Strapo Vloženo 27. Září 2009 Sdílet Vloženo 27. Září 2009 Stalo sa niekomu nieco podobne? mam fabiu 1.4 MPI 50 kw a ako keby presiaka olej z motora je to cele vlhke a obcas je od toho aj ten plast dole a niekedy to aj kvapne sa mi zda co s tym? nejake tesnenie? ma niekto skusenost? help me pls .( nezda sa mi to celkom normalne nakolko niesom odbornik mechanik pridavam foto na posudenie prosism poradte mi Inak hladina oleja je asi v polovicke na stupnici meneny olej pred rokom a tromi mesiacmi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ďury Vloženo 27. Září 2009 Sdílet Vloženo 27. Září 2009 skus to povytierat do sucha a potom uvidis ci to spravi znova, potom len tesnenie asi alebo je nieco povolene...hlavne treba najst odkial to skutocne preteka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kubox Vloženo 27. Září 2009 Sdílet Vloženo 27. Září 2009 Na 99% je už chytený semering na kľukovke. Jemne prepúšťa olej a pri otáčkach ti to rozšplechuje po bokoch. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Strapo Vloženo 27. Září 2009 Autor Sdílet Vloženo 27. Září 2009 smering? prepac za amaterku lamersku otazku ale co to je? nejake tesnenie ci co? inak mozem to skusit utriet ale robi to stale sa mi zda lebo som mal od toho zasrany aj ten plast dole a potom to z toho trochu stieklo na zem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kubox Vloženo 27. Září 2009 Sdílet Vloženo 27. Září 2009 SEMERING - tesnenie okolo hriadele, u teba hriadele kľukovky. Cena za výmenu je smiešna. Bude to robiť viac a viac.... Pomäže iba výmena. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Strapo Vloženo 27. Září 2009 Autor Sdílet Vloženo 27. Září 2009 Kubox diky snad sa nemylis s tvojim odhadom a nebude to nieco nakladnejsie dam to omrknut mechanikovi teda Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kubox Vloženo 27. Září 2009 Sdílet Vloženo 27. Září 2009 Je to bežná závada. Keby tieklo tesnenie tak ide jedným smerom a nie po celom bloku motora. To sa stáva .... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
drozdi Vloženo 27. Září 2009 Sdílet Vloženo 27. Září 2009 Prosím Vás, kým to všetko rozoberiete, rozšróbujete, zložíte, pobeháte po všetkých mekanikoch a dobre im zaplatíte skúste pozret nalievacie víčko na motore....poutierajte vytečený olej na bloku motora, vymeňte víčko, alebo gumičku na víčku a skuste s tým chvílu pobehat a potom uvidíte čo ďalej.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luďa Vloženo 27. Září 2009 Sdílet Vloženo 27. Září 2009 (editace) Stalo sa niekomu nieco podobne? mam fabiu 1.4 MPI 50 kw a ako keby presiaka olej z motora je to cele vlhke a obcas je od toho aj ten plast dole a niekedy to aj kvapne sa mi zda co s tym? nejake tesnenie? ma niekto skusenost? help me pls .( nezda sa mi to celkom normalne nakolko niesom odbornik mechanik pridavam foto na posudenie prosism poradte mi Inak hladina oleja je asi v polovicke na stupnici meneny olej pred rokom a tromi mesiacmi Na 99% je už chytený semering na kľukovke. Jemne prepúšťa olej a pri otáčkach ti to rozšplechuje po bokoch. Přesně jak píše Kubox. Na svý fabči sem ho měnil už 2x. S opravou se vejdeš tak do 500kč za práci. Já měl drahý gufero za 460 Kč, jinak ho seženeš od 250 Kč. Jen ať si tvůj mechoš prohlídne zrovna i řemeničku. Může bejt načlá a ten simerink-gufero by to udržel jen chvilku a začlo by to znova. Já měl navíc problém v tom, že výrobce změnil tvar zakončení řemeničky a ta mi nový gufero "skalpovala" Nakone to dopadlo tak, ž gufero muselo jít tak o 1 až 2 mm víc do motoru než by mělo bejt. Od tý doby zatím OK. Editováno: 28. Září 2009, autor: Luďa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Riper Vloženo 27. Září 2009 Sdílet Vloženo 27. Září 2009 jj hrášek a kubox maj pravdu dělá to každá druhá fábka a mě to čeká taky ale spojim to s rozvodama a vodní pumpou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luďa Vloženo 28. Září 2009 Sdílet Vloženo 28. Září 2009 Hlavě radči koupit kvalitní gufero a prohlídnout řemeničku. Jestli je chycená tak ji vyhodit zavčas než to třeba po 15 000 km dělat znova. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vikino1 Vloženo 28. Září 2009 Sdílet Vloženo 28. Září 2009 Presne tak je to gufero tiež som ho menil.V škodovke stálo málo cez 200sk.Najhoršie na tom je že musíš povoliť a trochu spustiť motor dole,aby si sa dostal k povoleniu remenice. Inak brnkačka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Strapo Vloženo 28. Září 2009 Autor Sdílet Vloženo 28. Září 2009 Takze dnes spraveny test toho viecka tecie + vyzera to tak ze aj to gufero je na prd tak bude hned aj novy klinovy remen... auto v servise snad uz nezistia dalsiu chybu v tom Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
carload Vloženo 25. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 25. Říjen 2010 máte fabii mpi ? tak vás čeká víc nežádoucích překvapení např z fabriky vadně uložená kliková hřídel a spousta dalších ! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
devotee Vloženo 8. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 8. Listopad 2010 presne tak, bude to gufero-kluky, zistis to tak, ze ked nad tym miestom prejdes prstom po vnutornej strane kapoty, budes ho mat mastny a cierny od oleja... vymen aj drazkovy remen pod remenicu, ten olej ako presakoval, kvapkal na remen a ten to pri jazde frkal na tu kapotu, takze bude aj remen znehodnoteny. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Branjo Vloženo 22. Březen 2011 Sdílet Vloženo 22. Březen 2011 (editace) nazdarek mna to dnes caka vymena semeringu autko uz je v servise . a este sa menia aj silenbloky tie spodne tak som zvedavy. uz po vymene silentbloky so v pohode tie cupracke neviem si to vynACHVALIT ALE ESTE Aj tAk mi to preteka aj po vymene semerinfu. kde este hladat chybu? prosiim.chybu som uz nasiel je to tesnenie krytu rozvodov. co nevidiet sa budu menit tak som zvedavy. dam vediet. Editováno: 12. Duben 2011, autor: Branjo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bajerka Vloženo 7. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 7. Červenec 2011 Mám fábii 1,4 MPi 44kW.Nevíte někdo, jaký je rozměr gufera na klikovku (víko rozvodů). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 7. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 7. Červenec 2011 TO bajerka: http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/047103085-gufero-predniho-vika-42x58x8-105-120-130-favorit-felicia-fabia-octavia.html Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rypicong Vloženo 7. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 7. Červenec 2011 jinak pokud někdo má nějakým způsobem oblitý motor olejem nebo nějakou mastnotou a chce vysledovat odkud to je, tak nejlepší je motor postříkat něčím na stejné bázi jako je technosol ( odmašťovač brzd apod ). Za 10 sec se vám motor blejská a můžete sledovat. Žádná arva, vapka apod nesmysly.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MarkusDelRey Vloženo 26. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 26. Prosinec 2014 Co vsetko treba na vymenu gufera? Tesnenie rozvod kritu, gufero, silikon, je to vsetko? Lebo v jednej sade som videl este dake mensie tesnenie. Jednou cestou je uz dobre vymeniť zrejme aj rozvod je za ozubenym kolesom dalsie gufero alebo je tam lozisko? Chcem to objednat na jeden krat a na nic nezabudnut, dakujem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 27. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 27. Prosinec 2014 ak chceš meniť len to gufero,tak inšie nič nepotrebuješ ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MarkusDelRey Vloženo 29. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2014 dam uz aj new rozvod ked to uz bude otvorene a zaplatene za robotu nech mam za cas pokoj, vdaka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popu Vloženo 30. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 30. Prosinec 2014 samozrejme novy olej + filtr a pod prsicka novy tesneni Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hrnous Vloženo 7. Září 2016 Sdílet Vloženo 7. Září 2016 Hezký den všem. Po tom, co mi asi rok rosí gufero na klice na straně řemenice a blížící se výměně oleje zase oživuju myšlenku. Je reálné vyměnit gufero na klice u 1.4 MPI bez nějakých složitých operací s povolováním, spouštěním a jiným pohybem motoru? Co sem hledal, tak někdo píše, že to jde, ale je tam dost stísněný prostor, jiný zase, že bez popuštění motoru dolů to nejde.. Poprosil bych tedy o názor někoho, kdo už s tím reálně laboroval.. Že dík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bajerka Vloženo 12. Duben 2017 Sdílet Vloženo 12. Duben 2017 Dělal jsem tu už dvakrát bez spuštění motoru na 1.4 MPI Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.