Přejít na obsah

Elektrika

Elektronika, el. výbava, VAG a diagnostika...


223 témat v tomto fóru

    • 0 odpovědí
    • 2.9k zobrazení
  1. celkové kilometry

    • 3 odpovědi
    • 5.4k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2.8k zobrazení
  2. Čerpadlo benzínu

    • 1 odpověď
    • 1.8k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1.5k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 427 zobrazení
    • 19 odpovědí
    • 6.4k zobrazení
    • 17 odpovědí
    • 9.5k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.2k zobrazení
    • 21 odpovědí
    • 8.3k zobrazení
    • 22 odpovědí
    • 6.9k zobrazení
  3. Climatronic Fabie 3

    • 2 odpovědi
    • 1.6k zobrazení
  4. climatronic management 1 2 3

    • 72 odpovědí
    • 18.3k zobrazení
    • 109 odpovědí
    • 33.9k zobrazení
    • 36 odpovědí
    • 12.1k zobrazení
  5. Corner light

    • 15 odpovědí
    • 8.3k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2.5k zobrazení
  6. Dálkové ovládání vrat

    • 2 odpovědi
    • 2.4k zobrazení
  7. Dálkové zamykání 1 2 3

    • 59 odpovědí
    • 12.8k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 8.4k zobrazení
  8. Dažďový senzor 1 2 3 4 15

    • 362 odpovědí
    • 88.5k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.3k zobrazení
  9. Dešťový senzor

    • 4 odpovědi
    • 1.7k zobrazení
  10. Dobíjení

    • 7 odpovědí
    • 3.7k zobrazení
    • 913 odpovědí
    • 245.4k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Tak můžu potvrdit že částka za opravu 4000+ je hodně dobrá cena. Roomster 2009 1,4 také blikající displej Climatronicu a chyba 4F9.   Nabídka v dobrém servisu po diagnostice (vada ŘJ) byla cca 7000 pokud to bude jen řídící jednotka a 9000 nebo prostě pod 10000 pokud se bude preventivně měnit ŘJ i ventilátor.  ŘJ jedině VEMO aby to prý za půl roku nedělali znovu. Ale sami mě řekli ať sháním nějakého garážníka který to udělá levněji že je jim jasné že u staršího auta je taková investice relativně vysoká.  Jednoho šikovného mechanika znám ale prostě neměl čas takže jsme si počkali. Ventilátor zpočátku foukal, jen se neřídil nastavením ale přidával a ubíral si tak nějak podle svého, klima nechtěla naběhnout hned po zapnutí ale rozběhla se třeba po 10km. Jezdit se s tím dalo ale postupně se to zhoršovalo. Dnes už vyměněno a je to super. Preventivně jsme vyměnili i ventilátor a myslím že jsem udělal dobře, přeci jen 16let stáří.  Cena: ŘJ Vemo cca 1700kč Ventilátor Febi Bilstein cca 2000kč Práce řekl si o 2400, dostal 2500 Součet cca 6200kč    Výsledek opravy je parádní, klima fouká studený vzduch pár vteřin po nastartování, ventilátor Febi vůbec není hlučný a konečně fouká dle nastavených hodnot na displeji. Pokud to tak vydrží tak to bude paráda.      
    • Příště před založením nového tématu hledej! Témata sloučena. 
    • Mě se to zdá akorát. Stačí že je to schovaný za zrcátkem. Ale půjde to odlepit pěkně blbě. Drží to jako svině. Podařilo se posunout?
    • Pokud je zpět po montáži spolehlivě zapojen konektor v zámku a v motoru stahování oken, vypadá to na zlomené vodiče, může to být i studeňák v zámku...   Táhlo je přiloženo zvenčí mechanismu překlápějícího zamknutí a odemknutí, pokud se mechanismus nezablokoval nějakým bincem, tak to nemá na funkci vliv...   Na foto jde táhlo dobře vidět...    
    • Zdravím, mám vysokou spotřebu oleje u motoru 1.2TSI 77kw EA211. Konec výfuku je černý, ale suchý. Motor není nikde poblitý a jízdní projev to má normální, žere to 1L na 1000 km, od výměny jsme najezdil 2000 a 2x jsem dolíval. Auto má ověřených necelých 200 000km Nemáte někdo podobnou zkušenost? Připadně jaká byla přičina? Díky😄
×
×
  • Vytvořit nový...