Přejít na obsah

Brzdove kotuce a platnicky SIII vymena


peterup

Doporučené příspěvky

Ahoj, potrebujem vymenit predne kotuce a platnicky. Aku kombinaciu by ste doporucili? nie origo SA. Ate, textar??? Popripade mix znaciek kotuc vs platnicka?  Co vam najlepsie fungovalo?

Viete niekto akej znacky su prvovyrobne origo kotuce a platne?

Dakujem

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 10 měsíců později...
  • o 1 měsíc později...

Takze nakoniec stavka na istotu.Kupil som originaly.Pre mna ale prekvapenie,ako rychlo zmizli zadne platnicky/mam 43000 a maju asi 3mm a zacinaju byt hlucne/ a ako je skorovany zadny kotuc/slabost koncernovych brzd od fy Lukas/,takze zadok menim komplet a zaroven preventivne vymenim aj predok/iba platnicky,kotuce su ok/,aj ked ten je este vpoho.Kedze som v tretom roku,hned aj brzdovku a mam pokoj.

Editováno: , autor: Patrik1971
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 3 hodinami, AntonioB721 napsal:

Tak musím říct,pokud originální destičky vydrží pouze 43000,tak už bych do originálních nešel,pokud teda nejsi velký závodník brzda plyn :-)

Zavodnik s dizlom,neblazni a som uz stary paprda,tak klido pido jazdim.Proste brzdia,ale miznu rychlo,u 4 kolky na moje prekvapenie hlavne vzadu.Ved uvidis,co spravia na tvojom TSI,

Presne,ako pise Martin.Je aj tu niekde v nejakej teme,ze brzdy na 3kovej rade miznu rychlejsie,ako jarny sneh.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Presne,slabost koncernových brzd Lucas.Platnicka sa lepi na kotuc a ten koroduje.Moje 2,5 rocne zadne brzdy vypadaju ako 10rocne.Mam kupene original,ale uz vraj modifikovane,uvidim,ako sa budu spravat ony.

Pamatam si,ze zadne na firemnej Caravelle tiez takto hrozne vypadali po 10000km.Brzdit brzdia,ale na oko otras.

Editováno: , autor: Patrik1971
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Dnes jsem také koukal na destičky,auto má necelých 40tis km a už téměř nic nevidím vpředu,zadek trochu lepší.Ovšem přední kotouč má i malou hranu.To snad budu s prvníma deskama měnit i kotouče vpředu..

Mají ty přední destičky signalizaci? A dělají už tedy nějaké odolnější? Taky jsem někde zahlédl ve světě motoru,že o tom psali,že brzdy nevydrží..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 3 týdny později...
  • o 2 týdny později...

Autohold ani rozjezd na neoblokovanou ruční brzdu nepoužívám... Jen parkuji ve vlhčí garáži, kde nejen brzdy dostávají přes zimu zabrat - jestli to ale s jejich rychlým opotřebením může souviset, netuším.

A ano, kotouče vypadaly jako ty na fotkách od Patrik1971.

Podle technika z autorizovaného servisu prý dosud podobný případ neřešili.

Auto mám z prosince 2015.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
V 8. 5. 2018 na 17:15, mihaal napsal:

Autohold ani rozjezd na neoblokovanou ruční brzdu nepoužívám... Jen parkuji ve vlhčí garáži, kde nejen brzdy dostávají přes zimu zabrat - jestli to ale s jejich rychlým opotřebením může souviset, netuším.

A ano, kotouče vypadaly jako ty na fotkách od Patrik1971.

Podle technika z autorizovaného servisu prý dosud podobný případ neřešili.

Auto mám z prosince 2015.

 Ahoj tak všichni to mají stejné,nekvalitní kotouče.v servisech všichni mluví stejně.Vezmeme vám auto na záruční opravu ,máme na to měsíc.Kotouče vymontujeme a pošleme do škodovky ,ta pošle kotouče dodavateli a ten posoudí oprávněnost reklamace.Náhradní auto nedají ,není nárok .

Škodovka se hádá a nechce servisům věřit.Servisy jestli vymění kotouče okamžitě,náklady jdou za servisem.Je to k pláči jak se k takovému problému staví výrobce auta za mega.Když vše posoudím, koupím kotouče jiné než origo,nechám vyměnit.   Plusy :nemusím čekat,a vydělám ,nedostanu infarkt,poučím se o další koupi.Do smlouvy si dám náhradní vozidlo.

Mínusy :Zaplatím kotouče.

Na Supu 2 zadní 140000Km Přední 110000km.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
  • o 1 měsíc později...

Zdravim.

 

puvodni brzdy jsem menil cca pri 30.000km - nejprve zadni, ale vymenil jsem hned i predni, zatim pouze desticky

Jako nahrada tam sli ATE ceramic, ale nejsem moc spokojen s vydrzi.

Mam najeto cca 17.000 a pri brzdeni z vyssich rychlosti uz zacinaji hlucet - tipuju, ze to budou opet zadni.

Jelikoz mam skoro 50.000km, cekam ze bude dalsi vymena.

Ma nekdo zkusenost, jaky typ je pro tento typ vozu a jeho (docela caste na limitu) uziti nejvhodnejsi?

Bavime se o klasickych znackach, nechci nakou exotiku za tisice eur.

Nake doporuceni, treba jestli Brembo, EBC... nebo treba info, ze tim nic neziskam a zustat treba u premiovych rad Ate, Zimmerman?

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No, takhle.

Otazka je trocha mimo to co se ptam, ale rad odpovim i na tohle.

Co je to enormne brzdit?

Auto vyuzivam v soulade s jeho potencialem, takze mesto, okresky - to asi jako kazdy.

Ale obcas dalnice, treba Nemecko - a tam jedu proste jak chci, kdyz parkrat zabrzdim z 230 na 130, tak je opotrebeni asi vyssi, plus pouzivam autohold fci a auto je 4x4.

Bud na tomto foru nebo i OIII jsem zahledl nekolik prispevku ve smyslu, ze 4x4 zere samo o sobe ty zadni desky docela rychle, (mozna diky autoholdu),

 

Zpatky k memu dotazu.

Ja neresim, jak rychle jsem je sjel, ono - nenapsal jsem to, ale budiz, ted to upresnim - duvod vymeny byl ten, ze ty puvodni desticky (zadni) sice nebyly sjete (tak max. 50%) ale pri intenzivnim brzdeni vydavali sileny hluk.

Tohle tady i nekde na foru rozebirali, ze desky jsou mrtve davno pred tim, nez to zacne indikovat ten snimac opotrebeni.

A ja se nechci zabit, nebo usetrit par desitek eur jen proto, ze mi auto a dokonce ani servis nesignalizuje nutnost vymeny.

Jelikoz origo (vzhledem ke katovani kostu, viz www.dfens-cz.com, pokud nekdo nezna) nebudou top, vychazel jsem z toho, ze tam je neco bezneho a vymenit to je rozhodne _dobry_ napad.

Takze tam sli komplet ATE ceramic, dle rady brachy, ktery je i servisak, pry je to trida.

Ovsem po roce, opet dalnice, opet par brzdeni z 200+ na 110 a ony hluci znova.

Pravda, kotouce jsem nemenil, ale od ATE jsem cekal vic, nez od originalu.

 

Do fora to pisu ne z duvodu, abych rozebiral, proc jsem desky menil po 30t kkm, ale z duvodu, ze tady bude asi vic majitelu podobne motorizace a kteri ji, mozna jako ja, podobne i vyuzivaji.

Pokud bych jezdil kolem baraku, tak mi staci 1.4tsi, mam 206kw z duvodu, ze ten potencial motoru vyuzit chci.

Takze chci poprosit, pokud nekdo mate realni zkusenosti, co z bezne dostupnych veci je na trhu k mani a je to lepsi nez origo nebo ate ceramic, tak sem s tim.

Mozna nekdo prodelal tuning i brzd a umi k tomu neco rict?

Obvykle mi k autu (treba 1autodiely.sk) najde bezne znacky, ferodo, ate, zimmerman, ovsem nasel jsem i znacky EBC, brembo - obcas za silene ceny (treba sada kotoucu 250eur apod).

Proto se ptam, jestli ma nekdo zkusenost s tim, jestli jit do techto drahych komponentu ma smysl.

Zkousel jsem i zahranicni fora, nic kloudneho jsem nenasel, primo tuning brzd (s vymenou treba brzdicu) nehledam.

 

 

Editováno: , autor: Kamo1969
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...