Přejít na obsah

Škoda Octavia IV


_Denis_

Doporučené příspěvky

Citovat

Motor je oproti 1.8 v O3 mnohem tissi (nevim zda je to diky 1.5 nebo ze je to lepe odhlucnene)

Ve všech jízdních režimech? Tzn. na volnoběh, při běžné jízdě, při zátěži, při vytáčení rychlostí? S 1.5 TSI Evo jsem tedy nejel, jen s jeho předchozí variantou s ACT a DSG v Karoqu a to mně tedy nepřišlo, že by přímo motor byl až takový tichošlápek. Oproti 1.4 TSI obecně tišší, při vytáčení stejně hlučný, ale na 1.8 TSI to tedy hodně zdaleka nemělo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@RDMBR Vuci cemu? Superbu? Ten je mekci/tvrdsi diky nastaveni DCC.

Oproti predchozi O3 mi to prislo mekci, ale zameril jsem se na to bouchani pri prejezdu retarderu apod a to tam proste znat je dost..

Jinak ano, verim ze si clovek na tu full dotykovost vseho zvykne, ale rozhodne to nepovazuju za bezpecnejsi reseni, jak stara dobra cudlitka (alespon na tu klimu, s teplotou clovek hejbe nahoru/dolu furt)

 

@Pawouk Premyslim, jak to sem sepsat, aby to bylo prehledne a nebyl to zbytecny sloh :)) 

Volnobeh - U superbu o tom motoru clovek precijen trochu vi (za to ale muze nafta), 1.8 byla v O3 ale jeste hlucnejsi (predpokladam horsi zvukova izolace). O te 1.5 clovek fakt vubec nevi

Bezna jizda - Tam je to vicemene srovnatelne s tim superbem, mozna o kousek lepsi, 1.8 o sobe davala znat vic (to jsem ale nikdy nepovazoval za vadu)

Pri zatezi - Ten motor je nezajety, takze to urcite bude zpusobene tim, nicmene od 3 tis. otacek je to stejne jako ta 1.8cka pomerne hlucnejsi.

 

Celkove jsem ale byl prekvapeny mile prekvapen tim motorem. Zadne poskakovani pri rozjezdech, hezky to tahne, az na dalnici v urcite rychlosti je citit, jak ten vykon proste zmizi a uz se mu moc za plynem nechce.

 

 

Pokud nekdo nenajede rocne alespon vice jak 20 tis. km, tak uprimne nechapu, proc by si nekdo mel brat diesel o stejnem vykonu. Rozdil v porizovaci cene se na nakladech za provoz vrati az za XY let..

  • Díky 1
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@RDMBR Celkove je to naladene dobre. Diry a nerovnosti to zehli pekne, v zatacce to neustrelilo ani jednou. Tohle je ale presne jak pises, strasne subjektivni. Oproti O3 co sem mel (18" bez DCC) je tohle o hodne mekci, v zatackach to ale neplavalo. Nepredpokladam ze to bude rozdilem pneu, ale opravdu nad tim podvozkem nekdo vic premyslel.

Jen proste to "bouchani" zezadu mne tam stvalo, ale tohle je vec, kterou clovek po chvilce vnimat prestane.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 18 hodinami, Jan R. napsal:

Ve Světu motorů dnes test TDi man, zaměřují se na fungování motoru, závěr.

 

58DF931B-A3C8-41E9-AC62-108FDA5D84BE.jpeg


Koupil jsem si jej, právě kvůli testu 2.0 TDI 85kw, protože ten motor nikde moc extra nerozebírali, ale obsah časopisu mě docela zklamal - je to jen na dvě stránky, z toho několik vetších obrázků, takže nic moc počtení. Ale vyvodil jsem si z toho alespoň, že motor má dobrý zátah, nízkou spotřebu a svůj výkon a krouťák používá dříve, než je tomu u 110kw verze....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Asi jsou zodpovědnější, já jen vím co naši řešili auto. Dokud auto není zaplánované, jde dělat změny a prodejce neví, kdy se bude vyrábět. Až je auto zeplánováno, změny již dělat nejdou, peodejce v systému vidí, kdy se bude auto vyrábět. Kdyžtak ať mě někdo opraví, pokud jsem některou část pochopil špatně :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...