Přejít na obsah

Hospoda FA & RO

Pokec pro Fabii a Roomster


88 témat v tomto fóru

  1. Název poklic?

    • 7 odpovědí
    • 8.8k zobrazení
  2. Ojetina FI nebo II 1 2 3 4 10

    • 237 odpovědí
    • 55.8k zobrazení
  3. Nový rok

    • 2 odpovědi
    • 7.2k zobrazení
    • 27 odpovědí
    • 16k zobrazení
    • 147 odpovědí
    • 45.6k zobrazení
  4. fabia combi drive

    • 22 odpovědí
    • 6.6k zobrazení
    • 24 odpovědí
    • 8.5k zobrazení
    • 235 odpovědí
    • 88.5k zobrazení
    • 48 odpovědí
    • 24.8k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 4.9k zobrazení
    • 17 odpovědí
    • 8.4k zobrazení
  5. Kontrola brzd na STK

    • 3 odpovědi
    • 6.5k zobrazení
    • 13 odpovědí
    • 7.9k zobrazení
    • 13 odpovědí
    • 8.9k zobrazení
    • 72 odpovědí
    • 16.2k zobrazení
  6. Odkud jste? 1 2 3 4 18

    • 444 odpovědí
    • 68.4k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 3.7k zobrazení
  7. Kolik chtít?

    • 3 odpovědi
    • 3.6k zobrazení
    • 16 odpovědí
    • 4.9k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 5.1k zobrazení
  8. Roomster videa

    • 4 odpovědi
    • 4.4k zobrazení
  9. Čištění ozonem

    • 1 odpověď
    • 3.5k zobrazení
  10. Souťež

    • 1 odpověď
    • 2.5k zobrazení
    • 42 odpovědí
    • 15.3k zobrazení
  11. Škrabance,búračky 1 2

    • 44 odpovědí
    • 10.5k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Ahoj, měl jsem podobný problém se svým autem. Také BJB (sice Seat), nejprve se motor při jízdě třásl, potom běžel jen na 3 válce, ale po restartu chvíli normálně fungoval. Vyměnil jsem lištu na PD a od té doby žádné problémy.
    • Zdravim. Hádam mi bude vedieť niekto poradiť. Na jednotkovej Fábii 1,4 tdi počuť klepavé zvuky z prednej časti ale to len vtedy keď pri cúvaní prespojkujem. Pri rozjazde do zadu to nerobí len keď počas cúvania stlačím spojku a opäť pustím. Smerom dopredu nepočuť nič. Vymenil som silentblok na prevodovke bolo vidieť že už mal najlepšie za sebou. Ale problem nezmizol. Spodný silentblok je OK.  Vďaka za každú radu.
    • Ahoj, přidám zkušenost třeba se někomu hodí . Před měsícem jsem byl na STK a vyhodili mě z emisí . Vysoké co jak stará stodvaca.. diagnostika nic všechno v pohodě. Lamdy ,kat ,tlaky válců,tlak paliva ,rozvody ,prostě všechno v pohodě . Auto jsem proháněl i před první STK ,takže nějaké krátké trasy a postavení nebylo . Nevěděl jsem co z tím ,absolutně jsem nevěděl kam sáhnout. Začal jsem pravidelně tankovat 100 oktan. Předtím jsem  mu dal jednou za čas plnou nádrž.  Jel jsem znova na emise v zoufalství ,že když to neprojde ,tak prostě nevím.. prošlo to s velkýma rezervama . Mluvil jsem přímo s technikem ze škodovky a říkal ,že  těch "řetězových " TSI je strašně moc ,že mají neustále nějaké problémy na emisích a vůbec neprochází. Říkal že je to tím benzínem (E10) . Říkal že doporučuje vůbec netankovat . Prý to ten motor neumí pořádně spalovat  a zalepuje to katy,obaluje lamdy ,vstriky všechno. Auto nic nepozná chová se normálně diagnostika a veškeré měřené hodnoty jsou ok a stejně ty TSI neprochází.. Takže prý tankovat jen kvalitní benzín bez tehlech kravín . A občas tomu šlápnout na krk a před každou emisní kontrolou vytahat lambdy a alespoň očistit pokud nebudou vadne..
    • To si takhle jedeš s betonem a staneš se hrdinou dne. Hořící auto na rušné silnici a nečekaná pomoc v nejnovějším videu.  
    • Jo to mě taky sere. Stejný problém. Ještě jsem nehledal, kde přesně je klakson umístěný. Ale taky se na to chystám. Ideál pokud by se dal koupit i protikonektor.
×
×
  • Vytvořit nový...