ferda25 Vloženo 20. Březen 2019 Vloženo 20. Březen 2019 Proč virtuální zvuk...lze dodělat sound aktuátor...v Praze mi už jeden naftový Superb3 jezdí a krásně brumlá. Citovat
ČudlR Vloženo 20. Březen 2019 Vloženo 20. Březen 2019 před 40 minutami, ferda25 napsal: Proč virtuální zvuk...lze dodělat sound aktuátor...v Praze mi už jeden naftový Superb3 jezdí a krásně brumlá. To ne takova ta koule u koncovyho tlumice co maj treba audi ? Citovat
michal2009 Vloženo 20. Březen 2019 Vloženo 20. Březen 2019 @ČudlR necituj předchozí příspěvek, projdi si pravidla fóra. Ten reprák se davá z výroby třeba do O3RS pod palubku. Citovat
ferda25 Vloženo 20. Březen 2019 Vloženo 20. Březen 2019 Řešení je shodné s tímto: https://forum.skodahome.cz/topic/136040-možnosti-kódování-u-oiii/?do=findComment&comment=2375761 Citovat
Adam W. Líbenek Vloženo 21. Březen 2019 Vloženo 21. Březen 2019 doporučuji Porsche na Proseku, kluci umí Citovat
Martin Bednář Vloženo 21. Březen 2019 Vloženo 21. Březen 2019 Kluci na Proseku nejsou schopni mi zaktualizovat Kessy jednotku... Citovat
Losystar Vloženo 26. Březen 2019 Vloženo 26. Březen 2019 V 20. 3. 2019 na 11:26, cosby napsal: Pomůže,je na to jak psal Jirka TPi,dělali mi to také.Dále je na SIII TPI na webasto a climatronik(2,0 TSi 162 kw) Ahoj, vím že je to trochu off-topic ale nechci zakládat nové vlákno, o co jde v tom TPI na webasto? Přesně tuhle kombinaci mám.. díky Citovat
KarelM Vloženo 26. Březen 2019 Vloženo 26. Březen 2019 ... přidám se: a ten climatronik? V čem byl problém? Co řeší to TPI? Citovat
cosby Vloženo 26. Březen 2019 Vloženo 26. Březen 2019 Nevím,neřešil jsem problém s climatronikem ale s webastem.Jen mi mechanik říkal,že tam bylo nějaké TPI na obojí a přehrál to. Webasto mi při naprogramování pořád hlásilo,že se nespustí kvůli slabé baterii a ta byla 100 OK.Na DO se vždy spustilo.Teď už je to ok Citovat
Losystar Vloženo 26. Březen 2019 Vloženo 26. Březen 2019 Aha, tak to mi naštěstí neděla, ale díky za info :) Citovat
lukas_repsol Vloženo 26. Březen 2019 Vloženo 26. Březen 2019 V 5.3.2019 na 15:04, lukas_repsol napsal: Tak kameru nemám.. Jde dodělat? Co by to znamenalo a cena cca? díky Ahojte, po nějaké době se vracím k mému dotazu. Nemám kameru a mrtvej úhel. Mrtvej úhel bych chtěl určitě, kameru nevím.. Kdybych dodělal hardware, jde to nakódovat tak, že když by v autorizáku udělali nějakou aktualizaci, tak ty dodělaný věci budou pořád fungovat? Nebo by se to muselo po každém ofic. zásahu znovu kódovat? dík L. Citovat
ferda25 Vloženo 31. Březen 2019 Vloženo 31. Březen 2019 Vždy záleží na tom, co aktualizace řeší. Každá dodělávka nese riziko o kterém píšeš, ale to platilo už na předchozí verzi Superba. Tj. nic nového. Citovat
Shaarky Vloženo 31. Březen 2019 Vloženo 31. Březen 2019 Nevíte prosím, k čemu je to dobré ? https://www.briskoda.net/forums/topic/380829-superb-mkiii-vcds-adaptations-tried-and-tested/?tab=comments#comment-5220608 Undertaking Prevention De-activation Controller 13-Auto Dist. Reg 07 - Coding Byte 02, Bit 5 to 0=Deactivated Untick Overtaking_right_prevention. Once done, make sure you reset the Driver Assist, otherwise it will disable TJA below 65km/h. Citovat
PistaTT Vloženo 31. Březen 2019 Vloženo 31. Březen 2019 Predpokladám, že to umožní ACC ignorovať pomalšie auta v ľavom pruhu (defaultne ACC spomalí na rýchlosť auta idúceho pomalšie v ľavom pruhu) 1 2 Citovat
KarelM Vloženo 3. Duben 2019 Vloženo 3. Duben 2019 (editace) Nepodařilo se někomu vyřešit, jak pomocí kodování přidat k LED výstraze "mrtvého úhlu" i zvuk, a to jen v případě, že zapnu blinkr? Má to nový Tucson a přišlo mi to docela užitečné. Viditelnost LED, zvláště za plného slunce, je problematická. Editováno: 4. Duben 2019, autor: KarelM Citovat
Shaarky Vloženo 7. Duben 2019 Vloženo 7. Duben 2019 (editace) Čistě náhodou, lze tohle nějak aktivovat u S III MR2017 ? Nabídka je aktivní, nicméně bez reakce... Mimochodem, jednotka Centrálního rozvodu - 09 - nelze kódovat (dlouhé kódování) či pouze přes ODIS ? V OBD11 mám long coding samé nuly.... už jsem to našel na sousedním fóru : Citovat It's a well known fact that since summer 2016 some of the BCM modules used in MQB based cars have "zeroed" coding. Being specialized on Skoda cars, I can confirm it started with Skoda Superb MY17 and continued with Skoda Kodiaq MY17 and earlier this year with facelifted Skoda Octavia MY18. Same situation is with facelifted Golf or Leon. All the coding capable features got transferred from coding to adaptation channels (which is good) and some of them got transferred to datasets (this ain't good). Changing values of adaptations can be easily done with VCDS, bud uploading datasets cannot be done with VCDS. There are some other tools for this process (we won't name), but the main problem is, that you have to know WHAT exactly and WHERE exactly to upload. And here we're hitting a dead end here as most of these (I dare to say 99%) datasets are neither described nor publicly available. Changing a code/adaptation is a reversible operation - wrong code/adaptation? No problem, you can put the previous code/adaptation back and you're where you've stared. You've uploaded a wrong datased? Then you're deep in trouble, to fix this, you have to upload the correct data to correct address... Takže asi jedině VCP. Editováno: 7. Duben 2019, autor: Shaarky Citovat
mrx Vloženo 7. Duben 2019 Vloženo 7. Duben 2019 (editace) Dd, S3, TSI 162 kW, L&K, uvedeni do provozu 08/2017. Zareagoval @ferda25 a nabidl sve sluzby (velice dekuji). Pokud budu mit v case dovolenych cestu jeho smerem, dle reakci spokojenosti chybu neudelam, a zastavim se. Dale jsem si precetl cele tema a pomohlo to. @michal2009 by mel fungovat pro Brno a okoli. Pripadne v Prostejove cardiagnostik - ma nekdo zkusenosti? Zaujalo me manevrovaci brzdeni. Muj vuz umi / ma pouze asistenta vyparkovani. Jiz nekolikrat zafungoval vcetne vzrostle travy nebo projizdejiciho vozu. Ale dopredu to nikdy nezastavilo. Proto me to manevrovaci brzdeni zaujalo - lze dokodovat? Dalsi zajimava vec je Easy Entry. Vybavu na to IMHO mam, ale v nastaveni jsem nedohledal. Takze jedine dokodovat? Posledni vec. Zvolim jizdni rezim Individual - polozku Pohon a vyberu Eco. V MFD (Maxidotu) je symbol E. Vypnu motor. Znovu nastartuji, vuz si pamatuje rezim Individual, ale vzdy se pro Pohon nastavi volba Normal (D). V navodu vyrobce je to potvrzeno, ze jde o spravne chovani. Lze zmenit kodovanim? Testoval jsem tohle chovani na O3 RS a tam si volbu Eco vuz pamatoval. Editováno: 14. Duben 2019, autor: mrx Citovat
TESTASTRETTA Vloženo 2. Květen 2019 Vloženo 2. Květen 2019 Nakodoval jsem si ten citlivejsi pedal plynu z Audi a je to opravdu dost znat. Akorat mi to i po nekolika tisicich km hlasi chybu v brzdach nebo esp uz si nepamatuju presne, da se s tim neco delat? Nerad bych to vracel na ten chciplej pedal.. Citovat
qwertyx64 Vloženo 2. Květen 2019 Vloženo 2. Květen 2019 Posli log o aku chybu sa jedna. Mas preukzany suvis s nakodovanim pedalu? Citovat
TESTASTRETTA Vloženo 4. Květen 2019 Vloženo 4. Květen 2019 (editace) Ano hlasi to v brzdach primo chybu kodovani, proste to pozna ze je prekodocana ECU motoru Editováno: 4. Květen 2019, autor: TESTASTRETTA Citovat
kapitan9 Vloženo 12. Květen 2019 Vloženo 12. Květen 2019 Minulý týden kódování u ferda25 .Kromě aktualizace jednotek,úprava Audi pedál,citlivost brzd. Auto jde hned za pedálem,rozjezdy "sametové" . Samozřejmě ještě spousta dalších věcí(např.TV-tuner,možnost nastavení LA-citlivost,,zavírání víka kufru pomocí tlačítka vedle DSG,řasy při denním svícení...). Loni jsem byl u "kódovače" v Ostravě(web.stránky) a po odblokování obrazu byla out jednotka Columbus(60 tis). I když jsem se zařekl,že do toho už nikdy nepůjdu,tak na základě zdejších recenzí jsem se zastavil ve Strakonicích . Prostě pořád platí, i když dva dělají to samé ,tak výsledek může být velmi rozdílný. 1 Citovat
embecka Vloženo 12. Květen 2019 Vloženo 12. Květen 2019 Auto jde hned za pedálem,rozjezdy "sametové" - Aky motor? Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.