Přejít na obsah

Porucha motoru pri startu 1.2 TSI - preskocene rozvody


Doporučené příspěvky

Zdravím , sorry že jsem se neozval.

Jak už zde byl správně řečeno , mám FII combi 1,2 TSi 63kW r.v.2010.

V autor.servisu mi bylo sděleno , že při poslední výměně oleje a filtru , servisní technik "přetáhl" olejový filtr a gumička která tam je se překroutila a ucpala sací kanálek na olej , tím pádem to mělo malý tlak , nevypnulo to pořádně řetěz a ten se vytahal.

Vzhledem k tomu , že mám cca 5 měsíců po záruce , tak mám smůlu.

Co mi ale poradili , tak trochu seřvat ten servis, který mi tu poslední výměnu udělal( v té době to bylo ještě v záruce).

Takže teď nevím co s tím. Řekli mi ať si připravím 6500 kč.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

:kol-32: to jakože tam naklušeš a ,,dobry den, víte, před rokem jste mi měnili olej no a tedkom jsem byl v jinem servisu a oni mi řekli, že vaš technik přetahl filtr, gumička ucpala kanalek a byl tam blbý tlak, takže po vás chci 6500na opravu.. co myslíž že se stane až jim tohle řekneš??

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nechat vystavit servisem potvrzení s popisem nalezené závady a případně řešit přes ŠA, protože ten potrefený servis to bude hrát s jistotou do autu. Pokud dodržuješ servisní intervaly v aut. servisech, jen s velkou dávkou odvahy a představivosti ti budou vnucovat teorii, že sis to mezi servisníni intervaly udělal sám.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj lidičky..

 

tak před 3 roky jsem koupil jako roční vůz Roomster 1,2 tsi 63 kW, najeto při koupi 6000 km. Dělal chlapec radost, až do středy...

 

auto měla půjčené sestra a při jízdě jí to zaškubalo a zhaslo. Odtaženo do 3H servisu a konstatováno vytahaný řetez. Kulance neuznána, cena opravy 6500 kterou jsem v pátek servisu potvrdil . Odpoledne volali, že mají velmi špatnou zprávu.´Po výměně zjistili, že se potkal píst s ventilem.. (myslím, že to říkal...) - motor na odpis... Záruka na auto končí 5/2015 (4 letá). V r. 2013 proveden servis s výměnou oleje(při 16000km), loni vyměněný olej a filtr olejový, vzduchový (při 30000) svépomocí a nyní mě měl čekat servisní prohlídka po dvou letech. Myslíte, že tím, že jsem si provedl výměnu oleje a filtrů loni provedl sám budu mít nárok na výměnu? Je to velmi častý problém o kterém vědí.. Nedovedu si představit že nový auto (4 roky staré,  a pouhých 40000 km najeto) se má takto podělat.. bez nějakého nároku na výměnu jen z důvodu výměny oleje svépomocí..

 

Děkuji Vám za komentáře.. případně myslíte že to půjde případně opravit? Vyměnit hlava motoru a podobně? Nebo je to v řiti.. :kol-27:

Zdravím Vás po nějakém čase ... jdu se pochlubit jak se můj potkaný roomster vyvíjí...

 

v 3H Servisu auto ztvrdlo asi 3 týdny... tento servis nikomu nedoporučuji naprosto otřesná komunikace, respektive žádná, vyměnili rozvody, pak volali že se to potkalo a pak nic jen že řeší se škodovkou kulanci.. po 14 dnech mi došla trpělivost protože nebrali telefon a neodpovídal na sms ani maily.. Šel jsem tam osobně zjistit jak se věci mají zaplatit co udělali a oznámit že si auto nechám ten den ještě odtáhnout do servisu jednoho známého... Byly z toho drobet zaskočeni, auto stálo před servisem a motor nebyl ani chycený v autě, stál jen na heveru. Že potřebují alespoň 2 HODINY na to aby motor uchytili aby to bylo schopné odtahu. Byl jsem rád že jsem od nich pryč. V druhém servisu se do toho pustili zjistili, že jsou bouchlé 4 sací ventily, zbrousí hlavu, dají nový olej, filtr a že by ještě vyměnili, když už je to rozebraný řetěz k čerpadlu. Říkal jsem si príma, i když to stojí za tři věci, tak že nakonec to snad dopadne. Chyba... nedopadlo doposavaď.. Motor dali do kupy s tím, že v tuto chvíli jsem v tom celkem za 22 tisíc... Když se pokusili auto nastartovat nedařilo se jim.. Přes týden pobývám v Praze, auto v Bílině.. tak jsem odstal echo že je nějaký problém s klíčem a bylo by potřeba zkusit druhý klíč. Dopravil jsem tam druhý klíč a problém přetrvává. Po vložení klíče do zapalování píše MAXI Dot imobilizér aktivní... ani jeden klíč najednou neodblokuje imobilizér. Pátrají dál v čem je probém a dnes bylo zjištěno, že VIN řídící jednotky, motru, auta sedí, ale budíky mají jiný, že jsou z jiného auta.. a že s těmito budíky nikdy to auto na moje klíče jezdit nemohlo... jsem naprosto z toho všeho už vyčerpanej.. Nikdo mi není schopný říct proč by kdo měnil přístrojovku?? Nechápu a nerozumím.. Těm pitomcům v 3H servisu nedokážu vůbec nic a vidím, jak se mi vysmějí do obličeje že proč oni by něco takového měnili.. To auto do přeskočení řetězu jezdilo na oba klíče bez problémů, nyní je dohromady 1,5 měsíce v servisech a dopadne to tak, že to nejde nastartovat protože je tam jiná přístrojovka kterou někdo bezdůvodně vyměnil... Dle VIN budíků nepocházejí z nějaké šmeliny... resp. ten vin není v hledání..

 

Nikomu nic takového nepřeji...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Podle VIN auta by měla ŠA sdělit, jakej byl původní PIN budíků - a jaký bylo jejich S/N (sériový číslo) - s tím bych pak šel na ten "3H" servis a ručně stručně bych jim sdělil, že podávám trestní oznámení pro trestný čin krádeže - oni ti ukradli palubovku a narafičili ti tam takovou, se kterou je auto nefunkční. Nechal bych na to naběhnout soudního znalce - a s posudkem bych jim šel vytřít tlamu. Zacálovali by všecko, i tu opravu do původního stavu...

Editováno: , autor: Ekkar_z_Bastlírny
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím Vás po nějakém čase ... jdu se pochlubit jak se můj potkaný roomster vyvíjí...

 

v 3H Servisu auto ztvrdlo asi 3 týdny... tento servis nikomu nedoporučuji naprosto otřesná komunikace, respektive žádná, vyměnili rozvody, pak volali že se to potkalo a pak nic jen že řeší se škodovkou kulanci.. po 14 dnech mi došla trpělivost protože nebrali telefon a neodpovídal na sms ani maily.. Šel jsem tam osobně zjistit jak se věci mají zaplatit co udělali a oznámit že si auto nechám ten den ještě odtáhnout do servisu jednoho známého... Byly z toho drobet zaskočeni, auto stálo před servisem a motor nebyl ani chycený v autě, stál jen na heveru. Že potřebují alespoň 2 HODINY na to aby motor uchytili aby to bylo schopné odtahu. Byl jsem rád že jsem od nich pryč. V druhém servisu se do toho pustili zjistili, že jsou bouchlé 4 sací ventily, zbrousí hlavu, dají nový olej, filtr a že by ještě vyměnili, když už je to rozebraný řetěz k čerpadlu. Říkal jsem si príma, i když to stojí za tři věci, tak že nakonec to snad dopadne. Chyba... nedopadlo doposavaď.. Motor dali do kupy s tím, že v tuto chvíli jsem v tom celkem za 22 tisíc... Když se pokusili auto nastartovat nedařilo se jim.. Přes týden pobývám v Praze, auto v Bílině.. tak jsem odstal echo že je nějaký problém s klíčem a bylo by potřeba zkusit druhý klíč. Dopravil jsem tam druhý klíč a problém přetrvává. Po vložení klíče do zapalování píše MAXI Dot imobilizér aktivní... ani jeden klíč najednou neodblokuje imobilizér. Pátrají dál v čem je probém a dnes bylo zjištěno, že VIN řídící jednotky, motru, auta sedí, ale budíky mají jiný, že jsou z jiného auta.. a že s těmito budíky nikdy to auto na moje klíče jezdit nemohlo... jsem naprosto z toho všeho už vyčerpanej.. Nikdo mi není schopný říct proč by kdo měnil přístrojovku?? Nechápu a nerozumím.. Těm pitomcům v 3H servisu nedokážu vůbec nic a vidím, jak se mi vysmějí do obličeje že proč oni by něco takového měnili.. To auto do přeskočení řetězu jezdilo na oba klíče bez problémů, nyní je dohromady 1,5 měsíce v servisech a dopadne to tak, že to nejde nastartovat protože je tam jiná přístrojovka kterou někdo bezdůvodně vyměnil... Dle VIN budíků nepocházejí z nějaké šmeliny... resp. ten vin není v hledání..

 

Nikomu nic takového nepřeji...

...klasika....servis si půjčuje díly na jiné opravy. To znamená, že si tvůj budík servisák půjčil a vyzkoušel na jiném autě, aby eliminoval vadu budíků na jiném autě. Tím ho samozřejmě přeučil a dostal budík jiné VIN. Pak buď na to zapoměl a nebo neměl příležitost naučit zpět v tvém autě. Spíš to vypadá na druhou možnost, protože jsi s autem utíkal rychle pryč k jinému servisu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Jairo, zaujíma ťa dĺžka samotnej reťaze, alebo dĺžka vysunutia napínáku? Ak reťaze to by šlo, ale vysunutie napínáku záleži aj od opotrebenia a tolerancií ozubených kolies a klzných líšt. Aj malé odchylky  u dielov spôsobia na napínáku odchylku v milimetroch. (vid funkcia tg)

Takže presná odpoveď neexistuje.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

1.2TSI  najeto 37tkm  potkal se motor ... :(tak doufam ze nova sada bude ok. ale auto je rok stare clovak si plati poijisteni a ted se nemam jak dostavat do prace (ne vlastni vinou) a nahradni vuz byl na 3 dny :( mhd od nas nejezdi kolo nemam :D a 15 km pesky fakt ne jako :( tak by me zajimalo jak to mam resit :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak  dneska se mi povedlo uhadat alespon nahradni vozidlo po dobu opravy na ucet ŠA ale bylo mi receno ze po rozmontovani motoru zjistili prasklé ozubene kolo rozvodu....  jak jsem jezdil   za jeden rok sem najezdil 27 000  vse prumerne trasy a kombinovana jizda z rodinou kolem 100 sam i 160 ale 160 na dalnici snad neni pro 105 koni nic kdyz to ma  3500 ot v tu chvili :/  jako po vymene motoru asi pujde poprve skodovka z domu a koupim neco o trochu spolehlivejsiho nez je TSI ........od ŠA :( 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...