Petrrr Vloženo 10. Únor 2013 Sdílet Vloženo 10. Únor 2013 No, tak alespoň, že to není tvoje, i když to neomlouvá. No prodlouženou nemám, ale dnes je hodně pojišťoven u kterých se prodloužená dá pojistit jako třeba Defend apod. Tedy pro klid duše nebudu váhat a stejně si jí připojistím za nějaký čas, až budou korunky. Je to jedno, mělo by to jít kdykoliv během záruky výrobce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 11. Únor 2013 Sdílet Vloženo 11. Únor 2013 Co tím přesně myslíš? Kulanci? Něco se o tom psalo,ale podmínky ti snad potvrdí jen škodovka. Tak si tam napiš. info@skoda-info.cz Tak, že dle odpovědi Škody se má věc následovně: opravdu docházelo k problémům s rozvody u starší modifikace motorů TSI, což se řešilo individuálně při servisních prohlídkách atd. popř. tou kulancí. Celoplošné svolávání vozů neprobíhalo. U poslední modifikace TSi motorů s roz. řetězy je prý problém již vyřešen a tak se na něj žádná kulance nevztahuje, pouze klasik záruka. Nejposlednější motory TSI jsou motory montované do O3, kdy opravdu je opět vybaven řemenem, ale to prý tento motor není jen modifikací, ale konstrukčně scela obměněný motor a proto řemen, tedy nejedná se pouze o změnu konstrukce rozvodů. Takové bylo vyjádření na můj telefonický dotaz do ŠKODY na oddělení péče o zákazníky, tedy v podstatě nic nového co už stejně nevíme a jen čas ukáže. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 11. Únor 2013 Sdílet Vloženo 11. Únor 2013 Tak doufejme, že nekecají. Opravdu neřekli nic, co bychom už zde na foru neprodiskutovali. A s tím novým TSI jakbysmet. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Angel@Devil Vloženo 25. Duben 2013 Sdílet Vloženo 25. Duben 2013 Že se k tomu vracím, pro nás "blbečky": pokud si teď objednám Rapida s 1.2 TSi, dostanu onen "chybný" motor ,ale rozvody už jsou nějak pořešené - tj. měl by tam být min. kvalitnější řetěz - proto by u těchto aut nemělo docházet k těm problémům, které se tu všude popisují? To unikání do oleje - je to už také pořešené, nebo se to neřešilo tak, jako ty rozvody? Dál, když bych hledal třeba O2 od r. 2009, musím dávat pozor a hledat dle servisky, která už je po tej výměně řetězu? U 1.4TSi , předpokládám, že byl stejný problém. Nebo se pletu? 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 25. Duben 2013 Sdílet Vloženo 25. Duben 2013 Ano, v Rapidu je stále motor 1.2 TSI konstrukční řady EA 111, vybavený řetězovým rozvodem o němž škodovka tvrdí, že je již "vyřešen", čemuž já nevěřím. Těch řetězů a napínáků a opravných sad je několik.Prolínání benzínu do oleje - o vyřešení tohoto problému mě není nic známo. Asi se vyskytuje u nepodstatného množství motorů.K případné OII od r.2009 - to, že má řetěz vyměněn, nic neznamená. Jen tady na foru je několik desítek majitelů tohoto skvostu 1.2 TSI po výměně rozvodů (několik z nich již dvakrát) a u některých se stejný problém vrátil.1.4 TSI - hm, to je podobný případ, tam zlobívá řetěz+napínák a někdy hrčí i přestavovač vačkového hřídele. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
e1. Vloženo 26. Duben 2013 Sdílet Vloženo 26. Duben 2013 Pawouk, nestraš ich už toľko. Ako to tu čítam, bál by som sa aj ísť okolo predajne Škoda, a nie si kúpiť od nich auto. Motor EA111 podľa všetkého už má muchy vychytané, lebo problémy s týmto motorom majú hlavne prvé ročníky výroby. Netvrdím že neskoršie nemôžu mať, ale štatisticky to tak zatiaľ nevyzerá, čo potvrdzuje CBZB aj v mojom aute. Zatiaľ 33444 km a bez problémov s reťazou, spotrebou oleja a pod. Ja osobne si myslím že nejaké drobné zmeny v tom motore oproti prvým kusom určite sú, zároveň je tam určite už aj "viac prispôsobený SW", takže by som to vôbec nevidel zle. Možno tie motory nenajazdia bez väčších porúch 500-700 tisíc km ako slávne TDI, ale iba 300-400 tisíc (toto číslo som si vymyslel), ale ak sa niekto o auto bude starať, pravidelne ˇa včas bude meniť olej a ostatné náplne tak nebude problém. Samozrejme nedá sa vylúčiť, že niekto kúpy nepodarený kus vyrobený v pondelok (asi ako je služobné auto Pawouka), ale to isté sa môže stať aj u Renaultu alebo iného výrobcu. K EA211 iba toľko že je to nový motor, nová konštrukcia a určite platí to že jeho kvalita bude overená až časom. Kúpiť EA211 teraz je rovnaká lotéria ako EA111 pár rokov dozadu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Angel@Devil Vloženo 26. Duben 2013 Sdílet Vloženo 26. Duben 2013 paráda, tak díky za vysvětlení. Konečně vím, na čem jsem a jak to doopravdy je. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 26. Duben 2013 Sdílet Vloženo 26. Duben 2013 Pawouk, nestraš ich už toľko. Ako to tu čítam, bál by som sa aj ísť okolo predajne Škoda, a nie si kúpiť od nich auto. .... K EA211 iba toľko že je to nový motor, nová konštrukcia a určite platí to že jeho kvalita bude overená až časom. Kúpiť EA211 teraz je rovnaká lotéria ako EA111 pár rokov dozadu. Já nestraším, kolega dal otázky a dostal odpověď. Já nikde a nikdy netvrdil, že všechny 1.2 TSI musí nutně mít tyto závady. A můj služebák je extrémní případ. Jinak s posledními větami souhlasím a jen doufám, že to nakonec nebude pravda. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 26. Duben 2013 Sdílet Vloženo 26. Duben 2013 (editace) Dílenská učební pomůcka "Motor 1.2 TSI 77 kW": http://www.uloz.to/xwCMAxi/ssp74-zazehovy-motor-1-2-tsi-77kw-pdfVýkon (kW při 1/min): 63/4800Nejvyšší točivý moment (Nm při 1/min): 160/1500-3500 Výkon (kW při 1/min): 77/5000Nejvyšší točivý moment (Nm při 1/min): 175/1550-4100 Editováno: 26. Duben 2013, autor: Pawouk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 3. Květen 2013 Sdílet Vloženo 3. Květen 2013 Možná si měl ty grafy dát na jedno foto aby bylo přímé porovnání komfortnější Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Galvi Vloženo 4. Květen 2013 Sdílet Vloženo 4. Květen 2013 Grafy pro Rapida v jednom se dají najít ZDE a jsou tam i pro ostatní škodovky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 4. Květen 2013 Sdílet Vloženo 4. Květen 2013 Pěkné díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fufal Vloženo 4. Květen 2013 Sdílet Vloženo 4. Květen 2013 Napadá mě otázka, možná hloupá: Bylo by možné bez dalších zásahů nebo úprav pouhým přehráním jiného software řídící jednotky udělat z 63kW/160Nm motor s výkonem 77kW/175Nm? Nebo jsem úplně vedle... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 4. Květen 2013 Sdílet Vloženo 4. Květen 2013 To samozřejmě jde, hromada úpravců se tím zabývá a poskytují na úpravu i záruku na motor atd., dokonce prodejce mi potvrdil, že rozdíl 63 vs. 77kw je pouze v softu, což nevím jestli je pravda či nikoliv, sám jsem uvažoval o chipu http://www.chiptuning.cz/detail/Osobn%C3%AD%20automobil/skoda-rapid-rapid-1-2-tsi-77kw , ale přes všechny záruky co poskytujhí a při mém štěstí na cokoliv a pověsti TSI raději nebudu pokoušet osud. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fufal Vloženo 4. Květen 2013 Sdílet Vloženo 4. Květen 2013 Vím, nejrůznější úpravy vstřikovacích map tu jsou roky . Konstrukční rozdíl mezi 63kW a 77kW zřejmě není vůbec žádný, pouze ten rozdílný software. Proto mě zaujala ta možnost konkrétně u Rapida, navýšení výkonu pouhou záměnou originálního software přímo od výrobce, takže žádné velké laborování a hokuspokusy. Podle mého selského rozumu by to nemělo mít absolutně žádný vliv na záruku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HjM Vloženo 4. Květen 2013 Sdílet Vloženo 4. Květen 2013 (editace) na záruku má podle řeči servisu vliv skoro všechno ale pokud by se něco stalo, určitě by se kroutili a sváděli to na to Editováno: 4. Květen 2013, autor: HjM 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vormen Vloženo 4. Květen 2013 Sdílet Vloženo 4. Květen 2013 kdysi se psalo u prvnich verzi, ze po zapnuti man. klimy se prepne mapa na verzi ze silnejsi verze a razem je ze 63 77kW, bylo to i v nejakym casopisu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 4. Květen 2013 Sdílet Vloženo 4. Květen 2013 Pěkná blbost Sorry. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vormen Vloženo 4. Květen 2013 Sdílet Vloženo 4. Květen 2013 (editace) vychazel jsem z tohoto: Budu citovat ze Světa motorů č.41/2010, kde testovali Roomstera s motorem 1,2 TSI (63kw): "...připlatit klimatizaci rozhodně doporučujeme nejen kvůli chládku. Motor 1,2 TSI má jiné mapy pro svůj chod s připojenou klimatizací a ty jsou v případě verze 63 kw stejně jako u výkonnější varianty se 77 kw. Takže stiskem tlačítka AC u těchto vozů dokonce zvýšíte výkon." dalsi citace: jelikož končím zajíždění motoru v Š ROOM 1,2 TSI 63kW, tak jsem začal občas pomalu a opatrně s vytáčením motoru nad 4.000 ot/min. Zjistil jsem, že po zapnnutí Climatiku na chlazení, se výkon motoru nijak nesníží a ani okamžitá spotřeba. Dokonce se mi zdá, že motor vydrží tahat do otáček o něco déle. Myslel jsem si, že to je jen subjektivní dojem, ale bylo mi osobami povolanými naznačeno, že po zapnutí klimy se řídící jednotka automaticky předatuje do režimu 77kW. Tedy momentální výkon motoru je stejný jako u 77kW motorizace, ovšem mínus výkon, který odebírá v danou chvíli klimatizace. Škodovka se k tomu nechce vyjadřovat. Jaké máte zkušenosti vy? Editováno: 4. Květen 2013, autor: vormen Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 4. Květen 2013 Sdílet Vloženo 4. Květen 2013 Je to jasny - pokud zapnes klimatizaci s pozadavkem na chlazeni, je to v mapach zohledneny. Ale rozhodne se neprepne soft ze 63kW na 77kW verzi. Je to jednoduchy - kdo mate 63kW verzi, zajedte na brzdu a nechte si zmerit vykon s vyplou A/C a pak se zapnutou A/C. Jestli Vam to prida tech 14kW, zaplatim to mereni. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pusher... Vloženo 4. Květen 2013 Sdílet Vloženo 4. Květen 2013 A u 77kw to s AC bude davat 91kw, uz to vidim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 4. Květen 2013 Sdílet Vloženo 4. Květen 2013 Přesně, to je čirá spekulace SM nepodložená žádným měřením. A jestli se nemýlím, tak se někde v sekci Fabia II, v motorech TSI probíralo, že rozdíl mezi 63 a 77 kW je skutečně v sw, ale také je to údajně "pojištěno" jiným přístrojovým štítem (budíky), aby nešlo jednoduše jen přehodit ŘJ motoru. Jinak samozřejmě můžete nechat načipovat u různých firem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vormen Vloženo 4. Květen 2013 Sdílet Vloženo 4. Květen 2013 takze narust vykonu tam teda je, ale pouze na pokryti vykonu kompresoru jestli to dobre chapu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fufal Vloženo 4. Květen 2013 Sdílet Vloženo 4. Květen 2013 A já si pořád říkám, že v tom bude nějaký háček... to by si každý majitel 63kW jen přehrál soft a smál by se prodejcům i majitelům silnější motorizace Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
runner Vloženo 6. Květen 2013 Sdílet Vloženo 6. Květen 2013 Ahoj, mam dotaz k servisovani tohoto motoru. 30 000 km nebo 2 roky nebo dle zpusobu jezdeni. Neni tech 30 000 / 2 roky trochu moc ? budete cekat az se vam ozve kontrolka nebo pojedete driv ? Nejak mi nejde do hlavy ten interval 2 roky - jsem zvykly menit olej minimalne jednou za rok nebo po ujeti xx km. jaky mate nazor ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.