Přejít na obsah

Exteriér


133 témat v tomto fóru

  1. Žraločí ploutev

    • 16 odpovědí
    • 5,5k zobrazení
    • 16 odpovědí
    • 5,5k zobrazení
    • 15 odpovědí
    • 4,7k zobrazení
  2. Tlouštka plechů

    • 15 odpovědí
    • 8k zobrazení
  3. Samolepky na auto

    • 15 odpovědí
    • 4,6k zobrazení
    • 15 odpovědí
    • 5,3k zobrazení
    • 15 odpovědí
    • 2,7k zobrazení
    • 14 odpovědí
    • 11,7k zobrazení
    • 14 odpovědí
    • 31,7k zobrazení
    • 14 odpovědí
    • 9,3k zobrazení
    • 13 odpovědí
    • 4,2k zobrazení
  4. Lícování u Rapida

    • 13 odpovědí
    • 5,8k zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 5,9k zobrazení
  5. Lízatko Monte Carlo

    • 11 odpovědí
    • 4,6k zobrazení
  6. Nástřik prahů

    • 10 odpovědí
    • 3,5k zobrazení
  7. Jaké poklice na 15"

    • 9 odpovědí
    • 3,4k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 3,7k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 3,2k zobrazení
  8. Bočné sklá

    • 8 odpovědí
    • 2,9k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 2,2k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 3k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 15,6k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 8,5k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 1,4k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 8,9k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Ahojte. Chcem sa spytat. Ked poodpajam tie cievky  co drzi ten jeden sraub. Docital som sa tu ze za tepla to ide lepsie. Dobre apotom sviecky tiez povolovat za tepla?? Alebo sviecky vyberat az ked motor vychladne??   Sviecky nove budem montovat do vychladnuteho motora.   Kde presne sa ma namazat ten tuk na sviecky?? Na zavit alebo kam ? Dakujem   Tuk som si nasiel Beru GKF01 Kupujem aj novu sponu na sanie https://www.skoda-diely.sk/nahradny-diel/04e145853e-poistny-kruzok-skoda-45441.html A kupim asi aj t10530 stahovák   Bude to ok?
    • Čaute,   Už sa niekto stretol s tým, že rozdiel vo výške pravého a ľavého zadného kolesa od zeme po lem blatníka bol skoro 2cm? Mám klasickú tuhú zadnú nápravu a pružiny som si nevšimol že by boli prasknuté..   Díky
    • @auto81 postup je stejný . Je jedno či dance či swing. Spiše budeš potřebovat vyměnit tuto čast kde je radio za po faceliftovou https://czesci.zagielauto.pl/pl/p/Kieszen-radia-2DIN-Fabia-II%2C-Roomster/4009?gad_source=1&gclid=Cj0KCQjwudexBhDKARIsAI-GWYULHHmrcKUJMBM2D4xC1anomfReAqi9oinSWTyzvRgvApgI2r2kutQaAqWtEALw_wcB Jednoduši bude neorigo radio jestli už takové máš. Musiš přečist vlakno od @Pawouka
    • Přeji všem dobrý den Pokud budete někdo přemýšlet o vypnutí dvouválcového režimu motoru, mám jednoduchej postup pro jeho deaktivaci, který jsem dostal od pana Jiří Rückauf,ktery je plně funkční. Odpojení jednoho káblíku nezní moc technicky ale zato je plně funkční. Po odpojení se na panelu rozsvítí kontrolky ECT a kontrolka motoru, no motor jede klidněji a plynule. To hučení při jízdě po městě bylo nepříjemný a neustálé přepínání na dvouválcový režim i při studeném motoru mi nepřišlo zrovna ideální. Odpojení uvedeného konektoru mi přišlo jednodušší než úprava řídící jednotky, což by vzhledem na záruku mohl být problém. Vyzkoušet si to může každý a posoudit zda to má pro něj efekt nebo ne. Pro mne je to uklidňující pocit, že opět nemusím přemýšlet o prodeji vozu. Teď chci jen zaizolovat koncovky proti vlhkosti:https://www.autokabel.cz/teleso-konektoru-mcon-3f-vw-4f0973703?search=Těleso konektoru&page=4
×
×
  • Vytvořit nový...