Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

nejhorší je, že to dělá jen někdy, takových chyb co to dělá jen někdy mám bohužel na autě víc a víc mě to deptá, že nemůžu s tim někam zajet, když to nedělá furt

  • o 2 týdny později...
Vloženo

Dnes ráno po naštartovaní sa retiazka opäť pekne predviedla a "štebotala" zaujímavejšie a dlhšie ako zvyčajne..

Som zvedavý, či to bolo iba dlhším státím alebo je zase v p... 4000 km po výmene. Ešteže je v záruke :-)

Vloženo

Dnes ráno po naštartovaní sa retiazka opäť pekne predviedla a "štebotala" zaujímavejšie a dlhšie ako zvyčajne..

Som zvedavý, či to bolo iba dlhším státím alebo je zase v p... 4000 km po výmene. Ešteže je v záruke :-)

Neboj, já dnes našel další perlu motoru, vypadá to že mi jde benzín do oleje. Smrdí jak kráva a je zpěněný.....Já to s.ru...

  • o 4 týdny později...
Vloženo

To poriadne nahnevá, mne to robí od cca. 8200 km, teraz 11500 km, a stále iba sporadicky, v servise som bol meniť sw za nový už dva krát, druhý krát skrz to že sa mali odstrániť tie divné štarty, ale nepomohlo. V servise to nezadrnči a nezadrnčí. Januári idem na prvú garančnú po 15tis. dúfam že vymenia rozvody. záruka mi tiež končí za rok a nespadám do tej zvolávačky podľa VIN.

Treba obehat servisy, ja som bol v jednom , tam sa tvarili, ze to v zivote nepoculi, v druhom som povadal, co je vo veci, a rovno objednali rozvody...

  • o 8 měsíců později...
Vloženo

Po dlouhé době zase něco napíši... Aktuálně mám 1.2 TSI Fabii 2 roky 2 měsíce! Před rokem první posun s hlučným startem k horšímu. Začalo to 15 dobrých startů 1 hlučný a zhoršovalo se.

1. návštěva servisu - před rokem - závada se neprojevila

2. návštěva servisu - před půl rokem - nastartoval to, celý servis se otočil jak to zachrastilo a hlásí "pane hlasitější starty u TSI jsou normální"

3. návštěva servisu - aktuální stav - momentálně stav 15 špatných a 1 dobrý studený start při necelých 30Tkm, velice naštvaný jsem podal svůj problém a bylo mě řečeno že od automobilky byli podány nové faktory podle kterých se to řeší a posuzuje. Auto prý spadá do kategorie ve které je možnost výměny řetězu. Teď jen sedím a stále čekám na vyrozumění od servisu jestli rozvody budou vyměněny nebo ne!

Doufám v lepší řešení aktuální situace! Je tedy nutnost při výměně rozvodového řemenu vyměnit také filtry a olej? Dostanu tak i štítek s ověřením výměny oleje jako na garančce i když jsem na ní byl před 2 měsíci a olej byl měněn?? Vyžádali jste si někdo formulář o opravě kde byla výměna řemene, oleje a filtrů zahrnuta??

Díky za rady.

Vloženo

Vyměň servis. Mam už druhou výměnu řetězu auto krasně ztichlo celkově při výměně řetězu zjištěn problém s vodní pumpou tak ji taky vyměnily a auto zůstalo přes noc v servisu jiak vždycky na vyžadani dostanu co se s autem dělo . Při posledni výměně řetězu vyměněn i olej s filtrem . Bohužel co mě mrzi je že podle čísla sem dostal stejnou sadu jako před rokem tak nevím jak dlouho vydrží :kol-27:

Vloženo

Už druhá výměna? V jakém servisu to bylo provedeno, mohu-li se zeptat (klidně SZ)? Počkám jak se k tomu celkově postaví co se všech výměn týká a případně navštívím jiný servis.

Vloženo

Já už mám výměnu za sebou cca v 6 tis. Před 14ti dny jsem nechal auto v servisu 4 dny, aby si ty studený starty sami poslechli. To co prý slyším je normální zvuk napínáku. Když je to tedy normální, tak jsem chtěl vysvětlit proč to nedělá při každým startu, ale jen někdy. Odpověď žádná. Jen kdyby prý byl problém, tak ať zajedu. Momentálně najeto něco přes 15 tis.

  • o 5 týdny později...
Vloženo

Už druhá výměna? V jakém servisu to bylo provedeno, mohu-li se zeptat (klidně SZ)? Počkám jak se k tomu celkově postaví co se všech výměn týká a případně navštívím jiný servis.

Klid. Já už to budu řešit potřetí..... A to mám 52000..... K.rva

  • o 1 měsíc později...
  • o 3 týdny později...
Vloženo

Byl jsem na 1.garančce a tam mě ubezpečovali že rachtavý zvuk je pro tyto motory normálním jevem a nic zlého se nemůže stát. Podle VIN-ka mi vyjel z databáze, že já už mám poslední verzi rozvodů, tudíž nemám nárok na bezplatnou výměnu. Tak a teď babo raď.

Vloženo

Do 2 vteřin to JE normální. Jsou to kok.i, když tvrdí že to je v pořádku a binec to dělá neustále. Ach jo. Riskují, že jim utečeme k jiným značkám. Osobně já jen "přezbrojím" v rámci Š-A, ale až bude 211ka trochu vyzkoušená. Do té doby, což bude +- dva roky do dosplácení této boudičky snad ty prvotní masařky vychytají.. Ostatně výš je to napsáno.

Vloženo

Martin_TDi: co to je za blbost, pokuď máš auto v záruce měli by ti je přece grátis vyměnit, nebo se pletu? Jestli je to skutečně tak, skus navštívit jiný servis, tam to třeba klapne :kol-28:

Vloženo

Taviči,nastuduj si problematiku motorů 1.2 TSI v příslušných vláknech,než sem něco vypustíš. Jinak bys musel vědět,že výrobce vydal příslušnou instrukci,která se shoduje s tím,co napsal Martin_TDi...bohužel... :kol-32: 

Vloženo (editace)

Asi tak, jde teď o to, zda-li mít toho kriplíka co mám já, doufat v pozáruční jakoustakous kulanci a nebo s modifikací zapomenout na jakoukoli "spolupráci" se servisem, potažmo Š-A i v záruce. Od modifikace s tím nikdo NIC dělat nebude. Tam je to opravdu VLASTNOST motoru a zákazník s tím je obeznámen :kol-46: a rachocení neuznají i kdyby se stavěli na hlavu. Zarachocení hold bude častým jevem. On ten upravený řetěz dělá napínáku vrásky na čele.

 

 

No a dnes "pětkovaná"

 

Editováno: , autor: Jakub Nabel
Vloženo

Pokud to bude i do budoucna jen takto rachtat pči startu a nic jiného "horšího" se dít nebude, tak se s tím dát žít. Jen doufám, že se ten řetěz  v budoucnu neroztrhne ! Mám dilema, chtěl jsem doporučit ke koupi fabii TSi sestře, tak nevím jestli ji to nerozmluvím.  :kol-32:

Vloženo

O roztrhnutí bych rozhodně strach neměl. Diagnostikou jsou schopní zjistit nadměrné rozhození a to už by dělalo megabordel a nevšiml by si toho hluchý, ovšem za své a to je taky důvod mého , nikoli všelidového názoru. Nic proti sestře, ale tento motor bych, ač třeba moje bytná jezdí slušně, jí do rukou bez dozoru nebo řádném poučení nesvěřil. Na jízdy pro děcka do školy, školky, na nákupy, tzn.hromada startování a chcípání je to přepych. Na vyloženě městské ježdění Hbité Tři Pomocníky. Má to kratší převodovku, od spodu to taky jede, rozjezdy s kratší převodovkou jsou pohodlnější, celkově je to "měkčéší motor" a dnešní, tyto tříkastrůlky jezdí bez původního prskání a syčení jako projevu odporu k jízdě. Měl  jsem ho jako náhradní kdysi dávno při opravě svého mistra silnic a vibrace odpovídají např čtyřválci clia mé bytné. Zvuk samozřejmě postrádá čtvrtého do party, ale osobně za mne do města je to pro TSI trápení. Má mnoho potencionálních věcí na pokažení.Já bych mohl povídat. :kol-26:  :kol-26: :kol-26:  

Vloženo (editace)

Nejhorší je pro ten motor minimální sebeohřívání díky přímému vstřiku a olej je statečně nařeďován, viz "anketa poruchovosti", případně jinde. Je tu toho dost. Pokud se ten motor alespoň trošinku neohřeje,což je tak 4-5km, tak bude trpět a uživatel s ním.

Editováno: , autor: Jakub Nabel

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...