Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 02/16/18 ve všech sekcích
-
Hosi ztraceni. Ma ucast v utery je ve vaznem ohrozeni. Podlehl jsem nejakemu moribundusu, mandle jak 2 grepy uz od utery a dnes dr. Haus predepsal ATB. Smrt mi visi na jazyku. Polozilo me proste tech 100tis Clintovych km. To jsem vazne necekal. [emoji33][emoji43][emoji40]2 body
-
Pokud budeme srovnávat Ambition s připlacenými bederními opěrami z přelomu let 2010 a 2011, tak je cena bývalého 1.4TSI/90kW a nynějšího 1.5TSI/110kW vyšší o 86 600Kč. Kromě větších rozměrů, vyššího výkonu do výbavy přibyly: - zadní parkovací senzory - automatická klimatizace - elektricky ovládaná okna vzadu - bederní opěrky jsou v základu - handsfree s bluetooth - zadní repro - multifunkční volant - vyhřívání předních sedadel - rádio už není základní 1 DIN Blues - light assist - radar s nouzovým bržděním Takže rozsahem výbavy poměrně zásadní rozdíl. Jestli to neoceníš, počkej na základní výbavu. Ta bude o cca 50 tis. Kč levnější. Do rozdílu není započítané vyřazení Corridy, resp. zvýšení ceny příplatkových barev. Plus teď nemá žádný prodejce extra motivaci dávat výrazné slevy.2 body
-
Povídají si dvě sousedky: „Budeme se teď stěhovat do krásného prostředí.“ „My také budeme v klidnějším.“ „Opravdu? Vy se také stěhujete?“ „Ne, my zůstáváme.“2 body
-
Základní výbava zatím není a jde o to, co jsou ty drobnosti. Generačně je to výrazně větší auto a navíc je tento typ auta čím dál větší móda. Byli by blbí, kdyby kapacitu prodávali za zbytečně málo.2 body
-
Novinář se ptá lidí na ulici, jestli se chovají zdvořile k ženám v autobusu: „A co vy, pane? Jezdíte autobusem?“ „Ano, skoro každý den.“ „A když nastoupí starší paní, pustíte ji sednout?“ „Ne.“ „A co když je stará a slabá?“ „Ne.“ „A nepřipadá vám to nezdvořilé?“ „Ne.“ „Proč?“ „Protože jsem řidič autobusu.“2 body
-
Oficiální řešení: 2050180_3.pdf A já si chudák myslel, že to jde i přes adaptace změnit. Tenhle postup mě pobavil, ale je fakt, že to taky změnilo.... Spíš je to zajímavost, co to vlastně způsobuje...tj. dle mého je to nízké napětí(sednu do auta a hned rychle startuju, opět další důvod potlačit rekuperaci a držet baterii mezi 13 V až 14 V).1 bod
-
Ale prd. Poslední model ze západu. Moje staré Chopoky se už rozpadly. A ten horský nápoj je Dudák ze Strakonic.1 bod
-
Zdravím, přidám pár svých postřehů. Také jsem se nedávno rozhodoval mezi Kodiaqem a Peugeotem 5008. Měl jsem možnost jezdit několik dní s 3008 a 5008 v nejvyšších verzích. Obě to jsou velice povedená auta, ale je zde několik věci, které jsem nepřekousl: - V 5008 se nevejdu na zadní sedačky. Meřím sice jen 185cm, ale prostě jsem se tlačil hlavou do stropu, resp. do hrany panoramatické střechy, velice nepříjemné. Jediná šance je sklopit si trochu zadní opěradlo. Auto má velkou světlou výšku, vyšší posaz, ale nízký strop. Ale jak už bylo napsáno, nemá středový tunel, což je příjemné. - Nevejdu se stojící pod páté dveře. Zkoušel jsem, zda je víko v max. poloze a bylo. Opravdu si nechci při každém lezení do kufru dávat bacha, že si urazím hlavu a sklánět se. Prostě auto pro lidi menšího vzrůstu. Zajímavé bylo, že s 3008 jsem tyto problémy neměl. - zavazadlový prostor 5008 je na první pohled krásně prostorný, rovný. Ale nikde žádné poutko či oko na síť, žádnej háček po stranách, věci nelze nijak upevnit. Za mě velký mínus. Ohledně místa řidiče - zde je člověk po usednutí opravdu jak v jiném světě. Člověk je obklopen futuristickými budíky, vysokým středovým panelem a připadá si trochu jako v kosmické lodi. Byl jsem nadšen. Nicméně asi třetí den používání auta nastalo z mé strany vystřízlivění. Začal mi chybět prostor kolem sebe, hlavně na delších cestách. Místo řidiče je u škodovky mnohem vzdušnější, prostornější a mě osobně to přijde lepší, na delší cesty pohodlnější, ale je to subjektivní názor.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
už k tomu nemám co dodat, na těch obrázkách je to jasně dané.1 bod
-
@krejba, opravdu se pleteš. Jeden reproduktor v přístrojové desce je pouze v případě soundsystemu Canton a je tam centrální reproduktor pod mřížkou. Navíc to bylo spojeno až rádiem Bolero a navigacemi.1 bod
-
Prostě máš starý ojetý auto, který se sere, a chceš po škodovce, aby ti ho zadarmo zgenerálkoval, ale ona ti dala jen 20% slevu na své předražené díly. A ty se teď vztekáš, že to není fér... Nevím, kde jsi přišel k takovému bludu, že tahle auta jsou neprodejná - podívej se někdy na statistiky prodeje ojetin. 99 % lidí dieselgate vůbec neřeší, vlastně ani pořádně neví o co jde. Spíš máš smůlu, že máš 1,6, kterých jsou plné bazary a popravdě pokud si mohu vybrat, tak si za téměř stejnou cenu raději pořídím 2,0 Na tobě je hol vidět, že jsi se narodil jako životní pesimista...1 bod
-
Tak GTEC má multilink, to musí být poznat. Bez multilinku ano, hluk od zádní nápravy a rázy jsou horně kritizované.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Tvůj Yeti byl jako nový se srovnatelným KAROQem ve srovnatelné motorizaci a výbavě určitě dražší.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
U iPhonu stačí smazat v infotainmentu oblíbené kontakty a znovu je nahrát. Samozřejmostí je iOS 11 a vyšší.1 bod
-
Někdy totiž stačí jenom přemapovat plynový pedál s původním výkonem a hned je z něho jiné auto. Dneska to škrtí kvůli normám, oni by nejradši aby na to člověk nešlapal vůbec. Ale citlivost je jedna věc, druhá věc je, že oproti lanku to bude vždycky o zlomek sekundy pomalejší. To se nepřemapuje nikdy.. Manželka má staré dvojkové Punto a tam to prostě reaguje jak má. Kolik šlápnu, tolik jedu... Teoreticky. Prakticky šlápnu a stejně nejedu, páč to nemá výkon.1 bod
-
Tohle jsem nesnasel na mojim milackovi taky. Az chiptunning to "opravil". Bylo mi receno, ze se pri chiptunningu premapuje mapa plyn.pedalu. Po tom to reaguje krasne okamzite.1 bod
-
Nejsem žádný velký odporník na elektriku, ale to přeci nevyřeší to, aby šlo radio zapnout a vypnout i při vytaženém klíčku?! Nebo se mýlím?1 bod
-
Milý hochu, asi jsem starý a blbý, ale já se nějak dopočítat nemohu. Karoqa bych si docela rád koupil, jen mi dělá problém, že ačkoliv do auta chci jen to, na co jsem zvyklý ze svého Yetiho, tak můj prodejce mi vnucuje cenu, která je po slevě stále o 159 000Kč někde jinde…Tak já nevím… Ano, budu mít místo 1,4/92 motor 1.5/110, ale jinak co? Jen drobnosti o které ani nestojím….-1 bodů
-
Je to novinka a tím to cenu zvedá.Počkej pár let a uvidíš že se dostaneš na nějakou rozumnou cenu-1 bodů
-
Kdyz vezmu napr. nejnizsi cenikovou cenu, S Yeti kolem 390000 Kc, VW Tiguan kolem 560000 Kc, za kolik je S Karoq?-1 bodů
-
Zvuk jde primarne od predniho skla z palubovky. Repro ve dverich prednich skoro nehrajou-1 bodů
-
-1 bodů