Přejít na obsah

Scala kódování


ferda25

Doporučené příspěvky

vdaka za nasmerovanie. ten manual si ceknem kazdopadne ako som pisal tu kontrolu vnutorneho priestoru tam mam z vyroby a je aj na infotainmente cize sa vypnut da cize zrejme je to tak ako pises naparovane aj na tie dvere. suma sumarum niektore tie veci som tam zbytocne dokodoval a boli neaktivne pritom ked si niekto ten alarm doraba tak ich aktivuje. tak snad to mozno niekomu pomoze ze nez pojde riesit tento "fake" alarm len zato ze to je na zozname ze sa to da dokodovat nech sa najprv pozre ci tam ma z vyroby monitorovanie vnutrneho priestoru.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Doplním jeden postreh. Asi v závislosti na diagnostike, pri načítaní airbagov, resp. chybových hlášok treba otvoriť kapotu motora. Stačí potiahnuť nech klikne, nie je nutné fyzicky otvárať. Kolega mi dnes mazal airbag, keďže som pri demontáži odpojil u spolujazdca prepínač a nešlo načítať jeho diagnostikou dokým sa neotvorila kapota. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

len na margo kapoty, otvaram ju vzdy, automaticky /samozrejme len packu) vcera som kodoval scalu MC a pred kodovanim samizda LA sme boli skusat ine veci co som dokodoval a logicky sme zavreli kapotu no a potom som ju zabudol znova otvorit a hned mi to vyhodilu tu hlasku o ochrane cize ja ju fakt otvaram automaticky a je jedno co robim.

 

kabel z ali pouzivam vid link dole, bol par krat problem typu ze "device locked/illegal SW" ale to vacsinou stacilo komplet z PC vsetko vymazat vratane registrov atd a nainstalovat znova a zas to islo.

 

***ja som kupoval za 75 EUR cca 2 roky dozadu teraz ho mas v zlave za 56+su black friday kody.

 

Real hex V2 For VAG USB Interface 24.5 Supports CAN and UDS protocols With ST32F405 Chip For VAG group car until 2023 - AliExpress 34

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Pokud si dobře pamatuju Scala nemůže mít DCC jako takové ale může mít aktivní tlumiče, které mají dva režimy Normal a Sport, ty ale dostává pouze pokud se auto vyrobilo s funkcí jízdních režimů. Tzn, že bys musel svoje obyčejné tlumiče vyměnit za aktivní plus bys musel ke každému tlumiči ještě dodělat senzory akcelerace a náklonu (asi se jmenuje trochu jinak) a možná ještě senzorzy zatížení náprav ke každému kolu (myslím, že bez jižních režimů je takový senzor jenom jeden na zadní nápravě kvůli automatické nivelaci světel) a poslední a asi nejnákladnější část je aktivovat funkci jízdních režimů v gateway jednotce, to pokud vím dokážou jen lidi co mají přístup na servery koncernu a protože to dělají na tajňačku a hrozí jim za to vzhazov, tak si to samozřejmě nechaj pěkně zaplatit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Díky za odpovědi. Jak píše altra já právě myslím jen ty jízdní režimy z důvodu individualizace. Hlavní důvod je ,že mi často nevyhovuje plachtění ale nechci ho vypnout na tvrdo. Klidně by mi stačilo jen normal režim bez plachtění a jeden původní.

Editováno: , autor: Frouzman
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...