Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 19.1.2019 ve všech sekcích
-
Mám doma obálku, do které dávám deset korun za každý sex s manželkou. Na Vánoce jí pak za to koupím nějaký dárek. Předloni dostala Fidorku, loni už nic. Malý Pepa Roubíček přichází k otci a chce znát rozdíl mezi pojmy „teoreticky“ a „prakticky“. Pan Roubíček se zamyslí a zavolá manželku: „Sáro, vyspala by ses za půl milionu s úplně cizím chlapem?“ „No,“ přemýšlí Sára, „už jsme spolu dvacet let, věk je přece jenom znát, a půl milionu je hodně peněz, hodily by se. Takže – vyspala.“ Roubíček zavolá dceru: „Žofko, vyspala by ses za půl milionu s cizím mužem?“ „Víš, tati,“ zamyslí se Žofie, „půl melounu je slušnej balík, a když si vzpomenu, kolikrát jsem to dělala zadarmo... Vyspala!“ Roubíček dámy propustí a obrátí se k synovi: „Tak vidíš, chlapče. Teoreticky máme doma milion - prakticky ovšem dvě kurvy.“3 body
-
Základní problém je, že to není Rapid. U Rapidu lidi brečeli, to nemá měkčené plasty to nemá toto, ono to nemá tamto, v základu to nemá ono. A když přijde Scala, která je ve srovnání s Rapidem drahá, ale už v základu je docela slušně vybavená, má rozumný motor (rozhodně ve srovnání s 1.2 MPI 55kW se kterou začínal Rapid), má měkčené plasty, mnohem více asistenčních systémů a další. A najednou je to drahé, a další... Jinak 1.5 TSI 110kW by měl být časem i pro Ambition s manuálem za nějakých 430tis. EDIT: Jen pro zajímavost, Rapid cenník 2012, Ambition s 1.2 TSI 77kW startuje na 350tis a to nemá ani MaxiDot, má přípravu pro rádio (Blues za nějakých 6tis k tomu), tempomat za 11tis. http://www.autodobrovolny.cz/images/stories/newsletters/2012-11-Rapid/Cenik_Rapid_13_03.pdf3 body
-
2 body
-
To se pleteš - všechny tyto motory jsou z jedné konstrukční řady EA211 - 1.0 TSI přímo vychází z motorů 1.0 MPI. Viz třeba příručka SSP VW 539, nebo SSP VW 511. S 1.2 HTP to opravdu nemá nic společného, tedy kromě toho, že mají tři válce.2 body
-
@MilanHos Jsi si tím jistý? 1.0 MPI patří do řady EA211 stejně jako 1.0 TSI a nikdy jsem neslyšel, že by mělo něco společného s HTP. Jinak 1.2 HTP vychází z 1.6 MPI. Z 1.4 MPI vznikl akorát 1.0 MPI v první Fabii.2 body
-
Jednoduché riešenie zabezpečenie Kessy je púzdro, v CR a na SK predražené na Aliexpresse za cca 2 USD. Mám to odskúšané 100% to funguje. Robím to tak že mám dve púzdra jedno doma a jedno v aute. Prídem domov kľúč šup do púzdra, ak idem preč vyberiem kľúč a fungujem, a pokiaľ idem niekde mimo auta tak si zoberiem púzdro a šup kľúč tam. https://www.aliexpress.com/wholesale?catId=0&initiative_id=SB_20190119045637&SearchText=Bag+Cell+Phone+Signal+Blocker2 body
-
Ano, kdo koupí, neprohloupí :-) Super kára s úsporným motorem bez filtru a snad i spolehlivým! Nevím, jak si někdo může koupit něco jiného, když je toto ještě na skladě :-)2 body
-
1 bod
-
MilanHoste mám pocit, že jsi klasickej zpochybňovač a šťoura kterej musí mět za každou cenu pravdu a poslední slovo - fabia 1.0 TSI 70kw což když to zjednoduším je oturbenej motor ze citiga… U vozejku sis odpověděl sám. Cílem mého původního, prvního příspěvku nebylo financování vozu to si mě strkal porát ty, ale viz můj 1. Příspěvek a jak již jsem jednou psal Každej si z příspěvku vezme co chce a co se mu hodí, že… Citace: To, že se dá pořídit levná, dobře vybavená a hlavně nová Fabie za cenu ojetého vyššího modelu to je jasná věc. Když je to tak jasná věc, proč píšeš, že si našel jen ojetou za 260 a to ještě v v ambitu, mrkni dolů na fotku i teď se da sehnat trumfík s1.0 70kw v kombajnu za 233800kč to mi přístálo do mejlu před třema dny od Š Hlaváčka… Pro MilanHosta upřesním jak jsem koupil autoJ Byla to normální nabídka téééměř všude šlo sehnat pro koncáky, nejsem firma ani živnostník, ale obyčejné „smrtelník“ jak asi tady spousta lidiček na foru. Původní cena nového vozu 306800kč TRADE IN – 25tis (protiúčet,nebo Šrotovné ) za můj nepojízdný vůz u mě tedy šrotovné Sleva Škoda – 25tis + dealer 5tis Škoda Bonus - 20tis (jde doplatit do týdne už se tu řešilo, ale pak bylo vlákno smazáno) Tohle je moje poslední vyjádření k tomuto tématu, protože už se tu jen „spamuje“ a neřeší téma v této sekci které je Koupě FIII - jakou motorizaci, výbavu, doplňky…1 bod
-
1 bod
-
Hm a co v pripade, ze zastavis na semafore, vidis tam pocitadlo casu, povies si, ze nebudes tak dlho stat na brzde (napr 60s), tak zatiahnes rucnu a zhasnu ti svetla (denne)? Nie je rozumnejsie skor nastavit, aby nesvietili pri polohe spinaca svetiel na 0?1 bod
-
Preboha, nebudte paranoidni, chlapi. Stavim sa, ze minimalne jeden z vas ma bud korejsky, alebo cinsky telefon a mozno je jeden z nich prave huawei. :D Mne osobne je jedno, ci je server v Rusku alebo je na odvratenej strane Mesiaca. Ak by niekto chcel "spreneverit" tieto udaje zo serverov, tak je jedno kde by to bolo, ten clovek by to jednoducho urobil. Uz som pisal, ze na komunikaciu potrebujes mat datovu sim kartu, inak je aplikacia nefunkcna. Tema je o Pandore, k viperu zaloz inu temu alebo premenuj tuto.1 bod
-
1 bod
-
Nastane efekt z doby Fabie 1, Yeti, O1 Tour - při představení nástupce a oznámení cen soukromníci houfně budou objednávat dosluhující, technicky odzkoušený model. To bude moc říci nějaký prodejce v dbřeznu/dubnu, co lidi objednávají. Mají plán v ČR v roce 2019 prodat 10tis ks, jsem v lednu zvědav na statistiky benzín/nafta a firma/soukromník.1 bod
-
Dlouho se tu nic nového neobjevilo aneb vývoj pokračuje :-D, tak přidávám foto úpravy držáku vzpěr. Nový držák má jinou geometrii, rameno je o 2cm delší pro zvýšení síly na otevírání kapoty, zvlášť dobré pro spolehlivé otevírání i za nižších teplot. Také je změna v povrchové ochraně, pod práškovou barvou je pozinkovaný plech pro zvýšení odolnosti proti korozi.1 bod
-
1 bod
-
Cena Rapidu dnes v kontexte ceny F3 a O3 je podstrelena. Kym vacsina (ak nie vsetky modely Skoda zdrazovali - napr S3 o 60k od r.2015) tak Rapid ako jediny zlacnoval/drzal cenu. Biedne predaje Rapidu prinutili Skodu urobit tento krok, co nakoniec vyslo, pretoze Rapidov po FL vidim na cestach fakt hodne. Preto cena Scaly mi nepride ustrelena a len cas ukaze ake budu predaje, a tym padom cena.1 bod
-
1 bod
-
Ten Trumf byla hodně dobrá nabídka, a cena se dala udržet i pro normálního zákazníka hodně nízko. Ale to už bylo... Nicméně to že 1.0 MPI vychází z HTP není pravda a mnohem více má to MPI společné právě s tím litrovými TSI než s HTP (ikdyž rozdíly jsou stále značné). Oba ty litry jsou EA211, HTP bylo EA111 a vycházelo konstrukčně z 1.6 od VW. Edit, v podstatě je, jsou tam úpravy, ale má to k sobě blíže než to HTP.1 bod
-
1 bod
-
Scala není nástupcem Rapidu a ani nemá být levným autem (konkurent k P301, Tipo sedan, R Fluence a podobně). Scala má za úkol konkurovat HB nižší střední třídy, jako je Ceed, i30, FoFo, Tipo HB a podobně. S velným autem to ŠA zkusila, vydala prvního Rapida a moc to nevyšlo. Bohužel toto bylo asi na dlouho poslední "levné velké auto" od Škody... @eMKei 1.0 TSI 85kW s DSG náběh od 28 KT 2019 (společně s 1.0 TSI 70kW 5M). Resp komplet (https://www.autorevue.cz/skoda-scala-cena-2019-prodej-motory-foto-parametry): Motor Výkon/točivý moment Převodovka Náběh do výroby 1.0 TSI 70 kW/175 N.m 5M 28 KT 2019 1.0 TSI 85 kW/200 N.m 6M 06 KT 2019 1.0 TSI 85 kW/200 N.m 7A 28 KT 2019 1.5 TSI 110 kW/250 N.m 6M 34 KT 2019 1.5 TSI 110 kW/250 N.m 7A 06 KT 2019 1.6 TDI 85 kW/250 N.m 6M 06 KT 2019 1.6 TDI 85 kW/250 N.m 7A 06 KT 2019 1.0 G-Tec 66 kW/145 N.m 6M 48 KT 2019Více na: https://www.autorevue.cz/skoda-scala-cena-2019-prodej-motory-foto-parametry1 bod
-
Já to takhle nemyslim Dost známých si Rapida v základu koupili protože chtěli relativně velké auto a peněz neměly na zbyt. To auto bylo opravdu zevnitr strašlivé a nejelo. Ale rozkaz zněl jasně Chci Škodovku nemám na Oktavku (nechci Renault Fluence,Fiat Tipo nebo ten Peugeot,tuším 301) z toho vyplynul pravé Rapid. Takze pro koho je Scala Nov1 bod
-
Ano, nedá se to srovnávat, však to píšu. On sice stál 290 tis, ale i na svou dobu to bylo hodně málo výbavy a upřímně, 1.2 MPI nebyl ani použitelný motor na auto této velikosti. Kdežto Scala je značně dražší, ale zase je za tu cenu motor, který už je běžně použitelný a výbava taky není vyloženě špatná. Takže nevidím důvod srovnávat základní cenu, když každá i na svou dobu je jinde.1 bod
-
Ale prd. Základ je odházet sníh, páč v něm blbě držej kolíky od stanu.[emoji23]1 bod
-
1 bod
-
A dívali jste se na to, kolik stál Rapid při uvedení na trh? Scala rozhodně levná není a cenou se nepodbízí, ale že by byla nějak extra dráha... A v základu toho má docela dost co jiné automobilky v základu nemají (tempomat, FA, LED potkávací světla). Navíc jak píše[mention=1337]Jan[/mention] R. až bude nějaký Trumf, nebo podobná akce, bude to zajímavé. Co se týče motorů, tak časem bude ještě 1.0 TSI 70kW, 1.0 Gtec a k současným benzín Automat/manuál. A Scala nemá být v žádném případě nástupcem Rapidu... Jinak 1.5TSI 110kW 6M na startovat kolem 430 tis. To není až tak špatné. (v Style bude proti automatu o nějakých 45tis levnější)1 bod
-
Také alternativa skladovka :) http://www.autojarov.cz/nove-skladove-vozy-a-moto/skoda-octavia-trumf-1-4-tsi-110-kw-2142546.html1 bod
-
Malta z Barčou budou v Třinci 19 Unora, uvazuju kam je vezmem na otřeni slz :D1 bod
-
Scala je rozmerove, vybavou i technikou na urovni nizsi stredni tridy. Coz Rapid nebyl, byt v prubehu casu rada nedostatku odpadla. Z Rapidu zustal snad jen litrovy motor a nektere casti MQB elektriky. A jestli chce nekdo srovnavat ceny s predchozim a plkat o cene 320 tis., at to zkusi. Zuctuju s nim :) Nikdo z nas v ni zatim normalne nesedel, takze si nechme soudy na realne setkani. Pro me je negativem absence varianty plnohodnotneho combi.1 bod
-
Příplatek při koupi je to nejmenší. 4x4 má další nevýhody: 1. Co 60 tkm měnit olej. To bych byl v servisu pořád. Bohatě mě stačí stávající servis. 2. Vozíš cca 120 kg navíc. 3. Většinu z těch 120 kg musíš roztáčet. Takže dynamika vozu jde o třídu níž. 4. Když začne hučet v kardanu, je to jako když Ti hučí v kládě. Prakticky se toho nezbavíš. 5. Dozadu dostaneš šitovej multilink, u kterého rok co rok rozhodíš geometrii. 6, A hlavně 4x4 prakticky nepoužiješ. Za posledních 20 let jsem řetězy nasazoval dvakrát a moje ego to uneslo. Takže na co 4x4?1 bod
-
Twisted: Rapid byl vpředu PQ26 a vzadu OI a Scala je kompletně na platformě MQB A0.Na té je Polo,ibiza,Arona a T-Cross.1 bod
-
1 bod
-
Tento problém je všude u všech automobilek i prémiových! Takže je potřeba se uklidnit a zvyknout si ;)1 bod
-
1 bod
-
Clerfayt: LED jsou i potkávací. Jako kdyby záleželo na tom, kolik součástek auto má a ne jak kvalitní je celek. Prosím zkusme dokázat nemožné a nezasírejme téma tím, že atmosféra je lék na všechny potíže lidstva a jak je Ruster trvalka (to je přezdívka, kterou v Anglii Duster od spousty lidí dostal kvůli korozi) trvalka.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
jinak @rokin10 pokud chces resit MF volant pojdme se presunout sem :-) aspon to dopisu a doplnim :-)1 bod
-
Také jsem na tyto lampy zn. Hella koukal a jeví se mi asi jako nejlepší volba. Jen se ještě zeptám, jak je to u těchto lamp s nakláněním resp. štelováním náklonu. Je manuální,nebo má elektrické ovládání? Na těch původních bych řekl, žádné el.ovládání není. Tedy v kabině u řidiče je něco, čím se podle počtu osob v autě, nebo množství nákladu mají světla naklánět, ale to jsem nikdy nepoužíval. Jezdím většinou sám a mám to stále nastaveno na jednu až dvě osoby. Jde mi o to, zda jde pouze o výměnu kus, za kus, nebo bude nutná nějaká el. dodělávka?1 bod
-
https://www.skoda-diely.sk/nahradny-diel/6y1941015f-lavy-predny-svetlomet-hella-7658.html https://www.skoda-diely.sk/nahradny-diel/6y1941015m-lavy-predny-svetlomet-hella-5835.html môžeš si vybrať,či čierny alebo strieborný a tak isto aj pravé,tieto určite prežijú auto r.v.20031 bod
-
Legislativa na to myslí. Pokud jsou světla homologována pouze na halogen, tak do nich smí přijít pouze halogenové žárovky. LEDková žárovka sice může mít homologaci, ale na silnici ji smíš použít pouze v k tomu homologovaném světlometu. Samotná homologace žárovky opravdu nestačí.1 bod
-
@velkej.tom1.0tsi není oturbené 1.0mpi. Tyto motory jsou uplně odlišné. 1.0mpi v podstatě vychází z motoru 1.2htp a tento motor byl stvořený myslím z 1.4 mpi odebráním jednoho válce. 1.0 tsi je komplet nově vytvořený motor vycházející ze čtyřválce 1.2 tsi. 1.0 mpi a 1.0 tsi mají společné maximálně to, že se dají oboje nakonfigurovat do Fabie. To že se dá pořídit levná, dobře vybavená a hlavně nová Fabie za cenu ojetého vyššího modelu to je jasná věc tady na fóru. Tím tady nikomu nic “nevrátíš”. To můžeš napsat někam jinam, kde škodovku spíš hanijou, že to je předražený a že ten motor nepřežije více jak 100 000. Někde dokonce tvrdí, že 1.0 tsi se hodí maximálně do sekačky na trávu popřípadě jako motorek stěrače ve Fordu Mustang ? Jasný vozík to utáhne, ten máš parádně zesílený, radost pohledět. Nicméně v technickém průkazu Fabie je maximální povolená váha přípojného vozíku 570kg. Karosérie při vyšší zátěži trpí. Ale o tom se nemusíme bavit, znám i lidi co tahají s htp vozík. Aji můj otec tahá vozíkem vilc než by měl, to je v ČR běžná věc. No a přesto za tu cenu co jsi auto dostal je to troufnu si říct pro většinu lidí nesehnatelné. Prostě dokud neupřesníš jak jsi se na tu cenu dostal tak je to pro tohle fórum naopak kontraproduktivní, zmatečné a NIC NEŘÍKAJÍCÍ. Pokud se podívám na aktuální nabídku Škoda plus OJETÝCH ročních Fábií, tak nejlevnější Škoda Fabia 3 1.0 tsi 70 kW mě to našlo za 260 000. https://m.skodaplus.cz/Car/13937670 bodů
-
-1 bodů
-
Určitě bude modernější, komfortnější a prostornější, ale pořád je to nástupce Rapidu postavený na obdobném technickém základu.-1 bodů
-
Cena nepřekvapila Proste je to jako Rapid.Není to Oktávka ani nic jineho. kdyz za Oktavku dam řekneme 450 tak za Scalu přece musim dat daleko min . Jo je to nove auto,ale furt je to jen Rapid co stal v základu 320 tisíc. ten konfigurator je na pobavení fakt dobrej. Nov-1 bodů
-
Díky za vysvětlení, omlouvám se za nepřesnost. Přesto to není jen 1.0 mpi s přidaným turbem ne?-1 bodů