Tygrik Vloženo 15. Červen 2013 Vloženo 15. Červen 2013 Proti servisu nemohu nic namítnout, vstřícný a profesionální přístup. Navíc se na to dívalo víc lidí. Citovat
myspulin Vloženo 18. Červen 2013 Vloženo 18. Červen 2013 Tygříku, zkus udělat několik krátkých, po sobě následujících jízd (třeba 5x po 0.5km). Třeba se ty rozvody projeví spíš v tomto jízdním režimu - většinou to dělá lidem courajícím se po městě. Citovat
vormen Vloženo 18. Červen 2013 Vloženo 18. Červen 2013 jestli to nebude tím, že při tom courání po městě se dostává do oleje víc benzínu a ten se nestíhá z oleje odstranit a tím pádem je problém s napínákem Citovat
KubinoPv Vloženo 18. Červen 2013 Vloženo 18. Červen 2013 Při zahřátém se benál odpařuje, ale rozhicovaný motor i přes chlazení oleje tento dost trápí a viskozita jde do kélu. Olej pak "nedrží" napínák a pak si chroustne. Citovat
vormen Vloženo 18. Červen 2013 Vloženo 18. Červen 2013 tom nerozumím, jak to myslíš? než se olej zahřeje na teplotu, aby se benál odpařil, je třeba najet cca 15km, dle podmínek. ale nezdá se mi, že by olej v tomhle motoru dostával nějak zabrat. ještě se mi nestolala teplota na 97 a včera v koloně na D1 se zapnutou klimou, venku cca 33 měl olej max. 92. leda by byly místa kolem turba, kde olej rychle mění teplotu, ale vzhledem k chlazení oleje se nedostane podle mě nad 150. zajímavý je tohle video: Citovat
Kolicek Vloženo 18. Červen 2013 Vloženo 18. Červen 2013 Olej dostava urcite vice zabrat uz to ze je cerny po nekolika km po vymene Citovat
Kolicek Vloženo 18. Červen 2013 Vloženo 18. Červen 2013 Tygriku koukalo na tve auto vice lidi a na co koukali ? ..... sundavali ti viko rozvodu ? Citovat
KubinoPv Vloženo 18. Červen 2013 Vloženo 18. Červen 2013 (editace) tom nerozumím, jak to myslíš? než se olej zahřeje na teplotu, aby se benál odpařil, je třeba najet cca 15km, dle podmínek. ale nezdá se mi, že by olej v tomhle motoru dostával nějak zabrat. ještě se mi nestolala teplota na 97 a včera v koloně na D1 se zapnutou klimou, venku cca 33 měl olej max. 92. leda by byly místa kolem turba, kde olej rychle mění teplotu, ale vzhledem k chlazení oleje se nedostane podle mě nad 150. zajímavý je tohle video: No při drtičce na dálnici to lezlo na 115 a benál se neodpařuje vyloženě kdy "steče" po studeném bloku motoru až dolů. Hlavně zima a krátké popojížďky. V létě se to rychle ohřeje. Editováno: 18. Červen 2013, autor: Jakub Nabel Citovat
hadak11 Vloženo 3. Září 2013 Vloženo 3. Září 2013 tak před rokem mi dělali v rámci garančky, nějakou podložku na turbu a nahráli nový softw.prej svolávačka... a dnes když jsem auto dal na reklamaci hlučného roz. řetězu, tak jim to tam zase ukázalo nějakou akci na turbo.... Citovat
Pawouk Vloženo 3. Září 2013 Vloženo 3. Září 2013 Mohl bys v servisu zjistit podrobnosti,až půjdeš vyzvednout auto? Citovat
hadak11 Vloženo 3. Září 2013 Vloženo 3. Září 2013 cituji zakázkový list : 24W6099001 turbodmychadlo 1,2 TSI ..... pak se zeptám co tomu bylo.. Citovat
Pawouk Vloženo 3. Září 2013 Vloženo 3. Září 2013 Heh,dík,tak to ani nemusíš. To vím co je - akce podložka pod servo wastegate a s tím spojená sw úprava řj motoru.http://forum.skodahome.cz/topic/115389-drnciaca-tycka-regulacie-obtokoveho-kanala-turba/page-2#entry1607400http://forum.skodahome.cz/topic/118840-servisni-akce-24w6-linejsi-auto/?hl=24w6 Citovat
Michal B. Vloženo 4. Září 2013 Vloženo 4. Září 2013 cituji zakázkový list : 24W6099001 turbodmychadlo 1,2 TSI ..... pak se zeptám co tomu bylo.. No dneska jsem byl v servise a ptal jsem se na tuto akci a prej nic na můj vuz není. Citovat
KubinoPv Vloženo 4. Září 2013 Vloženo 4. Září 2013 Pozitivní, vč. toho, že tu už utichlo po předchozích brutus vlnách. Citovat
choceňák Vloženo 27. Duben 2015 Vloženo 27. Duben 2015 Pawouk, mám na Tě prosbu. Co všechno zahrnuje opravárenská sada na motoru 1.2 TSI pod tímto č. 03F198158A . Předem děkuji ! Citovat
Pawouk Vloženo 27. Duben 2015 Vloženo 27. Duben 2015 Jo a má to kompletní, jen by mě zajímalo, co s tím bude dělat. Citovat
choceňák Vloženo 28. Duben 2015 Vloženo 28. Duben 2015 Pánové, ještě jednou děkuji za tak rychlou odpověď. Kamarádovi, při opravě motoru 1.2 tsi, -hlučné startování- mněnili v servisu škoda, pouze tuto opr.sadu. Já se s ním přel, že mu tam dali i nová ozubená kola. A tak jsem prohrál. Dle mého rozumu si myslím, že nová oz. kola tam patří, když se mnění řetěz a má najeto 31 tkm. Zdravím a přeji hezký večer. Citovat
Pawouk Vloženo 28. Duben 2015 Vloženo 28. Duben 2015 Ozubená kola obsahuje sada 03F 198 158 B Citovat
libero Vloženo 28. Duben 2015 Vloženo 28. Duben 2015 tak teraz si ma predbehol ..už som to mal rozpísané Citovat
pixel101 Vloženo 29. leden 2017 Vloženo 29. leden 2017 Jsou nějaké nové informace ohledně řetězu? Je tu dva roky klid? Už nikdo problém nemá? Citovat
podhrjan Vloženo 29. leden 2017 Vloženo 29. leden 2017 Dobrá otázka!. Mne menili rozvod 03F 198 158 B v lete 2016, takže sa zatiaľ k danej problematike neviem vyjadriť, ale za cca. 2 roky napíšem,... Citovat
kostelka Vloženo 30. leden 2017 Vloženo 30. leden 2017 Na modelu 2011 jsem měnil řetěz při 23 tis km. Od té doby měním olej Shell 5W30 po 12-15 tis km, při mém nájezdu to je po roce. Denně krátké trasy kolem 3km, motor se ani nezahřeje. Každý studený start s 1 max 2 vteřinovým rachocením, v létě v zimně. Od loňska mám 0W30 opět Shell, sem tam si zarachotí, ale je to mnohem mírnější než před tím. Když odstavím auto s prohřátým motorem, tak ráno, nebo ani po týdnu stání, nezařehtá. Řetěz bude určitě už taky vytahaný, ale spíš to vypadá na napínák. V březnu servis, tak uvidím. Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.