Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. LukášCBR

    LukášCBR

    Uživatel


    • Body

      6

    • Počet příspěvků

      3 378


  2. beuticek

    beuticek

    Člen ŠKODA Klubu


    • Body

      4

    • Počet příspěvků

      3 980


  3. Stringo

    Stringo

    Uživatel


    • Body

      2

    • Počet příspěvků

      10 736


  4. MAKEL

    MAKEL

    Uživatel


    • Body

      2

    • Počet příspěvků

      163


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 1.6.2019 ve všech sekcích

  1. Určitě je za tím spousta práce, peněz, péče a vložené lásky, ale nějak mě tohle nikdy neoslovilo. Nespadám do oné cílové skupiny.
    2 body
  2. Ahoj, zdravím Vás, chci se podělit o neuvěřitelnou zkušenost , která mi zabrala bezmála měsíc intenzivního hledání příčiny vrzání. Vlastním SIII 2018 2.0TSi 162kw a poslední dobou jsem slyšel ze strany spolujezdce nepříjemné vibrace hlavně na volnoběh při otáčkách 1800 až 2100,ale někdy i za jízdy. Hledal jsem intenzivně, pořád se mi zdálo že se jedná o dveře spolujezdce nebo B sloupek. Vše jsem měl 2x rozebrané , vše jsem vytlumil a vytunil, dělalo to pořád dál. Následovalo rozrbrání prostoru pod kastlikem ale pořád nic. Začala převládat zoufalost, nikdo nepomohl ani neporadil, na forech jsem se taky nic nedočetl. Po čase stresu a nervů jsem přišel na to, že ty vibrace možná nejdou ze dvěří ani ze sloupku B, ale nejspíš z podlahy u spolujezdce, ikdyž se ten zvuk přenášel tak že by to nikdo nehádal. Zjistil jsem že vibrace vytvářejí palivové trubky umístěné v nostníku karoserie pod spolujezdcovou sedačkou (přístup z venku zespoda), od výroby jsou tam navolno, je to problém ne jen SIII ale i jiných koncernových aut. Neskutečné zklamaní, jak to mohl někdo dopustit. Do otvorů v nostníku jsem dal kusy molitanů a ne že nic nevrže, nevibruje, ale celkově auto je enormě tiché i přes díry, jízda po dlažebních kostkách je pohádkou. Konečně je auto bezvadně tiché a žádné rušivé zvuky. Má někdo stejný problém? věřím že tento příspěvěk může mít pro někoho cenu zlata :-)
    1 bod
  3. Ty obrázky mají k realitě hodně daleko.
    1 bod
  4. Vypadá to skvěle. A v té zlaté dragon skin...[emoji106]
    1 bod
  5. A u hnůjdé to stejně ani nejde, tam na nějaké kódování hned zapomenout [emoji23]
    1 bod
  6. Jde o brzdění vždy, když má auto natlakované brzy, třeba kvůli koliznímu asistentovi nebo když brzdí tempomat (ACC) a asi budou i další případy. Nejsnáz to poznáš s ACC a DSG, když má auto zastavit plynule samo, třeba v koloně.
    1 bod
  7. No, to není tak až pravda. Už taky na novém začínám s úpravami [emoji23]. Ale já fakt, že už to nebude v takové míře. Udělám nástřik podvozku, fólie na okna, nerezový výfuk, nerezové pedály z N-Ka a možná zase ty kožené potahy od MAD a tím zkončím. Muziku jsem stejně na plno nikdy nevyužil a takhle v Hyundai hraje solidně, Čip na 130kW je na 5let stejně pase kvůli záruce, takže asi tak. A je pravda že po 2 letech se nebojím někam dál jet, ty poslední 2 roky s Octou byly stresující v tomhle ohledu.
    1 bod
  8. Odpocin si pri rizeni? Kristova noho, diky za kazdy den bez nej :-) Me by zajimala moznost doplneni personalizace, ale jako ty brzdy, zrejme opet zustane bez odpovedi..
    1 bod
  9. Hezka prace, ale vzdadu bubny do cerny, neni se cim chlubit :)
    1 bod
  10. Vsetín > Strakonice a dokonce i zpět reálné, co víc zatím 2x... Udělej si výlet, projeď auto, ohul si muziku v autě, odpočiň si při ŕizení a hlavně navštiv někoho kdo ví co dělá, jak psali kluci? Aleši gratulace k nové káře?, s Ferdou máte bojový úkol, mrkněte zda-li budou zadní lampy pasovat z faceliftu na předfacelift, díky??
    1 bod
  11. Narval do toho hromadu peněz a pořád má jen škodovku.
    1 bod
  12. Největší jistota bude projít skladové vozy dokud ještě je nějaký výběr.
    1 bod
  13. Tak dnes jsem manželce dělal kompletně nové brzdy a rozhodl jsem se udělat i brzdové třmeny, krycí plech a kryt bubnu a výsledek po pěti hodinách je docela dobrý až na to broušení to docela šlo. Jinak 1x základ obrosil 160tkou brusným papírem a znovu základ a pak 2x lak. Tak snad to vydrží nějakou dobu.
    1 bod
  14. Na pondělí jsem objednaný do autoservisu na kalibraci. Snad se to vyřeší, od té doby mě to upozorňovalo se zvukovým signálem ještě jednou, opět na úplně volné cestě, kolem které byla jen vysoká tráva. Po telefonu mě upozorňovali, že si kalibraci zřejmě zaplatím, že se radar může rozhodit i při parkování, když se někdo opře o můj nárazník. Se slovy, že mám O3 po FL s radarem nahoře, jsem řekl, že platit nic nebudu.
    1 bod
  15. Hosi a co to otocit.... udelat u nas na Morave nejaky kodovaci sraz S3 kde by jsme pozvaly kluky co koduju pres den by jsme si nechaly polecit auta vecer objednat posezeni ve sklepe u vina bud samy nebo vzit aj baby ,decka a domluvit jim tu nejaky program ubytovani ... stalo by to za to ? A i lidem co to koduju by sa vyplatilo sem dojet kdyz by delaly vic aut...kdyby jo staci rict neco by jsme tu domluvily...ze srdce slovacka vas zve Milan a i lidi co proti sobe tady utoci by si spolu mohly dat poharek vina vyrikat si to a zakopat valecnu sekeru ....
    1 bod
  16. @havrosh ..... ano, jen nebude dioda ( auticka ) na skle zrcatka ale primo v krytu zrcatka bude ohodne vyraznejsi vetsi okenko kde bude vice diod. Stejne to tak ma Kamiq a vozy VW. Vylepsena verze z citace co tu napsal @phen0men
    1 bod
  17. mne sa páči ako tie autá jazdia do autorizáku na longlife čo sud dal 250tis km a potom po ich najlepšej kondícii sa rieši aký olej tam naliať :D vždy mi to prišlo úsmevné
    1 bod
  18. Vzhledem k tomu, že ferda25 smazal můj edit k jeho komentáři, tak jen moje odpověď: posílám ho za někým, kdo bude vědět co dělá (nejen za Alešem) a bude mít na tento úkon záruku, že nebude nic dodrbané?
    1 bod
  19. Co pořád blbnete s těma Strakonicema? To, že se tu lidé tak neprezentují neznamená, že to nevyřeší kdokoliv jiný. Například na Moravě je mistr přes VCP Alda, k němu do Perné to máš kousek. Nedělám reklamu ani jednomu, jen to chce trochu selského rozumu, že Ferda není jediný čech, kdo tomu rozumí a tím spíš nechápu, proč lidé trochu nehledají a jezdí nesmyslné štreky kvůli pár úpravám.
    1 bod
  20. ta oprava se pozná a pokud o ní nebude záznam, tak se bude těžko vysvětlovat skutečný rozsah (který je zhlediska funkčnosti minimální) a hlavně, že to dělal AS.
    1 bod
  21. Ne pro každého spotřebák, ne každý k autu přišel "zadarmo", jakože služební nebo ojeté. Jak je asi bývalým majitelům dnešních perpektivních youngtimerů, když oni se k nim ve svojí době chovali jako ke spotřebáku... Úzká parkovací místa jsou kupodivu nejen u normalizačních paneláků, kde byl etalonem trabant nebo užovka. Jsou i u nákupních center, naprosto nesmyslně. Já jsem to neřešil a to byla osudová chyba. Pokles ceny a neustálé poznámky. Auto nehodlám prodávat, ale ani se nechci dívat na ty důkazy lidské lhostejnosti a vohnoutství. Dnešní nadesignované tenké plechy a vodou ředitelné barvy to nedají. Ještě stará Felicie byla v pohodě; kdyžtak se zakáplo a nebylo nic vidět. Parkování v garáži bych řešil nějakým nafukovacím/pružným pásem, co by se sundal z oken. Tempo na nové laky ne.
    1 bod
  22. Ahoj chci se zeptat zda došlo v řešení tohoto problému k nějakému posunu. Řeším to samé... Chystám se vyměnit snímáč vačky a zkontrolovat vstřiky ale nemám zatím nové gumičky. Místní prodejce ND je nemá a nedokázal mi ani říct jaké to jsou. Může mi tedy někdo napovědět velikost těch O kroužků... Děkuji
    1 bod
  23. staré 1.9 PD a 2.0 PD i CR vydrží běžně přes milion km při normální údržbě, viděl jsem passaty s 2.0 CRkem (původní vstřiky) stočené z necelého milionu přelakovaný v bazaru se 280K km :-). Znám i 2.0 PDčko 4x4 octavia II 2006 co má 480 tisíc a nedělalo se na motoru krom rozvodů vůbec nic, jen nápravy, ony ty 2.0 PDčka mají špatnou pověst ale zbytečně, některé serie praskali, ale když ten motor najel 180 tisíc km a nepraskl, tak nepraskne ani po 500 tisících, takže koupit z bazaru 2.0 PD která nebyla nikdy vařena, nemusí být vůbec špatný kauft.. 1.6 TDI se na ten milion může dostat v pohodě taky stačí nepoužívat LL interval výměny oleje. Samozřejmě je nutné počítat že každých 250-300K km bude nutno udělat spojku, DPF, egr, nejspíš tlumiče i s pružinami (budou unavene) náboje. Pak tu jsou díly které vydrží 500 tisíc km když máme štěstí, tj vstřikovací čerpadlo, vstřiky, turbo, náboje kol. O motor podle mě nejde, v 9 z 10 případů motor auto přežije, tady se dostáváte do bodu kdy už se nevyplatí platit náhradní díly a je lepší splácet nové auto... Počítám že u většiny aut je bod zlomu 280 tisíc km, kde začnou selhávat všechny prvky náprav a když se k tomu přidá něco kolem motoru tak to jsou solidní balíky... DPF už dnes strašák podle mě není. Nechá se za 10 tisíc koupit druhovýroby z polsky, která se už navíc nejspíš nikdy neucpe protože keramická vložka filtru není zdaleka tak hustá jako u originálu... ano filtruje to hůř ale STK to projde. Kdo najezdí do 20 tisíc km ročně tak si může s 1.6 TDi vystačit i do 500 tisíc km a furt se mu to vyplatí opravovat... splácet nové auto se vyplatí jen lidem co mají prostě vysoké roční nájezdy.
    1 bod
  24. 1.6 TDi 77KW za 3 mesice 6 let a najeto 283 000km. Koupena jako 4letka letka z operaku LeasePlan. Dle SPZ konkretne Metrostav 200 000km najeto, servisky jen SKODA servis. Ac se rika ze jsou to vylitane vraky tak zatim bez problemu !!! Vymeneny jen rozvody s olejem pokracuji v 30 000km intervalu a serviskach. Obcas jde ztuha 3jka asi uz ozvejkany synchrony. Zavada a to jen nepodstatna - obcas se rozblikalo zhaveni - vymenen svazek kabelu (1000kc) k cidlu teploty paliva. Po rozvodech 197km/h na rovine tj presne co ma v TP vic ani tuk. Spotreba s lehkou nohou ke/i pod 4 ale tu uz daaaavno nemam takze 4,8 a predni pneu odepesane po 15 000km a zadky maj 6mm Tankovani v CR a SK Benzina Verva/Tesco Diesel Plus. Rakousko samoobsluzky Avanti. Planuji si ji jeste rok nechat tj s 350 000 ji pak poslat dal....
    1 bod
  25. Kdysi,když byly škoda fóra sloučené,resp.bylo jen jedno,jsme jezdili na srazy přes půl republiky,dodělávky se dělaly na srazech za "kup mi pivo". Jiná doba
    0 bodů
  26. Myslel jsem ze ikona je vzdycky. Tedy stav DISABLED/ACTIVE
    -1 bodů
  27. mam ovladani na volantu a na maxidotu mam info
    -1 bodů
  28. Nová oficiální verze,zatím neodemčená,potřeba použít LP. Carista_3.9_with.lucky.patcher.apk
    -1 bodů
  29. Po aktualizaci FW autorádia Columbus jsem zjistil že se mi nepřehrává "Bluetooth audio" z mobilniho telefonu a ikonka je neaktivni. Předpokládám že postup bude stejný i u Amundsena Proto jsem hledal příčinu a zjistil jsem že tuto funkci mám deaktivovanout. Zde přináším stručný návod na jeho aktivaci. Je potřeva kabel VAG-COM a sním se následně připojit na jednotku VCDS -> 77. Telefon Kódování VCDS -> 77. Telefon -> 07. Kódování Kalkulačka pro dlouhé kódování VCDS -> 77. Telefon -> 07. Kódování -> tlacitko: Kalkulacka pro dlouhe kodovani -> Byte 4 Bit 0 -> Multimedia funkce (Bluetooth Audio) Uložit a je hotovo...
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...