Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 11/12/17 ve všech sekcích

  1. Motory 1.2 TSI EA211 ve vozech Škoda.pdf
    4 body
  2. A už ten bílý humus začíná padat... Clinte posílám ti dal do Práglu, abys měl v noci co dělat a nenudil se [emoji23]
    2 body
  3. Ten fungoval jen při nesmyslné homologaci, nikdy jindy natož v reálným provozu ...
    2 body
  4. http://www.autoforum.cz/zajimavosti/automobilky-maji-problem-downsizing-prestal-fungovat-v-novych-testech-spotreby/
    2 body
  5. Ty krytky šroubů jsou tam trochu zbytečný ne?
    1 bod
  6. Celkom fajn cena pozeram. No nevadi ja uz mam rok plechace ako zimne kolesa. Inac ... nepacilo sa mi tam davat kryty kolies ... aj ked asi plnia urcitu funkcionalitu , chrania plechovy disk ... o estetickej by som pouvazoval ... A tak som nechal plechace iba tak , hole. Nejak sa mi to paci viac ako s krytmi kolies ... co mi vsak vadilo bolo na prednych kolesach ten hrdzavy naboj resp. to ukoncenie naboju alebo - opravte ma ako sa to pre sne nazyva ... Rozhodol som sa tam dat kryt .. v ramci testovania viacfarebnej tlace.
    1 bod
  7. Kachnu domácí sem si dal dnes, husy holt nepěstujem
    1 bod
  8. Tak já jedu na kachnu. Pro změnu. Jinak kontrola auta i cestou z5.
    1 bod
  9. Tsss, to jsou lokše. Lepší než knedlíky
    1 bod
  10. To vis koupil husu a na knedlo uz mu nezbylo. Chudak husa - to si nezaslouzila byt takhle sezrana.
    1 bod
  11. Husu jsem také před chvílí dojedl, ovšem příloha byla tradičnější, než na tvé fotce.
    1 bod
  12. Nevnímám tuto vlastnost a už vůbec ne, že by docházelo k rozptylu světla. Jezdím opravdu hodně za tmy a tohoto "jevu" jsem si vážně nevšiml. Drátky jsou viditelné pouze tehdy, když se na ně zaměřím. Navíc jak tu zaznělo, positiva převažují nad negativy.
    1 bod
  13. Jaký A3 najednou....srovnával jsi tady O3 se základním repro a O2 se soundsystemen a to je prostě katastrofa co O3 podává za zvuk.....jinak mám ještě F3 a ta se základníma repro hraje asi o 300% líp než O3. Tu jsem vytlumil taky, protože mám větší nároky na kvalitu, ale pro standardního uživatele to nemá smysl, na rozdíl od Octavie. Ohledně materiálu si ho jdi nejlíp někam prohlédnout jak to vypadá. Rozhodně vodě-odolný je Vlhký dveře zevnitř budeš mít s tim i bez toho a jinak tenhle Gladen Aero wave se dává do většiny tlumení a nikde nikdo si nic do teď nestěžoval. Hádat se tady s tebou ale nebudu, podle tebe je tlumení blbost, svoje sis k tomu napsal, tak netlum a je to. Tohle je spíš téma pro lidi co tlumit chtějí a potřebují poradit a ty si v klidu dál užívej tu svojí kvalitu z výroby srovnatelnou se soundystémem jak tvrdíš a buď rád že ti to stačí, protože ušetříš spoustu času a peněz .....:-)
    1 bod
  14. Tak to se omlouvám, že nejsem profík jako ty. Repro v O2 se SS měly sice snahu o důraznější basování, ale žádný extra akustický zážitek to pro mě rozhodně nebyl, možná tam by to vytlumění dávalo větší smysl. Ale když jako laik sednu do Audi A3 s Bose, bez jakýchkoliv dodatečných úprav, tak to je prostě o několik levelů výš než Soundsystem v O2. Ono asi nejde o to, že by ten gumomolitan nepřežil ve vlhkém prostředí (i když jako voděodolný definovaný není), ale zatímco voda stékající po plechu dveří vyteče ven, tak v případě nalepení tohoto materiálu se do něj pěkně napije a už to nemá šanci nikdy vyschnout. A pak je otázka, jak ta vlhkost bude působit na okolí (elektroinstalaci, tapece dveří, stahovačky atd.) Takže za sebe bych volil spíše něco nenasákavého.
    1 bod
  15. Motory 1.2 TSI EA211 ve vozech Škoda.
    1 bod
  16. Motory 1.2 TSI EA211 ve vozech Škoda.
    1 bod
  17. [emoji23][emoji23][emoji23] Sice je ten preklad trochu nepresny ale pointa byla presna.
    1 bod
  18. Tady je taky jeden příspěvek o naftě
    1 bod
  19. TWL. Prej unie, volnej pohyb..... Na SK/A hranicích pasová kontrola a pasažérů v autě. Bez výjimky.
    1 bod
  20. Neboli to fakta, ale iba dohady čo všetko by ste chceli a nie čo tam bude.....
    1 bod
  21. V tomto tématu se píše o tom, že i když se překročil termín, že nebyl problém apod..ano, je to tak.. Mám odpověd se servisu, kde se mimo jiné píše : " Výrobce navíc toleruje z pohledu záruky až 3 měsíce resp. 3000km překročení servisního intervalu, takže nemusíte mít obavu z nestihnutí provedení servisní prohlídky. "
    1 bod
  22. Já mám dráty a už jsem si zvykl. Přednosti převyšují nad negativy. Fólie bude super, ale i toto řešení je parádní a už ho chci mít v každém dalším autě.
    1 bod
  23. No v tý knajpě budou řádně slzet i Ti, co krom svejch dvou vlastních kolen jiný mít nebudou
    1 bod
  24. To zvládnou, jenom tam zas tam budou mít kolonu sypačů, jak v tý televízi.
    1 bod
  25. Hlavně Klint je v prdeli, protože brzy bude sněžit v práci
    1 bod
  26. https://www.aliexpress.com/item/Car-Audio-door-removal-tool-sticker-for-Ford-focus-VW-Volkswagen-JETTA-MK6-GOLF-5-6/32717662816.html?spm=a2g0s.13010208.99999999.285.qAUJAG Nebo https://www.aliexpress.com/item/12pcs-Car-Radio-Door-Clip-Panel-Kit-For-Ford-Focus-MK2-MK3-MK4-Kuga-Escape-Ecosport/32719339980.html?spm=2114.10010108.1000013.3.3f74ce26IF7jbD&traffic_analysisId=recommend_2088_2_90158_iswistore&scm=1007.13339.90158.0&pvid=f014813b-0f85-4caf-982e-e56a1db15d54&tpp=1
    1 bod
  27. To by nebolo ono ja si myslím že celkom OK by bolo podľa farby auta si tam dať tangáče tie najužšie
    1 bod
  28. Ja tomu verím. Na 110kW máme za skoro 5000 km priemerku 6,5 l/100 km, ale to kvôli kombinácii diaľnic a krátkych trás. Pri bežnom medzimeste mávame okolo 5,5.
    1 bod
  29. vim co jsem viděl v režimu dlouhodobé spotřeby.
    1 bod
  30. Nejspíš řídič... Vypni si příště Caps Lock a piš do odpovídajícího tématu - toto téma je o motoru s výkonem 140 kW!
    1 bod
  31. Jsem rád, že jsi těžce pod tlakem připustil, že až se bude rozhodovat, kdo komu nedal přednost, tak že nakonec nebude viník ten s nepředepsanými koly, ale skutečně se bude hledat ten kdo tu přednost nedal. A člověk s nepředpisovými koly bude možná poškozený, ale zároveň pokutován za přestupek za ty kola. Pochybuju, že v tom žiješ, jinak by jsi neobhajoval takovou blbost, cos prve vyplodil a nepoučoval člověka co v tom skutečně žije. Jen doufám, že člověk s takovýmto nízkým právním vědomím nechrání a nepomáhá, jinak bůh s námi. Samá oprávněná stížnost. Zdar
    1 bod
  32. Přesně tak, ty černé o ničem. Být ve stříbrné, to by bylo jiné kafé.
    1 bod
  33. 5W-30 žádnej, longlife sračky... 5W40, ideálně 10W60 to je olej....
    -1 bodů
  34. Včera testovací jízda Style 4x4 140kW, DSG. Auto mě nenadchlo, ale motor mě doslova zklamal. Kde bylo těch 140kW? Mám doma jak Audi A6 3.0TDI Quattro 171kW TTronic tak i Golfa 1,6TDI 4x4 77kW, tak věřte že vím co čekat od 140kW. Pocitově tam bylo možná 90kW. Zkoušel jsem to rozjezd jak na D tak i na S. Pak už jsem hned jel auto vrátit, dát si chlebíček a zmizet. Fakt jsem o něm uvažoval. Jo a cenovka byla cca 1.150.000,-.
    -1 bodů
  35. Zrovna tak blbě jede i 132kW TSI. (napsal jsem recenzi po najetí 600km do patřičného vlákna). Je potřeba se smířit s tím, že Kokodák nemá žádný výkonný motor a že ho do kopce spráská i 1,2TSI ve Fábii Prodejce mi říkal, že TDI 110kW nejede vůbec a 140kW není žádná hitparáda.
    -1 bodů
  36. To je blbost, nebo jezdí 80 na šestku a jen po okreskach
    -1 bodů
  37. Ty si veštecká gula:) To jsou fakta
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...