Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 03/30/17 ve všech sekcích

  1. Me fascinuje ze prijde vzdy nejakej rozumbrada, ktery vi o cem ma byt zivot druhych Kdyz to nekdo chce mit bez skrabancu a vidi smysl v tom venovat cas/prostredky tak at to udela. Doporucuju navstivit detailingclub.cz a btw. 20k renovace laku urcite nestoji. Pokud se budem bavit o nakupu vybaveni kdy to clovek zvladne v domacich podminkach, je to o nekolikatisicove investici do excentricke lesticky, brusnych, lesticich past a chemicke priprave laku pred lestenim. Neni to raketova veda.
    4 body
  2. No zrovna tahle citace ty tvoje názory popírá a ne podporuje.
    3 body
  3. Kluku nejspise si tem tvym spolucestujicim urcite vysral diru do hlavy tema tvejma dedukcema
    3 body
  4. Právě jsem vlez do emailu od Seznamu. Zase nějaké inovace, samozřejmě jako vždy k horšímu, hnus... A navíc tam momentálně skoro nic nefunguje. Shit.
    2 body
  5. Podle mě přední plexisklo nesplňuje požadavky na venkovní provoz, ale chtělo by to odbornou expertýzu. Musí být odolné vůči solím, jemnému prachu, atd...
    2 body
  6. 2 body
  7. Zde vedle sebe OIII / Kodiaq (mě teda moc malý nepřipadá)
    1 bod
  8. Si piš. Ještě musím koupit krkovici na gril.
    1 bod
  9. Ty šrouby jako samostatný díl nejdou asi koupit, když koupíš origo novou hadici, má jak ty šrouby tak podložky. I některé hadice neorigo to mají v jednom balení. Já koupil hadici Semperit za 120,- Kč kus, podložky měděné koupíš kdekoliv podle rozměru a je to. Já šrouby nechával. Máš pravdu v tom, že ta spodní podložka je drobet do trojúhelníku, nevím proč, možná jen proto, aby na tom šroubu s hadicí v balení držela. https://mlparts.cz/front/product/default/931328
    1 bod
  10. To uz Clint doma jednoho ma. Manzelka ho chova pry. [emoji23]
    1 bod
  11. Tak hlavne dotaz byl podle me spise miren na to, jake zmeny bdou v ramci KT22 a KT45, nebo-li kdyz si objedna 8" system, automaticky dostane 9.2", jelikoz se to v KT22 meni. Ale cp vsechno a za co, to ti nereknu. A ne na to, jestli si muze nebo nemuze zmenit konfiguraci
    1 bod
  12. Tvl chlapi, mate obycejny skodovky, ne supersport za 10mega. Jezdete s tim a neztracejte cas resenim vlasovych skrabancu. Zivot je o jinejch vecech.
    1 bod
  13. I kdyby to SUV mělo kufr odpovídající FIII combi, tak vidím řadu dalších nevýhod - počínaje vyšší spotřebou, aerodynamickým adporem apod. a horším výhledem přes vysoké boky v blízkosti auta (prostě tam už vnutí všechna ta čidla a parkovací kamery...) byl o tom vloni celkem dobrý článek o M. Freie kde srovnával kombíky a SUV a verdikt byl jasný...
    1 bod
  14. Děkuji za poklonu, třídní boj musí být. Jsme hovada, co mají auto jako pracovní nástroj, nedáváme jim jména, o sobotách je nedrhneme a nevoskujeme. A některým se OIII dokonce nelíbí a mluví o jejich dobrých i špatných vlastnostech. Téma opět na smazání.
    1 bod
  15. Záleží jaké kvality a samozřejmě co zažije v průběhu života....ale myslím, že jsem viděl tabulku "s udávanou" životností až 10 let (u dražšího typu). Mají jít i leštit jako normální lak. http://optic-shield.com/ resp. http://optic-shield.com/root/obsah/optic_shield_nano.pdf
    1 bod
  16. Tlumící kryt motoru a síťka pod zadní plato. A ještě jedna vychytávka.
    1 bod
  17. Jsi fakt normální? Rozměry jsme si snad u vypsali v tvém vlákně o nejlepším autě na světě.
    1 bod
  18. 037302003C00000011110001000001002F0000840000010000
    1 bod
  19. Oni jsou taky magoři, všem pořád cpou ta stupidní SUV a ještě ubírají kombíků, aby už náhodou nebylo ani na výběr a všichni tady jezdili tím samým...
    1 bod
  20. Mě přijde, ze je horší i lak. Mam po zime tak osekanou kapotu, jako jsem u jineho auta nemel. A to jsem letos i min jezdil. Schvalne koukni na kapotu Shaarky... Btw. mi pred chvili v servisu ukázali, ze jim v systemu sviti servisní akce na muj vuz - vymena tesneni a list vsech dveri
    1 bod
  21. Nee, to je vlaštovka.
    1 bod
  22. Článek SM o ojetých OIII. OIII - bazar.pdf
    1 bod
  23. Mám teď na vyzkoušení OIII fc 2,0 TDI 4x4 135 kW DSG ve verzi L&K. Design neposuzuji - přední světla v této verzi mi nevadí - ostatně svítí velmi slušně. Dá se říct, že se mi celkově fc líbí. Výkon motoru je slušný, nicméně i při rychlostech jen 120 km/h je již velmi slyšet v kabině. Navíc při razantnější práci s plynovým pedálem tomu charakteristika řazení DSG rozhodně neprospívá. (DSG já osobně za toto doposud nevzal na milost). Spotřeba úměrná motorizaci (a zátěži DSG + 4x4) - klidná jízda zde znamená pod 7,0 lit. Dálnice okolo 140km/h je těsně pod 8 litry (při obsazení jen řidičem). Kola 18´ se zimními pneu. Pokud vezmu něco z výbavy - pěkná je panoramatická střecha (ovšem příplatek za ni již ne). Měl jsem strach z navi bez vystouplých tlačítek (Columbus), ale je to věc zvyku. Ovšem pak ten doťapanej displej.. Asistenty nechci nijak zvlášť hodnotit - ale super je třeba Blind Spot Detect, adaptivní tempomat mě neoslovil. Ambientní osvětlení interiéru s 10 barvami - hezká hračka. Ovšem při cenovce cca. 950 tisíc Kč by snad u nového vozu nemuselo cosi drnčet v palubní desce - nepodařilo se mi odhalit odkud to přesně je (držák na park. lístky to ovšen není). Jen takové ilustrační foto - zde s další novinkou z MB :
    1 bod
  24. Dneska jsem viděl Kodiaqa poprvý na dálnici a celkový dojem byl velice nedobrý a o tom se shodli i další dva spolucestující. Ze zádu byl takovej úzkej na úzkejch kolech a celkově vypadal z dálky jak zvednutá Fabia.
    0 bodů
  25. Protože se shodli i ostatní spolucestující tak to bude pravda, prostě na fotkách a salonu to vypadá jinak než v běžným provozu a srovnání s ostatníma auty.
    -3 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...