peterup Vloženo 19. Únor 2017 Sdílet Vloženo 19. Únor 2017 Ahoj, potrebujem vymenit predne kotuce a platnicky. Aku kombinaciu by ste doporucili? nie origo SA. Ate, textar??? Popripade mix znaciek kotuc vs platnicka? Co vam najlepsie fungovalo? Viete niekto akej znacky su prvovyrobne origo kotuce a platne? Dakujem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Patrik1971 Vloženo 11. leden 2018 Sdílet Vloženo 11. leden 2018 Iba to tu skusim obcerstvit.....volili by ste strikne skodovacke diely,alebo kludne aj nieco ine? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Patrik1971 Vloženo 11. Únor 2018 Sdílet Vloženo 11. Únor 2018 (editace) Takze nakoniec stavka na istotu.Kupil som originaly.Pre mna ale prekvapenie,ako rychlo zmizli zadne platnicky/mam 43000 a maju asi 3mm a zacinaju byt hlucne/ a ako je skorovany zadny kotuc/slabost koncernovych brzd od fy Lukas/,takze zadok menim komplet a zaroven preventivne vymenim aj predok/iba platnicky,kotuce su ok/,aj ked ten je este vpoho.Kedze som v tretom roku,hned aj brzdovku a mam pokoj. Editováno: 11. Únor 2018, autor: Patrik1971 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
AntonioB721 Vloženo 11. Únor 2018 Sdílet Vloženo 11. Únor 2018 Tak musím říct,pokud originální destičky vydrží pouze 43000,tak už bych do originálních nešel,pokud teda nejsi velký závodník brzda plyn :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin Bednář Vloženo 11. Únor 2018 Sdílet Vloženo 11. Únor 2018 Uz jsem nekolikrat cetl, ze u S3 desticky konci 3x rychleji nez treba u S2. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Patrik1971 Vloženo 11. Únor 2018 Sdílet Vloženo 11. Únor 2018 před 3 hodinami, AntonioB721 napsal: Tak musím říct,pokud originální destičky vydrží pouze 43000,tak už bych do originálních nešel,pokud teda nejsi velký závodník brzda plyn :-) Zavodnik s dizlom,neblazni a som uz stary paprda,tak klido pido jazdim.Proste brzdia,ale miznu rychlo,u 4 kolky na moje prekvapenie hlavne vzadu.Ved uvidis,co spravia na tvojom TSI, Presne,ako pise Martin.Je aj tu niekde v nejakej teme,ze brzdy na 3kovej rade miznu rychlejsie,ako jarny sneh. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
AntonioB721 Vloženo 11. Únor 2018 Sdílet Vloženo 11. Únor 2018 To je mazec,takže destičky stojí za prd. No já dával u 2 Superbu ATE a můžu říct že s těmi jsem byl spokojen.Sent from my iPhone using Tapatalk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ivan4444 Vloženo 13. Únor 2018 Sdílet Vloženo 13. Únor 2018 mam podobnu skusenost. po 91t km idem do servisu a zadne dosticky mam total zodrate. tak mam nachystane ATE komplet, pretoze tie originaly strasne hrdzaveli... takze som zvedavy kolko vydrzia... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Patrik1971 Vloženo 13. Únor 2018 Sdílet Vloženo 13. Únor 2018 (editace) Presne,slabost koncernových brzd Lucas.Platnicka sa lepi na kotuc a ten koroduje.Moje 2,5 rocne zadne brzdy vypadaju ako 10rocne.Mam kupene original,ale uz vraj modifikovane,uvidim,ako sa budu spravat ony. Pamatam si,ze zadne na firemnej Caravelle tiez takto hrozne vypadali po 10000km.Brzdit brzdia,ale na oko otras. Editováno: 25. Únor 2018, autor: Patrik1971 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ivan4444 Vloženo 15. Únor 2018 Sdílet Vloženo 15. Únor 2018 hej. asi to bude tak. kolega na 2rocnom passate ma uplne rovnaky problem, dokonca aj na dalsom 4rocnom passate to iste... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PetrKV Vloženo 25. Únor 2018 Sdílet Vloženo 25. Únor 2018 Dnes jsem také koukal na destičky,auto má necelých 40tis km a už téměř nic nevidím vpředu,zadek trochu lepší.Ovšem přední kotouč má i malou hranu.To snad budu s prvníma deskama měnit i kotouče vpředu.. Mají ty přední destičky signalizaci? A dělají už tedy nějaké odolnější? Taky jsem někde zahlédl ve světě motoru,že o tom psali,že brzdy nevydrží.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Patrik1971 Vloženo 25. Únor 2018 Sdílet Vloženo 25. Únor 2018 (editace) Signalizaciu maju,ale nedoziju sa jej,lebo zacnu byt hlucne a klepotat skor,ako sa signalizacia rozsvieti.Ja ich preto za 2 mesiace vymenim preventivne so zadnymi,pretoze vypadaju takto Editováno: 25. Únor 2018, autor: Patrik1971 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
davidek.c Vloženo 5. Duben 2018 Sdílet Vloženo 5. Duben 2018 Mam najeto 70 tisic km a desticky jeste vsechny 3 mm.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
onakvee Vloženo 5. Duben 2018 Sdílet Vloženo 5. Duben 2018 Po necelých 70 tis. na predu možno ešte aj 90%, ale na zadu max 30% O-o Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Patrik1971 Vloženo 25. Duben 2018 Sdílet Vloženo 25. Duben 2018 Takze som nakoniec predne platnicky nemenil.Na odporucanie servisu su este viac ako dostacujuce.Vymenene teda iba komplet zadne.Konecne to nehuci,nevybruje a aj na oko to vpoho konecne vypada. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mihaal Vloženo 4. Květen 2018 Sdílet Vloženo 4. Květen 2018 Výměna zadních kotoučů i destiček v 44 tis.km, předek je OK. V kotoučích byly drážky cca 1mm hluboké... Superb Combi 2,0TDI 4x4 (110kW) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Plzeňáček Vloženo 4. Květen 2018 Sdílet Vloženo 4. Květen 2018 Mam najeto 56000 a budu to mít stejně... Sedan 2,0TDI 4x4 140kW. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Patrik1971 Vloženo 4. Květen 2018 Sdílet Vloženo 4. Květen 2018 (editace) Ze by to bolo fakt kvoli pouzivaniu toho autoholdu? Aj Vase zadne kotuce vypadaju/teda vypadali/ tak spatne,ako tie moje na prilozenom obrazku? Editováno: 4. Květen 2018, autor: Patrik1971 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Plzeňáček Vloženo 4. Květen 2018 Sdílet Vloženo 4. Květen 2018 No, nejsou od toho daleko. Ale na zadek mi brzdil víc už dvojkový superb 4x4 s manuálem... Tak nevím, jestli to může být autoholdem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mihaal Vloženo 8. Květen 2018 Sdílet Vloženo 8. Květen 2018 Autohold ani rozjezd na neoblokovanou ruční brzdu nepoužívám... Jen parkuji ve vlhčí garáži, kde nejen brzdy dostávají přes zimu zabrat - jestli to ale s jejich rychlým opotřebením může souviset, netuším. A ano, kotouče vypadaly jako ty na fotkách od Patrik1971. Podle technika z autorizovaného servisu prý dosud podobný případ neřešili. Auto mám z prosince 2015. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin.sat Vloženo 23. Červen 2018 Sdílet Vloženo 23. Červen 2018 V 8. 5. 2018 na 17:15, mihaal napsal: Autohold ani rozjezd na neoblokovanou ruční brzdu nepoužívám... Jen parkuji ve vlhčí garáži, kde nejen brzdy dostávají přes zimu zabrat - jestli to ale s jejich rychlým opotřebením může souviset, netuším. A ano, kotouče vypadaly jako ty na fotkách od Patrik1971. Podle technika z autorizovaného servisu prý dosud podobný případ neřešili. Auto mám z prosince 2015. Ahoj tak všichni to mají stejné,nekvalitní kotouče.v servisech všichni mluví stejně.Vezmeme vám auto na záruční opravu ,máme na to měsíc.Kotouče vymontujeme a pošleme do škodovky ,ta pošle kotouče dodavateli a ten posoudí oprávněnost reklamace.Náhradní auto nedají ,není nárok . Škodovka se hádá a nechce servisům věřit.Servisy jestli vymění kotouče okamžitě,náklady jdou za servisem.Je to k pláči jak se k takovému problému staví výrobce auta za mega.Když vše posoudím, koupím kotouče jiné než origo,nechám vyměnit. Plusy :nemusím čekat,a vydělám ,nedostanu infarkt,poučím se o další koupi.Do smlouvy si dám náhradní vozidlo. Mínusy :Zaplatím kotouče. Na Supu 2 zadní 140000Km Přední 110000km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
poli1719 Vloženo 12. Červenec 2018 Sdílet Vloženo 12. Červenec 2018 Zdravím lidi dotaz, jak je to s výměnou? je to uplně stejné jak na superb 2? jedná se mi o zadek a Brzdový kotouče. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kamo1969 Vloženo 11. Září 2018 Sdílet Vloženo 11. Září 2018 Zdravim. puvodni brzdy jsem menil cca pri 30.000km - nejprve zadni, ale vymenil jsem hned i predni, zatim pouze desticky Jako nahrada tam sli ATE ceramic, ale nejsem moc spokojen s vydrzi. Mam najeto cca 17.000 a pri brzdeni z vyssich rychlosti uz zacinaji hlucet - tipuju, ze to budou opet zadni. Jelikoz mam skoro 50.000km, cekam ze bude dalsi vymena. Ma nekdo zkusenost, jaky typ je pro tento typ vozu a jeho (docela caste na limitu) uziti nejvhodnejsi? Bavime se o klasickych znackach, nechci nakou exotiku za tisice eur. Nake doporuceni, treba jestli Brembo, EBC... nebo treba info, ze tim nic neziskam a zustat treba u premiovych rad Ate, Zimmerman? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin18 Vloženo 11. Září 2018 Sdílet Vloženo 11. Září 2018 Pri tech 30 tis byla prva vymena uz nutna s ohledem na sjeti? Pokud ano, musis enormne brzdit (srovnavam se stavem mych pri stejne kilometrazi). Kola mas 18 nebo 19? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kamo1969 Vloženo 11. Září 2018 Sdílet Vloženo 11. Září 2018 (editace) No, takhle. Otazka je trocha mimo to co se ptam, ale rad odpovim i na tohle. Co je to enormne brzdit? Auto vyuzivam v soulade s jeho potencialem, takze mesto, okresky - to asi jako kazdy. Ale obcas dalnice, treba Nemecko - a tam jedu proste jak chci, kdyz parkrat zabrzdim z 230 na 130, tak je opotrebeni asi vyssi, plus pouzivam autohold fci a auto je 4x4. Bud na tomto foru nebo i OIII jsem zahledl nekolik prispevku ve smyslu, ze 4x4 zere samo o sobe ty zadni desky docela rychle, (mozna diky autoholdu), Zpatky k memu dotazu. Ja neresim, jak rychle jsem je sjel, ono - nenapsal jsem to, ale budiz, ted to upresnim - duvod vymeny byl ten, ze ty puvodni desticky (zadni) sice nebyly sjete (tak max. 50%) ale pri intenzivnim brzdeni vydavali sileny hluk. Tohle tady i nekde na foru rozebirali, ze desky jsou mrtve davno pred tim, nez to zacne indikovat ten snimac opotrebeni. A ja se nechci zabit, nebo usetrit par desitek eur jen proto, ze mi auto a dokonce ani servis nesignalizuje nutnost vymeny. Jelikoz origo (vzhledem ke katovani kostu, viz www.dfens-cz.com, pokud nekdo nezna) nebudou top, vychazel jsem z toho, ze tam je neco bezneho a vymenit to je rozhodne _dobry_ napad. Takze tam sli komplet ATE ceramic, dle rady brachy, ktery je i servisak, pry je to trida. Ovsem po roce, opet dalnice, opet par brzdeni z 200+ na 110 a ony hluci znova. Pravda, kotouce jsem nemenil, ale od ATE jsem cekal vic, nez od originalu. Do fora to pisu ne z duvodu, abych rozebiral, proc jsem desky menil po 30t kkm, ale z duvodu, ze tady bude asi vic majitelu podobne motorizace a kteri ji, mozna jako ja, podobne i vyuzivaji. Pokud bych jezdil kolem baraku, tak mi staci 1.4tsi, mam 206kw z duvodu, ze ten potencial motoru vyuzit chci. Takze chci poprosit, pokud nekdo mate realni zkusenosti, co z bezne dostupnych veci je na trhu k mani a je to lepsi nez origo nebo ate ceramic, tak sem s tim. Mozna nekdo prodelal tuning i brzd a umi k tomu neco rict? Obvykle mi k autu (treba 1autodiely.sk) najde bezne znacky, ferodo, ate, zimmerman, ovsem nasel jsem i znacky EBC, brembo - obcas za silene ceny (treba sada kotoucu 250eur apod). Proto se ptam, jestli ma nekdo zkusenost s tim, jestli jit do techto drahych komponentu ma smysl. Zkousel jsem i zahranicni fora, nic kloudneho jsem nenasel, primo tuning brzd (s vymenou treba brzdicu) nehledam. Editováno: 11. Září 2018, autor: Kamo1969 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.