Jump to content

Recommended Posts

Mě zmizelo počasí i tak, nainstalovat znovu nemůžu, protože mi shop nejde spustit Stále to zobrazuje "aktivace běží" a dál se to nehne. Nechtěl jsem zatím kvůli tomu do servisu, pořád čekám na ten nový skíbený SW.

Link to post
Share on other sites

Střídavě, jak kdy. Dneska zrovna šedou ;-(. Minule když jsem zkoušel shop, tak byla bílá. Připojení fungovalo určitě, protože jsem přes aplikaci kontroloval světla.

V poslední době jsem si všiml, že po rozjezdu bývá globus šedý a po nějaké době zbělá. Dřív se to už během jízdy nezměnilo. Dneska šedá celý den.

Link to post
Share on other sites

@KennyMcA parkujete “na signalu”, nebo nekde, kde je k nemu horsi, pripadne zadny pristup? I kdyz ja parkuju v podzemi a 3/4 roku to bylo absolutne bez vypadku, ale ted bylo sedo i kdyz clovek byl cely den s autem venku. Takze mi neprijde, ze by vypadky zpusobovalo misto bez signalu. Uvidime jestli neco zjisti Skodovka...

Link to post
Share on other sites

@KennyMc A ještě se zeptám - máte v nabídce infotainmentu Marketplace? Po vytažení pojistky zmizel a zatím se neobjevil (ale stále chodí ty menší aktualizace na infotainment), tak možná s nějakou dorazí. Dle infolinky by tam měl normálně být. Kdyžtak další věc na servis...

Link to post
Share on other sites

Nabídka CareConnect už zase z obchodu zmizela. Jako já se scalou fakt spokojenej, ale co předvádí ŠA s tím SW, to je fakt vrchol neschopnosti, to ať se mě nikdo nezlobí.

Link to post
Share on other sites

Mě taky ne, ale o to mi teď nejde. Spíš o to jak to je celé zvládnuté. Jenom když si vemu tu aplikaci MyŠkoda. Chvíli tam mám jen takové záložky, které můžu i používat, chvíli zase všechny. Tak nějak se to čas od času mění. Na webu, ale přitom není ani ta blbá zdravotní karta. Celé je to jakýsi nedodělek. Na to jak dlouho už to vyvíjí, to je fakt ostuda. A pak za to ještě chcou skoro 1600 na rok s tím, že tak čtvrtinu času to asi ani nebude fungovat? To fakt nemusí radši ani nabízet. Jenom kazí jinak pozitivní dojem z celého auta. A pak si má člověk od nich koupit třeba enyaq za mego a tohle tam absolovat taky? No nevim.

  • Like 1
Link to post
Share on other sites

To už mám delší dobu. Auto jsem zrecenzoval, i když teda bez fotek :) Ale zpětnou vazbu já jsem určitě nedostal. Ani nevím, kde by se daly recenze přečíst.

Link to post
Share on other sites

@Koutnas6 Mělo by se to objevit v nabídce auta, po rozkliknutí 3 teček napravo:

nabidka_aktualizace.thumb.PNG.b1d62692d9852a720cad388c9f6c8212.PNG

 

Jak ale vidíte, už to tam zase nemám, jelikož jsem auto dával do továrního nastavení (pokus o vyvolání Marketplace a povedlo se :D). Místo toho je tam položka „služby digitálního spojení“, která ale hlásí error. Stejně tak zmizel digitální manuál...

 

Btw. po restartu bylo nutné opět provést regitraci hlavního uživatele. Pominu-li to, že se korektně nenačítaly obrazovky registrace (šedé plochy místo tlačítek pro pokračování registrace atd.), tak se celé povedlo asi na třetí pokus - nejdříve stále text "aktivace běží", po hodinovém odpočinku auta se člověk dostal do fáze zmáčknutí tlačítek na klíčích - i zde na druhý pokus, poprvé to napsalo, že registrovat nelze a jeďte do servisu. Fakt "user friendly". Si tak říkám, kolik by člověk po záruce zaplatil servisu, kdyby tam neustále jezdil s výpadky Connectu a neřešil to svépomocí různými pokusy s vytahováním pojistek (které bohudík zafungovaly a do servisu jsem nemusel).

  • Like 1
Link to post
Share on other sites

se vám všem divím, že se tímhle ještě zabýváte. smazat účet, uživatele a zapomenout, že tohle vůbec existuje, to je potom pohodička. auto jede uplně stejně :)

Link to post
Share on other sites

Tak, na jednu stranu chápu názor @vormen Ovšem musím říct, jako technologického nadšence mě baví objevovat a zkoušet takový technologie i v autech, navíc jsem za to ve škodovce zaplatil. Chtěl bych, aby to patřičně fungovalo, to, že to tak není je obrázek automobilky. Navíc, když Scalu prezentovali, tvrdili jak je to revoluční právě v oněch technologiich a jak je to auto pro mladé lidi. Tohle tvrzení dostalo nový rozměr: se starým člověkem by to už šlahlo, kdyby s tím měl pořád takové problémy. :D

  • Like 1
  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites

já jsem taky nadšenec technologií a moc jsem se těšil. neustále střídám telefony na všech mobilních platformách, hledám chyby v OS a aplikacích a snažím se je řešit. ale je potřeba pochopit, že něco prostě nejde a to je případ Scala a online služby. já za to nic neplatil, je to tam navíc, ale platil jsem za bezdrátový smartlink a ten funguje skvěle, teda CarPlay, android auto přirozeně někdy blbne. 

Edited by vormen
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...