Pawouk Vloženo 23. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 23. Červenec 2015 Že 1.2 TSI skáčou se ví, ale o prasklém ozubeném kolu rozvodů jsem zatím nikde nic neslyšel, a to se o problémy těchto motorů zajímám již několik let. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
e1. Vloženo 26. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 26. Červenec 2015 Tak tak, prasknuté ozubené koleso kvôli vade materiálu sme tu ešte nemali. Asi by bolo fajn to dať do zvlášť vlákna, aby sme tu nemiešali jablká s hruškami. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Richard 30 Vloženo 13. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 13. Srpen 2015 Zdravim mam na vas dotaz mam skoda fabia ll 1,2 Tsi combi a uz mam dvakrat menene rozvody ,najeto cca 54000km a retez zacal opet rachtat pri startech ,chci si to nechat opravit a rad bych pozadal o doporuceni nejakeho dobreho mechanika v okoli Berouna ktery to uz na tomhle aute delal a uz se problem neobjevil, zaruka uz i na opravene rozvody neni.Dekuji R Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PyroSVK Vloženo 13. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 13. Srpen 2015 No mechanikom to podla mna nebude. Ale na to si staci precitat temy ohladom tejto problematiky. Ziadny mechanik ti nezaruci ze ti to po vymene nebude rachotit. Inak rachotenie pri starte nejake 2-3 sekundy je podla ŠA normalne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cajdapetr Vloženo 2. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 2. Prosinec 2015 Dobrý den všem, uvažuji o koupi Fabie 2 - 1,2 TSI - rok výroby pravděpodobně od 2012 - důvod rozvody. Pro jistotu se chci zeptat - od jaké doby se montujou rozvody "po úpravě? díky Petr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 2. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 2. Prosinec 2015 18.6.2011 ale nevidím dôvod kupovať nasilu novšie auto len kvôli rozvodom , tie sa dajú tou "bezproblémovou" sadou nahradiť aj na starších ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MOstruszka Vloženo 2. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 2. Prosinec 2015 Přesně tak, mám r.v. 2010, rozvody vyměněny a jezdím... Sem tam se řetěz ozve, ale to i u aut po 18.6. 2011... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Escrito Vloženo 2. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 2. Prosinec 2015 Já měl roomstera po 18.6.2011 a taky se mě sem tam rozvody ozvaly ale jinak bez problémů Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cajdapetr Vloženo 3. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2015 Děkuji moc za Vaše odpovědi... V autech se moc nevyznám, neni to můj koníček. Kolik by jste dali například za toto: http://www.autojokr.cz/ojete-vozy?detail=AV142/15 - co týče toho autobazaru tak mam pár známých kteří od nich kupovali ojetinu a vše OK, přístup, žádný přemlouvání.... Prej i v nějakejch testech co se týče stáčení tacháčů byli jako jediný OK (zkoušim hledat) díky Petr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
e1. Vloženo 3. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2015 Vzhľadom na slabú výbavu a starší ročník považujem tú cenu za premrštenú. Jediné plus je pomerne málo najazdených kilometrov. Otázkou ale ostáva, že v akom režime bolo to auto požívané. Ak sa s tým jazdilo iba na nákupy a okolo komína, tak chudák motor na tom bude horšie, ako nejaký nešetrený služobák, ktorý má za rovnaký čas najazdených 150-200 tisíc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Escrito Vloženo 3. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2015 Nemyslím si že cena je až tak přemrštěná http://www.sauto.cz/osobni/hledani#!category=1&condition=1&condition=2&condition=4&fuel=1&powerMin=60&priceMax=200000&tachometrMax=50000&yearMin=2010&manufacturer=93&model=707 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
e1. Vloženo 3. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2015 Všetko drahé. Myslia si, že ak to má viac ako 5 ročné auto najazdené toľko, čo najazdí služobný nafťák za rok, tak je to ako nové auto. Pri týchto autách je 30-50 tisíc najazdených za 5 rokov takmer to isté opotrebovanie ako nejakých 90-150 tisíc na nejakej nafte. A tie sa bežne nepredávajú po viac ako piatich rokoch za viac ako polovicu pôvodnej ceny auta.Ale ak sú ceny takéto, tak evidentne to na nejakú skupinu klientov funguje, čo ma dosť prekvapuje. Každopádne o to lepšie. Ja mám síce o dosť viac kilometrov (viac ako 84 tisíc), ale zase MR 2012, najvyššiu výbavu Elegance a ešte kopu vecí navyše. :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 3. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2015 Jsme ovšem mimo téma. Stačí se podívat do tabulek pojišťoven co by ti za něj daly v případě třeba krádeže nebo totálky, pak hned zjistíš reálnou hodnotu a věř, že ta kupní co mají vystavenou se bude od těch tabulkových pojišťoven lišit v řádech 10tis hádej v jaký prospěch. Tedy z5 k tématu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Escrito Vloženo 3. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2015 (editace) Jistě drahé to jako tak je protože stačí přidat x desítek tisíc nebo úvěr a máte nové. Tabulky pojíšťoven člověk nemůže brát moc vážně protože za ty ceny co oni tam mají se auta neprodávají protože za ty ceny je vykupují autorizovaní prodejci a musí je ještě se ziskem prodat. Co já když jsem ve škodovce pracoval tak se auta vykupovala podle tabulek pojíšťoven. Editováno: 3. Prosinec 2015, autor: Escrito Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 3. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2015 Pánové, toto není téma o výběru vozu. Pokračujte proto ZDE. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dick Vloženo 3. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2015 (editace) Já teda nebudu hodnotit výhodnost či nevýhodnost tohoto kousku. Ale když vidím, jak bazaristi vymydleji interier leštěnkou na bázi siliconu a leskne se to tam, jak psí koule, tak bych vraždil a šel od auta pryč. To je hrozný zvěrstvo :-) dod. Pawouku sorry, psali jsme to skoro současně. Editováno: 3. Prosinec 2015, autor: dick 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Escrito Vloženo 3. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2015 dick souhlas na 100% Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Misko123456 Vloženo 10. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 10. Prosinec 2015 (editace) Tak mám za sebou kulanciu na rozvody. 1,2 TSI 63 kW, 12/2010 1. reťaz menená v záruk po 15 tis. km v r. 2011, 2. reťaz menená po 30 tis. km v r 2012. Vtedy mi povedali, že dali už inovovanú a všetko je OK, to povedal aj škodovácky hovorca. Dlhšiu dobu bol celkom kľud. Potom sa začala ozývať sporadicky pri štate, väčšinou na pár sekúnd, no niekedy aj na 5 minút. Teraz mám 79 tis., pár dní chýba do 5 rokov. Reťaz sa začala ozývať, raz dokonca aj počas jazdy, čo som sa už zľakol. Išiel somna premeranie, predĺžená na 75 mm. Pôvodne má vraj 70 mm, toleracia je 74 mm. Keďž som chodil do škodováckeho servisu, spravili mi to na kulanciu 100% cena dielov a 70% práca - samozrejme sa to sťahovalo aj na výmenu oleja. Najprv sa vykrúcali, ale po vyhrážje novinami vybavili v priebehu dňa kulanciu. Čo je zaujívavé, pri záručných opravách olej nemenili, čo bol asi tiež problém a teraz echnik povedal, ž tie reťaze neboli modfikované ale iba nové. Teraz menili reťaz, lišty, napinák a dokonca vodé čerpadlo a aj kolečko. Tak uvidíme, pred servisom zrachotal na pár sekúnd, tak snáď vydrží. Ale prístup servisu bol super. Takž dávajte bacha a dajte siobca premerať, to nevinné "normálne" zaachotanie môže výjsť pekne draho, ak preskočí. Mne narátali pôvodne cenu na výmenu rozvodov po zľave na prácu a materiál 390 Eur. Editováno: 10. Prosinec 2015, autor: Misko123456 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MOstruszka Vloženo 11. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 11. Prosinec 2015 Taky mě čeká měření řetězu, pro jistotu, už to rachotí celkem často a dlouho. Ovšem já mám sadu z roku 2014 konkrétně 4. měsíc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
viewer Vloženo 15. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 15. Prosinec 2015 Koupil jsem manželce 1,2 tsi 77kW, vyrobený 3/10 (sice je to Yeti ale to asi nehraje roli) právě jsem koukal, že je tam kryt rozvodů s číslem 03F 109 210 D tak to tedy znamená že už absolvoval nějakou dílenskou akci ? Startuje i po několikadenním stání naprosto potichu a bez nějakého zarachtání tak snad je to OK. V kufru i servisce jsou vylepené nějaké štítky z akcí, když to opíšu je možné zjistit čeho se týkali ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 15. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 15. Prosinec 2015 Ano "D" je poslední upgrade víka rozvodů s návarkem atd. Pak byla jedna z akcí podložka pod Turbo atd. Napsat můžeš, když někdo bude vědět odpoví. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zahri Vloženo 15. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 15. Prosinec 2015 Nazdar pánové, tak dnes jsme odvezl svou octávku 1,2 TSI(77kW) rok výrobky 09/2010 do servisu. Ráno po nastartování(trvalo to trošku dýl než obvykle) se rozsvítila kontrolka kontrola regulace prokluzu ASR(ESP). Dojedu do práce, vypnu motor a zkouším nastartovat a vše se zdálo v pořádku. Při odjezdu z práce opět po delším startování mi nejenže svítí kontrolka ASR(ESP) ale i kontrolka systému kontroly výfukových plynů. Řekl jsem si, že projedu rovnou do servisu, po celou cestu se mi pocitově zdálo auto nějak zpomalený a rozhodně žravější. Po příjezdu do servisu, vyptávání a čekání na diagnostiku ke mě došel servisák a povídá: "podle diagnostiky to vypadá na přeskočený řetěz, buď to opravíme novou rozvodovou sadou nebo to bude něco horšího" No jen jsem polkl, zítra mi zavolají podrobnosti, tak uvidím. Vypadá to že bude "pěkný ježíšek" Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 15. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 15. Prosinec 2015 Nevydel bych to tak vazne. Pokud to preskocilo o jeden zub tak se to potkat vubec nemuselo a opravdu to bude jen o novych rozvodech. Kdyby to totiz preskocilo hodne asi bys tam ani nedojel. Kolik mas najeto? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zahri Vloženo 15. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 15. Prosinec 2015 cca 54.000 km, pro jistotu jezdím na servisky cca po 15.000 km(každý rok) jak tu radilo pár lidí. Podle toho jak se servisák tvářil nejsem první a ani nejspíš poslední. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 15. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 15. Prosinec 2015 To rozhodující datum je 18.června 2011 - motory vyrobený PŘED tímhle datem musejí dostat nový rozvodový kolo na kliku, aby mohly dostat nejmodernější verzi řetězu - ta se sice vytahuje a následně rachtá taky, ale už neskáče (taky díky vnitřnímu nálitku na krytu rozvodu). Motory vyrobený pozdějc už tuhle sadu mají z výroby.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.