Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 02/05/19 ve všech sekcích

  1. Dostáváme se do doby komunismu, kde se na vůz čekalo zhruba tak dlouho... Rozdíl je pouze v tom, že dnes může čekat kdokoli [emoji16]
    4 body
  2. Přesně tak. Každý den jsou desítky (možná mnohem více) případů kdy někoho náhodou chytí pod vlivem ať už chlastu či drog. Nechápu proč se tohle neřeší mnohem více. Vždyť jen když se podívám kolem sebe, tak spousta lidí jezdí evidentně sjetých. Z těch mám mnohem větší strach než z nějakého náhodného joudy, co jede ve starém shnilém nefunkčním pekáči. Přitom už na to dnes celkem možnosti jsou, ale stejně si lidi nedají pokoj. Kdyby se tohle začalo pořádně řešit, tak si půlka republiky může jít odevzdat papíry.
    3 body
  3. 3 body
  4. Ahoj, objednal, zřejmě jsou i funkční, ale po montáži na Karoqa se tlakem zavřeného tlumiče (tzn. při zavření kapoty) napíná i pant kapoty, takže se pak zvenku otevře spára mezi kapotou a blatníkem. Okamžitě to šlo ven a už to nechci ani vidět, radši tam bude klacek :-) . Vzpěry použiji, ale ne do auta ...
    2 body
  5. Tak co myslíte hodilo by se Vám mít na Citigo Kessy bezklíčové otevírání a startování auta ?
    1 bod
  6. Většina kamer to tak má, přesto je lepší si pohrát a zapojit do pojistek. Neplandá ti pak zbytečně pořád někde kabel, navíc máš volnou zásuvku. Pokud chceš i přesto zásuvku využít, nebude to problém - v případě, že auto by vyhodnotilo, že kamera moc žere, zásuvku odpojí, aby bylo možné startovat. Kamera však nežere tolik, aby ti, pokud jezdíš pravidelně, baterku vymlátila. Kamera (většina typů) se neustále nedobíjí, nejedou přes baterii, tu mají jen jako zálohu - u mé kamery je třeba jen kondenzátor, nikoliv akumulátor. Když baterii máš nabitou, je napájena přímo ze zásuvky. Zkratu a vyhoření se také neboj, zásuvka je samozřejmě jištěna pojistkou.
    1 bod
  7. Pokud neznáš kód chyby,tak toho mnoho neopravíš.Pokud ti ale v servisu kontrolku zhasli,tak museli vymazat paměť závad.Stává se,že se objeví nějaká sporadická závada,která když se potom nějaký počet startování neopakuje,tak kontrolka zhasne sama.Je možné,že právě v takové situaci jsi přijel do toho servisu.Pokud to normálně bez problémů jezdí,tak jediné,co můžeš udělat,je dál to sledovat, případně si můžeš sehnat něco,čím tu paměť závad vyčteš,až se to stane znovu.Nemá smysl něco opravovat naslepo.
    1 bod
  8. Pokud zrovna nechceš kotlíkovou, nebo dešťovou dotaci.[emoji23]
    1 bod
  9. Nene, navíc už taky nemusíš bivakovat celou noc ve frontě před prodejnou ve spacáku.
    1 bod
  10. Byl to můj specifický problém, řešení ostřiku kamery.... žádné obavy, týká se to zřejmě pouze mne. Zapojení, vypojení a nyní, až se oteplí, tak to budu opět zapojovat - tzn. to těsnění bude po smrti ;-)
    1 bod
  11. ferda25...neda sa ta hodnotit,tak aspon takto
    1 bod
  12. Clusseou (nebo jak se to pise) se ti určitě ozve...
    1 bod
  13. Zkus se podívat spíše do ostatních sekcí. V O3 má většina něco rozumného už z výroby, proto se to zde asi řeší méně. Kvůli zkušenostem s 2din rádii obecně doporučuji projít i sekce pro starší auta jako O2. Sice jiné rozhraní, ale je tam dost užitečných informací čemu se vyhnout. https://forum.skodahome.cz/topic/142253-r%C3%A1dio-z-%C4%8D%C3%ADny/?page=2&tab=comments#comment-2373299 https://forum.skodahome.cz/topic/124483-oem-autor%C3%A1dio-z-%C4%8D%C3%ADny-zku%C5%A1enosti/?tab=comments#comment-1785232 https://forum.skodahome.cz/topic/143546-autor%C3%A1dia-z-%C4%8D%C3%ADny/?tab=comments#comment-2320431 Každopádně tak jak jsem psal. Hotová řešení jsou na 2din, srncuvkram, bultronics atd. Levnější řešení napřímo z číny s nejistou spoluprácí s canbusem a tedy nastavením auta. https://www.bulltronics.cz/cz/shop/autoradia-skoda-a-volkswagen/bosion-bx-528/ https://www.bulltronics.cz/cz/shop/autoradia-skoda-a-volkswagen/xtrons-pcd17otsl/ https://www.bulltronics.cz/cz/shop/autoradia-skoda-a-volkswagen/bulltronics-v5520/ http://www.srncuvkram.cz/autoradia-dle-znacky/8-oem-autoradio-skoda-octavia-iii-android-8-0/ https://www.2din.cz/autoradia-skoda-octavia-3/
    1 bod
  14. @MilanHos dufam ze si pochopil ze srandujem Ale prirovnat ma k čápovi z hnizda? Toto ma ranilo [emoji85]
    1 bod
  15. Já to schvaluji, když vidím ty čoudící TDI, co zaručeně nemohou plnit emise a stejně tak některá auta co už na silnici nemají co dělat a přesto mají emise a STK ( samozřejmě získanou řádnou prohlídkou bez úplatku) tak ať policie koná. Lépe bych uvítal systém jako mají myslím v Rakousku a v DE kde mají pojízdné stanice STK kde by se mohla kontrolovat podezřelá auta. Patřilo by to pěkně pod stát, tedy nezávislé kontroly. A pokud by bylo u auta zjevné, že má závadu, která nemohla vzniknout hned a přesto mělo měsíc starou STK, dostala by flastr i ta stanice kde ta kontrola byla prováděna. Včera jsem byl na STK s Rapidem a co se tam dělo před emisema, samej kamarádšoft, vůbec žádnej systém pořadníku, člověka si tam nikdo nevšiml, navíc člověk zjistí, že se tam nedá ani platit kartou. Po 15min. jsem odjel a jel jinam, kde STK+emise probíhá jak u lidí a ne jak u zvířat. Sice to tam je spíše na objednání, ale i tak mě vzali a vše v poho a to je tam ještě o 100kč levnější. Tedy co bych zavedl? Fyzické kontroly namátkové STK stanic, prostě jak to dělá ČOI u o obchodníků, prostě kontrola skrytá. Něco špatně flastr. 3 flastry za rok, odebrání licence. ne jen kontrola online z měření samotného, které jak je vidět je z části k prdu.
    1 bod
  16. Když budu mluvit za sebe, tak za měsíc používání jsem spokojen, neseká se, navigace bez problému a běží v pohodě i ostatní aplikace, YouRadio, Spotify, Messenger a další.... cena u mě byla 11 990,- vč. montáže (cca 3h). Takže @whiscool ať nám slouží ...
    1 bod
  17. Trošku jsem pokročil na eRku, dneska jsem se věnoval střeše a celkové boční siluetě. Zadní část ještě čekají úpravy.
    1 bod
  18. @los pakos mne je tiez jedno kto si akou rychlostou ide, ak je to v sulade s pravidlami, alebo sa to zaokruhlene GPSkovo podoba limitom. Ja som vyjadril rozcarovanie nad pomalymi blokovacmi laveho pruhu. U nas na zapadnej D1 je este taky fenomen - neskolaudovana docasna trojprudovka z Blavy do Trnavy. To ti je kokot na kokote vo vsetkych pruhoch. Bez vynimky.... Teda okrem mna...
    1 bod
  19. S určitým odstupem jsem zkusil importovat radary. Dřív se aktualizace sekla a Columbus se resetoval. Dnes jsem POI smazal, dal jejich aktualizaci a ta bez problému proběhla (z USB). Na mapě se radary objevují. Tímto děkuji a hlásím další odškrtnutou úpravu.
    1 bod
  20. @Jan R. A četl jsi manuál k Aurisu? Strana 527 https://myportalcontent.toyota-europe.com/Manuals/toyota/AURIS_OM_OM12K97CZ_view.pdf To je ale zlá Toyota že "si tak ošetřuje levnější výrobu". Netvrdím, že to považuji za normální, ale je velmi snadné házet špínu na jednu automobilku, ale bohužel oni to tak mají (téměř) všichni... (sám to nepovažuji za OK, ale co naděláme)
    1 bod
  21. Vidim, ze ludia su nepoucitelny! Obcas mam chut sa na podobnu robotu s prepacenim vys...kaslat... Moje uploady: A niekto si dovolil bez mojho vedomia a suhlasu... A sa cudujete, preco to mam zablokovane voci kopirovaniu/tlaceniu, ci prestal som to davat priamo na ulozto. Vecer to este doma preverim, no urcite by som si nedovolil pustit do sveta docx dokument, navyse podla info s nespravnym poctom stran a bohvie kolkymi chybami!
    1 bod
  22. Tak aj mne to dnes nahodili a spokojnost USB som si dal vyviest spodom ..a nemusel mi nic rezat ziaden plast dany modul mi umiestnil az uplne dole nad original USB tam je dost miesta ...vsetko profesionalne spravene bez naznaku zasahu a poskodenia plastov... GPS ma maximalny signal a tiez je umiestneny pod palubnou doskou...akurat bol problem v tom ze musel prehodit piny s canbusu vobec nepasovali lebo dany modul bol pre ine radio VW tak sa s tim prplal cely den vsetky piny vycvaknut a prehadzovat na spravne pozicie...klobuk dole . V ziline perfekt pristup absolutna profesionalita a uz pri prichode povedal ze nic vrtat rezat ani nic podobne robit nebude cena 80 eur ..za cely den ..takze si myslim celkom dobre odporucam slovakom...zajtra ponahadzujem sygic a a ostatne aplikacie ...je tam predinstalovane IGO ale to nepouzivam..
    1 bod
  23. Hm, ta červená barva a zadní světla mi nějak nejdou dohromady.
    1 bod
  24. U Karoqa se mi to ještě neprojevilo a nemám odvahu to zkoušet, i když by to asi fungovat mělo Stalo se mi to ale před pár dny u služební OIII (2018) s parkovacími senzory (manuál, bez dalších asistentů), kdy jsem si parkoval pozadu před garáž a chtěl otestovat, jako moc "blízko" povolí senzory přiblížení k překážce při signalizaci druhým červeným pruhem na displeji (doteď jsem žil mylně v domění, že první červený pruh a dlouhý nepřerušovaný tón je konečná). Couval jsem fakt pomalu a v momentě, kdy zobrazení z prvního červeného pruhu skočilo do druhého se auto zarazilo a ještě u toho byl takový zvuk, že jsem vážně myslel, že jsem najel do vrat. Krve by se ve mně nedořezal, měl jsem strach vylézt ven z auta a podívat se dozadu Náraz se nekonal, auto vážně zastavilo a to docela hard core způsobem, jak už tu někdo zmínil
    1 bod
  25. @bojler chlape děkuji ti, že jsi mě navedl, stálo mě to sice celou baňku náplně a kodovaní pokus omyl, ale povedlo se mi nastavit totéž co máš ty a pokud by někdo chtěl vypadá to následovně: Front window wiper – Number of actutions Front wash unit per SRA activation - nastavit na 1 Front window wiper – SRA Delay time - nastavit na 1000ms V tomto stavu mi ostříknou světla, když držím páčku cca 2sec reálného času Dělal jsem chybu v tom, že jsem měl ten čas nastavený na 2000ms a ostřiky se prostě ne a ne spustit
    1 bod
  26. Uff, jsem dnes kontroloval svetla a zjistil s hruzou, ze nesviti prava zadni mlhovka, uz jsem hledal navod, jak pravy zadni svetlomet rozmontovat a opravit, a ted jsem se tu docetl, ze to je vlastne spravne. To je ovsem v CR zakonem zakazano, svitit prednimi mlhovkami bez zapnutych zadnich mlhovek.
    -1 bodů
  27. Ja urcite ne, protoze predni mlhovky smis pouzit pouze v tech pripadech, kdy zadni mlhovky pouzit musis. Z toho logicky plyne, ze predni mlhovky nesmis uzit bez zadnich. § 32/4 z.č.361/2000 Sb. Přední světla do mlhy smí řidič užít jen za mlhy, sněžení nebo hustého deště. Zadní světla do mlhy musí řidič za mlhy, sněžení nebo hustého deště užít vždy. Jinak jsem jen tak na zkousku odmontoval pravy zadni svetlomet a zarovka pro zadni mlhovku tam z vyroby je.
    -1 bodů
  28. Jaky motor? Predpokladam, ze to nebude klokanni 1,5TSI.
    -1 bodů
  29. Při běžném používání není potřeba baterii vůbec dobíjet. Problém je u nových aut to, že se baterie v rámci úlitby ekoteoristům (emise) "inteligentně" nabíjí na max. 80% své kapacity, což ji samozřejmě ničí (sulfatace). Škodovka (a další automobilky) o tom v návodu samozřejmě nikde nepíšou. Pozná se to tak, že je na konci "-" kabelu u baterie sonda proudu, ze které jdou údaje (napětí, proud, teplota) přes konektor do řídící jednotky. Řešení, jak přepnout nabíjení na 100%, je jednoduché, rozpojit konektor u sondy (současně se vypne Start/Stop, pokud je jím auto vybaveno). Ideálním řešením, bez chybové hlášení v systému, je vypnutí "inteligentního" nabíjení (Battery Energy Control Module) v řídící jednotce bez odpojení sondy.
    -1 bodů
  30. Jak píše bouchy nemá na to vliv ani jedna věc !!!!!!!! Já mám 55 Ah vROOMSTRU a procházím emisemi normálně i u felicie . Ve felici jsem měl vždycky baterii ještě větší asi 62Ah a do 500 000 km bez problémů s altíkem kdy jsem dával nový za 2000 kč 90A . Vem si že na vozidla s naftou mají větší baterii a nic to nedělá S ALTÍKEM , ale déle se dobíjí baterie na krátké vzálenosti a někdy může velká baterie nad 55Ah nedostatečně dobíjena a dřív odejde , ale u tebe to vůbec nemá cenu se o tom bavit . . Myslím , že jsi prošel 1. při vyndání baterie se počítač srestartoval , nebo jsi najel více km než jsi jel na STK po výměně a počítač si to upravil sám .2 . emise já to dělám že auto dobře prohřeju pořádně to protáhnu aspon poslední km před STK, aby bordel vylítal a vypálil se výfuk . Na delší volnoběh před STK skoro auto nenechávám a tankuji dobrý benzín i 100 oktanový s aditivy ( ale to dělám NEJEN NA Roomstru , ale i na felicii i když nejedu na STK aby se namlsal motor , PROMAZAL VYČISTIL ) U Felicie mám najeto 600 000 km a motor bez problémů , olej od rysky k rysce ( někdy i méně ) to je necelý 1l za 17 000 km a dávám super olej nešetřím . Hlavně ne LONGE olej na 30000 km to motor zničí .
    -1 bodů
  31. Přesně tak. Je to větší facelift Rapidu SB. Hlavně tahle základní varianta. Dobre nafocena Scala v max výbavě s agresivní barvou vypada trochu jinak,ale je to jen úhel pohledu. ja v tom nic nového nevidím. I ten vnitřek s manu klimou proste Rapid. Ty tablety se mi v autech nelíbí pro me zbytečnost,ale ten virtuální kokpit chválilm to nemá chybu. Kdyz se mi zobrazuji info za volantem tak je ten tablet absolutní zbytečnost. Radio je na volantu jiné ovladani nepotřebuji. Nov
    -1 bodů
  32. Tohle? https://www.lidl-shop.cz/Zvlhcovace-a-odvlhcovace-vzduchu/h067349?gclid=EAIaIQobChMIs7bJ48Oi4AIVAvhRCh1GMgMxEAAYASAAEgJP4fD_BwE
    -2 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...