Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. Jan R.

    Jan R.

    Uživatel


    • Body

      9

    • Počet příspěvků

      7 288


  2. wirer

    wirer

    Uživatel


    • Body

      6

    • Počet příspěvků

      9 781


  3. brrrrm

    brrrrm

    Uživatel


    • Body

      5

    • Počet příspěvků

      4 636


  4. Čečulák

    Čečulák

    Uživatel


    • Body

      5

    • Počet příspěvků

      1 013


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 20.1.2020 ve všech sekcích

  1. Mne sa hlavne páči to odporúčanie, že miesto malej Fabie Combi s veľkým kufrom si máme kúpiť údajne praktickejšieho veľkého Kamiqa bez kufra! ;) Ale inak tá fantázia vyzerá celkom fajn, uvidíme, do akej miery sa pán grafik strafil do reality - či sa s Fabie stane takáto bejby Scala.
    2 body
  2. Pripájanie kábla je vec zvyku... tiež som to najskôr odmietal, ale nakoniec som si celkom rýchlo zvykol na začiatku každej jazdy ako prvé zastrčiť kábel do mobilu. Podľa Fuelia je moja priemerná jazda dlhá 7km. ;) Čo sa týka budúcnosti, podľa mňa bude existovať nejaký adaptér, ktorý prevedie drôtový CarPlay na bezdrôtový. A nie som si istý, či už také niečo aj neexistuje.. https://www.youtube.com/watch?v=LVPp_pDXbn4
    1 bod
  3. V celkovem rozpoctu, hankooky vyplati se kupit hankooky. Maji dobrou cenu. Otec ma zimni hankooky a je spokojen
    1 bod
  4. Nechal jsem si z vyroby poslat video svetel a blinkru na Ambitionu a Stylu a zvracim.. vzdyt i Fabie to ma lepsi ? .. facelift ?
    1 bod
  5. Také jsem vzal originál alarm … Nejsem tedy blázen, který věří, že to ochrání embéčko před odcizením, větší pocit zabezpečení bych měl s tím zamykáním fofrpáky … ale je to dobrý "znepříjemňovák" a "upozorňovač" v případě odtahu wagenu při špatném parkování, plašič okopávačů zrcátek, nebo "rozbíječů" okének za účelem odcizení airbagů, nebo infotainmentu. Zřejmě to funguje i jako antikunní ochrana … bo jednou mě embéčko na dvoře asi 10 minut houkalo, než jsem si uvědomil, že to není v TV … a při následné prohlídce wagenu jsem v motorovém prostoru objevil kuní stopy … k ožužlání kabeláže naštěstí nedošlo, bo zřejmě alarm, vyplašení a přesun hladové kuny k hodům v jiném autě ...
    1 bod
  6. Mě šli na origo stěračích gumičky vyměnit bez problémů. Gumičky za 116 Kč a je klid, žádný vrzání a skákání.
    1 bod
  7. Nie je to celkom tak. Dal som si tu námahu a odmeral to aj na baterke, rozdiel je len 0,2V. Takže zopakujem - mne to na informáciu úplne stačí.
    1 bod
  8. Myslím, že je to kalibrace klapek ventilace/klimy.
    1 bod
  9. Originální nezávislé topení si mladá nemůže vynachválit. Přirovnal bych to komfortně k automatické klimatizaci v létě. Kdo vyzkouší nechce další auto bez. Žádný škrábání oken. Interiér po 30-40min i na dotek příjemně teplý. Teplota vody na motoru po 20-30min na krásných 90°C A kdo vozí děti do školky, školy tak to je k nezaplacení, protože ty si moc vyhřívaný sedačky neuzijou. I kdyby ten její šuplík parkoval v garáži aráži ani na minutu nebudu přemýšlet a objednám NT do nového auta znova.
    1 bod
  10. https://www.petrol.cz/petrol-awards/petrolawards-15/vif-super-benzin-aditiv-overeni-cisticich-ucinku-6499
    1 bod
  11. Jak se ti to znova stane, podrž cca na 10sek. vypínací tlačítko. Amundsen se restartuje.
    1 bod
  12. Jsou tam nepatrně rozdílný odklony, ale v toleranci, jinak je to OK. Vyrovnat volant, jak je popsáno výše a bude to OK. miklisek: zadní náprava u O2 je víceprvková a tam jdou seřídit odklony a tím i sbíhavost.
    1 bod
  13. Je mozne, ze je rozdil v progresivnim rizeni mezi S3 pred FL a O3 RS pred FL? Prvni jsem zkousel a v druhem ted jezdim - pocitove mi prislo, ze ho S3 vubec nema (resp. uspora v otaceni tam byla ale ne tak velka jako v RS)
    1 bod
  14. Ano viem. Som maximalne spokojny. Jedine na co obcas nadavam je automat :-). Niekedy zabudnem pretlacit plynovy pedal (kick-down) ked sa trosku chcem predbiehat a nejak to nejde tak ako ocakavam :-). Rovnako ma hneva, ze DSG moc nepodrzi motor v max. otackach a preradi aj ked ja by som este nechcel :-). Co sa tyka toho vykonu, poviem pravdu, vie to pekne zatlacit do sedacky a potom sa len cudujem aku rychlost to naberie a kolko km/h mi uz svieti na tachomtri. Dlhodoba spotrebaje niekede na urovni 8,7l/100km. Jedna mozno neprijemnost, ale to je suvis s automatom, ze ked napr. ides do kruhacu a potrebujes sa rychlejsie zaradit a stupis na plyn, tak to vystreli az moc a hned treba pribrzdit, s manualom by si to clovek zreguloval cez spojku, tu len brzda, ale to ja stale bojujem s automatom :-), bez neho sa to zial neda kupit. Tym ho nezavrhujem, len sa obcas nekamaratime. Pobocka - cestoval som do LH na odporucanie znamych co tam boli velmi spokojny aj s pristupom, aj s pracou.
    1 bod
  15. Přitom v DP je napsáno, že pokud po jízdní zkoušce není volant rovně, má se vyrovnat právě tím způsobem posunutím tyčí a pak znovu zkontrolovat sbíhavost. Problém prostě bude v času, který na danou operaci mají, resp. když se na to vykašlou můžou vzít dalšího zákazníka. Přitom určitě na to v tom celkovém čase operace geometrie myšleno je.
    1 bod
  16. Barbucha, ty jsi tam ten sníh navezl rudlem ze sjezdovky, přiznej se, abys si nějak oduvodnil prachy za haldex [emoji23]
    1 bod
  17. Stav oleja sa da zistit IBA jeho analyzou. Neexistuje nic ine. NIC.
    1 bod
  18. Ve výsledku je hlavní nezastavovat, ať se děje cokoli. Případně mrtvý lyžař se dá vyřešit až u chatky. :D
    1 bod
  19. Vše je o řidiči. Většina lidí neumí vypnout ESP a pak to tak dopadá.
    1 bod
  20. Zkus opravdu toho TDI Fun z Třince[emoji106]
    1 bod
  21. 1 bod
  22. A nova plaketka uz s L&K je tam.Kupene cez Skoda eshop,dokonca lacnejsie/15,84 eur/ a doprava gratis,ako cez OB autodily.Zacinam mat dojem,ze maju uz vacsinu veci drahsih a dopravu spoplatnenu a neoplati sa u nich nakupovat uz skoro nic.
    1 bod
  23. nechci do toho kecat, ale nestaci mit proste dobrou pojistku a neresit?
    1 bod
  24. rok sa s rokom zišiel, wirer na nové kódovania prišiel. niečo sú len kraviny, potešia sa Fabinky. bacha však, čo zmeníš, ináč servis nedoplatíš... v obehu sú zatiaľ tuším 2 verzie, momentálne vypúšťam ďalšiu, trošku vynovenú, doplnenú a rozsiahlejšiu Kódovanie VCDS Fabia III, verzia 2.0. všetky potrebné informácie sú opäť uvedené priamo v dokumente, niečo budem stále dolaďovať a dopĺňať. chcel som to vypustiť už skôr, nakoniec som však nestíhal pomaly ani posledné úpravy. tak snáď sa potešíte, keď už sú tie Vianoce plány boli veľké, možno budú ešte realizované v ďalších verziách...ak bude záujem a "dopyt" postupne urobím upload aj na uloz.to, pridám na svoju skromnú stránku. zoznam zmien a doplnení: - zmena číslovania verzie na 2.0 z dôvodu väčšieho množstva zmien, aktualizácii a doplnení - zmena čísla účtu pre dobrovoľný príspevok, zmena kontaktného emailu, pridaný odkaz na Facebook stránku - spustená facebook stránka @Car3Code - zmena názvu kapitoly 7.2.13 - úvod – čo je VCDS, káble a softvér - doplnenie kódovanie zadných svetiel pri DRL svietení (4.6.2) - zmena usporiadania Úvod, presunutie ovládania VCDS programu do osobitnej kapitoly - úprava názvov a číslovania niektorých kapitol - doplnenie postupu spustenia a komunikácie VCDS s autom (2.3 a 3) - tipy – zmena obrázkov rádio staníc (11.5) + pridaný video postup - zastavenie stieračov pri otvorení prednej kapoty (5.1.4) - zmena intenzity svietenia DRL v pozícii parkovacie svetlá (4.5.8) - komfortné ovládanie okien cez menu rádia (8.2.3) - aktivácia / deaktivácia hlásenia Safe Lock (7.1.6) - doplnený preklad a vysvetlenie Funkcie svetiel (4.3.6) - doplnenie značenia pinov BCM jednotky pre osvetlenie (4.3.1) - kontrola prístrojovej dosky (11.6) - doplnené kódovanie sťahovanie okien diaľkovým (8.2.1) - WinMerge (3.8) - nová kapitola Otvorenie / odomknutie a rozsvietenie svetiel (4.10) + doplnenie kódovania pre rôzne situácie - upozornenie na rýchlostný limit 120km/h (7.1.7) - aktualizované SK a CZ logá staníc (11.5) - rozsvietenie tretieho brzdového pri otvorení kufra (4.10.3) - priebežné doplnenie fotografií, screenov obrazovky a videí - doplnené základné informácie v kapitolách 3.2 až 3.6 - zmena servisných intervalov (10.2.1, 10.2.4, 10.2.3) - aktivácia brzdových a hmlových svetiel pri DRL (4.6.3, 4.6.4 a 4.6.5) - kapitola venovaná servisným intervalom, resetom a nastaveniam (10) - oprava zapojenia pin-ov BCM jednotky (4.3.1) - zmeny odozvy plynu (9.1.2), aktivácia XDS (9.3.4), prispôsobenie XDS (9.3.5) - nová kapitola Bluetooth a telefonovanie (7.3) - doplnenie nastavenia režimu Autoškola (7.2.9) - nová kapitola Dažďový senzor (5.2) - nová kapitola Osktrekovače (5.3) - nová kapitola Parkovací asistent (8.4) - snímač hladiny ostrekovačov aktivácia (5.3.1) + návod na dorobenie - deaktivácia Start/Stop systému verzia 2 – bez zmeny napätia alebo teploty (8.1.2) - vypnutie optického potvrdenia zamykania smerovkami (4.11.5) - upozornenie na zabudnutý kľúč v aute (7.1.8) - pridaná možnosť pre nastavenie US svietenia iba pri parkovacích svetlách bez ohľadu na DRL a stretávacie svetlá (4.9.3) - aktivácia tempomatu (8.1.8) - oprava kódovania v kapitole 7.2.4 – správne má byť jednotka 09 (pôvodne 5F) - rozsvietenie hmloviek pri diaľkových svetlách (4.5.5) - zmena typu hlásenia nezapnutého pásu (8.3.2) - zmena jasu (svietivosti) Corner (4.5.2) - zmena zobrazenia Bolera na MR2018 (7.2.14) - možnosť nastavenia reakcie svetelného senzora (4.11.4) Download: VCDS kodovanie funkcii Fabia III 2016 v2.0 (lock).pdf https://uloz.to/!J3I5qxz5iHXH/vcds-kodovanie-funkcii-fabia-iii-2016-v2-0-lock-pdf PS: aj hejterom a neprajníkom a ohováračom a kopírovačom a zdieľačom a ... a aj všetkým ostatným pekné sviatky
    1 bod
  25. Celý ten interiérej je pro mě hnus, jako bych viděl nějaků Hundaj. To se prostě nepovedlo. Je to šok. Doposavad jsem interiéry Škodovek bral minimálně za pohledné. Toto je pro mne šok jako pro někoho ony 4 oči po FL
    -1 bodů
  26. Já plynuji klidně i dřív..... Jinak ano, pro lidi prosté základního vzdělání. Zjistěte si, při jakém napětí dochází k elektrolýze vody. Proto se voda z elektrolytu ztrácí a vyvíjí se vodík. S tím je potřeba při nabíjení počítat.
    -1 bodů
  27. Dnes ráno jsem měřil napětí přímo na svorkách po nočním odstavení a ukázalo mi to 12,6V , což AKU nikdy při zapojeném konektoru neměla. Tam se hodnoty pohybovaly max. 12,1-12,2V a to znamená pro baterii prakticky smrt.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...