lapkav Vloženo 23. Červen 2014 Sdílet Vloženo 23. Červen 2014 Ahoj, hledám někoho, kdo by mi mohl opatřit a zapojit tempomat do roomsteru s PC. Jsem z Loun. Díky Vašek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
saykon Vloženo 24. Červen 2014 Sdílet Vloženo 24. Červen 2014 Uz moj je namontovany spravil my ho , Vaša , je velmi sikovny vrele doporucujem, bleskovo a precizne spravene spokojnost uz si uzivam tempomat mal som cestu do brna a otialto je kusok. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SpeederBB Vloženo 28. Červen 2014 Sdílet Vloženo 28. Červen 2014 Dneska se taky chystám namontovat tempo do F1. Koupil jsem na skoda dily páčku s kabeláží. Dost se tady debatilo o kablíku na brzd. pedál, ale nic takovýho v tom svazku neni. Je tady jeden červenej jako napájení po zapnutí klíčku. To bude asi alternativa k tomu pedálu ne? Dám to normálně k pojistce 28, je to tak? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 29. Červen 2014 Sdílet Vloženo 29. Červen 2014 ....To bude asi alternativa k tomu pedálu ne? Dám to normálně k pojistce 28, je to tak?Určitě ne!Signál od brzdového pedálu je nutný. Při brzdění tempomat vypne. Stejně jak při sešlápnutí spojky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vitezlav Vloženo 29. Červen 2014 Sdílet Vloženo 29. Červen 2014 Na brzdovy pedal se zapoji kvuli proudu, ne kvuli vypnuti tempomatu, ten kablik muzes klidne napojit na proud po zapnuti klicku kdekoli, akorat na ten pedal mas jednoduse, oholis trouhu modro cerveny kabel a spajis tam treba pajkou jestli tam nemas to original s pinem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mtank Vloženo 29. Červen 2014 Sdílet Vloženo 29. Červen 2014 nemusi být na brzdě.já ho napojil na kabel co jsem měl kdysi natáhly z pojistek na led denní svíceni jako spínané napětí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirek 835 Vloženo 29. Červen 2014 Sdílet Vloženo 29. Červen 2014 A čím ten tempomat vypínáš??? Proč mu chlapi blbě radíte. Určitě ho na brzdový pedál napoj. Nejde o funkci,ale o bezpečnost. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milhausek Vloženo 29. Červen 2014 Sdílet Vloženo 29. Červen 2014 spíš ty vůbec nevíš o čem píšeš... tento kabel má být skutečně napojený na spínané +!!! pokud nevíš tak brzdový spínač už je dávno napojen do RJ motoru!!! ten kdo tu blbě radí jsi ty... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milhausek Vloženo 29. Červen 2014 Sdílet Vloženo 29. Červen 2014 Určitě ne! Signál od brzdového pedálu je nutný. Při brzdění tempomat vypne. Stejně jak při sešlápnutí spojky. nesmysl, signál brzdového spínače už zapojený je do rj motoru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SpeederBB Vloženo 30. Červen 2014 Sdílet Vloženo 30. Červen 2014 (editace) Je to tak přátelé. Spínání brzdy je bráno buď z toho pinu do ŘJ motoru nebo v tom konektoru do BSG. Na brzdu se to napojovat nemusí! Jde pouze o napájení. Já měl kabel, kde byl 1. konektor do BSG, 2. černej kablík s konektorem na zápich do konektoru co je na mezistěně a 3. červenej kablík bez konektoru, kterej se má zapojit na svorku 15 (napětí po zapnutí zapalování). Připájel jsem ho ke kablíku u pojistky č.28 (i když je to trošku prasárna a udělal bych to jinak, kdybych měl konektorovky). Každopádně to funguje a samozřejmě to deaktivuje jak sešlápnutí brzdy, tak spojky. Největší problém byl dostat se na mezistěnu na ty konektory. Já tam mám navíc ještě alarm v těch místech. Pomohla mi hodně fotka od thomasina, kudy se tam dostat. Pak ještě přijít na to, jak konektor vytáhnout a navíc odjistit, aby se do něj dal vsunout ten kablík. Ale nakonec pěkná práce si myslim. Žádnej velkej záděr. Editováno: 30. Červen 2014, autor: SpeederBB Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirek 835 Vloženo 30. Červen 2014 Sdílet Vloženo 30. Červen 2014 Tak pardon,jestli je to tak,omlovám se za svůj výrok. Jen kdyby si každý dokázal uznat chybu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
seal-6 Vloženo 1. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 1. Červenec 2014 (editace) Ahoj všem, pokoušel se někdo předělat staré páčky tempomatu u F1 na tzv. kolébkové viz. http://www.skoda-parts.cz/predmet.aspx?polozkaID=349 třeba i jako celek pravou i levou.zatím pouze zjišťuji zdali to půjde. Děkuji všem. Editováno: 1. Červenec 2014, autor: seal-6 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Shreek Vloženo 23. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 23. Červenec 2014 (editace) Ahooj, mám problém s tempomatem na Octavii 1,9 ... Před dvěma roky jsem montoval tempomat, po aktivaci na PC normálně fungoval, ale od letošního jara prostě nereaguje... Na PC žádná závada ... Už jsem vyměnil komplet páčku a spojkový spínač, na PC hlásí normálně aktivaci tempomatu, ale ten přesto nejede, tak už fakt nevím co s tím je ... Nejde mi do hlavy, že jen tak přestal fungovat ... :kol-44: Brzdový spínač je snad OK, jelikož brzdy normálně svítí ... EDIT: Tak, tempomat funguje ... Zničehonic se rozjel, to nechápu ..... Editováno: 24. Červenec 2014, autor: Wojnar EDITUJ příspěvky!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marrrek Vloženo 20. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 20. Srpen 2014 kluci, jaka varianta kabelaze je lepsi k tempomatu (Fabia I - r.v. 2007) od MOLPIR (3 konektory, 2 piny) od skoda-dily (2 konektory, 1 pin, 1 holy kabel) PS. pokud (mozno) to jde, tak abych nemusel nic pajet, strihat a vypinovavat... diki Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 20. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 20. Srpen 2014 Tempomat jsem na Fabii dělal před mnoha lety, tuším ale, že jsem měl nějaký derivát Molpiru a bylo to jak pro blbý - ty volný piny se jen nastrkaj do konektorů v autě. U té druhé kabeláže - holý drát - se stříhání asi nevyhneš (předpokládám, že ten drát povede k čidlu na brzdovém pedálu). Nadruhou stranu už jí máš obmotanou a více se to blíží originálnímu stavu - ten konektor u Molpiru (vpravo dole) tam být nemá, ale to je detail... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa007 Vloženo 20. Srpen 2014 Autor Sdílet Vloženo 20. Srpen 2014 Ne která varianta je lepší. Vlevo je na Fabii 1, Vpravo na Octavii 1. Vypichovat piny musíš v BCM Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marrrek Vloženo 21. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 21. Srpen 2014 (editace) Wittmann ten cerny konektor u MOLPIR (vpravo dole) tam prave ze byt ma... (mrkni prilohu) Pepa007 mel si pravdu s tou kabelazi ale - ale podle navodu je treba vypichnut jenom pin na brzdovem pedalu! Nebo co konkretne si mel na mysli? * v priloze original navod na montaz tempomatu Skoda Fabia BEA 400 002 BEA 400 002.pdf Editováno: 21. Srpen 2014, autor: marrrek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mtank Vloženo 21. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 21. Srpen 2014 já dával tento a je to ten pravý http://levnealarmy.cz/eshop/komfortni-prvky/tempomaty/originalni/kabelaz-k-tempomatu-fabia-i-vw-polo.html Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marrrek Vloženo 21. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 21. Srpen 2014 tak potom jsem z toho debil Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 21. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 21. Srpen 2014 já myslím, že obě kabeláže jsou na fabii. Octavii jsem sice nikdy nedělal, ale podle mě vypadá úplně jinak. Ten konektror tam v originále vážně není. Výše uvedené schéma/plánek zobrazuje takzvané "originální příslušenství", tedy originální dodělávku. Pokud by to mělo tempo z fabriky, tak tam prostě nebude, viz schéma Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marrrek Vloženo 22. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 22. Srpen 2014 Rozumim, ze original od vyroby tam ten cerny konektor (na kabelazi MOLPIR v pravo dole) neni/nemusi byt... Ale pri original dodatecne montazi original sady tempomatu - BEA 400 002 tam uz ten konektor je, nakolik je lepsi (rychlejsi) jeden pin prepinovat jinde, nez neco odizolovat/pajkovat/znovu izolovat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 22. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 22. Srpen 2014 já osobně bych pájel, i když přepinování je pro mě rychlejší a jednodušší. Minimálně k tomu nepotřebuju prodlužovačku :-). Zkus si odpovědět na dvě otázky: 1) víš kam to připájet? 2) víš jak vyndat pin? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa007 Vloženo 24. Srpen 2014 Autor Sdílet Vloženo 24. Srpen 2014 Ale omlouvám se. Nevím jak jsem mohl napsat takovou blbost. Samozřejmě obě kabeláže jsou na Fabii 1 Hnědý konektor do BCM , Černý do páčky Tempomatu Bílý kablík do příčné stěny zapojení podle modelového roku do 2005 T11 PIN 10 (myslím bílá svorkovnice) od 2006 T11 PIN 6 (myslím že červená svorkovnice) No a ten modro/rudý pokud má dvoupólovou svorkovnici tak vypíchnout u brzdového pedálu a vložit, nebo naletovat, nebo se může napojit do pojistkové skříně na pojistku SB 28. Je to úplně jedno zda první nebo druhá varianta. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zdendysek Vloženo 30. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 30. Srpen 2014 Cau kluci hledam nejakeho borce co me zapoji tempomat v okoli Litovle nebo Olomouce.Fabia 1.9Sdi nemam k tomu nic.Diky za odpovedi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milhausek Vloženo 30. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 30. Srpen 2014 Frýdek-Místek příští týden ti to můžu zapojit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.