Přejít na obsah

86 témat v tomto fóru

  1. Diagnostika DPF

    • 2 odpovědi
    • 5,7k zobrazení
  2. DSG7 - DQ200 TwinClutch pack vymena

    • 2 odpovědi
    • 6k zobrazení
  3. Problém s P brzdou

    • 0 odpovědí
    • 2,1k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 4,2k zobrazení
  4. Vymena DSG

    • 1 odpověď
    • 4,1k zobrazení
  5. DSG a plachtění

    • 14 odpovědí
    • 8,5k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2,1k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 3k zobrazení
  6. brnění do pedálu

    • 0 odpovědí
    • 2,6k zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 7,1k zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 18,2k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 3,9k zobrazení
  7. Výměna oleje - Praha

    • 1 odpověď
    • 1,6k zobrazení
    • 17 odpovědí
    • 44,2k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 2,9k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2,4k zobrazení
    • 14 odpovědí
    • 13,4k zobrazení
    • 57 odpovědí
    • 27,9k zobrazení
    • 16 odpovědí
    • 11,8k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2k zobrazení
  8. DSG couvá při N

    • 20 odpovědí
    • 5k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 8,5k zobrazení
    • 12 odpovědí
    • 8,6k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 3,1k zobrazení
  9. Setrvačník+spojka

    • 1 odpověď
    • 3,2k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Neměl bys odkaz přesně na tu fólii, kterou jsi použil?
    • Začíná "kapitánům" z  automotive pomalu docházet, že pořád existuje dost velká část trhu, co si nenechá jen tak šlapat po hlavách? A že by bylo asi záhodno přehodnotit silně restriktivní  názory na spalovací motory?  A tím nemyslím jen ty země a oblasti, kde emisní předpisy jsou benevolentnější než např. v EU a kde se stále budou moci "spalováci"  prodávat i po roce 2035.     A ještě jeden příspěvek, kde bychom mohli i polemizovat, jestli se EU, potažmo EK nezmýlila v prostředcích a krocích v prosazování  Green dealu a jestli jí opravdu pořád jde o změnu klimatu, nebo prostě a jednoduše šlápla s jen a jen čistou elektromobilitou pořádně vedle ? Jsme svědky paradoxu – EU brání prodeji elektromobilů z Číny (mimo jiné, protože evropské automobilky stále prostě neumí vyrobit širokou veřejností akceptovatelný a  levný  elektromobil).  Jenže výsledkem nemusí vůbec být  záchrana pozvolna destruovaného automobilového průmyslu v Evropě v podobě dnes zavedených velkých automobilek. Čínští výrobci elektromobilů totiž už začali přesouvat výrobu do Evropy – BYD staví továrnu v Maďarsku, Chery přebírá opuštěnou továrnu ve Španělsku, Leapmotor bude vyrábět v Polsku, Dongfeng jedná o výrobě v Itálii, SAIC chce své MG vyrábět v Anglii a BAIC pokukuje po produkci v Polsku. A to jsou jen už zveřejněné projekty. Situace v evropském automobilovém průmyslu tak nabírá nečekaný obrat – zatímco  výrobci automobilů čelí problémům, jejich mnohdy odepisovaným dodavatelům se otevírá šance najít si nové partnery. I pro čínské firmy bude pravděpodobně výhodnější využívat místní dodavatele místo dovozu dílů přes půl světa. A tak se třeba už brzy dočkáme opravdu levných elektromobilů z evropské produkce, i když od značek, které ani nedokážeme vyslovit. Má to ovšem jednu zásadní chybu – technický vývoj postupně odchází z Evropy a ty skutečně zásadní inovace už přicházejí z jiných částí světa. EU se tak v cestě za klimatickou neutralitou krok za krokem může klidně stát pouhou  montovnou pro čínské automobilky. Vypadá to, že EU je pořád o nějaký ten krok pozadu a jen hasí oheň. Čína není dnes už tak hloupá a vypadá to, že přemýšlí hodně daleko dopředu ( napřed ovládnutí  nerostných zdrojů, nyní přesun výroby do Evropy) a předpovídá následné kroky EU. Neměla by EU  svými následnými kroky spíše umožnit zavedeným evropským výrobcům v automotive  dělat nadále to, co jim oproti i té Číně tak dobře šlo a na co máme zavedenou kapacitu?   A taky si konečně přiznat, že po roce 2035 jen povolenými  elektromobily planetu nezachráníme, spíše si v globálu sami v Evropě  pohoršíme...?       Nakonec i Musk a TESLA dnes přehodnocují svoje vize a sázku na elektromobilitu  a přizpůsobují se trhu...     No jsou to těžké časy pro evropské automobilky...  
    • servisak mi to opravil tak, ze kablik sekol az po C-stlpik a naletoval uplne novy, trochu hrubsi a hlavne je dlhsi, cize s tak nenatahuje. A kufor ide opat ako ma...
    • Nechat zkontrolovat korekční hodnoty vstřikovačů.
    • Ahoj, měl jsem stejný problém. Na zkoušku jsem zkusil lištu u řidiče nastříkat plasti dipem (lze poté odstranit), ale namáháním při otevírání se to začalo loupat. Na lištu u spolujezdce jsem použil fólii z aliexpressu a ta problém vyřešila. Drží skvěle a odrazy od sluníčka nejsou. Jen musím doladit přesnost oříznutí, dělal jsem to v rychlosti a jen na zkoušku, takže to není 100% přesně nalepené.
×
×
  • Vytvořit nový...