Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 03/01/18 ve všech sekcích
-
Tak tady pročítám ty diskuse o dobíjení či nedobíjení baterky v FIII se SS systémem (81 kW). Takže: Žádné aplikace od kohokoliv, žádné měření přes zásuvky, žádné údaje z infot. apod. Prostě jsem natáhl dráty přímo od baterky do kabiny a multimetrem měřil napětí na baterce. Auto stálo cca 48 hodin v garáži, teplota v garáži 6 st. C, teplota venku -10 st. C napětí baterky 12,5V po startu okamžitě "naskočilo" dobílení volnoběh - napětí na baterce 14,9 V, pak jízda až do úplného zahřátí motoru na 90 st. C, délka jízdy cca 25 km na všechny rychl. stupně 1-6. motor v tahu mírně i na plný plyn pořád dobíjí na 14.9 V brzdění motorem - 14,9 V po dobu jízdy byl zapnutý jen ventilátor topení na 1 st. Občas jsem "kontrolně" zapnul vyhřívání okna, světla - stále 14,9 V. Zkoušel jsem to se zapnutým i vypnutým SS stále 14,9 V. Dobíjení stačilo "ukrmit" vyhřívání zadního okna a světla i na volnoběh. Podotýkám, že nemám vyhřívání sedaček. Dále - měření bylo zřejmě ovlivněno venkovní teplotou -10 st. C, protože SS nevypínal motor i když byl aktivní. Prostě jsem to chtěl mít změřené, jak to skutečně je, protože "courám" v zimě jen krátké trasy po městě. Je mně jasné, že až bude teplo, může to být jinak. Závěr: V ruské zimě dobíjí pořád a podle napětí na baterce nabíjí dostatečně. Teď jen čekám až bude teplo a přispěji dalším měřením. Děkuji za pozornost.5 bodů
-
Je mi někdy k blití,jak někteří z vás uvažují a jen počítají a počítají,chtějí si nosit kanystřík,ať tam vypustí olej.Nezlob se,naúčtoval bych Ti 500,-Kč za to,že se budu srát s tím,abych Ti to vypustil do tvého kanystříku. Nic ve zlém hoši,taky nerad vyhazuji peníze,nezastávám se servisu Škoda,mohli by ty marže malinko snížit,ale to co tady někteří umělci píšou,mě docela vytáčí. Zkus si vypustit olej do kanystříku?Jen to zkus.Budeš zcákaný,pak všechno kolem,budeš potřebovat kopu hader aby jsi vše kolem očistil. Navíc.jasně,ty si koupíš kanystřík oleje,který ti na poličce zabere 30x30cm.Ano,my v servisech tím,že to bereme ve velkém máme lepší ceny,ale hochu,zas se musí skladovat,musíš vést tzv.olejové hospodářství,takže agendu,o které vy nemáte ani ponětí,platíte za to,že Vám tu agendu někdo zpracovává,musíte mít sólo místnost na tyhle odpady,sólo nádoby na olej.filtry,na olej,na hadry.Tak už si doprdele uvědomte,že offiko servisy musí splňovat toho opravdu hodně,aby to mohli officiálně dělat výměnu oleje a jsou na tohle dost kontolované,takže to není tak jednoduché.opravdu mám rád takové......prostě co ví o tom houby a jen melou.4 body
-
Karoq má topné spirálky. /dále ještě Octavia/ Kodiaq má folii. /dále ještě Superb/3 body
-
3 body
-
2 body
-
Neuváděj lidi v omyl.Automat je ten,kdy člověk nemusí řadit.Ty se pak dělí podle způsobu,jak pracují.Takže DSG je automatická převodovka pracující na principu....CVT je automat pracující na principu.....S-Tronic,Multitronic.... atd atd atd. Jinak k nám na servis jezdí suché DSG se 210.000 bez zásahu!!!krom přehrání SW.Můj Yeti má 7 st.suché DSG bez zásahu a má 176000 a podle měřených hodnot,které jsem posílal p.Sixtovi je v perf.kondici.Takže asi tak.2 body
-
Včera u mě byl první Karoq na kódování....Co lze nastavit: 1. volby ESC Sport /OFF 2. změna charakteristiky XDS 3. air-care trvale aktivní + zobrazení otáček ventilátoru v režimu Auto 4. zadní světla s denními + možnost vypnout/zapnout denní světla 5. akustická signalizace odemčení/zamčení 6. dálka funkční i při nastartovaném motoru 7. vypnout start/stop 8. přepínání jízdních módů se zobrazuje i na Maxi-Dotu 9. kufr zavírá krátkým stiskem + dálkou ze stejné vzdálenosti jako lze páté dveře otevřít 10. sklopení zrcátka po zařazení zpátečky 11. položka: "Množství k čerpání" v palubním počítači 12. protočení ručiček po zapnutí zapalování 13. Lap-timer 14. odblokovat obraz za jízdy 15. v případě existence velké kamery za sklem, lze opět aktivovat čtení značek nebo lane assist 16. odblokování obrazu za jízdy pro Smartlink nebo pro přehrávání videa 17. menu Offroad - zobrazuje i teplotu oleje a vody Většina funkcí se aktivuje shodně jako u Kodiaqa nebo face O3.1 bod
-
Co to je za nesmysl "pozor- pouze do 50Ah"? Těch ušmudlaných max. 0,8A z nabíječky na motorku, můžu snad naprat i do 150Ah baterie. Akorát to potrvá dlouho.1 bod
-
Super, takže to potverzuje to co jsem naměřil já přes zásuvku1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Musim konstatovat, ze asistent rozjezdu do kopce aktivovany pres Caristu mi funguje perfektne. Jako priplatkovou vybavu bych si to nekoupil, urcite by za to skodovka chtela nekolik tisic, ale kdyz to mam takhle zdarma, tak se mi to libi. Jsem myslel, ze to v Yeti Active ani nebude a ono to tam je, staci jen aktivovat. :-)1 bod
-
To problém není. Chci Casiopeia letní i zimní. Musím si letní vzít z jejich konfigurátoru. Použitelné jsou 19ky, ale ty nechci. A 3 sady jsou mi na 2 věci.1 bod
-
Před romantickým večerem "Miláčku, jak máš ráno ráda vajíčka?" "Neoplodněná."1 bod
-
A co strýko Google...? Je to neuzamknuté PDF, jde z něj kopírovat.1 bod
-
Školenia tak ako všetko ostatné platí majiteľ servisu, nie fabrika, teda si myslím že podnikateľ. Videl si už niektorého podnikateľa, čo to nerobí pre zisk ? Ja zatiaľ nie. Koniec koncov do autorizáku ťa nik nenúti chodiť. Čo príde potom je vec druhá. Ak budeš mať chuť, skús sa pozrieť ako je to v iných, napríklad v Hnojdaji. Čo obnáša 7 ročná záruka a podobne. Ale už sme OT, admin môže kľudne zmazať....1 bod
-
To chápu. Z uživatelského pohledu asi nebude problém. Ale tady jsou po většinou fandové do aut, kteří nemaní rádi, když autům něco neproslívá.1 bod
-
Rekuperace: Článek lidem trochu otevřel oči. Nicméně měto sralo dávno předtím. Díky tomuto vynálezu nedochází k plnému nabíjení baterie. Takže ujedeš třeba 200km v kuse a stejně nemáš nabito. Pak auto necháš stát týden na mrazu a baterie trpí. Jen aby pičusové v Bruselu měli dobrý pocit.1 bod
-
V tomto som nejaký ten rok sa pohyboval. Preto píšem tak ako píšem ...1 bod
-
21.4.2018 si píšu do kalendáře. Ziklik už beztak bude mít zase jiné auto tak to aspoň omrknem. Kluci nechcete změnit datum? Pravděpodobně totiž pojedu zde: http://www.tuning-srazy.cz/2016/tuning-motor-party-vyskov_5977/1 bod
-
Zamestnaj sa tam, alebo skús robiť preberacieho technika a pocity ti rýchlo vyprchnú. Neautorizák nemusí mať origo prípravky z fabriky, nik ich po ňom nevyžaduje. Možno si nemal možnosť nakuknúť do autorizáku aj z druhej strany dverí ...1 bod
-
noaide....nehraje to,že výměna oleje není v servisu pásovou záležitostí.Nebo si myslíš,že tak stojí řada aut a jeden servisák mění celý den oleje? :-) Netuším,kolik takový střední servis vymění olejů za směnu.Ono bude záležet na spádové oblasti a s počtem servisů,takže něco jiného budou velkoměsta-navíc třebas se smlouvami flotilových aut a něco jiného je nějaké servis u menších měst.ťekl bych že celorepublikový průměr na servis bude 5 výměn za den.Souhlasíte?Víc nebo míň?1 bod
-
Mě zaráží jak tady všichni střílí taková šílená čísla za výměnu oleje. Moje poslední výměna oleje stála necelé 2000.- včetně všech úkonů a to mi ještě umyli auto. Před výměnou vždy kontaktuji několik servisů a ceny se bohybují v rozmězí 2000 - 6000 Kč (mluvíme tady o krátkém intervalu). Před výměnou si nechám vždy potvrdit cenu, že mi byla zaslána taková a taková nabídka a nikdy nebyl problém. Je třeba si najít servis, kde se k vám budou chovat jako k zákazníkovi a ne jako k dojné krávě. EDIT: Vlastně jednou problém s cenou byl, upozornil jsem, že jsme byli domluveni na jiné ceně, vyřešila to položka "sleva".1 bod
-
@seliot Já jí mám jen z jedné strany, tak proto jsem tak reagoval. Nejjednodušší bude asi na vrakovišti sehnat jinou z jiného modelového roku.1 bod
-
Ahoj kluci, na svém SII 4x4 elegance 2.0 TID CR 125kW, motor CFGB jsem řešil tu samou závadu. Diag hlásila toto: 5169 - snimac plniciho tlaku (G31): signal prilis velky P0238 00 [172] - horni mezni hodnota prekrocena info o závadě: Stav závad: 00000001 Priorita závad: 2 Frekvence závad: 24 Čas: 21:36:31 5282 - cidlo teploty nasavaneho vzduchu (G42): signal prilis velky P0113 00 [172] - dolni hranice prekrocena info o závadě: Stav závad: 00000001 Priorita závad: 2 Frekvence závad: 71 Čas: 21:35:56 Kontrola čidla dle diag OK Kabely propípány a OK Závada ale stále stejná. Při rozjezdu, couvání se vždy rozsvítila. Vyměnil jsem kabeláž dle @prassat a závada je fuč. Takže Díky moc. Jen pro info. Superba mám 7/2010 a zapojení v ECU už bylo jako po 5/20111 bod
-
Mohu přidat čerstvou zkušenost. Ten samý zvuk se na našem Cígu (55 kW, r.v.2015, čtyřletá prodloužená záruka) začal objevovat také, jen v malinko jiném rozsahu otáček, než uváděl velkej.tom - cca od 2250 do 2600 a jen, když byl motor v tahu. K tomu se nám projevovalo "ramplování" na volnoběh, které při sešlápnutí spojky utichlo (klasický projev mnohokrát probíraný). Protože se blížila roční prohlídka, nechal jsem řešení na tento termín. V autorizáku jsem jim vše předvedl a popsal - to bylo v pondělí ráno, odpoledne mi volali, že se pokoušeli přijít na to odkud to jde, ale nic nezjisitili. Kontaktovali tedy přímo Škodovku, poslali jim nahrávku zvuků a hned v úterý ráno přišla že ŠA odpověď, že zvuky pocházejíí od spojky a v rámci prodloužené záruky nám mají namontovat novou lamelu a přítlačák. Servis se s tím vypořádal opravdu rychle a včera odpoledne jsem byl Cígo po opravě vyzvednout a výsledek je naprostý klid a ticho.... :-). Zmizelo ramplování na volnoběh i drnčení. Jsem tedy spokojen jak s přístupem k reklamaci, tak s rychlostí vyřízení...Takže jsem dopadl stejně, jako kolega velkej.tom - závada odstraněna.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
To sice pochopili, ale působí to trochu směšně, jako v tom vtipu, kdy policajt říká "Pán je nějaký suterén, když mu nesvítí pravý heligón."1 bod
-
Možná jak se ohřeje tak to spadne, otázka je, zda bude technik tak dlouho čekat Jinak k tomu "padání teploty", tak předevčírem to nad -10 nepřelezlo a ani na dálnici při 130GPS se olej neohřál nad 92°C, po zastavení (volnoběh cca 1000ot.) teplota okamžitě začala padat a za chvíli byl olej na 85°C... Hol malý motor s relativně vysokou tepelnou účinností1 bod
-
1 bod
-
Ale znova píši,že s těmi maržemi nesouhlasím,jen jsem napsal,že výměna oleje nekončí nalitím někde,tak už si to konečně uvědomte. Dále ....autorizovaný servisu bude vždy dražší než garážista nebo malý servis-tím netvrdím,že bude lepší. Tak je to ve všem a mohu dát příklad.Noťas HP probook 4530S,mám 3 kusy.U dvou mi udešlo jedno USB.Jeden jsem poslal do HP-oprava 3280,-Kč. Druhý panu Macejkovi(mmopravy.cz)((nebo tak nějak)),oprava 480,-Kč,ta samá závada,jen jsem na něj přišel pozdě. Pořád podotýkám,že se nezastávám marží škoda servisů!!!!!A pokud si někdo donese olej vlastní do autorizáku?Souhlasím a řekl bych jim-nedivte se,když máte takové marže.Pokud to donese k živnostníkovi,který má marže 15%??Tak mu řeknu at jde jinde.1 bod
-
Podívej,ty třebas víš,"vocogo" a já napsal,že se nezastávám škodovky.Také máme v servisu marži jakou uvádíš,spíš mě dostává jak to někdo vidí. Ono je také potřeba brát-sorry-obchodníka,co jen s něčím obchoduje a..servis.Jo a ještě dodám.Co vím,u některých u jsou ceny olejů "smluvní". Nedávno byl kamarád v jednou nejmenovaném Škoda servisu,také se ptal na olej-jestli si může přivézt svůj a byl vcelku mile překvapen,jakou mu udělali cenu.Ano,pořád to nebylo oněch 15%,ale už dost přijatelné na tom,aby nad tím člověk mávnul rukou.A tak to má být. Jo a pro zajímavost.Víte,kolik váží pytel mouky,kolik se z toho udělá rohlíků?nevíte,tak googlíte.Třebas si někteří budou nosit do pekárny mouku :-)1 bod
-
S0020029220-Nr__92__ŠKODA_Citigo_-_Presentation_of_the_vehicle.pdf 92 Skoda Citigo - Présentation du véhicule.pdf1 bod
-
Přeložil jsem některé volby úprav, tedy ty co jsou přístupné na mém Yeti MR2017.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Zdravím, a dávám návod na výměnu vodní pumpy na motoru BFQ 1.6 75kW svépomocí. O víkendu mi začala náhle téct vodní pumpa, najeto 127 t. km, žádné příznaky problémů/ kapání, úbytek kapaliny..), prostě náhlá smrt. Voda tekla proudem, až jsem myslel, že je to spíš prasklá hadice. Zbývajících 25 km jsem dojel na 5 zastavení a dolití vždy po 3 litrech vody- červená kontrolka kapaliny se vždy rozsvítila, ale motor ještě nevařil.. Na zahradě jsem si vytvořil nouzový nájezd z fošen , abych se alespoň trochu dostal pod vůz a sousedi mi půjčili něco vercajku( gola a torx 25). V Autokelly naštěstí měli novou pumpu, kolo na cestu do obchodu mi zapůjčila tchyně...Stáhl jsem si alespoň dílenskou přírůčku , nikdy jsem se takto v motoru a rozvodech nehrabal, ale prázdniny, víkend , svátek a dovolené jsou kombinace, že jsem se do toho musel pustit sám...Po odstranění plastových krytů pod motorem jsem demontoval napínák řemene( 3 šrouby) a poté jsem odpáčil horní část krytu rozvodů, u čehož mi jeden z plastových čupliků prasknul- je to dost blbě dělaný,no. Po otočení fixačního šroubu o 90 st. jsem kryt vyndal. Poté se musí demontovat prostřední kryt rozvodů, ten je na třech šroubech, přístup zespodu. Poté jsem silnějším násilím stáhnul rozvodový řemen z vačkového kola a z ozubeného kola pumpy. Pumpa drží na třech šroubech, spodní jsem měl dost povolený, až jsem si říkal, zda to není ta závada, nicméně pumpu jsem vyměnil, řemen s téměř nadlidským úsilím se mi povedlo opět nasunout na vačkové ozubené kolo, kde jsem si při demontáži udělal rysku, v jaké je poloze, takže jsem si byl jistý, že jak jsem sundal, tak jsem nandal a tudíž rozvody nemusím přece seřizovat( byt přírůčka praví opak..) Vše jsem namontoval zpět, napnul řemen atd a šel nastartovat- a nic. Dumal jsem, proč auto nestartuje, že bych třeba předešlý den oddělal nějaký senzor, nebo snímač, který mi teď blokuje nahození motoru?Nakonec jsem šel klasicky tam, kde se pracovalo, něco měnilo, na cosi se šahalo... Vždyť přírůčka varovala, že seřízení řemene se MUSÍ udělat i při pouhém sundání a opětovném nandání řemenu.. Znovu jsem vše na zahradě( v cca 35 st. celsia) vše rozebral a hle, kliková a vačková hřídel byli proti sobě tak i 15-20 stupnů rozhozené!! Doteď nevím, jak k tomu mohlo dojít, vačková hřídel se určitě nehnula, takže musela asi sjet z úvratě ta spodní, kliková, aniž bych si toho všimnul?!. Naštěstí to motor nezničilo, vše jsem dle postupu seřídil, řemen opět " na prasáka" nasunul na ozubená kola, vše zakryl, druhý řemen jsem po úporném boji také nakonec napnul a start na první cvrnknutí . Takže pozor na postup, dodržovat, člověk si občas ušetří dost práce a nervů. Pokud mé story a návod někomu pomůže, budu rád, já nic podobného nenašel, proto to sem teď dávám pro další. Libor1 bod
-
1 bod
-
No ale furt lepší než černý plecháče bez poklic. A to je ten důvod. U firemních aut nic lepšího pravd. nedostaneš.0 bodů
-
Dnes jsem dával do servisu O3 2017 s ledkama, svítily na potkávačky při zatížení cca 10 metrů před auto. Prý známá věc - uvidíme, jak vyřeší. A perlička k tomu - LED přední světlomety s AFS vlastně AFS vůbec nemají - jedná se pouze o "chybný popisek" v konfigurátoru a všech reklamních materiálech. Takže vcelku "pokrok" proti xenonům v předchozí generaci, kde AFS fungovalo.-1 bodů
-
Což jasně, i bez AFS svítí dobře - tedy pokud jsou správně naklopená, což je koukám těžká alchymie, na kterou ještě nepřišli. Blbé ale je, že to Škodovka inzeruje ve všech materiálech i v konfigurátoru a nakonec to tam není. Pak holt přichází trochu zklamání.-1 bodů
-
Na Kodiaqovi nebo O3? Na O3 podle slov přijímacího technika AFS není vůbec. Nepřišlo mi, že by se tok a kužel světla jakkoli měnil při naklopení volantu.-1 bodů
-
Taky nemáš v autě automatickou převodovku, pravý automat má olejový měnič, kdežto DSG je jen robotizovaná převodovka se dvěma spojkama....všichni tu srovnáváte dva nesrovnatelné systémy...-1 bodů
-
Spotrebny material, naradie a naklady na beh samotneho servisu do toho nemiesaj. To ma aj obycjany neautorizovany servis. Ano su tam skolenia (aj ked mam osobne pocit, ze tam skor spia ako sa nieco nove ucia).-1 bodů
-
Samozřejmě vím, že neudělají tolik výměn, a že ten člověk dělá i jiné opravy apod., režie, účetní, managemet, jen jsem chtěl ukázat neuvěřitelný nepoměr mezi náročností práce a výslednou cenou. Na měsíční částce je to vidět lépe. A kolik těch výměn udělají? Jednu denně? To je skoro 100 000 Kč měsíčně příjem. Dost dobrý, ne? To zaplatí všechny náklady, a jednoho člověka. Prostě cena 880 Kč za litr (téměř 6násobek nákupní) je neslušná, to se nedá obhájit ničím. Ale spousta lidí to platí, tak to tak dělají. Já si nosím samozřejmě svůj.-1 bodů