Přejít na obsah

Motor

chipování, filtry a vše kolem těch koníků pod kapotou


603 témat v tomto fóru

    • 0 odpovědí
    • 6,9k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 24,7k zobrazení
  1. Spojka 1.9 TDI 81 kW 1 2

    • 26 odpovědí
    • 32,3k zobrazení
  2. Spojka 1.9 TDI 66 kW 1 2

    • 48 odpovědí
    • 36,1k zobrazení
    • 52 odpovědí
    • 59,9k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 14,3k zobrazení
  3. Spojka 1.6 MPI 1 2 3

    • 57 odpovědí
    • 87,4k zobrazení
  4. Jaký olej 1 2 3 4 55

    • 1,4k odpovědí
    • 323,7k zobrazení
    • 253 odpovědí
    • 197,5k zobrazení
  5. Chiptuning 1 2 3 4 30

    • 735 odpovědí
    • 223,3k zobrazení
    • 248 odpovědí
    • 33,4k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 428 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1,1k zobrazení
  6. Pedál spojky

    • 0 odpovědí
    • 1,6k zobrazení
  7. Problém s řazením

    • 0 odpovědí
    • 1,5k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1,7k zobrazení
    • 12 odpovědí
    • 2,7k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2,7k zobrazení
  8. Řazení - výměna

    • 0 odpovědí
    • 2,4k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2,6k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 3,2k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2,9k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 3,5k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 10,7k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2,6k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Hele podle všeho ta klapka  Vyčistil jsem, vrátil... Mohlo to být i výměnou autobaterie, že si hledala polohu atd., od té doby jsem se na to nesoustředil a nezaznamenal to  Podle všeho tedy nic, co by měl člověk řešit, pokud to nedělá pořád.
    • Olejová vana na EA211 1.0 TSI, 1.2 TSI i 1,5 TSI je z duralové slitiny, obecně mají duraly nízkou mez kluzu oproti oceli. Originální šroub má ocelové těsnění, ocel má Youngův modul pružnosti cca 205 GPa při RT, měď má cca 80 GPa při RT. Tzn, pro ocel je třeba cca 2,5 x vyšší utahovací síla, aby těsnila stejně jako měď. Nebudu riskovat otlačení dosedací plochy pro těsnění kvůli tomu, že automobilka raději zvolí ocelové těsnění, které je levnější než 2 mm tlusté měděné. Nová olejová vana stojí nesmysl, výměna je složitá, musí dolů i kompresor klimatizace.
    • ...co se mi podařilo vytáhnout z jednoho prodejce... Tak kdyby někdo řešil něco podobného... Každopádně, Jedničkové Octávie mají i multifunkční volant kde je také tempomat... Takže, kdyby měl někdo schéma zapojení na jedničkovou octu... A kdyby někdo chtěl páčku na tempomat, o jedné bych asi věděl... 😄
    • Že to palivo je tak levné že neleze do penez
    • Co jsi myslel tím chodit tankovat i den pred.vyplatou?
×
×
  • Vytvořit nový...