Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 01/02/23 ve všech sekcích

  1. Takze predpokladam ze to je lepsi mit zaple😅
    2 body
  2. To je zase deutsche objev ameriky ... to tu funguje už léta v podobě blokace spotřebičů s vysokou spotřebou (spínač HDO u sazeb D45, D46, D57 a nevím jakých elektrožroucích sazeb) ... 4 hodiny zima a 20 hodin teplo, časem to stejně bude nutné řídit operativně bez rovnoměrného rozprostření času, navíc s výrazným zdražením vysokého tarifu ... a je to logické, takové odběry prostě síť není schopna absorbovat, všichni to ví a všichni (rozuměj ekokokoti a politici rozumu mdlého) dělaj, že nic, ještě se u toho nic veselme, jak jsme green eko ... u HDO se dá obejít přepojením přímotopu do normální zásuvky, aby člověku neumrzla zadel ... až budou mít za pár let všichni dálkově ovládané elměry, bude po žížalkách, možná přímotop ještě pojede, ale zapojením druhého, nebo pračky se sušičkou bude člověk blokován a bez šťávy ... tepločerpadláři a rychlonabíječi budou vzpomínat na časy komínových a auto čmoudíků ...
    2 body
  3. @JirikHL@MarcianoMLK bol som na kalibráciu, potvrdili, že svetlá boli nesprávne nastavené. Vyzerá to, že matrixy fungujú lepšie, po 30km jazdy v noci žiadny problém s oslepovaním. Najväčší problém vidím v dlhých rovinkách, lebo auto sa musí priblížiť, aby ho kamera zaznamenala a vypla ten segment, hoci mám nastavenú citlivosť vysokú. Čo sa týka zhasínania pravej strany pri prejazde takmer každého auta, tam sme sa nepohli. deje sa to stále :D Zmenil sa aj vzor svetelného lúča, pred kalibráciou som tam mal v strede tmavý zub. Tak ako to vyzerá teraz s narovnanými kolesami, predpokladám že to takto má vyzerať, lebo ľavý svetlomet musí predsa svietiť nižšie ako pravý.
    2 body
  4. Ano, o Tvém Aygu jsme už několikrát četli. Teď už zpátky k původnímu zadání tohohle tématu.
    1 bod
  5. robil som ročné zúčtovanie vo firme,: - najeto o niečo viac než RDMBR - 37 200 km ale od 24.6.2022 - vypálil 2622 litrov takže spotreba 7,05. Ale nejazdím na spotrebu ale aby som bol bezpečne a ohľaduplne k ostatným ale rýchlo doma. Za mňa je toto excelentná spotreba, tak o 2L menej než predošlé auto
    1 bod
  6. Tak jsem si s prodejcem dnes zavolal a prý je objednávka již zafixovaná, že nelze měnit a zaplánované na výrobu je na přistí týden s tím, že prý ma výroba asi 3 týdenní skluz, který to nezapočítává. Prodejce se domnívá, že do konce ledna by mělo být vyrobeno a já k vyzvednutí někdy průběh února, nejpozději do konce února, neboť tam jsou ještě papírovačky s firmou, leasingovkou, objednávka zimních pneu a přezutí a tak dále. Tak snad mi už moji radost nic nepokazí a v únoru zakládám supíčkovi vlastní téma.
    1 bod
  7. No, to že je O4 fail a Škoda tím reputačně dost utrpěla je asi jasné, ostatně i finančně, vzhlede k tomu, kolik závad musí v záruční době řešit. Nicméně u každého modelu je auto, které sjede s výrobní linky jako první úplně jiné než to poslední, obvykle v tom dobrém slova smyslu. O O4 toto platí trojnásob a vlastě jsem rád, že jsem nakonec auto dostal o 10 měsíců později, štěstí v neštěstí. U nových Oktávek už bych strach ze spolehlivosti neměl, ale i já si dávám hodně velký pozor a doufám, že se problémy nedostaví. Tento pocit mám poprvé, u žádného auta jsem jej přením neměl. Upřímně má důvěra v Škodu utrpěla natolik, že pokud moje O4 nebude dokonale a bez problému sloužit, příště si vyberu jinde. Můj komentář jsem napsal proto, aby se nemíchala jablka s hruškama. Vaculík píše o bazarovém autě z prvního roku výroby, nové kusy už jsou jinde. Tzn. pro člověka, který letos bude chtít roční auto nebo nové auto, je ten článek zavádějící, byť pravdivý.
    1 bod
  8. Fotky převzaty z vedlejšího tématu.
    1 bod
  9. @DušanV Akorát on testuje auto z června 2020 a dnes je rok 2023, takže když objednáš dnes, dostaneš možná auto v třetím kvartálu a tedy to auto bude o více než 3 roky dále. Nejvíce nadává na svolávačky softwaru a nedoladěných komponent a dílů, jenomže to už je dle mých zkušeností i pozorování odladěno. Ano, najdou se lidé, kteří mají i dnes problémy s novým autem a je to mrzuté, ale to je u všech aut (stačí vlézt do jiných skupin) - spokojený zákazník se obvykle nejde na net pochlubit, že věc, kterou si koupil, funguje jak má. Co se týče bazarovky, tak bohužel čtverková oktávka na tom je špatně - nikdo nezastírá že především první 2 roky výroby byly špatné, ale kusy vyrobené v MR2023 a obzvláště ty, které v budoucnu dostanou nové motory, to už bude jiná písnička a za 2 roky se v podobném článku dočteme pouze to, že když ojetou O4 přes faceliftem, tak jedině MR2023 a dále a nejlépe pak s novými motory. Stačí si projít místní forum a téměr všichni noví majitlé oveček nemají téměř žádné problémy. To, že je občas ovládání přes dotykáč opruz je bohužel vlastnost auta a kdo si jej koupí i přes to a nadává, tak ať nadává hlavně sobě.
    1 bod
  10. Zklamání, že si verze 2.0 TSI 180 kW nenašla své místo v kolonce "pár slov o motorech".
    1 bod
  11. Doporučuji všem potencionálním zájemcům o OIV, si přečíst bazarový test Octavie IV v novém čísle SM č.1/2023! Opravdu zajímavé a pro mnohé asi i dost krušné čtení. I ty 3 roky po zahájení výroby (nejen v rámci tohoto testu , ale i v rámci různých diskusí skupin Octavia) mně připadne, že to pořád i u nových kusů bude loterie při její koupi, tedy někomu auto funguje, někomu ne, no a v servisech mají toto auto pravděpodobně "velice" rádi. Vaculík ze SM rovnou napsal, že pokud Vás nějaká tzv. servisní diplomacie nebaví (i když píše v rámci ojetiny), tak raději si kupte Suzuki, Toyotu, Dacii....... Já tu možnost nemám, pokud ji někdo má, mohl by sem to v pdf. přidat, ať i ostatní vidí co to auto má za potíže.
    1 bod
  12. 1 bod
  13. Myslím, že to měla být priorita do konce roku, aby si vylepšili fin. výsledky za rok 2022. Dneska by se snad měla rozebíhat výroba nových, takže dokončování už bude zase vlažnější... Alespoň takhle to chápu já.
    1 bod
  14. Tak to že objednávky mají do poloviny roku 2023 je hezké, ale aby přednostně dodělali nedodělaná auta to asi ne. Pojede výroba která je prioritní a když zbydou komponenty tak budou,, dolepoval" odstavená auta. Lituji lidiček co májí objednáno víc jak půl roku. Přemýšlel jsem o výměně Karoqa za O4 2.0TSI, ale na FB foru jsou SW problémy i u prosincových aut 2022, tak jsem se na to vykašlal a počkám až na FL. Snad budou vyřešeny SW problémy a dodací lhůty se vrátí do normálu 3-6měsíců.
    1 bod
  15. Není to opravdu do poloviny roku 2023, vzhledemk tomu, že tento rozhovor vznikal ještě v roce 2022?
    1 bod
  16. Hmm https://www.autoforum.cz/bleskovky/mlady-muz-si-prijel-k-dealerovi-pro-nove-vrcholne-porsche-podivejte-se-co-mu-nechal-na-protiucet/
    1 bod
  17. Já mám konstantně stejnou spotřebuju. Okolo 9 když jezdím hlavně mimo město a dálnice. Okolo 11-12 převážně město.
    1 bod
  18. Pouzivam Spritmonitor.de. Maju aj EN verziu, myslim ze existuje aj appka (Android), ale staci mi prehliadac Obcas sa zadari. Prva je 5 osob v aute, zvysok 2 osoby, cesty bez dialnic
    1 bod
  19. Nakoniec som ho nedal instalovat s tym, ze si ho necham nainstalovat az ked budem mat plug-in alebo elektro auto. (povodne som to mal v jednom baliku s FVE). Ak to nepotrebujes hned (za mna k plug-inu to nedava uplne zmysel), tak by som pockal - casom budu ine, snad lepsie technologie.
    1 bod
  20. Tiež som mal dlho v pláne kúpiť Michelin Crossclimate 2, ale nakoniec som po detailnom preštudovaní testov zistil, že aj keď sú to vynikajúce pneumatiky, testy vyhrávajú hlavne preto, lebo sú dobré na vode aj suchu a zároveň excelujú na snehu, čo z nich robí perfektnú univerzálnu gumu. Ale keď som vybral z hodnotenia výsledky testov snehu (čo v mojom prípade naozaj nemá žiadnu váhu) a zameral som sa na celoročné pneumatiky ktoré excelujú hlavne na vode a suchu, tak som nakoniec zvolil Hankook Kinergy 4S2 ktorá boli aj výrazne lacnejšie (v mojom rozmere). Nepoznám tvoj spôsob prevádzky, ale ak by to bol aj tvoj prípad, že na snehu jazdíš minimálne, alebo vôbec, zváž túto alternatívu. Ja tie Hankooky mám obuté od polovice novembra a zatiaľ som spokojný. Oproti letným eko Bridgestone T005-kám cítim mierne zvýšenie spotreby (bavíme sa zhruba a 0,2-0,3 litroch na 100 km), ale to je určite z časti spôsobené aj samotným teplotným rozdielom (pomalšie zohrievanie motora, viac zapnutých spotrebičov, atď.). Zhodou okolností som ich mal možnosť hneď na tretí deň obutí vyskúšať aj na snehu a mal som pocit ako keby som jazdil na zimných pneumatikách strednej triedy, žiaden náznak toho, že to je "iba" celoročná guma.
    1 bod
  21. Carista Pro 7.1 New in v7.1: New features for VW Group models (2011+): - Freeze frame data - Service tools: * Basic setting of transmission * Haldex pump learn calibration * HVAC flap calibration * Fuel system prime * Throttle body adaptation * Battery registration for B8 and Mk6 based models - Customizations - Service interval info live data New features for BMW: - Battery registartion for E-Series (2008+) and F-Series New features for Toyota/Lexus: - Customizations Carista Pro 7.1.apk
    1 bod
  22. Čo ja viem, tak originálne dodáva tiež Valeo, takže ono to je skôr o tom, že ako tie stierače používaš, ako sa o ne staráš, resp. hlavne ako sa staráš o čelné sklo. Napr. ja sa v zlom počasí a obzvlášť v zimnom období snažím jazdiť tak, aby so nešiel priamo za veľkými vozidlami, obzvlášť nie za nákladnými autami, ktoré striekajú veľké množstvo tej slanej sračky ktorá je na cestách. V lete sa zase vyhýbam zotieraniu čelného skla kvôli hmyzu, ak sa dá, neparkujem na slnku, a čelné sklo si čistím primárne doma v garáži, alebo keď dorazím do cieľa (nosím so sebou na to autokozmetiku + mikrovláknovú utierku). A nakoniec, snažím sa vyhýbať aj čisteniu gumičiek stieračov. Na nich je totiž nanesený nejaký grafitový prach vďaka ktorému ľahšie kĺžu po skle a nie je dobre ho z gumičky zotrieť. Inak tento prach zanecháva tie čierne čiary na handre keď čistíte gumičku. Odkedy praktizujem vyššie spomenuté veci, životnosť mojich stieračov sa niekoľkonásobne predĺžila. Skúšal som lacné aj drahé náhrady, a zatiaľ sa mi osvedčili Bosch Aerotwin. Kým som prvé stierače menil zhruba po roku, teraz mám stierače už asi 3 roky. P.s.: Určite by som zvážil aj aplikáciu "tekutých stieračov", ale nejakých kvalitnejších, ktoré vydržia na skle aspoň pol roka. Pri jazdách mimo mesta prakticky netreba predné stierače vôbec zapínať.
    1 bod
  23. Koukal jsem v Obd11 ze u jednotky Engine je k dispozici nova verze sw a u DSG taky. Aktualizovat se to musi v servisu nebo prez Obd11 to pujde? Ztratim tim vsechny nakodovane vychytavky? Diky za info.
    1 bod
  24. Phonebox bych vyzkoušel ještě s jiným telefonem. Brečet nad bezdrátovým nabíjením a USB-C, ale pak používat flashku na přehrávání hudby?!!? To je jako pláč, že zrušili kazeťák. Co takhle BT streamován? To se vyřeší hodně problémů.
    1 bod
  25. Myslím, že to celé jde přes server Škody, ne na přímo mobil-auto.
    1 bod
  26. Pánové, tak se poštěstilo a po 16 měsícíh jsem včera skutečně vyzvedl objednané auto. Zatím mám za sebou cca 100km od dealera. Co jsem si všiml oproti O4 2020 - ukládací prostor pod loketní opěrkou je o krapet menší a plytší, stále je ale dostatečný pro drobnosti; elektricky ovládané víko kufru je mnohem tišší až ten mechanismus nejde téměř vůbec slyšet. Dostal jsem auto na antracitových Altair kolech, ikdyž v konfigurátoru a k edici 120 let motorsport měly být černé a tak nějak jsem se na ně dost těšil, jinak má auto vše co bylo objednáno, i černé koncovky sportovněji laděného výfuku.
    1 bod
  27. Jo je to dobrý pocit, když zelený pásek E-Boost vyletí až k 6-ti tisícům :-) Když jezdím dále, tak tomu vždycky trochu šlápnu, abych vymetl pavučiny z válců. Ze začátku jsem to vždycky přepínal tlačítkem na SPORT, ale stačí šlápnout plyn až na podlahu aby se sepnul spínač. PS: Možná je to zbytečné, ale krmím to buď ÖMV Max Motion 100 a nebo Shell V-Power taky 100 oktanů (pro ten pocit)
    1 bod
  28. Co myslis tim privela? Jako ze by to treba pri rozjezdu chciplo :-) ? Nastartovat, nechat 10-15 vterin na volnobeh, aby se promazaly pohyblive casti motoru a pak vyjet. Jemne s plynem, zadne vysoke otacky, nechat olej zahrat aspon na 70° pred plnou zatezi.
    1 bod
  29. mir77 -Stiahni mapy do PC -Extrahuj (rozZIPuj) komplet celý stiahnutý subor -ak "klikneš"/ otvoriš nový súbor s mapami,tak tam budeš mať 3 zložky -SD kartu zformátuj (systém súborov FAT32 a veľkosť alokačnej jednotky- predvolená veľkosť ) -nove mapy zkopíruj na SD kartu Ale pozor! Musíš ich zkopírovať postupne... Čiže po jednom súbore! Používam micro SD Kartu Samsung 32GB z Aliexpressu :-) Použivam pravý slot v schránke spolujazdca Takto si pravidelne aktualizujem mapy,vždy ako sa na ŠkodaUptade objavia. Naposledy min.tyždeň (foto) K aktualizácii SW Ti neviem poradiť...
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...