Přejít na obsah

132 témat v tomto fóru

  1. Koupe ojete OIII 1 2 3 4 23

    • 559 odpovědí
    • 151,2k zobrazení
    • 40 odpovědí
    • 107,6k zobrazení
    • 2,6k odpovědí
    • 351,7k zobrazení
    • 73 odpovědí
    • 63,3k zobrazení
    • 651 odpovědí
    • 216,2k zobrazení
  2. Škoda Octavia III facelift 1 2 3 4 88

    • 2,2k odpovědí
    • 417,5k zobrazení
  3. Octavia III SCOUT 1 2 3 4 11

    • 274 odpovědí
    • 78,8k zobrazení
    • 1,5k odpovědí
    • 200,1k zobrazení
  4. Octavia III 1 2 3 4 264

    • 6,6k odpovědí
    • 921,3k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 11,5k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 103 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 98 zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 763 zobrazení
  5. Key upgrade 1 2 3 4

    • 93 odpovědí
    • 45,4k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 1,1k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 768 zobrazení
  6. Dolití nafty z kanystru

    • 22 odpovědí
    • 48,7k zobrazení
  7. Polomer otacania

    • 2 odpovědi
    • 1k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 1,5k zobrazení
  8. Voda v zadních dveřích

    • 5 odpovědí
    • 5k zobrazení
    • 19 odpovědí
    • 11k zobrazení
  9. OIII vs konkurence 1 2 3 4 20

    • 489 odpovědí
    • 83,7k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1,2k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 6,7k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Pánové, držte se zadání tématu. Diskuzi o převodovce jsem smazal.   
    • Hele podle všeho ta klapka  Vyčistil jsem, vrátil... Mohlo to být i výměnou autobaterie, že si hledala polohu atd., od té doby jsem se na to nesoustředil a nezaznamenal to  Podle všeho tedy nic, co by měl člověk řešit, pokud to nedělá pořád.
    • Olejová vana na EA211 1.0 TSI, 1.2 TSI i 1,5 TSI je z duralové slitiny, obecně mají duraly nízkou mez kluzu oproti oceli. Originální šroub má ocelové těsnění, ocel má Youngův modul pružnosti cca 205 GPa při RT, měď má cca 80 GPa při RT. Tzn, pro ocel je třeba cca 2,5 x vyšší utahovací síla, aby těsnila stejně jako měď. Nebudu riskovat otlačení dosedací plochy pro těsnění kvůli tomu, že automobilka raději zvolí ocelové těsnění, které je levnější než 2 mm tlusté měděné. Nová olejová vana stojí nesmysl, výměna je složitá, musí dolů i kompresor klimatizace.
    • ...co se mi podařilo vytáhnout z jednoho prodejce... Tak kdyby někdo řešil něco podobného... Každopádně, Jedničkové Octávie mají i multifunkční volant kde je také tempomat... Takže, kdyby měl někdo schéma zapojení na jedničkovou octu... A kdyby někdo chtěl páčku na tempomat, o jedné bych asi věděl... 😄
    • Že to palivo je tak levné že neleze do penez
×
×
  • Vytvořit nový...