Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 02/21/17 ve všech sekcích
-
U Octavie jsem měl trochu vyšší limit. Nikdy bych si takový auto ze svého asi dovolit nemohl, takže spokojenost.4 body
-
JohnnieM : opravdu hezky napsáno. Mnoho lidí si neuvědomuje, kolik by museli dát prostředků při koupi auta do osobního vlastnictví. Možná, že by pak byli vděční i za 1.0TSI ve Stylu. Omlouvám se za vybočení diskuze mimo dané téma.3 body
-
Ahoj, ja mám 19 letné a 18 zimné a rozdiel tam je. Nepomôže ani DCC. I keď tie 19 vyzerajú parádne, tak na naše cesty by som volil 18, alebo ešte radšej 17. Ale to by už supík nebol taký fešák.2 body
-
zajimavy jeste jak to cist, tim drobnym pismem u kazdyho cisla je napsany co se na tom aute vysere po zaruce?2 body
-
Tak to by jsem chtěl vidět naživo těch 20% u VW, ale když vidím ostatní komentáře pana "osobne" tak se nedivím, ten vždycky pobaví.....2 body
-
2 body
-
jj, je to znát, každý palec na průměru kola je zásah do ladění celého podvozku.1 bod
-
1 bod
-
Sice mam předFL, ale nejsou u faceliftu náhodou 21W? 5W jsou parkovačky...1 bod
-
Alarm je origo a tudiž má svoji sirénu.Ta je funkční, jelikož se mi ho už několikrát podařilo spustit při manipulaci s vlekem.V O3 mám na rádiu aktivaci tak jak je popisována výše.Začínám si myslet, že tam mám opravdu jiný SW.Zitra to nafotím.Diky za typ.1 bod
-
V manuálu stojí: Zdroj Rozhraní Typ Specifikace Souborový systém SD karta SD čtečka Standardní velikost SD; SDHC; SDXC SDXC karty podporují až 2TB velikost. Takže jestli u Škodovky nekecaj tak jo.1 bod
-
Tohle nemůže být nic jiného, než vadný termostat Čistě logicky, prostě Wittmann má pravdu1 bod
-
S A7S zadny problem nemam. Zapojeni jsem resil pres pojistkovou skrin a bez problemu. Zadne zamrzani a perfektni video. Je fakt, ze podpora ze strany TrueCam je vcelku zalostna.1 bod
-
To: Denis Vzhledem k tomu, že jsem moc na výběr neměl (Octavia/Octavia Combi nebo Golf/Golf Variant), jsem spokojen. Golf se mi nikdy nelíbil. Je to služebák. Za čtyři roky si budu vybírat znova. Tedy možná ;-) Osobně se mi facelift libí. A hlavně, budu měnit za svou totálně ořezanou Octavii III 1.2 TSI . Ani klimu to nemá.1 bod
-
1 bod
-
Jj,dík za info.... Odesláno z mého ALE-L21 pomocí Tapatalk1 bod
-
Aha, tak nič.. len vodičove je mi v podstate nanič.. ale dík za info!1 bod
-
Akurat otestovane kodovanie stahovania okien s D-ckovou jednotkou. Dialkove stahovane funkcne (akurat je to Rapid, no postup z F3 polske forum)1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Vždyť to máš všechno ve 4. a 5. a obrázku v 7. předchozím příspěvku nahoře. 15 - zapalování (napětí v poloze klíčku 1+2) , 50b (i 50) - startování (napětí v poloze klíčku 2) , 75 - napětí je pouze v poloze klíčku 1 (odlehčovací x-relé). Dále je tam kontakt P - pod napětím v poloze klíčku 0 (parkovací světla), 86s - S kontakt (po zapnutí zapalování pod napětím až do vytažení klíčku) a 30 - přívod +12V.1 bod
-
1 bod
-
Já naštěstí jezdím dálnice, takže málokdy se mě probíhá regenerace u garáže. A jezdit kolem domu dokola je fakt blbost.1 bod
-
Však já také, není to levná věc. Ne každý to dostane jako služebák a pokud pěkně za svoje tak to je jiná.... :-) Ale jak tady někdo psal, že když přijede domů a všimne si že probíhá regenerace, tak si dává ještě další jízdu dokud se nedokončí tak to zas nééé.1 bod
-
To je pravda. Když ale můžu tak se k autu chovám tak, aby co nejdéle vydrželo v perfektním stavu.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Dokud bude zájem tak se slušnou slevou se nedá moc počítat. A protože geometricky roste poprávka po SUV tak na větší slevy může dojít až za pěknou řádku let.1 bod
-
1 bod
-
You are right. I ask Honza Koubek on Twitter, his Answer: Nope. You have keen eye It was kind of an "easter egg" for czech viewers to spot it. So far only Kodiaq and Superb do it.1 bod
-
no jedno řešení by mě napadlo, tak se toho neduhu zbavit, ale to je asi zbytečný... Může to být kombinace zvýšené intenzity náporového chlazení + propouštějící termostat (že je nový nic neznamená)1 bod
-
Ty nevíš, že žádné kulance neexistují, jen automobilka či servis někdy mohou dát slevu[emoji56] ?1 bod
-
Zdravím, tak včera jsem si udělal výlet do Strakonic k ferda25... a musím říct že stál za to...Superb je vyladěn k mé spokojenosti a cestou domu sem byl jako malej kluk co si veze hračku... dokodováno spousty věciček, které jsou praktické a super. Ferda je odborník na svém místě a navíc jsem si i pěkně pokecal ... Takže ještě jednou díky...1 bod
-
Zkoušel jsem "přetlakový test" a mně se vzduch valí přes dveře - okno u řidiče. Respektive odtud je slyšet zvláštní zvuk, ale ne pískavý....1 bod
-
1 bod
-
Doporučuju odinstalovat a znovu nainstalovat app, většina problémů odpadne. Mě po tomto app funguje jak má.1 bod
-
Ahoj, som tu novy, a rad by som Vas poziadal o par rad. Kupil som si Seat Ibiza (ale to asi je jedno), s motorom 1.2 TSI 81kW, 6 kvalt. Kedze obcas potrebujem nabehnut na dialnicu a spravit zopar stoviek km, tak akonahle som sa rozhodol pre Seat, podmienka bola silnejsi motor a 6 rychlost. Presedlal som z Felicie 1.3 50kW, takze zatial som z toho vo vytrzeni. Od 10/2016 najazdenych nieco cez 7000km. Precital som si celu tuto diskusiu, a tak budem postupovat podla nej. Chcel by som sa spytat na rady ohladom jazdenia s TSI motorom, cital som nejake poznamky ohladom podtacania, pretacania apod... Mimo obec obycajne klasika okolo 100km/h na 6. a pri cca 2000ot. Obec obycajne medzi 50 a 60, pri 60 uz 5. a cca 1600-1800ot.. je to malo? Radsej stale 4.? Spotrebu nejak nesledujem, ale priemer mam zhruba 6,2l/100km. Moje trasy sa skladaju zhruba 50:50 mimo obec/obec, sem tam ako som spominal dialnica (zhruba rad za mesiac, do 1000km). Problem mi robia kolony, priznam sa na Felicii to bolo v pohode, ale na TSI je to tak, ako uz niekto spominal, ako keby som nevedel radit... pri pohybani a konstantnej malej rychlosti mam niekedy pocit ze na 1. je to uz vela ale zase na 2. malo. Co s tym? Co sa tyka predmetu predbiehania, vacsinou mimo obec, cize pri 90-100km/h vacsinou 6.->4. rychly odpich pri cca 3000ot -> 5. dalsi "dopich", a po zaradeni ->6. a spomalenie na "povolenu" rychlost. Je to OK? Samozrejme ak mu planujem nalozit, obycajne si pri vyjazde z obce skontrolujem teplotu oleja (ak je viac ako 80-85C mozem ). Cital som nejake veci nielen tu, ohladom zrania oleja. Zatial som takyto problem nezaznamenal. Caka ma to este len, alebo je to zalezitost zabehu/ kusu / ... ? Zabeh motora som spravil zhruba podla manualu, cize do cca 1500-2000km velmi som nevytacal (max 2500ot), potom zhruba do 5000km som pomaly nakladal, ale obycajne nie viac ako 3000-3500ot, a zavrsil som to cestou po dialnici zhruba 500km v jednom kuse, az na male prestavky. Teraz nie je problem az do 4000ot. K tomu nakladaniu, by smerovala aj moja dalsia otazka, obcas pri vacsom vykone, a potom pri odparkovi (samozrejme necham ho bezat na volnobeh asi minutu) je citit ako keby zapach gumy, samozrejme obcas pukanie vyfuku apod... s cim tento zapach suvisi? Vsimol som si, ze mnoho z Vas pouziva aditivum VIF pri tankovani. Viete odporucit nieco konkretnejsie? Alebo sa jedna skratka len o toto? http://www.vif.cz/produkty/aditiva-do-benzinu/super-benzin-aditiv-1.html Tankujem vacsinou Shell V Power, obcas OMV alebo Luke Oil. Snazim sa vyhybat marketovym pumpam (Tesco apod.). Kedze je este stale zima, mal by som dotaz ohladom pouzivania klimatizacie. Ak je zopar stupnov minus, nastavim si ofuk predneho skla a automaticky sa zapne aj klima, ktoru necham zapnutu, ale zhruba po 10km ju vypnem, kedze si myslim ze uz nie je potrebny jej chod, ak okno uz je ciste. Je to ok? Cital som zopar clankov, kde to odporucali podobne ako to robim ja, ze sa tym predide znefunkcneniu klimy, ak nebezi dlho, takisto ze motor sa zahreje skor apod. , ale zase narazil som na nazory ze je to zbytocne, ze klima sa pri minus teplotach aj tak nezapne apod. Uvazujem nad vymenou oleja po prvych 15000km, aj ked predajca mi hovoril ze v klude to mozem pockat do 30000km, ale stale si osobne myslim, ze na novy motor je 30k km dost. Nehovoriac uz o "vydrzi" remena, vraj az 240 000km, tipujem ze je to tak do 100 000km a stacilo. A nakoniec prosba o rady, ako sa da zistit po servisnej prehliadke, ze autorizovany servis spravil to co mal, pripadne co som ziadal? Za odpovede a nazory vopred dakujem.1 bod
-
Tak za prvé. V servisu po napíchnutí jednotky nic neuvidí.Znova říkám,přestaňte tady dělat z komára velblouda.Pokud se v servise po napíchnutí nějaké jednotky neobjeví aktualizace pro ní,nic dělat nebudou!!!! Za druhé.Kabelem z Aliexpressu také můžete udělat nebo nemusíte nebo také více škody než užitku.Stačí pořádně číst i jiné fóra než tohle.1 bod
-
Řadící páka pro automat má vypadat jak řadící páka pro automat a ne jak kvedlačka pro manuál :-) Mám ve Scoutu "normální" řadičku a když to nebude cenový nesmysl, tak to tady u SIII předělám. Je to o pocitu. Spousta lidí si tu dokódovává kde co, já jen zrušil Start-Stop, ale řadičku asi řešit budu :-)1 bod
-
urcite to pujde premontovat,tak jak skoro vsechny dsg paky,za me palec nahoru za paku,vratily se zpatky ke staremu zpusobu paky,tato nova co je ted je sice pekna a legantni ale stary zpusob a ted ten co je v kodiaqu je proste lepsi,aspon za me teda1 bod
-
Já si říkám, že tam tuto informaci výrobce nedal, neboť by hodně zákazníků, kteří vědí, že auto má 4 kola a toť vše, bylo překvapeno co jim to svítí za kontrolku. Taky bych uvítal, kdyby se dalo nějak nastavit oznámení o regeneraci. Člověk by auto šetřil, protože i rychlejší akcelerace regeneraci přeruší.0 bodů
-
0 bodů
-
Dnes si vyzvedávám auto ze servisu. Projev byl stejný, údajně to má vyřešit aktualizace softwaru, tak jsem zvědavý. Napíšu pak, jestli to pomohlo.-1 bodů
-
vysledoval jsem, že to dělá hlavně při zatáčení doleva, kdy při nějaké vyšší rychlosti pořazuje převodovka z 3 na 2, dejme tomu 20 km/h, a má problém podřadit a "čeká", až přidáním plynu motor dosáhne požadovaných otáček a pak teprve sepne spojku, ale při tom dojde k cuknutí. Další věc - zkoušel jsem na takovém plácku jezdit v oblouku pořád doleva a když mám manuálně zařazenou dvojku a pouštím a přidávám plyn, tak auto vždy cukne při puštění plynu a cukne při přidání, jakoby tam byla vůle. Pokud to samé dělám při zatáčení doprava, tak spojka při stejne rychlosti "klouže" při ubrání i přidání plynu a nic se neděje. Pokud jedu rovně na manuální režim, tak při 1.-4. rychlostním stupni auto při puštění a sešlápnutí plynu cuká také, prostě jako kdyby přední kola měla vůli několik centimetrů. Samozřejmě, čím nižší rychlost, tím více je to znát. Přijde mi, že ani v automatickém režimu auto neřadí nahoru správně, tak jak řadilo dřív, kdy nebylo řazení skoro cítit. Teď je zkrátka při řazení cítit malá prodleva. Nevím už, kam s tím zajet, dosavadní vyzkoušené servisy to řešit nechtějí, dokud je auto v záruce, vždy to dopadne tak, že se mi snaží "narovinu" vysvětlit, že DSG není skutečný automat, že to nikdy nebude řadit hezky, že sem tam v tom bouchne nebo to zazmatkuje, cukne, to je prostě podle nich vlastnost. Ale jakmile padne záruka, budou určitě velmi ochotní vyměnit kde co, aby se závada odstranila. Podezřívám setrvačník, protože zastudena v motoru i tak nějak divně rachotí a při klasickém podtáčení, kdy DSG v 50 km/h řadí 5. RS, to duní znatelně víc, než dřív. Najeto 100 tisíc, 80% po dálnici, takže mi to přijde brzo. Ale nic z toho samozřejmě servis také neslyší, takže doufám, že se to do září komplet vysype, protože jinak je to boj s větrnými mlýny.-1 bodů
-
tohle zkrátka nebude softwarová věc, je to mechanický problém. Kolik máte kdo najeto? Při 200 tis. + bych se nedivil, ale při 100 mi to přijde brzo. Jo a 3.6 má stejnou převodovku...-1 bodů
-
no jestli to má dělat setrvačník, tak určitě... Loni na podzim při cca 70 000 km se na záruku měnily spojky, když jsem byl reklamovat to, že při studeném startu se DSG nějak nechce řadit a když už řadí, tak to hrozně cukne. Mám takový pocit, že spojkami to už tenkrát nebylo.-1 bodů
-
ovládání oken u těch dotčených dveří funguje? Co zpětné zrcátko dveří řidiče?-1 bodů
-
-1 bodů