Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 06/14/18 ve všech sekcích
-
Škoda-auto prý za každý prodaný vůz zasadí strom.To je sice hezké, ale jak budou Ti lidé couvat?3 body
-
Impa Žilina Len treba sa pripraviť na to, že to nebude zo dňa na deň Nakoniec mňa na 4 krát vybavili ale poskytli aj náhradné vozidlo2 body
-
Já zase využívám všechny asistenty. Tedy i parkováky a automatické parkování. Když je někde míň místa a vím, že tam budu stát chvíli a nikdo mi auto neoboucha, raději tam nechám zaparkovat automat, než se s tím mordovat. To radši pohnu jen pákou na D, R. Když jsou parkováky na škodu, tak je lze vypnout tlačítkem, od toho tam je. Od té doby, co jsem vyjížděl z boxu ruční myčky a za autem chtěl prolitnout nějaký pošuk na pionýru, byl jsem sakra rád, že auto to samo zaduplo a stálo na fleku. Výsledek? Fichtl 30 cm u mého auta a borec z toho radši spadl, než aby tam vlítl. A to jsou situace který neovlivníš, když ti čouhá zadek metr a box není průhledný, nemáš tam prostě šanci vidět.2 body
-
Sto roků v šachtě žil, mlčel jsem sto roků kopal jsem uhlí, za sto let v rameni bezmasém svaly mi v železo ztuhly. DUKLA 61 Ovce pro sebevrazdu, Rapid pro zivot!2 body
-
Nebo nejakej calounik, vzdyt to ma jednoduchy tvar na potazeni ... prinejhorsim poslat do volntechu, oni ti to za par kacek udelaji, kuzi jakou chces a siti taky ...1 bod
-
Zakladam druhe tema o autolights, nikoli vsak duplicitni. Po spornych zkusenostech s neoriginalnim svetelnym senzorem "made in china" jsem zacal premyslet jak vyresit predelavku na origo 10 pin spinac svetel. Jelikoz jsem dodelaval origo RLS ( sklo, sensor, kabelaz ) a po upgradu BCM na max verzi mam v BCM par chyb ktere sice nemaji na nic vliv, nicmene me vadi, rozhodl sjem se s tim neco delat ... Vse je jak znalci vi zpusobeno starym silovym zapojenim svetel pres ovladac svetel ( vs nove svetla-BCM-ovladac svetel, kde svetla ridi BCM, rozdil jako O1 vs O2 ). Sel jsem tedy hledat a zkoumat schemata. Nasel jsem klasika ruska fora, i zde nejaky borec s Rapidem ktery take vychazel z Rusaku ... slozita to vec ... slo by to nastudovat, ale jelikoz jsem clovek liny a nemam moc casu, nasel jsem reseni. Na UK Polo foru jsem nasel cloveka ktery dela na zakazku kabelaz, kterou neni slozite naistalovat, dostanete k tomu velice jednoduchy navod ... Zaregistroval jsem se, kontaktoval ho a po tydnu bezvadne komunikace ( potrebuje o Vasem autu vedet par detailu ) me dnes ze Spanelska odchazi balicek a v mailu pristal krasny navod. Nemohl jsem se nepodelit, neberte to jako reklamu, normalne jsem za to platit, ale je to clovek opravdu znaly a velice ochotny, jednani na jednicku ... Instalovat budu za cca mesic, pak poreferuji. Kdo bych chtel inspiraci nebo mel zajem, kouknete zde : https://uk-polos.net/viewtopic.php?f=62&t=69223&p=516196#p516196 Pripadne mohu pomoci s komunikaci ... Fernando (aka ciclo) diky!1 bod
-
Si s tim jezdil americky dalnice ne? [emoji23] Ovce pro sebevrazdu, Rapid pro zivot!1 bod
-
To jsou PR kódy = seznam výbavy. Příspěvky jsem přesunul do správného tématu - nejsi na foru první den, tak bys měl vědět, že před tím, než něco někam napíšeš, máš hledat, jestli někde v odpovídající sekci už není to správné téma. A ne to psát do prvního tématu, které tě napadne.1 bod
-
1 bod
-
ACC je asi jako DSG: je potreba, aby se s tim clovek naucil pracovat. Vetsina lidi co poprve sedne do automatu nadava, jak to debilne radi, protoze jim nedojde ze musi tu nohu pouzivat trochu jinak nez jsou navyknuti. Popisovane problemy jsem take zaznamenal ale naucil se s nimi pracovat. @omicron V nastaveni auta si uprav vychozi vzdalenost pro ACC, at to nemusis pokazdem zapnuti snizovat, jak pises1 bod
-
Teda, mám octu v servisu na garančce a teď volali, že mám přední kotouče totál v hajzlu. No chápete to? Po 120tis. a 9 letech. Prej zepředu jakštakš, ale zezadu masakr. Dneska nic nevydží. Jsem zvědavý, jak moc se pohne moje konstanta.[emoji16]1 bod
-
Já bych mu ho dal ve full výbavě, tam je větší předpoklad, že se to bude srát [emoji3]1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
@schwaara Na podzim jsem se přeškoloval z normálního tempomatu (O2FL) na adaptivní (O3FL), a když pominu zpočátku drobná úskalí s jiným ovládáním další páčkou, tak si nemohu na jeho funkce nijak stěžovat. Mám tedy vyšší rychlostní limit, než těch tvých 160 (u mě myslím 210 kmh, který je u aut s odpovídající výbavou pro takové rychlosti, tak praví manuál), nicméně společně s dalšími funkcemi jako je Lane Assist, zadní radary s hlídačem mrtvého úhlu to naopak považuji za velký skok dopředu. Pokud si vždy při aktivaci nezapomenu zkrátit odstup od auta přede mnou na minimální, nemám s tím obvykle problém. Naopak bych vyzdvihl spolupráci ACC s DSG, kdy se auto může zcela na okamžik zastavit a znovu samo rozjet, také ACC použitý např. v mlze je k nezaplacení. Včera se mě ale stala podivná věc, ACC za jízdy při jeho zapnutí najednou vypověděl funkci (bez dalšího upřesnění), a neobnovil svou činnost do dalšího restartu auta. Zajímavé bylo ale to, že v přehledu stavu vozidla nebyly registrovány žádné závady...(?!) Může to být předzvěst nějakého problému, nebo jen elektronický šotek ? Už to někdo také viděl ?1 bod
-
Kazdy muze napsat svuj tip a muzeme tady o tom polemizovat, nebo si na diagnostice precti zavadu a budes vedet hned. Bez diagnostiky se proste nehnes.1 bod
-
1 bod
-
Ja by som bol rád keby niekto p.Vaculíkovi povedal nech nepíše tie sračky o tom ako sa na 1,6MPI nedajú vymieňať sviečky bez demontáže sania ... Dostal sa mi do ruky speciál ojetiny a zase je to tam rozpísané aký je to podvod na ľudí a problém ... Kľudne nech príde , ja mu tú výmenu sviečok na 1,6 ukážem , kľudne aj s 1/2 račňou a na LPG aute .1 bod
-
Ved som ti to popisal z vlastnej. Na co pozor? Auto si podloz na oboch strabach, aby si dal dole obe predne kolesa. Musis uvolnit svetlo, dalsie 4 a 4 skrutky. Nezabudni si oznacit jeho poziciu voci maske a blatniku. Pre istotu... Pisal som aj pozor na kable pri FA a senzoroch. Ostrekovace ma malokto, preto som to ani neuvadzal. Ale treba ich odpojit. Najhorsie je povolit tie 2 a 2 skrutky medzi blatnikom a naraznikom. A sorry, video z rozoberania som fakt netocil. Isiel som podla DP a rozumu....1 bod
-
Norma VW 502 00 je neuvěřitelně široká - jak co do viskosity, tak co do výkonnosti oleje (zachování potřebných vlastností až do výměny). Proro podle mě ohled na druh provozu a způsob používání pro dobrou kondici motoru důležitej je (pokud to prostě neberu tak, že "než to prodám, motor to ňák vydrží" podobně jako motory "ňák vydrží" Long Hilfe výměny (já tam ale našel kapkovou zkouškou v 1,2TSI 77kW vodu a palivo a nevěřim, že to dělá motoru dobře, stejně jako vyčerpaná TBN). Tedy (jen moje skromné doporučení): Viskosita: - pokud mám větší podíl studených startů a mám tudíž větší % km jízdy s podchlazeným motorem, což trvá i pár km po tom, co na PP naskočí 90° = ve skutečnosti 75° - a olej se zahřívá pomaleji, než chladící kapalina - bude mě zajímat nízkoteplotní viskosita a lépe bude motoru se SAE 0W...5W-XX. Pokud takhle jezdim pořád, tak klidně 5W-30... - pokud honim litrovej tříhrnek po dálnici, kde se díky absenci výměníku olej/voda olej mírně přehřívá (120-130°C i přes - řešil jsem to zde dotazem k FIII se stejným motorem), bude mě zajímat viskosita oleje při 100°C - v případě tohoto motoru jsem pro SAE xxW-40 - i tak ale norma SAE 40 má rozpětí od 12,5 do 16,3 mm2/s a hodně olejů je formulováno na spodní hranici, lacině vyrobené oleje navíc používají méně stabilní modifikátory viskosity, takže po pár tkm může bejt ze SAE 40 klidně i SAE 30... Další důležitá hodnota je HTHS viskosita při 150°C (jsou oleje, co jí mají záměrně sníženou kvůli emisím CO2, normální SAE 40 by neměl mít míň, než 3,5 mPa.S), kterou ale na obalu nenajdete - někteří výrobci ji ale uvádí v technických listech - a najdete oleje SAE xxW-40 s 3,5 mPa.s na hranici, ale i s vyšší 3,7...3,8... - taky neškodí při větším zatížení a zahřátí motoru. Pokud tak polykám stovky km jenom po dálnici, tak klidně 10W-40 Pokud ovšem jezdíte jen středně dlouhé trasy po okreskách, nebo celej den po městě, kdy motor nemá kdy vychladnout a olej se nemá kde víc zahřát, spokojí se teoreticky i s 10W-30 Výkonnost oleje: Motor nemá (zatim) žádnej filtr pevných částic (GPF), tedy snížený obsah popela - Mid Saps a Low Saps - (a tím mj. nižší i alkalické rezervy TBN) v ACEA C3 neni žádoucí, takže doporučuju FullSaps - ACEA A3/B4 - které mívají i vyšší alkalickou rezervu TBN (olej se provozem stává kyselejším), často přes 10 mg KOH/g - opět najdete v technických listech olejů některých výrobců. Pak se dá mluvit třeba o použitém základovém oleji (zjednodušeně syntetika - polosyntetika - minerál), přičemž oleje skupiny IV - PAO (získávané syntézou) mívají lepší nízkoteplotní i jiné vlastnosti, než oleje skupiny III - HC (získávané hydrokrakováním, často chybně označované "syntetické") - přičemž z obojího lze vyrobit 5W-40. (dál nerozvádim, koho to zajímá, ať gůglí a studuje...i já toho vim furt málo) _______________________________________ Vzhledem k uvedenému a vzhledem k tomu, že provozuju Apíka jak kolem komína s častými studenými starty a popojížděním po nákupech s polozahřátým motorem, tak jezdim občas "lety" po dálnici na tempomat na limitu (mimochodem na mini auto velmi komfortní/nesrovnávat s A8) - jsem našel a zvolil RAVENOL VST 5W-40, minimálně skupina IV - PAO* (opravdu "plně syntetický"), ACEA A3/B4 s viskositou 14,3 mm/s při 100°C (tedy téměř uprostřed rozpětí normy) HTHS 3,8 mPa.s a TBN 10,5 - další hodnoty v tabulce v pdf (za zmínku stojí plnění normy viskosity 5W s vysokou rezervou - 4200 versus požadavek 6600 mPa.s při -30°C). Má navíc aprobaci - uvolnění výrobcem VW 502 00 - takže pro auto v záruce plně vyhovuje i zákonným a smluvním podmínkám. Koupil jsem zde. PS: jinak si tam samozřejmě lejte co chcete, klidně vodu z louže1 bod
-
Ale pro běžného uživatele,který chce přečíst závady,kterým stejně nerozumí,pak mudrcuje,shání info po servisech VCDS bohatě dostačuje.1 bod
-
Pro O3 není VCDS ta správná volba, zde už xkrát vysvětleno. Originální VCP vychází na stejné peníze jako VCDS. Zálohování VCP je postaveno na znalostech problémů, ale v případě problémů lze díky němu vždy vše uvést zpátky bez nutnosti online. To neumí ani ODIS a v případě nutnosti to pak řeší stáhnutím dat ze serveru a online konfigurací jednotky.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Dnes som natrafil na odomknutu najnovsiu oficialnu verziu 3.6.5, nevyzaduje ziadne dalsie crackovanie. Ti z vas, ktorym robi problem Lucky Patcher a moj navod, stahujte odtialto: https://uloz.to/!5ohJuFMit3h7/hdhtjlugesdgtigjlygjupcsaw-zip Testujte a potom ma chvalte [emoji482][emoji6] Pekny vecer1 bod
-
Přijedou tři Pražané do Brna a večer jdou do hospody, kde už sedí dost štamgastů. Po pěti minutách k nim zamíří od stolu štamgastů jeden chlap a ptá se jich: Že je Starobrno lepší než Staropramen? Pražáci se na něj podezřele podívají a pak odpoví: „Jo, je.“ Muž odejde a za chvíli přijde znovu: „Že jsou tu hezčí holky než v Praze?“ Pražáci znovu pohotově odpoví: „Jasně, jsou.“ Chlapík zase odejde a vrátí se za minutu: „Stejně prej dostanete přes držku.“1 bod
-
Naše auto šlo na protiúčet a prodejce mi v den uzavření obchodu sám nabídl, že by naše auto raději prodal mnohem dříve, než nám dodá nové i za cenu toho, kdyby nám měl potom po tu dobu zapůjčit předváděcí. Dohodli jsme se na ceně, my v našem autě jezdili dál a oni jej nabízeli mezitím k prodeji. Teď se před nedávnem našel kupec, takže "si auto prodali" no a jak slíbili, nám půjčili své předváděcí. Myslím, že v té době, kdy jsme se domlouvali netušil, jak se dodání nového auta protáhne.1 bod
-
Jsem přsvědčený, že tam zavedou devadesátku a nakreslej jízdní pruhy. Nyní je tam nebezpečný chaos!0 bodů
-
Zdravím, koupil jsem golfa 7 , pri volnoběhu huci , má najeto 183 tisíc km co to muze být ? Díky na jakékoliv info-1 bodů