Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 12/16/18 ve všech sekcích
-
No taxikar nema rad superba 3 a proto na letisti a po praze nevidis nic jinyho nez superby 33 body
-
Jistě, že nejde o dvě desetiny voltu. Jde o to, že Zdenda pod několika přezdívkami neustále omílá pitomosti typu "vytáhni konektor". Přitom vůbec netuší, co tím vlastně ovlivní.2 body
-
ano, takový voltmetr koupíš i tady, akorát tak cca 4x dráže s českou provizí, osobně ho orientačně používám taky..mám ho tam strčený stále a jako orientační mi to naprosto stačí..ten můj ukazuje rozdíl jen 0.1V, takže pohoda za 40,- Kč ?2 body
-
Vadné již z výroby. Zmetkový přítlačný talíř. Byl křivý a správně zabíral jen max z 1/3.2 body
-
2 body
-
Ohledně převodovky a spojky už byl i nedávno článek. Dost to kritizovali a dokonce se jím podařilo odrovnat spojku v 30 000 km. Táhli karavan k moři. Dostali novou a lepší verzi spojky, už nevím kdy šla do výroby. Bylo to tam taky napsáno. Jinak krátká 1 a zpátečka se snad kritizována v každém SM, kde se píše o 1.0 TSI 81 kW. Já jsem s Rapidem 1.0 spokojen i když mě pár věcí štve, ale rozhodně si nechám auto pouze 4 roky a před konce záruky prodej. Po roce používání, jsem i došel k názoru, že jsem si radši měl vzít půjčku a připlatit si 200 000 za vybavenou Octavii. Než kupovat vybavený RAPID za 400 000.1 bod
-
To je hodně dobrá story ... Tak oni nejprve nepoznaj na diagu, že vstřiky jsou KO a stojí si za tím, že to dělá setrvačník. OK, tak vstřiky si někdo nepřevzal, tak je zaplatí někdo další. No, nevím jak s podporou důvěry a požadavkem na najetí km po uplatnění akce 23R6, která nic takového nezmiňuje, ale pokud informují, že EGR vymění v rámci "svolávačky" zadarmo, tak snad si za svým tvrzením stojí, ne .... Takže EGR prostě zaplatit chtěj, ale za to nechají gratis ty 3 vstřiky, co si někdo odmítl převzít a zaplatit. Tenhle autorizovaný servis by mě zajímal, kde se snaží takhle jednat se zákazníky1 bod
-
To je dost hulvátské řešení. Nemaj šetřit, ale dát větší skříň, aby se do ní vešly lehčí převody. To by mě zajímalo, jak s takovou jedničkou, nebo nedej Bože zpátečkou nakládají nová auta na kamion. Kor jestli je to blbečkovi, který auta nakládá šumák. Zákazník pak dostane auto, kde je spojka ohořelá jak Palachova vesta. A dneska ještě navíc dělají mezivykládku na poli.1 bod
-
Jasně, ale já jsem to tak pochopil z reakce Aleš_BX, že to je něco strašného 0.2V, pro orientační měření, abych věděl jak je na tom baterka. Jistěže, vytažení konektoru je na zvážení, sám jsem to zkusil a jezdil s vytaženým konektorem asi měsíc, nic zvláštního jsem nepozoroval, akorát že teď při těch mrazech je baterie v lepší kondici což se loni nedalo říct, kdy na baterii bylo i 11.9V. Tím samozřejmě nedávám návod na vytažení konektoru, to ať si každý udělá na vlastní nebezpečí.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
mno a mozno ze to pojde cestou ako kedysi golf alebo passat ze v skutocnosti velky FL bol predstaveny ako nova generacia1 bod
-
V ceníku to uvedeno není. Je v tom zase binec. Platí informace, že pouze combi, pouze DSG. A s menší nádrží i nemožnost nezávislého topení.1 bod
-
Jo širší pneu bude blba v břečce a pokud pojedete v 10 Cm sněhu bude auto víc plavat mluvím o ujezdenem sněhu to nemá s šířkou nic společného naopak by měla mít větší zaber , octavii jsem měl také na širokých a u chaty jsem to vyjizdel v klidu Superb to také vyjel ale měl jsem smrt v očích ? překvapilo mě ze už na mírném kopečku kdy Vyjizdim od chaty už se mu nechtělo a když vezmu že nejužší rozměr na Supa bude kolik 215? Nebo 205 v tom si myslím to nebude, asi je to o zvyk uvidime až ho otestuju víc v provozu mám ho od března ale tohle mě překvapilo , každopádně zastavit s tím v kopečku už se nerozjedu, měl jsem si koupit 4x41 bod
-
Koupil jsem NGK podle nabídky na "pema-oleje" a fakt tam NGK byly, když jsem je vyšrouboval. A ještě postřeh. Je to dost znát, 100tis. je na svíčky fakt moc.1 bod
-
Tam můžete objednávat!!! Škoda octavia 1.5 TSI G-TEC (CNG) 96 kW Je tu. Ceník: ACTIVE-----588 900 kč. AMBITION-----648 900kč.STYLE-----708 900kč.1 bod
-
Radio jsem zatim nevyresil, nemam na to cas. Myslim ze chyba je v konektoru, jestli se mi podari sehnat redukci tak by to melo jit vyresit. Dam vedet jak to dopadne.1 bod
-
To už by u Amundsena bylo lepší, aby si člověk vybral sám z evropských zemí ty, jenž potřebuje. Zrovna na to koukám a když třeba budu potřebovat BiH, tak tam nebudu mít Polsko, či Německo. Ne že by mi to až zas tak vadilo, holt si budu nosit kartu vícekrát za rok domů k nahrání dat, ale slovy klasika "je to ale kolosální békovina"... Na to kolik peněz za to chtějí, je Amundsen teda docela shit - a to nemluvím o tom že na aktuální dopravní info musí mít extra přísun dat. To fakt trumfne i obyčejný smartphone.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Tohle jsem řešil i na mojem superbu, vyřešeno, problém v kabelu na mínus pól baterie. Byl zaoxydovadý v místech lisování oka na kastli a konektoru baterie. Ubytek po startu byl na tomhle kousku kabelu až 0.6 V !!!!! Vyřešeno novým.1 bod
-
je to prístupový kód. podobne je to s tempomatom, tiež na to potrebuješ ten SWaP kód, bez toho to neaktivuješ...našťastie stojí len 20 €. ale aj tak jeho "aktiváciu" som doma nerozbehal, obyčajné VCDS je na to krátke...keďže tieto autá to majú riešené online... ale ako chceš. keď na to prídeš, môžeš na tom pekne zarobiť1 bod
-
Ahoj, měl jsem stejný problém před 6 ti lety u mého prvního Citiga. Problém je přesně jak píšeš v posilovači ! Pokud zaparkuješ na delší dobu a necháš kola v plném rejdu (je jedno jestli vlevo nebo vpravo) tak pak posilovač špatně vyhodnocuje středovou polohu a táhne to buď doleva nebo doprava.1 bod
-
S3 09/2018, včera som to skúsil, po cca 1 hodine jazdy som zastavil auto a vypol motor. Stlačil som tlačidlo REST a asi 10 minút sedel v aute, po celú dobu fúkal teplý vzduch.1 bod
-
Rekuperace je premena nadbytecne kyneticke energie na elektrickou za ucelem uspory paliva. Teorie, ze to zpomaluje a o to vic musim pridat je nesmysl, preci zpomaluji proto, ze zpomalit chci a kdyz zpomalim na pozadovanou rychlost tak pridam stejne, jako bych brzdil brzdou. Mnozstvi emisi je pak primo umerne spotrebe.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Mam SIII s NT a mam AGM. Jezdim rok, hodne kratke trasy, NT v zime skoro denne, baterka no problem, napeti naprazdno 12.5V aktualne, zadnou rekuperaci neresim, at si to dobiji jak chce. Mozna dobiju 1-2x v zime nabijeckou podle situace.1 bod
-
Jsou tam ořízlé poslední řádky na konci stránek a chybí tam jedna stránka. Tady je to celé: Dobíjení.pdf1 bod
-
Zde jsou ony slíbené podmínky...rekuperace je aktivní, pouze pokud jsou všechny splněny - na příkladu níže je zapnuté vyhřívání sedadel, tzn. není splněná podmínka pro rekuperaci a baterie je dobíjena "stále" (special veto = 0). Pokud to není pravda, klidně to někdo znalejší uveďte na pravou míru - ideálně bez hádanek ;-) ENG118780-ENG115189,EM_Recuperation_Precondition-48V_emergency_run,0, ENG118780-ENG118443,EM_Recuperation_Precondition-acid_lamination,1, ENG118780-ENG118438,EM_Recuperation_Precondition-available_charge,1, ENG118780-ENG118442,EM_Recuperation_Precondition-battery_aging_charge,1, ENG118780-ENG118441,EM_Recuperation_Precondition-battery_aging_power,1, ENG118780-ENG118440,EM_Recuperation_Precondition-battery_charging_state,0, ENG118780-ENG118447,EM_Recuperation_Precondition-battery_regeneration,1, ENG118780-ENG103388,EM_Recuperation_Precondition-battery_temperature,1, ENG118780-ENG112320,EM_Recuperation_Precondition-Battery_Voltage,1, ENG118780-ENG36229,EM_Recuperation_Precondition-climate_electronics_enable,1, ENG118780-ENG118448,EM_Recuperation_Precondition-energy_net,1, ENG118780-ENG118445,EM_Recuperation_Precondition-generator_diagnosis,1, ENG118780-ENG118449,EM_Recuperation_Precondition-idle_increase,1, ENG118780-ENG36251,EM_Recuperation_Precondition-kfg_enable,1, ENG118780-ENG118439,EM_Recuperation_Precondition-LIN_communication,1, ENG118780-ENG118450,EM_Recuperation_Precondition-special_veto,1,1 bod
-
A můžu se zeptat kde to jde objednat?Volal jsem asi 5 prodejcům a každý říká že to nejede! A začne se vyráběl v roků 20191 bod
-
1 bod
-
@Aleš_BX, ale tady vůbec nejde o to, že ten voltmetr proměřuje +/- 0.2V, tady jde o to mít baterii pod kontrolou a podle toho se zařídit a na to mi volmetr do zásuvky zapalovače stačí, když už máme v autech tu ,,vychytávku" - nazvanou rekuperace a s tím spojené inteligentní dobíjení, které ti baterii nedobije. Kdybych měl cestu do Strakonic, tak bych tu rekuperaci pořěšil tam.0 bodů
-
0 bodů
-
Toto je motorová sekce, takže si to laskavě uvědomte! Příspěvky mimo téma smazány.-1 bodů
-
Přišel mi voltmetr z aliexpressu a pár dnů jsem to teď zkoušel, Škoda Yeti 1,2 TSI, teploty jsou kolem nuly, ukazuje to po nastartování trvale po celou jízdu s připojeným konektorem 14,6 V až 14,7 V, a s odpojeným konektorem 14,4 V až 14,5 V. Takže rozdíl minimální, jen cca 2 desetiny voltu. A zkoušel jsem i měřit přímo na svorkách baterie a hodnoty byly stejné jako v zásuvce uvnitř vozidla. Za mě je tedy pro baterii lepší, když je konektor v létě odpojen, jde do ní trvale stejné napětí, v zimě je to asi jedno, pravděpodobně je při nízkých teplotách rekuperace deaktivována systémově. Ještě to otestuji v létě. https://www.aliexpress.com/item/Portable-Digital-Monitor-Car-Volt-Voltmeter-Tester-LCD-Cigarette-Lighter-Voltage-Panel-Meter/32831976074.html https://www.aliexpress.com/item/NewestNew-12-Volt-Battery-Terminal-Clip-on-Cigar-Cigarette-Lighter-Power-Socket-Adapter-Plug-Car-Boat/32920880539.html-1 bodů
-
Mám stejné zkušenosti, v létě jsem baterii nabil a odpojil konektor a dobíjelo to skoro konstantním napětím od 14,3V až 14,5V max., takže rekuperace vyřazena. Teď přes to mrazivé počasí, jsem konektor nacvaknul vymazal chyby, deaktivoval Start/Stop přes Caristu a dobíjí to 14.9V. Nejhorší je když někde stojím se zapnutým zapalováním to voltmetr v autě ukazuje i 11,7V, pak při jízdě nabíjí nejakou dobu 14,3V, pak to vyleze znovu na 14,8V až 14,9V a když přijdu třeba po dvou dnech k autu zastrčím volmetr, ukazuje 12,5V. Škoda Fabia 1.2 TSI 81kW.-1 bodů
-
Jsem rád, že je tady někdo kdo to vnímá podobně. Většina lidí, co jsem potkal mají právě 4x4 a údajně jsou spokojeni. Úplnou náhodou jsem ve středu v praze mluvil s taxikářem, který jezdí na operativní právě se superbem III a to co jsem tady psal jsem mu i říkal... v půlce mého lítostného vyprávění mě zastavil a poukázal na všechny problémy, které jsem ještě nejen nestačil říct, ale i další nové, které jsem ani za problémy nepovažoval. Nicméně mezi taxikáři jsou superby III extrémně neoblíbené a většina po jednom roku s nima končí nebo si berou starší II generaci superba. Po dlouhé debatě to zakončil těmito slovy: "Pokud Vám můžu radit rychle ho prodejte, teď spoustě lidem bude končit operativní leasing a všichni se ho budou zbavovat a časem se na tyto problémy přijde a to auto půjde extrémně z ceny. Proto se ho zbavte a uvidíte že mi časem poděkujete." To mě docela vystrašilo, ale vzhledem k jeho přesvědčení a mému již dlouhému zklamání auto prodávám a se škodovkou už nechci mít nic víc společného... Nejde mi o produkt, to se stane každému, že se vyrobí něco co nefunguje, ale jejich přístup mě pokaždé vytáčel do ruda. Takže ideáně pokud to stihnu ještě do konce roku půjde pryč. Takže Vám tady všem přeji hodně úspěšných kilometrů pokud možno bez problémů a návštěv servisu. A třeba někdy na viděnou v Audi Forum. Hezké Vánoce Vám všem. :)-1 bodů
-
Budu se opakovat - sem patří pouze příspěvky týkající se motoru! Příspěvky mimo téma smazány.-1 bodů