Přejít na obsah

zimní clona, má to smysl?


pete_fab

Doporučené příspěvky

stačí pročíst historii, řeší se to každý podzim, já clonu užívám 4. zimu, motor mám stále pěkně čistý u nás se v zimě sype šutrem a z dálnice je auto jako solnička jezdím 2x za měsíc 300km do Prahy a zpět + kolem komínu, už mi PP ukazoval i -25C a clona byla znát bez ní to moc netopilo, pro lešťenkáře asi nemá význam, žádná krása clona není ale slouží dobře

Editováno: , autor: ben06
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No ja som tiez rozmyslal nad spodnym krytom kedze mam chladic dostrielany od kamienkov ale vyhrala tradicia. Na jednom aute mam tabulku zakaz vstupu na pracovisko tu nezamestnanym osobam, a na druhe som teraz dal pouzivaj spravne ochranne pomocky, funguju skvele a stalo ma to len 10 min hrabania v dielni. Osobne som ziaden rozdiel v zahrievani nezbadal na plyn mi prepina tam kde predtym a to je dost objektivny ukazovatel,(viac pomohlo zaizolovanie hadic k reduktoru tubolitom) ide mi len o tie kamienky ktore tak neprijemne dosekaju chladic.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

stačí pročíst historii, řeší se to každý podzim, já clonu užívám 4. zimu, motor mám stále pěkně čistý u nás se v zimě sype šutrem a z dálnice je auto jako solnička jezdím 2x za měsíc 300km do Prahy a zpět + kolem komínu, už mi PP ukazoval i -25C a clona byla znát bez ní to moc netopilo, pro lešťenkáře asi nemá význam, žádná krása clona není ale slouží dobře

 

 

Ty máš spodní i horní clonu nebo jen spodní?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...
  • o 2 týdny později...

Zimní clona spodní koupená cca před 14 dny.

Do teď ale bylo dost teplo, nebylo ani mokro, nesolilo se, apod.

Dnes celý den pod nulou, na čelní sklo používám takovou tu zimní folii a teď namontuju i tu spodní plastovou zimní clonu.

Ikdyby to nijak zvlášť nepomohlo ohřevu motoru, tak hlavně ať mi nelítá bordel (sníh, voda, sůl, štěrk, atd.) od přede mnou jedoucích aut do chladiče.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

niekedy ho fakt nevidíš a keď to ucítiš už je neskoro, fyziku neojekabátiš ....

Čierny ľad sa pri jazde vodičovi zdá ako lesklá cesta. Preto to mnohí vyhodnocujú ako mokrý, alebo vlhký povrch. Dokonca sa aj od slnka a svetiel áut sa leskne rovnako akoby bola cesta mokrá... A to je zrada, pretože čierny ľad je tenká vrstva číreho ľadu na asfalte. 

Čierny ľad vzniká zväčša počas suchej zimy na miestach, kde cesty nie sú ošetrené soľou, ale nie je na nich ani sneh. Stačí aby teplota klesla pod 0°C a z hmly, dažďa alebo topenia okolitého snehu  voda, či vlhkosť na ceste primrzne. Najčastejšie sa tento problém vyskytuje v noci a ráno. Dokonca aj cez deň, keď môže byť teplota aj viac ako 5°C, riziko čierneho ľadu pretrváva na miestach v tieni, v lese, na mostoch a podobných miestach, kde ho priame slnko neroztopí. Žiadne pneumatiky, samozrejme okrem tých, ktoré majú hroty, si s ľadom nedokážu poradiť...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...