Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 01/26/17 ve všech sekcích
-
MÚDRA Z VALAŠSKA :-) ❁ Klaustrofóbia je strach z uzavřených prostorů. Například: Jdu do hospody a bojím sa, že je zavřené. ❁ Všecko sa dá vysvětlit. Bohužel né všeckým. ❁ Když ťa tvoji rodiče přistihnú při cigánění, podívaj sa jim hluboko do očí a chladnokrevně řekni: "Mikuláš, Ježíšek, čápi..." ❁ Bavíja sa dvě vlaštovky a jedna praví téj druhéj: "Bude chcat." "Jak to poznáš?" "Lidi na nás čumíja." ❁ To, že ti neco nekdy nedojde, neni chyba Českéj pošty. ❁ Proč stvořil pánbu Evu? Aby mňél Vašek s kým zpívat. ❁ Pesimista vidí v tunelu tmu. Optimista vidí světlo na konci tunelu. Realista vidí světla vlaku. Strojvedúcí vidí tři debily na kolejách. ❁ Buď cestu najdu, nebo si udělám vlastní. ❁ Zkúšky sú jak ženské. Nemožete je udělat všecky a už vůbec ne napoprvé. ❁ Nikdo neni dokonalý, aj hovno má své muchy. ❁ Život je krásný, ale člověk mosí byt pořáď trochu opitý. ❁ Život je tak rozmanitý. Každý deň ňa nasere negdo iný. ❁ Nevěřím ničemu, z čeho teče krév pět dní a neumře. ❁ Šak já to přeca nedělám pro sebe! Já to dělám pro prachy! ❁ Začínál sem z ničeho a většinu z toho pořád mám. ❁ Strana zelených je hromada lidí, keré spojuje enom obdiv k úspornéj žárovce. ❁ Tvářím sa, že pracuju, protože firma sa tváří, že ňa platí. ❁ Když majú manželé problémy, tak za to možú vždycky obě strany. Jak manželka, tak aj tchýňa.4 body
-
A hele, Koktův vlhkej sen se stává vražedným nástrojem https://www.novinky.cz/auto/427503-ford-mustang-v-narazovem-testu-totalne-propadl.html2 body
-
2 body
-
Ono by stačilo, kdyby vypakoval RS Pancha, které tam pořád stojí a zaparkoval doma v garáži.2 body
-
Jak vidíš, tak ten motor se spotřebou pod 5 litrů na sto prostě půjde a nemusíš jet jako šnek. Ale chápu, když neumíš používat rozum, tempomat a řadíš kdo ví kdy, tak se nediv, že to žere jak prase. To je přece nemožné. Degren říká, že je to nereálné, tak je to nereálné.2 body
-
2 body
-
Kuna je mazané zvířátko, ještě mazanější než babička medvědů, co se potkali u Kolína [emoji6]2 body
-
2 body
-
2 body
-
1 bod
-
To řidičovo okno by snad mohlo jít, už jste někdo porovnával motorky řidiče, spolujezdce a zadních oken, jaký je tam rozdíl? To bude podle mě zásadní pro dojezdy na všech oknech. No jo, z FIII se stal v některých věcech low cost, ale buďte klidní, stejné problémy řeší chlapci na fóru o i40. Třeba se Škodovka chytne za nos a ve FL tam tuhle základní funkci vrátí.1 bod
-
tady dal jasně někdo náčrt kčemu je venkovní čidlo,jasně,že je vedené do počítače,vše je přes počítač,ale bohužel nemá venkovní čidlo nim společného s během a nastavení běhu auta,je to jen na měření venkovní teploty,samozřejmě,že vše se odehrává na vnější teplotě,ale vše začíná od motoru a teploty oleje,kde je také čidlo.1 bod
-
Holt 15degren neumí jezdit anebo má nějaký problém s motorem - fotek s průměrnou rychlostí a spotřebou je tady na začátku tématu dost. Například ZDE. Anebo jedna cesta PHA-KV mým standardním stylem - mimo obec zákonný limit (podle tachometru) +10 km/h...1 bod
-
Já si myslím, že by palubka praskla být neměla. A jak říká LiveBomb je to bohužel sériový stav a nic s tím neuděláš. Ta nová by začala vrzat taky a objevili by se ještě další pazvuky. A abych tě uklidnil tak palubky jsou z docela odolného plastu, nebot musí vydržet docela velké přetížení třeba náraz zezadu. To platí i pro obložení dveří.1 bod
-
1 bod
-
Kdo by se chtěl podívat do manuálu k FL tak už je k mání na stránkách ŠA: A7_Octavia_FL_OwnersManual Standucha - mrkni do toho manuálu, něco se tam o tom píše. Případně na ŠA connect1 bod
-
Ja osobne jsem maximalne spokojeny. Prevodovka radi vicemene dobre, obcas trochu zahapruje ze drzi kvalt zbytecne dlouho nez zaradi vyssi stupen, jinak bych ale nemenil. Pruzne zrychleni je u toho motoru skvele, osobne bych rekl ze lepsi jak u manualu, to je ale ciste subjektivni pocit. Pokud jsi z okoli Prahy, muzeme se domluvit ze se svezes Dalsi auto uz jedine s timto motorem, nebo s 2.0TSi, tak jako tak ale bez DSG uz auto nechci. TDi vs TSi zalezi na tvem najezdu a preferencich, sam musis zvazit zda se Ti vyplati nebo ne.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Už jsem psal že jezdím do rychlostních limitů. Mimochodem těch 6.6l / 100 mám při průměrně rychlosti 94 km/h, jakou tam máš ty při těch 4l na 100 ? Jestli tam máš pod 60 je to extra šneko jízda plácej si co chceš, prostě je to kravina co tu hážete za čísla a fotky, bez průměrný rychlosti nejsou relevantní, to že to sem tam rozpálíš z kopce na dálnici na 130 neznamená že nejedeš jak šnek a nebrzdíš provoz. Mám to auto a vím jak se chová a pokud někdo tvrdí že s ním jezdí po 5l na 100 a nebrzdí provoz, lže sám sobě. šnekové. A ta fotka co tu je s 3.1l při průměrce 54 km/h, všichni kdo ten motor mají vědí že to borec měřil z nějakého klesání, kde mu to hodilo takhle směšné hodnoty. Tenhle motor prostě pod 5l nepůjde normální nešneko jízdou, přestaňte tu šířit bludy. Teda pokud vaše důmyslné mozky s lehkou nohou nejsou tak důmyslné že silou vůle tlačí auto vpřed aniž by jste šlápli na plyn, to se pak samozřejmě omlouvám.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Víc by mě zajímala obrazovka po dlouhém podržením tlačítka Menu s version info...1 bod
-
Tak to škudlení beru k ty výbavě. Vhledem k tomu že řešíš/argumentuješ i spotřeby při dálniční rychlosti mi ta volba motoru prostě nedává logický smysl. Buď beru auto na pojezdy (a netrávím v autě tolik času, nepotřebuji se hýčkat blbůstkama) a pak mě dálnice nezajímá nebo naopak. A pořád si myslím, že "víceobjem" bude mít delší životnost protože se celkově bude i při tom pojíždění míň trápit než "malobojem" nahnaný turbem, zdvihy a setrvačníkem. Nic víc, jen sděluji svůj názor.1 bod
-
Skepse z jednoho prostýho důvodu - konstrulce paraboly s takovýmhle zdrojem světla nepočítá takže na jeho "vyzařování" není uzpůsobena. Já nevim, že si pořád všichni myslí že čínan s levnou LEDkou to dokáže líp než konstukteří z automobilek specializovaní na optiku....1 bod
-
Samozřejmě, bývalý spolužák dokázal Passata 103kW dotáhnout na 3.9l/100km. Jde ale o to, že k takové spotřebě nemusíš jet jako kdyby „auto musel drtit pod otáčkami, jízda byla hlemýždí“. Pokud si člověk s takovým autem hraje na závodníka, tak bude jezdit za sedm litrů... pokud je inteligentní a dokáže jezdit s rozumem, dokáže dostat průměr mírně nebo klidně i pod pět litrů.1 bod
-
a hlavně pak okna zavíráš se skřipotem jak to zajíždí do těch fixačních plíšků1 bod
-
Opravdu? Jezdit s 1.6 TDI kolem 4 litrů na sto není nic divného a nereálného. Vždyť jsem ty fotky posílal i tady... Spotřeba 4.1 > Z Troubska do Lednice... přes Mikulov, takže přes okresní a rychlostí cesty. Spotřeba 4.4 > Ze Zlína do Troubska po dálnici... průměrná rychlost po dálnici kolem 130 - 140km/h. Ale chápu, pokud jsi hovado, co s tím jezdí na hranici limitů, včetně toho, že neumíš řadit, tak se nesmíš divit, že s tím máš 6.6 litrů na sto.1 bod
-
Strecha je lakovaná, zrkadlá tuším tiež, keby to bol obyčajný čierny plast tak to vyzera ako Active.1 bod
-
Po včerejší jízdě byla krabička opět vcelku "horká"... jinak když auto stojí, tak je krabička "studená"... tak si na to jen dávejte majzla když to budete dávat někam, kde by to mohlo vadit. Např. při 10 hodinové cestě k moři bych na to možná i sem tam kouknul1 bod
-
1 bod
-
http://www.skoda-auto.cz/SiteCollectionDocuments/skoda-auto/ke-stazeni/kodiaq-prislusenstvi-katalog.pdf1 bod
-
1 bod
-
Jestli chceš nakupovat takové zmetky, které jsou většinou špatně sestavené, mají geometrii vlákna hluboko mimo tolerance, nemívají UV filtr, který je nutný v případě, když použiješ na baňku křemenné sklo, tak proč ne. Honbě za bílým světlem u halogenů.... od toho tu máme jiné provedení světel (Xenon, LED), které to umí bez pochybných výsledků. Ale je to váš boj.1 bod
-
Vady na krase zacnes resit az se objeví. Jako to těsnění, ktere se posunuje a muze vytrhnout listu zadnich dveri mi jako banalita fakt neprijde.1 bod
-
Když jsem vybíral motor (auto i barva byla jasná volba), měl jsem možnost zkusit v jednom dni na stejné trase benzín i naftu a chovají se dost odlišně. Nafta je hlučnější, v rozjezdu lenivější, spotřeba je zato nižší (viz dále) a celkově působí auto těžším dojmem na přední nápravě. Benzín je daleko tišší, živější v rozjezdu, což však stojí vyšší spotřebu, auto působí o 100 kg lehčí na přední nápravě než nafťák. Tah obou verzí v zatíženém stavu a do kopce je srovnatelný. Nakonec máme ve firmě obě kombinace, kolega zvolil 2.0 TDI 140 kW DSG (6.7 l/100km), já mám 2.0 TSI 206 kW 4x4 DSG (9.4 l/100km). Spotřeby jsem teď odečetl z elektronické knihy jízd za poslední měsíc. Nelze říci, který motor je lepší, oba mají svoje přednosti i slabiny. Kolega chtěl klidnější auto pro dlouhé trasy s nižší spotřebou. Já mám zase rád dálniční raketu s pořádným odpichem. Moje předchozí auto byl Superb Combi II 2.0 TDI 103@130 kW 4x4 DSG, sloužil výborně až mi je ho smutno teď prodávat, ale nový bělouš si mě rychle získal. Zanechte pánové tahanic, nejdůležitější je, abychom měli z jízdy radost a autíčka nám dobře sloužila. Když se občas trošku poškádlíme na okresce, je to jen pro radost, i soupeřit se má s rozumem a úsměvem1 bod
-
No ono to nové těsnění vypadá jako to staré, jenom tam má ty díry navíc. :-) Tak si to nech prořezat a máš klid.1 bod
-
a co dymivost? u mna je tiez kupa trisiek uz na spadnutie tak ma to zaujima a tiez ta spotreba....1 bod
-
-1 bodů
-
Tak já nevím, ale všechny tyhle elektrosoučástky včetně žárovek se dnes vyrábějí v číně. Prostě je vyzkouším a uvidím.-1 bodů
-
Tak jsem to tu jen sledoval a prihlizel a jsem zvedav jak to bude vypadat v realu. Urcite se najde hodne lidi co to bude kritizovat, ale to jen z toho duvodu, ze je to neco netradicniho a vsichni tu jsou vicemene zvykly jen na to jedno Takze jsem zvedav na real-1 bodů
-
upřímně, položil jsem dotaz tak se prosím nepodivuj, chci to zkusit, a nechci hned před autem ztroskotat na tom ze se to tam nevejde, děkuji...a nějak nechápu proc tuto technologii všichni házíte do jednoho pytle??? sami jste to nezkoušely (krome @los pakos) a jen tu na to plijete....možná by tomu chtělo nechat trochu času a vyzkoušet par žárovek a pak se uvidí jestli to stoji za prd nebo ne... a upřimně já bych si zas nikdy nekoupil halogenové žárovky Osram Night Breaker za kupu peněz...to tam radši strčím H7 za 100,- dvě :-D-1 bodů
-
najzaujimavejsi bude no kodiaq rs 2.0bitdi 240k 500nm no v passate mu namerali 285k 680nm po chipe a ten isty motor bude mat aj kodiaq takze bude to velmi zaujimave skor si toto zaobstarat hadam aj myslim-1 bodů
-
-1 bodů