Přejít na obsah

Motor 1.2 HTP


667 témat v tomto fóru

    • 11 odpovědí
    • 57.3k zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 11.8k zobrazení
  1. Kalibrace EGR ventilu

    • 10 odpovědí
    • 7.6k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 2.5k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 2.9k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 4.2k zobrazení
  2. Palivové čerpadlo

    • 10 odpovědí
    • 5.7k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 20.4k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 4.7k zobrazení
  3. Problém se startováním

    • 10 odpovědí
    • 11.1k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 4.5k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 3.4k zobrazení
  4. Ake su vhodne otacky?

    • 10 odpovědí
    • 9.9k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 22.3k zobrazení
  5. Fabia 1.2 47kW bazar

    • 10 odpovědí
    • 3.5k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 2.4k zobrazení
  6. volnobeh

    • 10 odpovědí
    • 5.8k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 7.5k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 3.8k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 23.1k zobrazení
  7. Optimalne otacky

    • 10 odpovědí
    • 16.8k zobrazení
  8. Lambda sonda

    • 10 odpovědí
    • 7.4k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 6.7k zobrazení
  9. palivove cerpadlo

    • 9 odpovědí
    • 15.1k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 6.4k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Kdyz si ze stranek skoda eshopu,kde to maji popsane, vezmu cislo dilu 657955427. https://eshop.skoda-auto.cz/cs_CZ/zadni-sterac-pro-scala/p/657955427    Tak by to mel byt treba tento https://www.autodily-pema.cz/autodily/skoda/scala/1.5-tsi-110kw/cisteni-skel/stiraci-gumicka?productId=2111286&filter[100]=H   
    • Zdravím mám problém s octavia 2 ,1.9 tdi pri startu mi zavibruje motor jde ro celkem citit ,vibrace jsou silny dela mi to jen při startování nevite co by ro mohlo být?
    • Ahoj. Sorry, možno to tu niekde je a som nešikovný na to to nájsť to... Neviem kde mám zapojiť túto hadičku/trubku. Teda je mi jasné kde ide trubka na tejto strane (červená šípka). Ale neviem kde zapojiť druhú stranu tejto trubky. Ďakujem
    • 100km pojedu rád kamkoliv  klidně 200km 
    • Za mňa je problém moderných aut tá eko charakteristika plynového pedálu. Je to nastavené tak, aby to nebolo príliš citlivé a aby to otupovalo samotnú jazdu.  Toto do istej miery je potlačené práve automatom, ktorý ad1, má štartér generátor, ktorý tomu pomôže zo začiatku z nízkych otáčok a ad2, vie promptne si podradiť a dostať to auto do optimálnej dynamiky pri predbiehaní. Pri tom manuále to bude treba holt držať ppd krkom v otáčkach. A tie merania z 0-100 by som nebral vážne, tam je veľa faktorov ktoré dokážu ovplyvniť výsledný čas. 
×
×
  • Vytvořit nový...