depešmod Vloženo 11. Říjen 2020 Vloženo 11. Říjen 2020 Zdravim Vas, mam otazku , netušim kolko ma rokov bateria, chcel som si ju dobiť pred zimou ale akosi mi ju akoby nedobijalo, Volty velmi nestupali, mam S/stop system ale este mi na semafore alebo kde by som zastavil motor nezhasol, chcem sa spytat či to moze byť že je bateria vybita? Citovat
milanxx Vloženo 11. Říjen 2020 Vloženo 11. Říjen 2020 @depešmodTo je diesel? A jak volty nestoupaly? Jak měřeno, čím? Kolik měla voltů před nabíjením? Citovat
zwan Vloženo 11. Říjen 2020 Vloženo 11. Říjen 2020 Ty jo odkdy má fabia agm? Proto diesel? Kam si napojoval munis? Nejzedis krátké vzdálenosti ? Citovat
ski1961 Vloženo 11. Říjen 2020 Vloženo 11. Říjen 2020 @zwan no pokud mám správné informace, tak F3 diesel měl z výroby AGM a taky tu větší baterku 68Ah, oproti benzínové EFB 59Ah. Citovat
Caster Vloženo 11. Říjen 2020 Vloženo 11. Říjen 2020 před 2 hodinami, depešmod napsal: Zdravim Vas, mam otazku , netušim kolko ma rokov bateria. Byla vyrobena: 2012/10 Citovat
Pawouk Vloženo 11. Říjen 2020 Vloženo 11. Říjen 2020 před 51 minutami, ski1961 napsal: @zwan no pokud mám správné informace, tak F3 diesel měl z výroby AGM a taky tu větší baterku 68Ah, oproti benzínové EFB 59Ah. Taky jsem tam u FIII 1.4 TDI měl AGM 68Ah 380A DIN. Citovat
wirer Vloženo 11. Říjen 2020 Vloženo 11. Říjen 2020 Minus kabel nabijacky nesmies davat na minus pol akumulatora! Je to v navode k autu, musis dat na ukostrovaci pol Citovat
Caster Vloženo 11. Říjen 2020 Vloženo 11. Říjen 2020 Potvrzuji, že jde o AGM baterii 70Ah, kód výrobku 7P0915105, výrobní č. 210610A12R Citovat
depešmod Vloženo 12. Říjen 2020 Vloženo 12. Říjen 2020 jedna sa o Octaviu 2 2011 r.v. 1.6 Tdci 77 kw CAYC , mam dojem ze je to baterka ešte od vyroby, som 3 majiteľ, mam nabijačku taku že ked ju zapnem ma 4 moznosti klasicky potom rychlejsie , a s vločkou klasicky a rychlejsie z vločkou, mam aj merač v zapalovači, ked je baterka pred startovanim ukazuje 12,3 V , po otočeni kluca klesne na 11,2 V , ked auto nastartuje ma 14 V , start je este ok. len som ju chcel dobiť pred zimou a Volty stupali ale len na asi 13V ked som ju pomeral mala 12,3V akoby ani ju nedobilo Citovat
ski1961 Vloženo 12. Říjen 2020 Vloženo 12. Říjen 2020 @depešmod jo ha ? takže Octávia 2 ? jenže tady jsi ve skupině Fabia 3 a já když jsem reagoval, tak jsem reagoval v domnění, že se ptáš na F3.. Citovat
depešmod Vloženo 12. Říjen 2020 Vloženo 12. Říjen 2020 ja som si to vsimol teraz , ospravedlnujem sa Citovat
Návštěvník Vloženo 5. Listopad 2020 Vloženo 5. Listopad 2020 Pouzivate niekto nabijacku z lidlu ULTIMATESPEED ULGD 5.0 B1 na nabijanie EFB baterii ? je vhodne ju pouzit na nabijanie tohto typy autobaterii ? Citovat
ski1961 Vloženo 5. Listopad 2020 Vloženo 5. Listopad 2020 @m.a.r.e.k ano bez problémů s ní můžeš nabíjet EFB, už s ní dobíjím F3 průběžně 3 roky.. Citovat
Návštěvník Vloženo 6. Listopad 2020 Vloženo 6. Listopad 2020 (editace) Dakujem , mam sice ten starsi model ktory sa uz nepredava ULGD 3,8 A1 ale nebol som si isty lebo v navode nieje nikde zmienka o EFB sa mi dza ze som tam videl len AGM Editováno: 6. Listopad 2020, autor: m.a.r.e.k Citovat
milanxx Vloženo 6. Listopad 2020 Vloženo 6. Listopad 2020 V principu EFB se nabíjí stejně jak klasické. Až u AGM a GEL je nutná změna nabíjení. 2 Citovat
Lion_K Vloženo 6. Listopad 2020 Vloženo 6. Listopad 2020 Doplním obrázek z návodu CTEK, jak je to s nabíjením EFB. 1 Citovat
Haig Vloženo 10. Listopad 2020 Vloženo 10. Listopad 2020 Taky mám model A 1 a v pohodě nabíjím EFB. Jak v autě, tak vyndanou venku. Citovat
jerome69 Vloženo 5. Prosinec 2020 Vloženo 5. Prosinec 2020 Ahojda, budu kupovat novou baterii a chci se zeptat, jakou koupit. https://autobaterie.heureka.cz/varta-start-stop-plus-12v-60ah-680a-560-901-068/ nebo https://autobaterie.heureka.cz/exide-start-stop-agm-12v-60ah-680a-ek600/ Citovat
ski1961 Vloženo 5. Prosinec 2020 Vloženo 5. Prosinec 2020 @jerome69 je to úplně jedno, kterou z těch tvých dvou koupíš, obě jsou správné. Já osobně bych koupil exide, protože tato firma dodává baterie přímo do výroby a dávají se od této značky přímo do F3, Varta už myslím dávno není, co bývala a připlácí se tam jen za značku. Takže vybrat si musíš sám, správná odpověd neexistuje :-) 4 Citovat
jerome69 Vloženo 6. Prosinec 2020 Vloženo 6. Prosinec 2020 Díky za radu a ještě takový dotaz. Hodně se tady řešila rekuperace a její deaktivace. Jako jedna z možností je zapnutí vyhřívání sedačky. Tak by mě zajímalo, jestli si náhodou ten výhřev nevezme víc, než se stihne dobít? Citovat
Petr L. Vloženo 6. Prosinec 2020 Vloženo 6. Prosinec 2020 Kdysi jsem to měřil na jedničkové fabii a víc jak 100W to myslím nebylo, takže dobíjení to vpohodě pokryje. 1 Citovat
panet Vloženo 24. leden 2021 Vloženo 24. leden 2021 V 11. 10. 2020 na 19:08, wirer napsal: Minus kabel nabijacky nesmies davat na minus pol akumulatora! Je to v navode k autu, musis dat na ukostrovaci pol Ahoj, můžu se zeptat proč? Dík Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.