Přejít na obsah

Octavia 1.8 20v (r.v.97) - Pomozte už nevím co s tím


Pitbull88

Doporučené příspěvky

Tak byl sem u jednoho známého a koukal někam do knížky a říkal že by možná veděl ale nechtěl mě to říct ale říkal že by musel sundat kryt na rozvodáku..co tím myslel??? co tam může vidět???říkal že by to bylo drahý kdyby to bylo ono....poradtě co by tam mohlo bejt

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak mě dělá něco podobného. Auto mě přestalo táhnout a při rozjezdech cukne a nemá výkon. Ale to cuání je prý u 1.6 docela rozšířený problém. Ale co mě docela dost vystrašilo byly zaseknuté otáčky. Při razantnějším rozjezdu se mi sekly otáčky a pomalu šplhaly nahoru aniž bych stál na plyně. Musel jsem vypnout motor a znovu nastartovat. A pak mě udělalo něco podobného, jel jsem klidnou jízdou a při řazení nešly otáčky pod 1500. Kolísaly mezi 1500 - 2000. Nevíte čím to může být? Kdybych měl Š120 tak řeknu, že se mi seknul plyn nebo sitič, ale tak....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takže sem volal někam až na druhej konec republiky než bydlím a tam se mě ptal známý a říkaly že si mylsí že to budou dělat tyhle dvě věci a to prej na 99%. Dvoupístný ventil (Ovládáví sacího potrubí) a taky ventylové nastavení sacích ventylů.....Nebo náka věc co prej udává nákou délku sacího potrubí,bud krátký nebo dlouhý,tomuhle vůbec nerozumým,ale je to spojeno se vzduchem a ten tam blbne....................Co na to kdo řekne hm???Díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takže sem volal někam až na druhej konec republiky než bydlím a tam se mě ptal známý a říkaly že si mylsí že to budou dělat tyhle dvě věci a to prej na 99%. Dvoupístný ventil (Ovládáví sacího potrubí) a taky ventylové nastavení sacích ventylů.....Nebo náka věc co prej udává nákou délku sacího potrubí,bud krátký nebo dlouhý,tomuhle vůbec nerozumým,ale je to spojeno se vzduchem a ten tam blbne....................Co na to kdo řekne hm???Díky

Až na tu chybu že ta tvoje to proměný sání nemá, teda aspoň myslím podle roku výroby. Mrkni na sání jestli je hliníkový nebo plastový, hliník je pevná délka sání a plast je proměná. Jinak ten ventil bych tu někde vyhrabal, 100pro funkční.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Až na tu chybu že ta tvoje to proměný sání nemá, teda aspoň myslím podle roku výroby. Mrkni na sání jestli je hliníkový nebo plastový, hliník je pevná délka sání a plast je proměná. Jinak ten ventil bych tu někde vyhrabal, 100pro funkční.

Mám hliníkový sání a ten ventil tam teda mám???Ten dvoupístní ventil????Hm,,,,,,díkes

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Nikdo už žádnej nápad nemá,,na jiném foru kde mám tuto poruchu také napsanou mě pořád tvrdí rozvodák,,,že prej to ani nepoznám že přeskočil a rámus to dělat nemusí,ale že by jen když se auto ohřeje to pak na 4000 vynechalo???Když rozvodak tak by to delalao i za studena a ne po ujetí cca 10 km......hm?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj...taky mam O1 1.8 20v r.v.97..........poskubavala mi za tepla pri akceleraci.......kdyz jsem to napichl na VAG byla tam chyba - Halluv snimac otacek vackove/klikove hridele - zkrat na kostru......tak jsem vyndal ven snimac vacky....a stav byl stejny.....tak jsem koupil novy snimac....ve skodovce za nej chteli skoro 4000kc ale pak jsem sehnal EPSko za 2200,-.... ted to akceleruje dobre......ten snimac je pod krytem rozvodaku a vede k nemu 3 polovy konektor....zkus to....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takže auták už je v servisu,znova vše porměřily zkusily,,,,lambda hodila chybu pujčil uplně novou a stále cuká,,,v pondělí zkusí pujčit čerpadlo palivove,koukne na filtr palivový a ješte pujčí žhavicí cívku neboli rozdělovač...takže se v pondělí ozvu a jinak sem z toho v ....... páč už mě nic nenapadá co by to dělalo.... :feve:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
:help::help::help: Takže cukání se dostavilo opět,už opravdu nevím co s tím,když se přidává plyn pomalu plynule,tak nic,jakmile ale začnu předjíždět a vylezu na otáčkách někam nad 3500 tak auto začne cukat a jkoby se dusit,nebo málo benzínu kdyby tam bylo,opravdu zvláštní,Dále nemohu jezdit na třetí převodový stupěn méňe než 40 km/h,když se tam stane tak auto chcípe,,,snad to má mezi sebou nákou návaznost....Děkuji za vaše nové nápady :palec2:
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A dělá to jak kdy a navíc nemužu jezdit na trojku min jak 40 km/h jinka se to začne dusit a chcípat-to je zvláštní,,,že by benzínový filtr,čerpadlo,řídící jednotka,lambda sonda ????????????? Poraďte :aggressive: a dělá to jen za tepla,,jezdím tady od nás 20 km do práce a když vyjedu tak po 10 km už se to začíná projevovat,auto uplně přestane táhnout a mám tam ladak a ten uplně přestané hrát,čily nejdou vubec plyny vyfukem pryč chvily,což namená co,,,že motor přestal pracovat?Divně že?

Editováno: , autor: Pitbull88
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Prvně bych asi pořešil celé zapalování. Modul už máš nový-OK. Takže teď ještě kabely a svíčky. K těm rozvodům. Halův snímač otáček je taky pravděpodobný. Další možnost-nejsou rozvody skočené o zub? Pochopil jsem že střílí do sání. 1,8 20V má variabilní časování sacích ventilů. Ten mechanizmus tvoří řetěz a hydraulický nastavovač. Je to celé umístěné na druhé straně vačkového hřídele než je rozvodový řemen. Ten nastavovač je ovládaný olejem, takže jestli je zanešený usazeninami, tak se možná zasekne a nechá ventily otevřené trochu dýl než je potřeba. Tuším že kolem 3500ot. se zrovna to časování nějak posouvá právě kvůli tahu ve vyšších otáčkách. jestli to ale střílí přes sací ventily tak bych to vyřešil co nejdřív a moc nejezdil aby ty ventily nevypadaly jako "květinky". Kombinace rozvody skočené o zub a špatně fungující variabilní časování to už nějaké posuvy v časování ventilů udělá...

Editováno: , autor: TomášT
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Variabilní časování se mění plynule, ne nějak skokově. Tohle jsme s Pittbulem probírali už i po icq, podle mě je možný že ten přestavovač je přidřenej, ale to nemění nic na tom že i kdyby byl nefunkční, tak nemůže střílet do sání, jedině že by to někde bylo skočený o zub. Já osobně bych sundal hlavu a prohlídnul ventily a nebo aspoň změřil tlaky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takže příští týden to mám dovézt do servisu zase,tlaky byli měřeny už předtím asi v třech servisích,ale divné že pak okolo 5200 otáček to zase jede,,normálně se to chytne a táhne jako drak.Já mám pevně stanovený nasávaný vzduch,,to proměnný měli až ty novější dle knížky a rady v servisu.Každopádně to dělá jak kdy a když to začne škubat a já uberu plyn tak se to chytne a jede dal,takže na pul plynu mužu jezdit klidně do 6000 otáček a necukne,a jakmile to dám na podlahu tak to začne.Ted tam mám ladák a když to začne cukat,tak ladak přestavá dicky tak na vteřinu znít (a to slyším i v autě-takový brutal zvuk).Tak dle toho soudím že do výfuku nejdou spaliny,což by znamenalo že motor nespaluje protože nemá štávičku...Palivový filktr tam mám 18 měsíců,ten by měl být ok.No mechanik říkal že sme zase na začátku a já si myslím že ten zapalovací modul to nebyl,akorát že když ho tam dal tak to zrovna jelo v pohodě.A nebo vstřiky?Ty by hodily chybu na Vagu a dneska sem tam byl na vagu a akorát Lambda sonda.ale to říkal že ta muže hlasit chybu protože nejde něco jiného ale sonda to zaznamená jako svojí chybu.Takže opravdu nevím kol100

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ještě jedna důležitá věc,,zkoušely přes vag všechny pohyblivé součáti v motoru a to i přestavovač vačkového hřídele a šel na simulaci uplně v pohodě... :feve:

Ten přestavovač může na simulaci jet v poho, ale při provozu může dělat bordel. Sice nevím jak rychle se přestavuje při simulaci, ale při prudkým zrychlení nemusí stíhat přestavit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A to přestavuje při 3500-4000 otáčkách?A když to prošlapnu na volnoběh tak to cuká a mlátí už na 1000 otáček,,,,to asi nepřestavuje ne???Jako ten přestavovač stojí 12000 kč tak doufám že to nebudu muset kupovat,jinka se k němu dostat je taky na vyližprdel říkal mechanik,,,a něco co bych nalil dfo motoru do oleje naky čistidlo asi není co???

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...