska-basta.cz/kontakt/1 bod
-
Tak mám ještě jednu otázku.. koupil jsem si vcds standart a zjistil jsem že nemůžu použit vyvojářský režím nabídka kódu S 12345 je možne že je to až od verzi max?1 bod
-
Přehrává se soft z A-čka na tuším Céčkovou verzi a taky dataset. Ale jak psal @Krosta, toto VCDS nezvládne a tento topic je o VCDS. P.S.: škoda, že není topic o "kódování" přes VCP.... to by bylo mrtvolek... a taky by nás asi brzy vypískali.1 bod
-
1 bod
-
Dnes jsem náhodou zavítal do webového Connectu a už fachá Digi certifikát: Servisní události: DIGITÁLNÍ SERVISNÍ PLÁN - krom předprodejní prohlídky a 2 výměn oleje je zde i svolávačka na ecall 31. 3. DIGITÁLNÍ SERVISNÍ DENÍK A HISTORIE VOZIDLA - Tady je zajímavé, že třeba záznamy z návštěby kde došlo k seřízení polohy zadního nárazníku a 1. promazání silentbloků (kde jsem na to pak přišel sám, jelikož servis se tvářil, že s tím nic nedělali) zde uvedeny nejsou. Stejně tak vytažení důlku PDR metodou mimo záruku.1 bod
-
Jistě HW a SW a synergie mezitím má jistý vliv na tuto funkcionalitu, zároveň ale znovu dodávám, již na me ex r.v. 2018 RS 4x4 OIII po face tato funkce byla. Nepředpokládám, ze (nejen) můj aktuální vůz s výrobou O IV RS 4x4 r.v. 2020/12 bude HW/SW níže než vůz starší o generaci a tři roky (výbava aktuálního vozu je o rad výše než v me předchozí generaci). Bude v tom zcela něco jiného a to něco bude velmi úzce souviset se vším tím zmatkem/nedodělkem a bordelem ohledně infotaimentu jako takového. To je ma domněnka.1 bod
-
Už je to doma :) Teď jen vymyslet jak to zapojit. Redukce pro středobasy mám, takže tam je ta výměna banální, ale problém jsou výškáče a hlavně výhybka. Přívod je tedy ke středobasům a od nich jdou další dva kabely k výškáčům? Pochopil jsem to, že do středobasů jde přívod > od nich kabely do výhybky a od ní pak rovnou výškové. Podle návodu na fotce musím ale připojit hlavní přívod na výhybku a z té pak vyvézt středobasy i výšky. Napíšu dotaz na Ahifi.1 bod
-
https://www.alza.sk/auto/philips-led-x-tremevision-t10-ceralight-360-2-ks-d4334263.htm https://www.alza.sk/auto/philips-led-x-tremevision-sufitova-c5w-14x30-d4334270.htm1 bod
-
Viz dílenská příručka Elektrická schémata\S0065090015-Základní_vybavení__od_.pdf -> světlomet vpředu vlevo str. 10, světlomet vpředu vpravo str. 11...1 bod
-
Ja mam Amundsen cez 3 roky a musim povedat, ze to bol omyl. Urcite by som priplatil za Columbus. Amundsen je hodne, ako by som to povedal nepresný? Asi najlepsie to vyjadrili v jednej nemenovanej relacii- dostaneš sa do cieľa napriek navigácii. AA pouzivam tak v 5% pripadov, a to len vtedy ak sa ponáhľam: waze. Inak idem cez Amundsen lebo sa mi nechce otravovat s AA. Poznamka: ked sa zle rozhodneš tak to neskôr už nevymeniš.1 bod
-
1 bod
-
Ja uvažujem, že keď sa oteplí tak zmerám hádzavosť kotúčov a keď budú OK tak tam dám ešte ako záver môjho života s aftermarket brzdami práve tie ATE ceramic. Keď to nebude OK tak kupujem OEM brzdy z clubsportu GTI. To čo som minul doposiaľ na brzdy som už mohol mať krásne všetky 4 kotúče OEM aj s platničkami. Ja proste už neverím, že tie aftermarket komponenty sú na úrovni prvovýroby. U nás zlezie auto z linky môžete ísť hneď na test. dráhu naložiť tomu čo to dá rozpáliť tie brzdy a budú OK aj keby neviem čo. Žiadne tisíc kilometrové zabehávanie ani nič. Takže myslím, že to o niečom vypovedá.1 bod
-
Jeste nemam vyjadreni. Mam vyrobu 1/2022 a posledni HW/SW co je, tak predpokladam, ze problem v mem pripade bude nekde jinde. Uz se tesim, co napisou…1 bod
-
Podotýkám, že půvdoní coding může být u každého trochu jinak a že mám el. paměť sedačky (pouze u) řidiče. Pokud nemáte vůbec, tak nekódujete ani 36ku. Pokud máte navíc i paměť spolujezdce, budete muset dokódovat i tu jednotku Jednotka Položka Nová Původní 09 Coding: tick byte 08 bit 2 + byte 11 bit 4 0CD39E66C2472AFB17844094B11C572C0C00000000000000000000000000 0CD39E66C2C72AFB17844086B11C572C0C00000000000000000000000000 ENG98831-ENG126849-Personalization-Aktivierungsoption_im_HMI-Menue_sichtbar active not active ENG98831-ENG133401-Personalization-Anzahl_Benutzerkonten 4 1 ENG98831-ENG133402-Personalization-Automatische_ Schluesselzuordnung active not active ENG98831-ENG126850-Personalization-Benutzerkontenverwaltung_in_HMI-Menue_sichtbar active not active ENG98831-ENG126848-Personalization-Personalisierung_aktiv active not active ENG98831-ENG126851-Personalization-Personalisierungsfunktionen_in_HMI-Menue_sichtbar active not active ENG98831-ENG133404-Personalization-PSO_FSG_Setup2_Bit_1 active not active ENG98831-ENG133405-Personalization-PSO_FSG_Setup2_Bit_2 active not active ENG98831-ENG133406-Personalization-PSO_FSG_Setup2_Bit_3 active not active 36 coding tick byte 9 bit 1-2 (7 was already) 001000000000010001A680808080000000008181000000D4 001000000000010001A080808080000000008181000000D4 A5 coding byte 13 bit 3-5: 10 Personalized_key,Version_1.x 020408020000040100262355C050A90098000E100040 020408020000040100262355C040A90098000E100040 08 coding byte 15 bit 3-4: 08 Personalisierung,aktivier 1201002400440101100510010010110A 120100240044010110051001001011021 bod
-
1 bod
-
Mali by to aj dat pod polozku v shope, pre aky hw/sw je podporovana funkcia.1 bod
-
Také říkám elektromobilitě jasné NE, i když budu mít dost elektriky z vlastní výroby, stejně nepřistoupím na to z důvodu celkové ekonomie. Pokud auto za obrovské peníze má po 8 letech garantovanou kapacitu baterie 70-80 % tak je to jasný prodělek. A přitom se musí dodržovat pravidla nabíjení, jinak ze životnost ještě kratší. Krásný příklad byl ten test Enyaqa s malinkým karavanem a směšnou ujetou vzdáleností. A to bylo nové auto a za příznivé teploty. Tím pádem je cesta elektromobolity ztracená a i stále rostoucí cena elektřiny a vzácných kovů udělá ekonomice provozu vážný problém.1 bod
-
Už se vám ozvala škodovka ohledně čtení DZ?Dnes mi odpověděli toto: Funkci „Rozpoznávání dopravních značek“ bylo možné objednávat již dříve, jako součást výbavy s novým vozem. Proto bylo možné viděl zmíněný vůz v autosalonu,který byl staršího data výroby, než je předmětné vozidlo. Nebylo však možné vozy touto funkcí dovybavit dodatečně. Později však bylo umožněno si funkci objednat dodatečně jako FoD, ale jen pro vozy vyrobené po KW 48/2021, které již byly vybaveny potřebným HW a SW pro dodatečné umožnění této funkce. Vzhledem k výše uvedenému nelze do vozidla ŠKODA Octavia, VIN ....................., dodatečně objednat funkci „Rozpoznávání dopravních značek“. Ale co je potřebný HW a SW si opět nechali pro sebe.1 bod
-
1 bod
-
@M4rt4s Battery Vendor List: 5DO = Boading TU3 = Exide MLA = Moll JCB = JCI VA0 = Varta UM5 = Akuma1 bod
-
Dobrý deň, chcem sa podeliť o skúsenosť. Mám Karoq 1,6 diesel, automat, najazdené 35000 km. Doteraz veľká spokojnosť, auto svižné, výbava, elektronika super. Až približne pred 3 týždňami na diaľnici v plnej rýchlosti 130 km/h, prestal reagovať plynový pedál a už som len zastavil pri krajnici. Elektrika fungovala, ale už nešlo naštartovať. Bez nejakej výstražnej kontrolky. Nasledoval odťah do najbližšieho autorizovaného servisu s využitím asistenčnej služby. V servise najskôr vymenili čerpadlo močoviny (AdBlue), čo sa ukázalo, že nebolo príčinou, tak začali pátrať po elektrike. Napokon, po týždni a pól ma informovali, že podľa pokynov výrobcu je potrebné vymontovať a poslať na analýzu vstrekovacie čerpadlo aj s tryskami, či tam nebola zlá nafta. Informovali ma, že analýza má trvať cca 3 týždne. Naftu v mieste bydliska tankujem vždy na tej istej benzínke Slovnaft, rovnako aj pred touto poslednou cestou. Podľa informácie z miestneho aut. servisu nemali nejaké výskyty porúch spojené s nečistým palivom. Pred, ani počas tejto jazdy som nemal problémy, ktoré by (podľa môjho neodborného posudku) mohli indikovať upchatie trysiek - zvýšená spotreba, zvýšené chvenie motora, alebo rázy. Auto vypovedalo v plnej rýchlosti, bez zatrasenia, bez varovnej kontrolky. Celkom som mal šťastie, že som bol v pravom pruhu diaľnice. Čakám na doriešenie.1 bod
-
Ostřik v nastavení jasu? Zajímavý, máš pravdu, tak po 3. měsících zjišťuju, že to vlastně má.. to musel bejt dobrej debil, komu to přišlo jako dobrej nápad, tam to fakt nepatří.. Superb má ikonku přímo když koukáš do kamery, logicky. Takže díky :D1 bod
-
Byl jsem v servisu s nefuncni WLAN, to uz jede( pry prehrali SW stejnou verzi 1889), pak jsem jim dal k reseni DZ. S tim neudelali nic a cekaji na vyjadreni ze skodovky. Takze uz jsem po navsteve servisu nic neresetoval. Muzu zkusit, ale moc tomu nedavam…1 bod
-
Teď jsem zarezervoval salónek, tak snad na nás tentokrát nezapomenou 😎😄1 bod
-
Jen pro zajímavost. Pokud by platilo, co píšeš, k čemu by tedy byla možnost A/C vypnout? Není to tak černobílé, jak to podáváš. Právě u toho zápachu z klimy výrazně záleží, jak auto jezdí. Je obrovský rozdíl mezi autem, které jezdí denně a v létě třeba několikrát za den projde cyklem vychladit - zahřát a autem, které vyjede jednou za dva tři dny. Rozdíl dělá i to, jak moc se chladí. A v neposlední řadě je třeba si uvědomit, že to, že klima smrdí, znamená, že už je uvnitř sakra živo. Bakterie a hlavně spóry plísní se do kabiny dostávají mnohem dříve. Že je klima automatická neznamená, že není přínosné se k ní chovat s nějakou vědomostí a preventivní péčí. Samozřejmě ale souhlas s tím, že výměna filtru až po 60 tis. km / 5 letech je šíleně dlouho.1 bod
-
Důvodem smradu z klimy jsou bakterie, které se množí v kondenzátu uvnitř větracího systému. Kondenzát tam vzniká především za vyšších teplot. Účinně se zápachu dá předcházet tím, že nějaký čas před odstavením auta vypneš chlazení, ale necháš bežet větrák, ideálně na vyšší otáčky. Průtokem teplého vzduchu se kondenzát vysuší a bakterie pak nemají kde se množit. Čím vyšší rozdíl teplot venku / uvnitř, tím více kondenzátu se tvoří a tím je potřeba delší doba na vysušení. Za parného léta vypínám chlazení klidně i 10-15 minut před koncem jízdy a problém se zápachem nemám. Když už klima smrdí, vyměnit filtr a nechat důkladně vyčistit ozonem, který bakterie zabíjí. Kompresor klimy se nezapne při nízkých teplotách (myslím, že pod 4 °C), takže zapínat A/C v zimě nemá smysl.1 bod
-
Spojit se s řídící jednotkou 6D - výklopné dveře 04 - Základní nastavení vyberte položku v menu – IDE02176 - nastavení úhlu výklopných dveří nepřerušovat komunikaci stisknout spínač kliky dveří, dveře se začnou otevírat a po celou dobu je slyšet pravidelné pípání dveře dojedou na koncovou polohu, zde je nutné dveře ponechat až po dobu, než se ozve dvakrát rychlé pípnutí stisknout tlačítko na dveřích pro zavření, po celou dobu zavírání bude slyšet opět pravidelné pípání až do doby úplného zavření a zajištění zámku ukončit základní nastavení 06 - ukončení komunikace1 bod
-
Kompletní nastavení řas. Ale je to i s blikáním. Kdo nechce, aby to blikalo, nastaví funkci E u Leuchte 16 a Leuchte 17 na not aktive MVI_4871.MP4 adpmap-09-5Q0-937-084-AS_Sup.pdf1 bod
-
Nazdar pánové! Se dveřmi a zatékáním jsem u Fábie bojoval dlouhou dobu.. Zatékalo mě postupně to všech čtyřech. Voda byla buď na těsnění pod dveřmi, na koberečku nebo nacuclá od spodu do čalounění dveří. Tady jsou mé postřehy - Těsnění do oken a dveří moc nefunguje, páč je porézní a nasákavé stejně jako shnilí originál.. Silikon je řešení, ale musí se na 100% udělat ve spodní a zadní části jinak si nepomůžete. Nepřeju vám se pak ale dostávat někdy v budoucnu pod ten na fest přilepenej plech a očišťovat dveře od silikonu před následnou montáží.. Tohle všechno je ale jen odstraňování následků, ale né příčin zatékání.. Voda by logicky měla stéct po skle a odkápnout do spodní části dveří a vytéci těmi dírami ven. Nemá důvod skočit do strany na plech a pak dole skrz těsnění do interiéru, ne? Má ale pomocníka!Jednou jsem si všiml cestičky, kterou zanechává vodní kámen a špína na plechu držáku příslušenství nebo jak se tomu nadává na jeho vnější straně. Voda totiž z okna kape na plastový držák, který drží zámek pro pohodlnější montáž a po něm a po plechu pěkně dolů a do auta.. Ten držák je tam úplně k prdu. Zámek se v pohodě namontuje i bez něj. Ty držáky jsem prostě oddělal. Díry po nich zaslepil a plech dole zalepil pro jistotu ještě silikonem. Od té doby mám svatý klid!1 bod
-
Tak dávám nové informace do éteru, dnes jsem vezl auto do servisu na rozdělání motoru, výměna pístních čepů, a celková kontrola, včetně hlavy , ventilů a pod. Beru 2 dny dovolenou a zítra si budu u opravy ať vidím. Dále budu informovat.1 bod
-
To ti ani nemusí zajímat, prostě máš smůlu, měl sis pořídit auto, které funkci rozpoznávání podporuje...-1 bodů