Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 02/13/19 ve všech sekcích

  1. @Aleš_BX Alešku, nebud porad takovy hnidopich
    3 body
  2. Tip: príde mi lepšie ako sem dávať screenshoty obrazoviek s nastavením vášho auta sem poslať TXT súbor s exportom toho istého. Ja to tak robím už dlho pre vlastnú potrebu. Dá sa ľahko zistiť čo som zmenil a kedy a prípadne čo sa zmenilo v Caristovi. TXT súbor dostanete Caristovi tak že keď ste už v CUSTOMIZE tak napravo hore je ten symbol pre zdieľanie. Cez to sa dá komplet stav všetkých parametrov uložiť do TXT. Napr takto s180801 Alebo to sem vložiť zo schránky: Doors / Windows / Remote: Auto-lock doors when the ignition is switched on YES / *NO* Auto-lock doors when moving YES / *NO* Auto-unlock doors when key is taken out of ignition *YES* / NO Auto door locking/unlocking menu in MMI DISABLED / VIEW-ONLY / *ADJUSTABLE* Auto-lock when doors are closed and smart key is outside vehicle YES / *NO* Pop trunk via remote *ENABLED* / DISABLED Blink turn signals when locking/unlocking with remote *YES* / NO Allow configuring beep when locking/unlocking *YES* / NO Menu for configuring beep when locking/unlocking *ENABLED* / DISABLED Beep when unlocking with remote *YES* / NO Beep when locking with remote Čo vy na to?
    2 body
  3. Já Ti do toho budu muset zase skočit. Se omlouvám. 25 000 kilometrů ročně je: Nafta (5l/100km, průměrná cena 30.96 Kč) = 38 700 Kč ročně. Benzín (6.5l/100km, průměrná cena 30.44 Kč) = 49 465 Kč ročně. Všehovšudy je tam rozdíl 10 765 Kč ročně v prospěch nafty. Největší problém nastal ve chvíli, kdy skočila s cenou nad benzín a teď se tam dlouhodobě drží. Rozdíl mezi 1.5 TSI a 2.0 TDI je 65 000 Kč, což znamená, že návratnost je za šest let. Za šest let má auto najeto 150 000 kilometrů a jde do světa. Pokud ne, znamená to, že si auto necháš ještě dva roky, abys dodělal slavnostně 200 000 kilometrů a mohl ses pochlubit na ŠA fóru, že seš borec. V tom případě máš uspořeno 21 530 Kč na pohonných hmotách. Teď k servisu. Pokud jsi fyzická osoba, má smysl koupit za cca. 9 tisíc prodlouženou záruku na 5 let nebo 150 000 kilometrů. Záruka Ti vyprší ve 125 000 kilometrech, což je fajn, protože tě ve výsledku klid na duši stál 0,072 Kč na kilometr. Co se ve výsledku může na novém autě do 200 tisíc kilometrů posrat? Alternátor? Vodní pumpa (těžko, ta jde ven s rozvody)? Cokoli v motoru? Dost pochybuji… ta auta těch 200 tisíc kilometrů dají dneska úplně s přehledem. A pokud někdo plácne blbost, že u nafty se může posrat filtr pevných částic, tak by si měl uvědomit, že do benzínů se montuje dneska taky a tak nějak nikdo neví, co bude, jak bude a co to vlastně bude dělat. Ceny garančních prohlídek se liší maximálně v tom, kdy se mění palivový filtr a svíčky. Všeho všudy je dneska úplně jedno, zda jezdíš s benzínem nebo s naftou, protože výsledek bude vždy úplně stejný. Hlavně pro Tebe, jako fyzickou osobu, která najede ročně 25 tisíc kilometrů. Až budeš mít nájezd 5 tisíc kilometrů měsíčně, potom se můžeme teoreticky bavit o tom, zda je výhodnější nafta nebo benzín. Pokud už chceme vést diskuzi, co je levnější na provoz, pojďme do toho všeho zahrnout Octavii na CNG, která vlastně dneska stojí stejné peníze jako 2.0 TDI.
    2 body
  4. Já ale žádný problémy neřeším...
    2 body
  5. Pravda, ještě je dobrej do sekaček.
    2 body
  6. V Etce jsem nasel na vicero mistech v poznamkach 5x100.
    2 body
  7. Octavia Long Rui je jenom jedna. Po výměně tlumičů se z ní stane Knight Rider. A bacha, nebo tady začnu vyskakovat, jak je ten název moje know-how P.S. Ferda si nedávno převzal z rukou Vladimíra Vošického dokonalé auto bez kompromisů - Hyundai H350, se kterým rozšířil služby své tajné firmy o odvoz nepojízdných koncernových vozidel. Již během odtahu nešťastníkům poskytuje právní poradenství ohledně odstoupení od kupní smlouvy a hromadné žalobě kvůli dieselgate.
    2 body
  8. Kolik natankujete, když se rozsvítí rezerva? Mě to vypne při cca 40 litrech a víc ani ťuk. Předtím jsem měl sice golfa, ale tam se v poho vešlo 50 litrů, a octávka to měla předpokládám taky. Takže další úspora na OIII je menší nádrž? Řeknu vám, pěkně mě serou tyhle "simply klevr" od škodofky :-(
    1 bod
  9. Jen pro zajimavost, Scala bude mit nasledujici rozmery kotoucovych brzd: vpredu: 256x22mm, 276x24mm vzadu: 230x9mm vzadu buben: 228x42mm Zajimavy je predevsim rozmer kotoucu pro vykonejsi verze, tedy 276x24mm - jsou mensi nez mely/maji vykonejsi verze Fabie pres vsechny generace, tedy 288x25mm.
    1 bod
  10. Podle servisů je to dost častá závada, že startovací tlačítko začne hůře reagovat na stisk. Obvykle až na 5tý nebo 6tý stisk a člověk neví, jestli si to tlačítko někdy nerozmyslí úplně. Stalo se to na superbu i mě, tak jsem koupil nové tlačítko a staré rozebral. Měl jsem za to, že tlačítko má mechanické spínače, ale nemá. Je to řešeno kontaktem na plošném spoji, které je spínané vodivou podložkou. Jako třeba ovladač od televize. Problém je špína na kontaktu a vodivé podložce, která brání propojení kontaktu. Oprava teda spočívá v rozebrání tlačítka a kvalitním vyčištění kontaktů. Takže rozebrat horní kryt sloupku, stačí zapáčit z čela spoje obou krytů pod volantem. Volant pootáčet doleva a doprava. Horní kryt má vzadu takové pantíky, takže vyndat a vyklopit nahoru. Odšroubovat z čela dva šroubky a jeden zespodu krytu. Sundat spodní kryt, odpojit konektor a vyndat tlačítko z krytu odjištěním kovových západek. Tlačítko je spojené na 4řech bodech, které jsem podebral planžetkama a tlačítko rozdělal. Před tím je nutné opatrně sundat ty kovové jazýčky vysunutím k zadní části tlačítka. Při rozdělávání opatrně, ať se ty plastové zobáčky nepolámou. Je to takzvaně " blbuvzdorné " opačně nejde poskládat, má různé drážky a tvar. Není si teda potřeba označovat polohu dílů proti sobě. Vyndat gumu s vodivými kontakty a plošný spoj, které jsem následně pořádně očistil tech. benzinem a vatovýma tyčinkama. Ty gumové kontakty opatrně. Samotné kontakty na plošném spoji jsem ještě opatrně!! očistil od nalepeného a ztvrdlého prachu plastovou špachtličkou. Nebrousit brusným papírem, poškodil by se kontakt!! Celé jsem to zkontroloval a vyfoukal ještě veškeré vlákna od čištění vatou. Jak plošný spoj tak i ten gumový kus. ( gumovým balonkem na čištění objektivů ) Seskládat vypínač, zacvaknout a osadit kovovýma háčkama, které ho drží ve spodním krytu sloupku. U těch háčků je potřeba trošku promáčknout ty malé zobáčky, které je zajišťují na místě. Jinak mají tendenci z tlačítka padat. Zbývá to celé seskládat. Doporučuji po nasunutí tlačítka do spodního krytu a zapojení konektoru vyzkoušet, že jde tlačítko mačkat a že funguje. Sešroubovat a je hotovo. Já jsem ještě vyměnil led diodu z bílé za modrou. Protože se mi bílé podsvícení na tlačítku nelíbilo. Tlačítko funguje a řekl bych, že líp ( lehčeji ), než to nové. Které tam chvilku bylo. Je to sice blbina , ale ušetří to nemalé peníze a udělá radost, že si člověk něco opravil sám.
    1 bod
  11. Hlavně nezapomeň, že auto není jen motor. Při tomhle nájezdu už může žádat investice víc věcí a určitě bych nevynechal prohlídku ze spodu. Hlavně zadní část auta je náchylná ke korozi, zejména prostor kolem nádrže a zadní nápravy.
    1 bod
  12. To už ale není vypovídající, když koupíš roční 1,4 tak bude rozdíl opět podobný. Když chceš srovnávat, musíš mít stejné podmínky... Jak říkám já a potvrdil Sabiza. Neušetříš nic, je to jen fiktivní dojem .. K té škarpě se vyjadřovat nebudu, nebyla to moje vina a jen odbíháš od tématu, ve kterém jsme tě uargumentovali [emoji23]
    1 bod
  13. Stringo, ty nad rozdíly benálu a nafty moc nepřemejšlej, stejně pošleš každé auto třikrát do škarpy, tam se ti to vyrentuje uplně jinak
    1 bod
  14. 1 bod
  15. Minimum je 1rok/15tis km. na kolik to spadne ti bohužel asi nikdo přesně neřekne ?
    1 bod
  16. Já jsem s O3 taky v podstatě spokojen. Nějaké drobnosti v záruce byly, vychytaly se a ted uz je klid. Jen olej a filtr hoši [emoji23] Už se blížíme na 130 tis [emoji6] Ale počítám s nájezdem do 250 a půjdu do další.
    1 bod
  17. Tak odtud možná pramení ten zmatek.
    1 bod
  18. 08 Klimatizace, 04 Uvedení do základního nastavení, zobrazovaná skupina 001. Ovšem, jestli ten potenciometr nefunguje jak má, tak to základní nastavení nepomůže.
    1 bod
  19. Od toho tu forum je, kdo je spokojený zpravidla nehledá na netu co s tím...
    1 bod
  20. ... na to tady máme jiného specialistu
    1 bod
  21. jojo právě... ale nic jiného mě nevyhovuje a aspon to má furt 2 litr...
    1 bod
  22. Doba velkých a poctivých motorů je už dávno pryč, dnes se blíží doba kdy budeme šťastní za cokoliv na konvenční palivo.
    1 bod
  23. On je rozdíl pokud motor chcípne při špatném rozjezdu, pak je možné jej nastartovat opětovným sešlápnutím spojkového pedálu. Ale pak jsou případy, kdy Start Stop prostě napíše hlášku "Nastartujte ručně" a můžeš mačkat pedály jak chceš a stejně to nic neudělá (např. když se špatně rozjedeš a chcípne motor, zmáčknutím spojka ho opět nastartuješ ihned se špatně rozjedeš tak aby znovu chcípnul motor, tak už ho StartStop spojkou nenastartuje). Další situací kdy auto není schopné samo nastartovat je vypnutí motoru přes StartStop a následné odepnutí bezpečnostního pásu, nebo otevření dveří. Těch situací bude vícero, ale na tyto jsem zatím narazil, jak to vyvolat "uměle", někdy to dělá samo na křižovatce. Právě toto chování, že jsem nevěděl, kdy mi motor zůstane zhasnutý jezdím s vypnutým StartStop systémem. EDIT: Proč to dělá samo na jednom a tom samém místě netuším, ale může to něco špatně vyhodnotit, chtě lo by to otestovat stejné místo a situaci s jinou Fábií :/
    1 bod
  24. Ty jo tak to ne.nedokáži si představit v tom bourat.
    1 bod
  25. Když mi člověk napíše tu zprávu, tak jsem i tu.
    1 bod
  26. Vždyť je vidět vyústění pravého tlumiče do té koncovky...
    1 bod
  27. @superb66 - tvoje opakované příspěvky s odkazem na určitý produkt bereme jako nepovolenou reklamu: jeden, který jsi napsal již dříve, musí stačit, ostatní byly odstraněny, včetně reakcí na ně.
    1 bod
  28. Jo jednou v noci nechrapal, musel ven do ziminky a uz radeji chytl anginu. Vzacka angina JC30. Jirka Clint na 30 dni doma do jara. [emoji23]
    1 bod
  29. No jo jak padal ten sníh tak jej to na ploše ofouklo..
    1 bod
  30. Ale howno, ještě má sněžit a mrznout a tobě se nechce hákovat, angínka je jen zástěrka [emoji23]
    1 bod
  31. vácoave Š. - koukám že za ty 4 roky jste asi svoje auto moc nepoznal ... docela by mě zajímalo jak zvladate při 50 km/h mít zařazenou 5 ?? to ten motor drtite nekde kolem 1200 otáček xD protože při zařazene 3 v 50 km/h jako jezdim ja mam něco malo kolem 2100 otáček, 4 stupen je cca 1700 ... a pak pokud fakt máte 1.2 TSI a ne 1.4 MPI :D tak víte že na 1 se motor rychle vytočí ale auto skoro nejede ... je to jeho vlastnost, auto má dobrý odpich ... takže pokud si dáte 2 stupen a pojedete 30 tak máte cca 2000 otáček :) ono spíše záleží jak kdo má nastavenou řídící jednotku ... řešilo se to v mnoha vlaknech že při přeinstalování se auto docela změnilo ... mě taky kdysi hezky tahalo odspodu na jakykoly stupen a ted jen po 3, na 4 při 2000 otáčkách to je už take lenive, na 5 total :D
    1 bod
  32. Vetsina slev co tam kdo kdy dal, jsou fleetove (odber XY vozu za rok) nebo nakup na ICO. Maximalni sleva je do 10% u nakupu na soukromou osobu (a to na vozidlo, nikoliv na celkovou castku vcetne mimoradne vybavy). Na SK to funguje stejne, vubec v tom nehraje roli nejaky predplaceny sevis.
    1 bod
  33. Konstantni napeti kolem 14,2 V az 14,4 V je pro autobaterii EFB to nejlepsi podle meho soukromeho nazoru, protoze v navodu k palubnimu PC pro Felicii jsem mel, ze palubni napeti by melo byt pri jizde 13,2 az 14,2 V, nemelo by prekrocit 14,5 V, protoze by doslo k prebijeni baterie. Ale to byly standardni baterie, dnesni EFB baterie snesou o trosku vyssi napeti, ale si myslim, ze hodne vyssi napeti nekdy az kolem 15 V je prebiji a poskozuje.
    1 bod
  34. Tak na tebe jsme tady čekali... Můžeš dělat, co chceš, a stejně je to k ničemu - problém s rozvody u těchto motorů nikdo ve skutečnosti nevyřešil a už nikdy ani nevyřeší. Je tady spousta lidí, kteří se k tomu chovali výše popsaným způsobem a stejně se problémům nevyhnuli - prostě je to nevhodná konstrukce a s tím nic neuděláš.
    1 bod
  35. Odstup pisemne od smlouvy z duvodu nedodrzeni terminu dodani a uvidis, co ti nabidne. Pokud ale uz nejakou slevu mas a zaplatil jsi vetsi zalohu, tak bych to asi neriskoval.
    1 bod
  36. Možná ale není k dispozici pro všechny verze Androidu. Diky brk za recenzi. 19 stovek bych za to tedy nedal, ty 3 stovky mozna, kdybych si byl jist, ze to zvladnu zapojit sam. Ale to si jist nejsem.
    1 bod
  37. Muhehe :-) a ja bych chtel vyhrejvany vnitrni packy ve dverich - kdo na to ma sahat, kdyz jsou ledovy. Tuhle jsem sedel na parkovisti o 10 minut dyl, nez se trochu ohraly, abych vubec vystoupil... Kecam ;o) Ale zhejckany jsme slusne :-) Na druhou stranu, kdyz muzou dat topnou spiralu do volantu, tak ta radicka neni uplne spatnej napad. Ale ty forky nas rychle prejdou, az nucene prejdeme na elektromobily. Tam si hodne rozmyslime, jak moc topit a co vyhrivat. Clovek zapne na co je zvyklej a dojezd razem klesne o 50km...
    1 bod
  38. Podařilo se to už někomu zprovoznit na Yeti Facelift?
    1 bod
  39. Zajímavé ta sleva najednou, a zlevnili to i jinde. https://www.obautodily.cz/skoda-yeti-smartgate-skoda-original-10815cz1136/
    1 bod
  40. Je snazsi, dat vyssi cenu na 1L oleje, nez dat 1h prace za dva litry. Ty lidi co tam delaji se z neceho zaplatit musi a jen z prodeju by se to v zivote neutahlo. A jen pro info, uctuji se uz i drobnosti typu serizeni ostrikovacu (150kc bez DPH), nad tim se ale koukam nikdo nepozastavuje. Jasne ze servis ma ve vysledku 1L oleje za ~100kc a kazdy kdo kdy podnikal/prodaval vi, ze zaklad je minimalne 100% marze, idealne 200% K tomu si pripocteme pronajem skladovacich prostor kde ty sudy jsou, cas cloveka co to z toho nakladaku slozi a da do toho skladu a nasledne z nej zase vyveze. Nasledne energie za osvetleni/vytapeni a najednou se dostavame na uplne jine castky. Nikdo nerozporuje (ani ja) ze cena oleje pro koncoveho zakaznika je jina nez ma ten servis, ale nedivim se, ze to tolik servisu zakazuje kdyz jim na tom utikaj logicky prachy. Vstricna varianta je, ze se to vymeni ale pozmanena do servisky. Predpokladam (jak je zvykem) ze v pripade nejakeho problemu s motorem, se skodovka zacne otacet na tom, ze servis vymenil olej, ale neni od nich schvaleny, takze zadna kulance ani plne proplaceni ze strany automobilky.
    1 bod
  41. Připojit k VAGU, přečíst paměť závad a udělat základní nastavení vyměněných klapek. Pokud je nazapojené/vadné teplotní čidlo, tak klimatizace nepoběží i když bude kompresor v pořádku. Tak bych začal tím čidlem.
    1 bod
  42. Už je namontován a vše OK. Práce na minutu. Chce se to jen podívat na správný obrázek v DP. Já měl stažený jen nějaký výcucDP-klima a topení a tam je popsána jen levá strana.
    1 bod
  43. A kucí nemáte někdo fotku Columbuse zezadu? Celkem by mě zajímalo jaký má porty a případně jestli nemá nějakej video vstup, protože kdyby měl video vstup tak uplně nejlepší věc co mužu udělat je zabudovat do auta ke Columbusu Apple TV a AirPort a můžu z notesu nebo iphonu přes wifi sdílet cokoliv a případně zabudovat i simku s neomezenym netem a mít wifi v autě
    1 bod
  44. Dneska jsem to zase rozebral, protože mi to zase furt topilo a znovu prostříknul potenciometr,ale již contactoilem, vyzkoušel jsem to párkrát mimo uložení v palubce, zase to fachá, snad to bude už dobrý, je možný, že jsem servomotorek nenacvaknul do původního uložení tak jak měl být. ROzebral jsem palubku pod řidičem, demontoval část foukacího potrubí na nohy řidiče a se včerejší praxí byla rozborka , prostříknutí a sborka za 1,5 hodiny hotová, odmáznul jsem chyby , radši udělal zákl. nastavení a nyní se ukáže.
    1 bod
  45. Tak jsem včera řešil problém se servomotorkem klim/topení , kdy mi nešlo dobře regulovat topení nebo v létě mi začlo při sepnutí klimy samo topit a pomohlo až vypnutí zapalování . Tak ten servomotorek jsem vyndal, nejhorší bylo vycvaknou servomotorek zpoza rámu palubovky, rozebral jsem ho potenciometr jsem po odchlípnutí černé krytky prostříknul injekcí s jehlou ( vek teré jsem měl zmíněnou DIAVU ) , protočil potenciometrem. Opravdu servomotorek po smontování a vrácení zpátky funguje. Je ale potřeba smazat chyby, které mí klimatizace dříve házela a pomocí vagu udělat základní nastavení. Nyní již to pracuje , doufám, že to vydrží. Vag již žádnou chybu nenašel. Je to piplačka, ale když jsem to opravil, tak to potěší. Skoda Fabia combi , 1,4, 16V, 55KW
    1 bod
  46. je rozdíl u klapky cersvého vzduchu a mísící klapky - ta první je dobře dostupná. S tou druhou je to pakárna...
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...