Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

No vidíš, manuál mi vůbec nenapadl, hledal jsem jenom na fóru, díky :) 

A jeste jedna vec mi zaujala, některé auta nemaji vzadu veprostred výdechy vzduchu, to byly jenom za příplatek? Nebo od jakého stupně výbavy byly standardem? 

Vloženo

Vydechy vzadu jsou soucasti loketni operky. Je to soucast vybavy elegance nebo za priplatek. Lze jednoduse domontovat. Cena pouzite loketky (koplet pro montaz) se pohybuje na bazarech kolem 3000-4000 kc a prace cca hodinu v domacich podminkach. MaxiDot a PoloDot je u OIIFL v podstate stejny, lisi se to v par udajich a nastavenich... u OIIpredFL to byl opravdu rozdil i ve vzhledu.

Vloženo

Zvol motorizaci podle sebe, ale tu 1.2 bych asi nechtěl. Kolega ji má v liftbacku a není to nic moc. On si sice chválí spotřebu kolem 6 litrů, ale on ten motor vyloženě dusí a při předjíždění ve čtyřech lidech to auto moc netáhne a on nechce kvůli spotřebě podřadit :-D. A v zimě netopí zdaleka dřív než já dříve s 1.9 Tdi a nyní 2.0 Tdi. Spíš bych si vzal 1.4, tu má kolega v Yetim a je to lepší.

Vloženo

Nafta se teoreticky déle roztápí, a proto ty motory mají přídavné elektrické topení. Pokud funguje, tak to auto naopak vlaží prakticky ihned po nastartování.

Pokud to má být v první řadě přibližovadlo do práce, tak bych šel po minimálních provozních nákladech + minimální pořizovací cena.

  • o 4 týdny později...
Návštěvník
Vloženo

Presne tak.

Nafta ma PTC, topi ihned po nastartovani aj v mrazoch.

A na tvoj kilometrovy najazd by som ani nahodou nepozeral TSI.

Pises o uzivatelskom komforte a na ten pri 1,2 kde skacu rozvody zabudni.

Vloženo

Viz rolbař v tématu o PTC. Venkovní teplota +5°C a míň a teplota motoru nižší než 75°C. U climatronicu - nesmí být zaplý econ, u climaticu - zapnout teplotu na max.

Návštěvník
Vloženo (editace)

Ak mate automaticku klimu a TDI je kupovane u nas (niektore trhy PTC nemaju, u nas to TDI maju) tak staci mat zapnutu klimu.

Resp. nemat zapnute ECON.

 

Editováno: , autor: Návštěvník
  • o 2 týdny později...
Vloženo

V AAA bych nějakou extra zradu nehledal. O rozvodech 1,8 tsi máš vše načtené? V roce 2012 se to tuším lámalo. Vedle toho, že to není kombi by mi vadilo, že nemá dešťák, respektive automatická světla.

Vloženo

Jj. Souhlas. Hlavně všechno projít a nenechat se zmanipulovat. Nevím, podle čeho jsi kontroloval VIN, ale koukl bych i na www.zkontrolujsiauto.cz ( popř. i zaplatit výpis) a pak bych ho ještě hodil do app od androidu MyŠKODA.

Vloženo

třeba se rozepisovat, i po 2012 kdy přišly změny co se rozvodů se vše nevyřešilo a tento motor je celkově nejporuchovější, ať už se jedná o rozvody, zadiralpjici se pístní kroužky nebo žraní oleje celkově. Záleží to opravdu na kusu, je to 50/50 buď koupíš kus dobrý a budeš mít klid, nebo se netrefíš a je to začátek konce. Za mě ne.

Vloženo

Já si taky myslím že je tam víc problémů a nestojí to za to. On dobrý/špatný kousek neni. Jen prostě musíš doufat že tam předchozí majitel jel krátké inervali výměny oleje a nechat zkontrolovat řetěz, tak jako tak je tam prostě vysoká šance, že tam budeš dřív nebo později řešit nějaký dražší problém na motoru... Ale ono si nevybereš v dnešních motorech je to bohužel hodně o štěstí obzvlášť u u tohoto koncernu...

Vloženo

Já bych to u tohoto ročníku (pokud to tedy není leden, únor možná březen = starý napínák) tak tragicky neviděl - je jasné, že každá sranda něco stojí a pokud chce svižný benzín, žádná jiná alternativa není.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...