Jump to content

Motor 1.6 MPI

975 topics in this forum

    • 101 replies
    • 41,212 views
  1. výměna svíček 1.6 74kW 1 2 3 4 7

    • 155 replies
    • 96,551 views
  2. Jaký olej pro 1.6 MPI 1 2 3

    • 54 replies
    • 13,305 views
    • 52 replies
    • 36,017 views
  3. TERMOSTAT 1 2 3 4 6

    • 131 replies
    • 35,305 views
    • 24 replies
    • 22,862 views
    • 526 replies
    • 122,281 views
    • 39 replies
    • 17,705 views
    • 667 replies
    • 116,964 views
    • 3 replies
    • 191 views
    • 0 replies
    • 91 views
    • 1 reply
    • 126 views
    • 170 replies
    • 116,795 views
  4. 1.6mpi 55kw zhasíná

    • 1 reply
    • 233 views
    • 11 replies
    • 4,747 views
    • 4 replies
    • 561 views
    • 6 replies
    • 895 views
    • 1 reply
    • 154 views
    • 0 replies
    • 65 views
    • 20 replies
    • 8,611 views
  5. Trhanie motorom, výkon OK

    • 23 replies
    • 3,058 views
    • 46 replies
    • 21,450 views
  6. Přidřený motor

    • 4 replies
    • 488 views
    • 3 replies
    • 4,613 views
    • 54 replies
    • 40,005 views


  • Aktuální příspěvky

    • @michal86 netrafil si nejakú veľkú jamu ? Ja som mal podobné príznaky a zistil som ešte, že mám aj ohnutý disk. Po výmene ložiska všetko OK. 
    • Něco z tradiční rubriky Bazar ve SM: VW Golf VII.pdf
    • U dvojkové oktavie mi vydržel akumulátor 8 let. Teď čekám na O3 a co čtu, tak jediný řešení je snad udržovací storage nabíječka. Tak si úpravou zapojení modelářské jednu dělám. Nabíjení konstantním napětím na 13.2V s volbou zimní teplotní kompenzace a napětí 13.6V. Pak ať je v accu cokoliv, tak sulfatace by neměla nastat. Jedině se ta baterka může utrápit drsným cyklovánim a rázy toho "inteligentního" nabíjení. No jsu zvědavěj. CTX battery sense to bude hlídat. 
    • Rozlišuj zahřívání katalizátoru v trvání do minuty po startu při splnění určitých podmínek, to má každný moderní benzín a s tím nikdo nic dělat nebude a samotné zahřívání motoru až do nějakých 70stupnů, které byly uvedeny jako hranice v prvním TPI, a při tom by tedy motor nyní po updatu už škubat neměl   https://forum.skodahome.cz/topic/145119-15-tsi-opf-dsg-%C5%A1kub%C3%A1n%C3%AD-p%C5%99i-rozjezdu/?do=findComment&comment=2401989  
    • kdyby to nemazalo tak už stojím. ja najel dalších 300km a nic ale když to začalo blbnout tak vždy pršelo .a když to dam na diagnostiku tak budu vedet co je za problém jen se ptám . Jestli už se to někomu stalo
×
×
  • Create New...