Přejít na obsah

35 témat v tomto fóru

    • 211 odpovědí
    • 53.1k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 4.3k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 6.9k zobrazení
  1. Rozmery kol 1 2 3 4

    • 90 odpovědí
    • 37.1k zobrazení
  2. Zadne brzdové kotúče 1 2 3 4 9

    • 211 odpovědí
    • 37.2k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 655 zobrazení
  3. Brzdový systém 1 2 3 4

    • 97 odpovědí
    • 27.3k zobrazení
    • 38 odpovědí
    • 6.9k zobrazení
  4. Tlak v pneumatikach

    • 17 odpovědí
    • 7k zobrazení
    • 35 odpovědí
    • 13.2k zobrazení
    • 22 odpovědí
    • 14.5k zobrazení
  5. Palivova nadrz

    • 4 odpovědi
    • 1.2k zobrazení
    • 34 odpovědí
    • 9.6k zobrazení
    • 16 odpovědí
    • 2.4k zobrazení
  6. Zvedání auta 1 2 3

    • 69 odpovědí
    • 23.3k zobrazení
    • 13 odpovědí
    • 6.8k zobrazení
    • 75 odpovědí
    • 42.8k zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 2.1k zobrazení
  7. Vjel jsem na obrubník

    • 5 odpovědí
    • 4.2k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 7.8k zobrazení
  8. Vyfuk

    • 1 odpověď
    • 1.3k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 4.6k zobrazení
    • 12 odpovědí
    • 4k zobrazení
  9. Predné pneu

    • 3 odpovědi
    • 1.4k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 4.3k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Říká se tomu "boj o zrno", čili soupeření o moc, vliv, peníze, přeneseně řečeno boj o to, kdo tady bude vládnout a určovat směr v letech příštích.  I tak by se dal vysvětlit až skoro protichůdný  postoj některých europoslanců, jejich frakcí a i některých unijních států  oproti postoji unijních komisařů a jejich vysoce postavených úředníků v rámci dalšího směřování automobilového průmyslu. Dokonce europoslanci a státy, které podpořili vznik současné EK nyní přímo kritizují  (nebo aspoň se snaží vyvolat ten dojem) názory  mnohých eurokomisařů. Nic nemůže být tak protichůdné jako třeba názor Patricka Childa, zástupce generálního ředitele pro životní prostředí Evropské komise, který rovnou tvrdí "Emisní limity není šance změnit, firmy je odsouhlasily." oproti názoru např. našeho europoslance z ODS Ondřeje Krutílka ( ano ta samá ODS, která tak nadšeně před cca 2 roky tohle všechno vítala pomalu s otevřenou náručí) a  který zase tvrdí "Z mého pohledu jde o nepřijatelné a neodůvodněné výpalné, za klesající prodeje elektromobilů automobilky nemohou".   Kdo má šanci vyhrát, či jaký bude kompromis, pokud bude vůbec nějaký vyjednán? V lednu 2025 tedy asi začne boj o zrno, ovšem automobilkám již od 1.1. začíná odečet běžet......   https://www.seznamzpravy.cz/clanek/ekonomika-firmy-emisni-limity-neni-sance-zmenit-firmy-je-odsouhlasily-rika-muz-z-bruselu-266776#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=zpravy.sznhp.box&source=hp&seq_no=1&utm_campaign=&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz   https://www.forum24.cz/ceka-nas-obri-bitva-o-budoucnost-automobiloveho-prumyslu-socialisty-a-zelene-proste-musime-porazit?  
    • Na mém civilním 162kw supovi mám najeto zatím cca 13 000km, jede to mnohem, mnohem lépe a dravěji jak služební 140kw O3 face (PČR), no a služební kodiak 140kw je už celkem zoufalost.. samozřejmě ve srovnání se 162kw S3, jinak to bude dostačující pro naprostou většinu lidí.. jezdím všechny 3 auta téměř denně a je to znát, kodiak je sice mimo srovnatelnost, ale s tou O3 se S3 srovnat celkem dá 🙂
    • Ja ma auto z dubna, byla to predvadecka,prebiral jsem to v zari, asi 2x se mi stal zde popisovany restart vsech asistentu za jizdy. Poprve to nabihalo asi na 5x nez se to srovnalo (nezastavoval jsem, ale mohlo to trvat snad 5minut, furt dokola deaktivace a potom aktivace ), podruhe asi po mesici to nabehlo asi do minuty. Mam asi nejstarsi verzi ze vsech: Software: 2442 zbyle verze mam stejne jako ostatni.   Kdyz tak ctu co ty nove verze dokazou, pockam jeste pul roku.. na nejaky stable release .
    • Dnes proběhla aktualizace softwaru ( cca 30 min) , vše proběhlo bez problémů, jízda po aktualizaci byla krátká ale žádné změny nepozoruji 😉
×
×
  • Vytvořit nový...