Honzikk Vloženo 21. leden 2017 Vloženo 21. leden 2017 No vidíš, manuál mi vůbec nenapadl, hledal jsem jenom na fóru, díky A jeste jedna vec mi zaujala, některé auta nemaji vzadu veprostred výdechy vzduchu, to byly jenom za příplatek? Nebo od jakého stupně výbavy byly standardem? Citovat
Stringo Vloženo 21. leden 2017 Vloženo 21. leden 2017 Vydechy vzadu jsou soucasti loketni operky. Je to soucast vybavy elegance nebo za priplatek. Lze jednoduse domontovat. Cena pouzite loketky (koplet pro montaz) se pohybuje na bazarech kolem 3000-4000 kc a prace cca hodinu v domacich podminkach. MaxiDot a PoloDot je u OIIFL v podstate stejny, lisi se to v par udajich a nastavenich... u OIIpredFL to byl opravdu rozdil i ve vzhledu. 1 Citovat
l79 Vloženo 22. leden 2017 Vloženo 22. leden 2017 Zvol motorizaci podle sebe, ale tu 1.2 bych asi nechtěl. Kolega ji má v liftbacku a není to nic moc. On si sice chválí spotřebu kolem 6 litrů, ale on ten motor vyloženě dusí a při předjíždění ve čtyřech lidech to auto moc netáhne a on nechce kvůli spotřebě podřadit :-D. A v zimě netopí zdaleka dřív než já dříve s 1.9 Tdi a nyní 2.0 Tdi. Spíš bych si vzal 1.4, tu má kolega v Yetim a je to lepší. 1 Citovat
Wittmann Vloženo 22. leden 2017 Vloženo 22. leden 2017 Nafta se teoreticky déle roztápí, a proto ty motory mají přídavné elektrické topení. Pokud funguje, tak to auto naopak vlaží prakticky ihned po nastartování. Pokud to má být v první řadě přibližovadlo do práce, tak bych šel po minimálních provozních nákladech + minimální pořizovací cena. 3 Citovat
Návštěvník Vloženo 19. Únor 2017 Vloženo 19. Únor 2017 Presne tak. Nafta ma PTC, topi ihned po nastartovani aj v mrazoch. A na tvoj kilometrovy najazd by som ani nahodou nepozeral TSI. Pises o uzivatelskom komforte a na ten pri 1,2 kde skacu rozvody zabudni. Citovat
mischicka Vloženo 19. Únor 2017 Vloženo 19. Únor 2017 A nepsalo se tu, že PTC se zapne, jen když je ventilátor v kabině nastavený na max.? Citovat
foxdivemaster Vloženo 19. Únor 2017 Vloženo 19. Únor 2017 myslim si ze musi byt teplota na max aby sepnulo 1 Citovat
Stringo Vloženo 19. Únor 2017 Vloženo 19. Únor 2017 Fakt? Tak to jsem nikdy nenastaví ale a zdá se mi že to topí fakt rychle. Mohl by to někdo ověřit? V návodu jsem o tom nic nenašel... Citovat
šulda Vloženo 19. Únor 2017 Vloženo 19. Únor 2017 Viz rolbař v tématu o PTC. Venkovní teplota +5°C a míň a teplota motoru nižší než 75°C. U climatronicu - nesmí být zaplý econ, u climaticu - zapnout teplotu na max. 2 Citovat
Návštěvník Vloženo 19. Únor 2017 Vloženo 19. Únor 2017 (editace) Ak mate automaticku klimu a TDI je kupovane u nas (niektore trhy PTC nemaju, u nas to TDI maju) tak staci mat zapnutu klimu. Resp. nemat zapnute ECON. Editováno: 19. Únor 2017, autor: Návštěvník Citovat
Stringo Vloženo 20. Únor 2017 Vloženo 20. Únor 2017 Ta já jedu climu a stále na AUTO takže asi proto to topí rychle, že to spíná. Citovat
LucasCZE Vloženo 20. Únor 2017 Vloženo 20. Únor 2017 Jasne, spina ti to. Je to fakt znat... Pokud PTC vypne, spotreba na volnobeh se snizi minimalne o nejake 2 dcl. Podle toho to muzete poznat... Citovat
jakubmeloun Vloženo 2. Březen 2017 Vloženo 2. Březen 2017 Ahoj, co si myslíte o této Octavii 1.8 tsi? Podle VIN kilometry sedí. Bát se AAA nebo ne? odkaz Citovat
Wittmann Vloženo 2. Březen 2017 Vloženo 2. Březen 2017 V AAA bych nějakou extra zradu nehledal. O rozvodech 1,8 tsi máš vše načtené? V roce 2012 se to tuším lámalo. Vedle toho, že to není kombi by mi vadilo, že nemá dešťák, respektive automatická světla. 1 Citovat
stanmar Vloženo 2. Březen 2017 Vloženo 2. Březen 2017 Navíc by už neměl být vzhledem k ročníku problém se spotřebou mot. oleje. Citovat
motosman Vloženo 2. Březen 2017 Vloženo 2. Březen 2017 Jj. Souhlas. Hlavně všechno projít a nenechat se zmanipulovat. Nevím, podle čeho jsi kontroloval VIN, ale koukl bych i na www.zkontrolujsiauto.cz ( popř. i zaplatit výpis) a pak bych ho ještě hodil do app od androidu MyŠKODA. Citovat
15degren Vloženo 2. Březen 2017 Vloženo 2. Březen 2017 před 22 minutami, stanmar napsal: Navíc by už neměl být vzhledem k ročníku problém se spotřebou mot. oleje. Je to rok uvedený do provozu auto může být klidně 2010 Citovat
stanmar Vloženo 2. Březen 2017 Vloženo 2. Březen 2017 před 4 hodinami, Hunterkyjov napsal: 1,8tsi urcite nebrat Trochu se rozepiš proč ne.... Citovat
Stringo Vloženo 2. Březen 2017 Vloženo 2. Březen 2017 třeba se rozepisovat, i po 2012 kdy přišly změny co se rozvodů se vše nevyřešilo a tento motor je celkově nejporuchovější, ať už se jedná o rozvody, zadiralpjici se pístní kroužky nebo žraní oleje celkově. Záleží to opravdu na kusu, je to 50/50 buď koupíš kus dobrý a budeš mít klid, nebo se netrefíš a je to začátek konce. Za mě ne. 1 Citovat
15degren Vloženo 3. Březen 2017 Vloženo 3. Březen 2017 Já si taky myslím že je tam víc problémů a nestojí to za to. On dobrý/špatný kousek neni. Jen prostě musíš doufat že tam předchozí majitel jel krátké inervali výměny oleje a nechat zkontrolovat řetěz, tak jako tak je tam prostě vysoká šance, že tam budeš dřív nebo později řešit nějaký dražší problém na motoru... Ale ono si nevybereš v dnešních motorech je to bohužel hodně o štěstí obzvlášť u u tohoto koncernu... 2 Citovat
Wittmann Vloženo 3. Březen 2017 Vloženo 3. Březen 2017 Já bych to u tohoto ročníku (pokud to tedy není leden, únor možná březen = starý napínák) tak tragicky neviděl - je jasné, že každá sranda něco stojí a pokud chce svižný benzín, žádná jiná alternativa není. Citovat
15degren Vloženo 3. Březen 2017 Vloženo 3. Březen 2017 100 KW 1.4 TSi bych rozhodně líným nenazval, ale je jasné že každý má jiný standart. Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.