200tis km se neboj. Servisuju kousky s nájezdem 400 a furt to jezdí. Samozřejmě že čim míň tím líp. 1.4 ať už 103 nebo 110kw je celkem příjemné svezení. Sám jednu mám a jsem moc spokojený. Spotřeba tak 6.5l, mám to už nějaký ten rok, ujeto s tím mám 50 tis, celkově má 300 a krom rozvodů a čištění sacích kanálů v hlavě jsem na motor nesáhl. Teda krom svíček a olejů samozřejmě
Zdravím,
děkuji za případné rady.
Uvažuji o koupi ojeté Octavie III s rozpočtem kolem 250 000 Kč. Hledám combi a manuální převodovku.
Ročně najedu cca 20 000km (okresky/město/občas dálnice).
Rozhoduji se mezi 1,0 TSI 85 kW a 1,4 TSI, 90 nebo 110 kW. Čtyřválec mi do OIII sedí více. Z TSI jsem řídil jen Kamiq 1,0TSI, 70kW.
Reálně počítám s nájezdem cca 200 000 km (nečekaně nejčastější nájezd v mém budgetu ). Stav před nákupem prověří mechanik.
Nebude tento nájezd už na repas motoru? V moderních benzínových motorech se neorientuju. Se servisními náklady po nákupu počítám, ale nechci pak řešit repas / nový motor.
Pokud je 200 000 km nájezd u TSI už velký risk a životnosti TSI nezbývá, nebránil bych se naftě 2.0TDI. U toho vím s čím počítat.
Díky,
Na eshopu je více verzi, ale pro mne žádná. V autě to ukazuje jen, že se mám pro kontrolu/aktivaci obrátit na autorizovaný servis.
Nevíte o nějaké přehledu rádií, kde by bylo napsáno, zda Smartlink umí nebo ne?