Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. michal2009

    michal2009

    Moderátor


    • Body

      5

    • Počet příspěvků

      5 491


  2. Sabiza

    Sabiza

    Člen ŠKODA Klubu


    • Body

      4

    • Počet příspěvků

      2 736


  3. _Denis_

    _Denis_

    Člen ŠKODA Klubu


    • Body

      3

    • Počet příspěvků

      9 501


  4. rayx

    rayx

    Uživatel


    • Body

      3

    • Počet příspěvků

      1 086


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 6.3.2019 ve všech sekcích

  1. A pár milionů. A peníze z kopírky se nepočítaj.
    3 body
  2. A hlavne tie brzdy dajte meniť niekomu kto to aj vie , mám tu jedno pekné zánovné SIII kde si povolili odvzdušňovák a nasilu vtlačili piestik bez otvorenia motorčekov ... Výsledok viz foto , podotýkam že táto sranda - motorček + strmeň stojí cez 700€ s DPH ale zase sa ušetrilo na výmene
    2 body
  3. Palivo budoucnosti není ani jedno. Zároveň mi přijde úplně zcestné hledat ehm "RS", když řešíš spotřebu, 1.6 TDI má spotřebu nižší. A pokud spotřebu nehledáš, tak jediné, co se aspoň z 1/3 může k označení "RS" blížit, je aspoň ten benzínový motor, který nabídne mnohem lepší jízdní vlastnosti a lepší jízdní výkony.
    2 body
  4. Nejsi sám ... https://www.briskoda.net/forums/topic/463302-no-throttle-response-on-startup/ a něco podobnýho umí i s DSG, ta prodleva motoru je hrozná, tester si myslí, že je to DSGčkem
    2 body
  5. Drahé, ale 3 nebo 4 dětské sedačky v Kodiaq je možné - viz zde: https://multimac.co.uk/p/multimac_1260_4_seater
    1 bod
  6. pro xtrack: Díky moc za pochvalu, jsem rád, že se Ti moje S3 líbí. Bohužel netuším nic o downgradu DQ500 na DQ381, ale možné je všechno. To, že je 7° DSG v S3 nastaven na komfort mi vůbec nevadí, vždyť to není žádný sportovec se svojí váhou. Toto nelze s O3 RS srovnávat. Ale když už chci trošku svižnost, tak přepnu do režimu sport a řadím si sám dle chuti.
    1 bod
  7. Staci jezdit po meste a razem mas dlouhodobou spotrebu 7,8. Nejnizsi spotrebu co jsem mel s 1,4tsi v superbu byla 5,6 ale to urcite nebyla dynamicka jizda ale predpisova a to si nesmel prudve brzdit ani prudce zrychlovat. Dalnice predpisovka 130 a spotreba 5,9-6,4 ;-)
    1 bod
  8. Riesit spotrebu u Superba? A pekne nas tu krmis omackou o dynamickej jazde s 1,4 TSI za 5,2?...ved aj s dizlom 140kw v 4kolke som jazdil dhodobo za viac/6,1/,Fabiou dlhodobo za 6,4,Rapidom za 6,3,takze tomu neverim ani nahodou.
    1 bod
  9. Ahojte. Nedavno som absolvoval na mojom Superbe vymenu pumpy prednych ostrekovacov. Jedna sa o rv 2010, motor 1.8 TSI CDAA. Podobny postup bude aj pre ine koncernove vozy s podobnym rokom vyroby. (OCTAVIA, PASSAT etc). Je to zakrok ktory zvladne doma hocikto. Kedy menit ? V mojom pripade som si vsimol samovolny unik ostrekovacov. Prejavilo sa to kvapkanim v mieste vid obrazok. Ako doprovodny symptom som mal slaby tlak vodneho luca pri ostrekovani predneho skla. V tomto prispevku si ukazeme ako sa dostat k pumpe ostrekovacou a vymenit ju. Material ktory potrebujeme na vymenu ? Pumpa ostrekovacov ma OEM cislo - 1K5955651 Viete najst nahrady od 4e az po 20e. Ja osobne som zbehol do najblizsieho auto-obchodu a mali na sklade pumpu za 6,5 euro (Pravdepodobne Cina). Defakto som viac zaplatil za ostrekovace ktore mi vytiekli, kym som si tento problem vsimol .Stacilo mi vymenit iba samotnu pumpu. Hadicky a konektor pasovali na 100%. Naradie ? Plochy srubovak (pre lepsie odstranenie elektrickej svorky), ruky. Postup: 1. Odstranime kryt v lavom rohu mriezky predneho naraznika Stlacit a potiahnut k sebe 2. Odstranime lave hmlove svetlo Vid obrazok, hned na okraji viete rukou nahmatat taku zapadku. Stlacte ju a svetlo urobi "pop" a je von z jednej strany. Na druhej strane su zapadky, takze ho opatrne vyberte. 3. Skontrolujeme odkial unika kvapalina Cez otvor pre hmlovky mate krasny pristup a pohlad na nadobku ostrekovacou, senzor hladiny, pumpu pre xenony a predny ostrek. U mna bolo vidiet unik (slaby) tekutiny na mieste vyznacenom zelenou. Skontroloval som hadicky, avsak nic. Takze som sa pustil do vymeny pumpy. 4. Odpojime hadicku a nechame vytiect kvapalinu Hadicka ma na sebe vstavanu svorku v tvare u. Viete ju dat dole zatlacenim na okraj svorky. Prebytocnu tekutinu mozete odviest cez hadicku. Ja som jednoducho nechal tekutinu vytiect cez spodny kryt a zachytaval som ju do nadoby. 5-6. Odpojime napajaci konektor, Vytiahneme staru pumpu Pre lepsiu manipulaciu som najprv uvolnil staru pumpu a nasledne som odstranil konektor. Konektor je klasicky s poistkou. Samotna pumpa je "zastrcena" v nadobke. Takze pre jej odstranenie ju povytiahnite hore a potom odseba. 7. Ocistime okolie Ocakavajte trocha bordelu. Snazte sa aby nic nepadlo do nadobky. 8. Napojime na novu pumpu konektor a hadicku. Instalacia v opacnom poradi Po vymene sa rapidne zlepsilo ostrekovanie (pravdepodobne som mal problematicku pumpu uz dlhsiu dobu) a unik kompletne zmizol.
    1 bod
  10. Na rozdíl mezi Helix Ultra a Helix Ultra Profesional jsem se ptal tak před rokem přímo u Shellu, odpověď:
    1 bod
  11. https://www.stream.cz/garaz/10030831-zeneva-2019-zive-je-lepsi-putinuv-aurus-senat-nebo-zemanuv-superb Jeden ze zdejších členů slintá a chtěl by od ruského kamaráda povozit.
    1 bod
  12. Nemyslím si, že to je hardwarová věc, teda problém nějaké součástky. Ano, to je známá věc, že si automobilky nechávaj některé díly dodávat od vícero dodavatelů ... Když si ale uvědomíte, že tu reklamujete rozjezdy dopředu, ale na rozjezd na zpátečku si nikdo nestěžuje, nedovedu si představit, jak by to ta "vadná" součástka poznala ... To samý vliv teploty motoru na to hopsání. Proč myslíte, že tomu udělali to superpřesné časování rozvodu se započítáváním výrobních odchylek ovlivňujích dílů? Krom jiného jistě proto, aby recirkulaci spalin mohli využít na samou mez a sundali tím NOx co to jde, jinou možnost jak je sundat tam nemaj ... A to tedy ovlivní až řízení motoru, tedy ECU a příslušný software ... No, co se týká toho logu, to by měl zvládnout třeba VCDS / VAG-COM, nevím, jestli to zvládne i VAS / ODIS. Ale to je jen pro zajímavost, aby si člověk udělal představu, jak je ten motor řízenej, i kdyby se zjistilo, že to prostě dušej moc, nikdo z nás s tím nic neudělá, update musí přinést výrobce, pokud to zvládne naprogramovat a nezmění parametry, za kterých byla dané konfiguraci udělena homologace Tady se jeden Fin snažil udělat tabulku, je vidět, že ani v UK na fora moc lidí nechodí, holt zákazník je jen konzument, tak si to holt vyžere jako vždy sám s dealerem, někdy se štěstím, někdy bez ... https://www.briskoda.net/forums/topic/446820-15-sel-first-gear-issue/?do=findComment&comment=5192058 Form to fill: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSe7vQ5F_JcVY3DVz9MgouVm80nkVfO011K-YPYMIVxX3_HrKw/viewform Response database: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1Rcxk0Ap9gKeFd6UWN2vPmEaPtR106eyZ0sOHSDGW8E4/edit?usp=sharing
    1 bod
  13. Patrik - reklamuj to čím skôr , prípadne pridaj aj hluky pri brzdení ... Celé tie zadné brzdy sú katastrofa a niekoľko druhov platničiek , len z hlavy ma napadá 3Q0698451C 3Q0698451D 5G0698451 5Q0698451P TIE 5G0 majú byť ako servisné riešenie ale či to funguje ukáže až čas ...
    1 bod
  14. Obávám se, že ti chybí ropný vrt.
    1 bod
  15. Jj. Kromě té 12V baterky a couvací kamery zatím žádný problém. Prostě se jenom jezdí. Samo, od zásuvky k zásuvce.[emoji23][emoji23][emoji23]
    1 bod
  16. Přesně tak, je na čase aby Škoda, ale vůbec koncern některé své kroky přehodnotil a to bude jen tehdy když mu začnou padat prodeje a konkurenci budou růst. Škodovce už moc narostla křídla a zdravá konkurence je vždy positivní, zejména u nás v ČR. Bohužel, je to tak.
    1 bod
  17. Zdravím, na 99% to fungovat nebude, ale v Nemecku se da original CarStick Skoda koupit levneji, da se koupit i přes ebay. Uz jsem je odtamtud bral, poslední i s dopravou vysel asi na 70e, dorazi stejny, jako se prodava u nas, i s ceskym "navodem" uvnitř zatavene plastove krabičky. J.
    1 bod
  18. Ladenie 7-stupnoveho DSG v S3 140kW TDI mi subjektívne príde príliš na komfort. Porovnávam s O3 RS TDI DSG6, kde automat reagoval v určitých situáciách, napr. pri kick down, či pri snahe o prudký výjazd z pomalej zákruty, citeľne rýchlejšie. Samozrejme pri 99% bežného jazdenia človek nevníma žiadny problém. Pocit ležérnosti prevodovky sa dostaví v momente, keď sa človek snaží auto poriadne prevetrať na klukatej ceste... Je možné, že Arteon to má naprogramované lepšie ako Sup.
    1 bod
  19. Nechci dělat nějaký never-ending flame, ale mezi nejhorší věci na silnicích patří čím dál častěji čínské LED žárovky v reflektorových světlometech, tedy u Fabie v základních halogenech předFL a poFL. Je to bezohlednost.
    1 bod
  20. Vodní test jsem dělal při otevřeném okně, jelikož při zavřeném tam teklo velmi pomalu. Zároveň jsem test nechtěl zkreslit tím, že by voda ze střechy ztekla po čelním skle. Přemýšlel jsem i o výměně těsnění střešního okna, ptal jsem se na to ve ŠA a prý je normální, že kolem těsnění střešního okna zatéká i u nového auta - proto tam jsou ty odvodové kanálky. Takže jsem nové těsnění za necelé 2 tisíce nekupoval...
    1 bod
  21. máš pravdu, vidím tam červenou lajnu mezi příspěvky, takže tam musel být a není ani skrytý, že bych se mrknul, cože jsi tam psal ... asi tam bylo něco závadného
    1 bod
  22. Jo, ale jen jednosměrně. Tzn. Urážky nesmí směřovat proti kejvací hlavě na hradě a baťuškovi z Kremlu Jeden nejmenovaný člen by to totiž nerozdýchal...
    1 bod
  23. Světlo je homologovaní na H7, takže ikdyby svítilo s jakýmkoli zdrojem sebelépe, tak dle naší legislativy není možné s ním legálně jezdit v provozu, tedy nesmí ani projít přes STK. Stejně tak ikdyž si seženeš firmu, která dělá přestavby světel, dá tam kvalitní LED projektor, doplnit nivelaci a ostřikovače. Tak přesto to legálně nikdy nesmí projít, protože ve světle je jiný světelný zdroj než se kterým bylo homologováno. Bohužel, takto je naše legislativa postavená (tím nechci nikoho odsuzovat, nebo cokoli jiného, jen píši jak to je :/ ).
    1 bod
  24. Po výměně toho PVC ventilu mám najeto necelé 2000km a spotřeba oleje nulová, nebo tak malá že na rysce ještě není žádný úbytek znát. Tak třeba to někomu pomůže do budoucna. Velké díky patří "rayx"
    1 bod
  25. Karoq 4x4 2.0 110kW MG. Pořízeno cca konec března 2018. Najeto cca 33 000km. Po cca 1000 km se poprvé objevila závada s automatickou ruční brzdou. To tlačítko nalevo vedle ruční brzdy. Občas, jednou - dvakrát za měsíc se rozhodne že bude brzdit při rozjezdu. Popis závady: přijedu na semafor, dobrzdím, vyřadím a na palubce se rozsvítí zelená kontrolka ruční brzdy pustím nožní brzdu. Auto je zabržděné, brzdová světla svítí. Po zařazení jedničky a při rozjíždění by měla zelená kontrolka a brzdová světla zhasnout, brzda by se měla automaticky povolit a člověk by se měl plynule rozjet. Ale někdy to udělá jednou, jindy skoro celý den se rozjet nejde, brzda neuvolní. Je nutno opětovně vymáčknout spojku a ručně ruční brzdu povolit. Už asi třikrát mě asistent nouzového brždění vypekl. Začal brzdit úplně bezdůvodně. Jednou mě kvůli tomu málem zmlátil motorkář :-D. A během couvání by měl automaticky u překážky zabrzdit. To dělá taky jenom někdy. Co na to servis? Bylo to tam 14 dní, nám se závada neprojevila ...
    1 bod
  26. Ano, dá se to opravit z havarijního pojištění. Půjde to normálně z rizika havárie (nikoli z vandalismu). Pokud to budeš hlásit telefonicky, tak jim prostě řekni, co se stalo, pokud online, tak tam můžeš narazit na výběr události, při které ke škodě došlo - je to havárie samotného vozidla nebo obdobně (předpokládám, že viníka prokázat nemůžeš). Samozřejmě můžeš přijít o 10 - 15 % bonusu na havarijním pojištění, takže další rok budeš mít pojištění znatelně dražší, pokud ho nezrušíš a neuzavřeš nové, nejlépe u jiné pojišťovny, na které se ti zkopíruje nedotčený bonus z povinného ručení (více zde). Pojištění můžeš vypovědět k výročí (pozor na 6 týdenní lhůtu!) nebo do 3 měsíců od oznámení pojistné události. Před případnou výpovědí pojištění, obzvlášť pokud jde o téměř nové auto nebo pojištění vázané na financování, si nech nové pojištění spočítat, aby nebylo moc drahé.
    1 bod
  27. Lidi, než tu začnete plácat nesmysly (McMatěj, lumirnavrat), tak se aspoň podívejte do smlouvy/pojistných podmínek a ujasněte si terminologii. Tohle se fakt nedá číst a pro ostatní to může být silně matoucí! Jak funguje bonus u Havarijního pojištění (v r. 2017/2018) Předně je potřeba říct, že neexistuje žádná centrální databáze, ze které by se dala zjistit bezeškodná doba u havarijního pojištění (některé pojišťovny mu říkají Kasko, dále jen HAV). To si eviduje každá pojišťovna samostatně. Česká kancelář pojistitelů (dále jen ČKP) eviduje pouze údaje o smlouvách pojištění odpovědnosti z provozu vozidla (povinné ručení, dále jen POV). Když si sjednáváte nové pojištění, buď doložíte bezeškodnou dobu doklady z předchozích pojištění (po ukončení pojištění je potřeba pojišťovnu požádat o potvrzení o bezeškodném průběhu), nebo necháte pojišťovnu použít data z ČKP. Při sjednání HAV zároveň s POV pojišťovna obvykle zkopíruje na HAV bezeškodnou dobu z POV. Pokud sjednáváte HAV samostatně, logicky kopírovat nelze. Z kopírování bezeškodné doby z POV na HAV plyne jeden užitečný fígl: Když máte škodu z HAV, stačí k výročí pojistnou smlouvu vypovědět a uzavřít novou, na které se opět použije bezeškodná doba z POV. Jak pojišťovny bezeškodnou dobu počítají? Obecně to funguje tak, že si pojišťovna stáhne z databáze ČKP data k danému RČ a křestnímu jménu, příp. IČ, sečte celkovou dobu pojištění přičemž nezapočítá duplicity (pojištěno více vozidel najednou) a potom odečte ze započítaných smluv patřičný počet měsíců za zjištěné škody (jak takový průběh může vypadat se podívejte na přiloženém obrázku). Většina pojišťoven odečítá za každou škodu 36 měsíců, některé jenom 24. Některé pojišťovny počítají každý započatý měsíc pojištění, některé pouze celé měsíce. Pokud je pojištění sjednáno s odloženým počátkem, některé pojišťovny započítají i budoucí bezeškodnou dobu mezi datem sjednání a datem počátku platnosti smlouvy. Takže i když všechny pojišťovny vycházejí ze stejných dat, výsledná bezeškodná doba se může lišit, někdy i podstatně! Jak pojišťovny počítají bonus (slevu)? Bonus se nemění s každým bezeškodným měsícem ale ve stupních (třídách/kategoriích...) po 12. Tedy za každý bezeškodný rok se zvýší stupeň bonusu a tím i poskytnutá sleva na pojištění. Bonusových stupňů je 10, tzn. po dosáhnutí 120 bezeškodných měsíců už se dál sleva nezvyšuje. Ovšem pozor, výše slevy v závislosti na stupni bonusu není u všech pojišťoven stejná. U většiny pojišťoven sleva narůstá lineárně po 5% krocích (za 0 až 11 měsíců bez slevy, za 10-23 sleva 5 %, za 24-35 sleva 10 % atd. až do 50% slevy za 120 a víc měsíců). U některých pojišťoven ale sleva úplně lineární není a někdy může být nelinearita výrazná (např. v r. 2017 měla Allianz slevy 0, 20, 28, 31, 34, 37, 40, 43, 46, 48, 50 %). Co se stane s bonusem, když došlo ke škodě z HAV a bylo vyplaceno pojistné plnění? Pojišťovna přestupňuje bonus dolů, obvykle o 3 stupně (některé pojišťovny pouze o 2). K přestupňování obvykle dochází i v případě, že máte bonus výrazně vyšší než 120 měsíců. Proto bývá dobré využít výše zmíněného fíglu s kopírováním bonusu z POV na HAV, pojištění k výročí zrušit a uzavřít nové, nejlépe i u jiné pojišťovny. Několik obecných doporučení Jak často pojištění měnit? Jelikož hodnota vozu v průběhu času klesá, je obvykle dobré cca každé dva roky sjednat nové pojištění, které se potom uzavírá na nižší pojistnou částku a bývá tedy levnější. Vzhledem k tomu, že v poslední době pojišťovny v druhém a dalším roce hodně navyšují POV, má někdy smysl měnit pojištění i každý rok. Některé pojišťovny umí snižovat pojistnou částku dodatkem současné smlouvy, takže nemusí být nezbytné pojištění rušit (např. Uniqa). Jak s pojistnou částkou? Obecně by vždy měla být cca stejná jako obecná cena vozu v okamžiku sjednání pojištění. Jestli si někdo myslíte, že když máte X let staré HAV na vysokou pojistnou částku, tak v případě totální škody nebo odcizení dostanete od pojišťovny onu vysokou částku, tak se pletete. Pojišťovna bude plnit vždy pouze do výše obecné ceny vozu v době vzniku škody. Pokud si někdo myslíte, že ušetříte, když si necháte HAV sjednat na pojistnou částku výrazně nižší než je obecná cena vozu (tzv. podpojištění), tak to bude platit jen do první větší škody, kdy vám pojišťovna sníží pojistné plnění ve stejném poměru, v jakém bylo auto podpojištěno. Kdy pojištění neměnit? Pojištění obvykle nemá smysl rušit v prvních 3 letech od pořízení nového auta. Nová auta mají nižší sazby pojistného a některé pojišťovny dávají za pojištění nového vozu poměrně výrazné slevy. V žádném případě nemá smysl rušit pojištění, kde je sjednán tzv. GAP (Guaranteed Auto Protection). Ten se obvykle sjednává právě na již zmíněné 3 roky a v ČR jde uzavřít jenom na nové auto. Pojištění obsahující GAP má tu vlastnost, že v případě totální škody nebo odcizení dostanete částku, za kterou jste auto kupovali (mínus případná spoluúčast, mínus případná cena zbytků u totálky). Jak vypovědět pojištění? Nejpozději do 6 týdnů před výročním datem předat pojišťovně výpověď. Ta nemusí obsahovat žádné složitosti, stačí datum, místo, "vypovídám smlouvu č. XXXXXXXXXX k výročnímu datu XX.XX.XXXX," případně ještě "žádám Vás o potvrzení přijetí výpovědi," a/nebo "žádám Vás o vystavení potvrzení o bezeškodné době pojištění," jméno, příjmení, rodné číslo/IČ, adresa. Vytisknout 2x, podepsat, na přepážce pojišťovny jeden papír předat a na druhý si nechat dát razítko s datem předání. Některé pojišťovny akceptují i naskenovanou výpověď zaslanou mailem, papír je ale jistota.
    1 bod
  28. Počítám s tím že to na diagnostiku odvezu a máš pravdu že tomu tolik nerozumím,proto píšu sem a prosím vás o pomoc a odpověd typu: že nové auto bohužel nemám??? jako vážně??? myslíš si že to nevím??? To auto je ještě relativně nové,proto muže fungovat normálně. I Rapid se stejným motorem ale se 122 000km to prý nedělá. Pokud nejsi schopný aspon teoreticky poradit tak a píšeš takové nesmysli tak nechapu že se vubec obtěžuješ psat takovej zbytečnej komentář
    1 bod
  29. Kdyby měl někdo zájem o dílenskou příručku http://uloz.to/xPnkW3df/dp-fabia-iii-zip pass: skodahome
    1 bod
  30. Podsvětlení interiéru Palubní přístroje SMD : rafičky - 6ks (99) 8ks(00) stupnice- 14ks(99) 16ks(00) displej - 4ks(99) 6ks(00) 20+10(maxid) Ovládání oken (řidič) 7ks(3mm) Ovládání oken (ostatní) 4x1(SMD) Ovládání světel 7+2 (3mm)(99) 6-3mm + 2-SMD (00) Ostatní spínače 1 (3mm) SMD - 1206 3mm - obyčejný 3mm
    1 bod
  31. Vás zajímá hnůjdaj? Ať ho manažeři klidně pošlou ke dnu.
    0 bodů
  32. @tomik.cesko příště podobný komentář mažu. Informační hodnota nulová, za to vulgarity plná.
    -1 bodů
  33. Ahoj. Sledujete v posledni dobe trend, kdy jsou benzinove motory vyrazne drazsi nez nafty? Proc tomu tak je podle vas je? Konkretne to sleduji na aute Octavia RS III, kterou mam v hledacku a nevim jakou motorizaci zvolit. Nafta neni hudba budoucnosti, co si budem povidat, drazsi servis, horsi jizdni vlastnosti. Jen tou spotrebou a cenou za auto vede...
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...