Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 03/03/19 ve všech sekcích
-
Jak píšeš. Je to o aktuální situaci na silnici i schopnostech řidiče. Mě jen irituje, že lidi řvou, když někdo jede rychleji, jak je potřeba ho zlikvidovat atd. A ti stejní pak odhodí auto klidně v křižovatce, nebo na jiných místech. Když se pak začnu chovat přesně podle předpisů, tak bych potřeboval tak 3 auta na den. Chce to prostě používat mozek.5 bodů
-
No co bychom si povídali, ono ani v Německu se všude - a to samozřejmě myslím v místech kde je rychlost neomezená nedá jet v kuse nad 200 km/h. Ostatně ani tam moc lidí tolik nejezdí. Plně souhlasím s tresty za rychlost v obci (hlavně kde se pohybují v okolí silnice třeba děti, nevidomí ap.) Na dálnici mi rozmezí 140 -170 km /h nepřipadá až zas tak brutální přesah. Chce se to jen chovat podle aktuální situace.3 body
-
Prej dramatické chvíle :-D Dramatické chvíle čekaly na službu konající hlídku dálničních policistů Pravy, kteří 28. února 2019 ve večerních hodinách dohlíželi nad provozem na královéhradeckém úseku dálnice D11. Riskantní vysokou rychlostí je totiž ve směru z Prahy na Hradec Králové předjel muž ve vozidle Volkswagen Passat s polskou registrační značkou. Policisté nezaváhali ani na moment a muže začali pronásledovat. Vozidlo řítící se rychlostí 201 km/h krátce poté dostihli a za použití výstražného světelného a zvukového znamení riskantní jízdu muže cizí státní příslušnosti ukončili. Po odečtení tolerance byla výsledná rychlost jízdy 194 km/h. Vzhledem k tomu, že v daném úseku je povolená rychlost 130 km/h, překročil ji řidič o 64 km/h.Dechová zkouška byla u řidiče negativní. Test na přítomnost drog v těle byl rovněž negativní.2 body
-
Jen se nenápadně vrátím ke Kii, porovnání existuje, teda za předpokladu, že se tomu dá věřit, na vybermiauto.cz. Porovnání přikládám a o malinko je Ceed širší než OIII a podélně výrazně kratší. I rozměry kufru ma menší, takže kdoví kde ty litry nahrabali. Tolik k Ceedu. A když už sem se rozhodl sem opět po čase napsat, hned sem hodím i své současné rozhodování. Mám tříletou OIII 1,4 TSi a uvažuju co dál. Auto je absolutně spolehlivé a s 1,4TSI jsem spokojen. Ale stárne a uvažuju o výměně dokud má aspoň nějakou solidní hodnotu. A aby mi to dávalo smysl, chci získat aspoň něco navíc. Výměna za 1,5TSI, zvlášť po tom co tu občas čtu, asi výhrou nebude. Takže mi zbývá pouze RS, kde bych krom "pár koníků" navíc získal i trošku lepší jízdní vlastnosti, což je asi jediná věc, která mi na OIII vadí, Na výměnu nespěchám, ale dle info od škody bude od dubna končit prodej RS v manuálu a zůstane pouze DSG. A jelikož jsem stará škola a fofrklacek potřebuju k životu, je to pro mě celkem zásadní limit. Navíc ta cena se za poslední rok vyšplhala někam, kde bych už očekával trošku jiná vozítka. Takže se teď ve mě mísí otázky jako: .... vyměnit tříletou 1,4TSI za novou 1,5TSI? ... jít ještě dnes do RS i za tu vysokou cenu? ... nepočkat s čím příjde O IV i když, vzhledem k poslednímu vývoji, bude ta cena zase o řádný kus výš? ... a když už čekat na O IV, nebudou v nabídce zase pořád ty stejný motory? ... nevykašlat se na Škodu a nejít třeba do Levorga, který má podvozek o 2 ligy jinde? A to za stejnou cenu? Jak byste se rozhodovali vy v podobné situaci?2 body
-
V případě, že to není chronický opakovač, asi bych si natiskl sadu upozornění/samolepek důsledně vyjadřujících mé pocity.1 bod
-
Indulona jde celkem dobře omýt vodou. U nás se to na vjezdu řešilo vazelínou na vodní armatury. A ta jen tak vodou umýt nejde.1 bod
-
1 bod
-
Když je to jeden a ten samý tak je to jednoduchý a prostý vytáhnout mu auto na veřejnou komunikaci hezky do prostředka cesty vyzkoušeno . Na ty občasný stačí klukovina... Indulona na kliku a stěrač1 bod
-
Já také mluvím o sídlištích. Jisté riziko tam je, to nepopírám. Legální cesta je přes MP, to jsem už také několikrát učinil, dotyčného buď našli a on odjel, anebo nenašli a dostal od nich navštívenku za stěrač. PS: Necituj bezprostředně předcházející příspěvek - viz pravidla fora.1 bod
-
Hele koukněte se na Plačku s Koktou, jakou mají zde hodnost, my rozumní máme "senior" Možná jsem něco prošvihnul, nebo je to novinka?1 bod
-
Když dáváš auto do servisu, stačí se zeptat "nejsou li na auto vypsány nějaké dílenské akce, a jaké"? Ještě se mi nestalo, aby mě odmítli.1 bod
-
1 bod
-
Nevymění těsnění, ale to stávající prostřihnou děrovačkou na automobilkou daných místech. Alespoň mě to takto udělali. Od té doby klid, voda už tam nezůstává.1 bod
-
Zkusit to muzes. To cerpadlo to da. Olej by nemel byt uplne studeny, ani moc teply. Ohlidej, kolik ho skutecne vytahnes. Ta plastova hadicka se ti bude kroutit, tak abys dosahnul az na dno... A jeste jedna vec. Ta hadicka se nemusi vejit do toho prumeru merky oleje. Me se stalo, ze mi to slo zasunout jenom kousek, pak to na neco narazilo a dal jsem se nedostal. Musel jsem koupit hlinikovou trubicku o mensim prumeru, abych to zasunul az dolu...1 bod
-
1 bod
-
Dnes volant namontován a nakodován. Vše funguje. Jen mě štve následující věc. Jecu na D (S jsem zatím nezkiušel) šáhnu do řazení pádly > jdu v manuálu. A doba, za kterou se odvládání řazení vrátí do automatického režimu je moc krátká. Chtěl bych delší. Jde to? JInak, pár postřehů. 1. Aby člověk vyčetl správné označení podvolantového kroužku (zahrnujícího od 2010 už i podvolantovou jednotku) je potřeba udělat auto-scan. Pak se dá určit její označení a jaké jednotka podporuje fce. 2. Tlačítka na volantu (ty s volbou ovládání telefonu) jsou dvoje! Viz etka. Jedny bez podpory pádel (měl jsem je v mém čtyřramenném volantu) a druhé s podporou pádel (snad je dávají do všech tříramenných MF volantů). Ty s podporou pádej mají navíc konektor na zapojení pádel. Já koupil volant s pádly i se správnými tlačítky. 3. Výměna je lehká. NA youtube je spousta videí. Tohle mi pomohlo nejvíc.1 bod
-
Na D5 i D1 jsou dlouhé rovné úseky, kde se i těch 250 klidně jet dá a pokud to je ještě ve chvíli, kdy před sebou nikoho nemáš, tak proč ne. Mělo by se to vždy posuzovat v konkrétním případě, pokud ve špičce letí jak hovado a vyblikává všechny a najíždí na ně, je to problém, pokud v podvečer nebo ráno kdy jede pár aut, si trochu provětrá laufy a zjevně nikoho neohrožuje, nemělo by se dít nic... Ale chápu, že většina řidičů i když se nic dít nebude, bude tvrdit jak je rychlou jízdou někdo ohrožuje a že je to potencionální vrah...1 bod
-
Nové beta verze , upravit přes LP https://uloz.to/!nSnsEJiRJMis/carista-3-8-beta-28-apk https://uloz.to/!JClKBax2y4Ic/carista-3-8-beta-29-apk Carista++3.8+beta-28.apk Carista++3.8+beta-29.apk1 bod
-
Serdecznie zapraszam, staramy się spocik przygotować Zawsze minimalnie miesiąc wczesniej :)1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Byl jsem se poptat v jednom nejmenovanem znamem autorizovanem servise na Jarove ;-) na aktualizaci jednotky kessy pro Superba - kód zásahu: 33D8. Vubec nevedeli na co se ptam... :-) Nicmene prislibili, ze se zeptaji ve Skodovce co s tim a daji mi vedet... Takze nejjistější asi bude zajet do Strakonic :-) Edit 4.3. - tak i pres prislib se z AS samozrejme nikdo neozval.... :-(1 bod
-
Aby to nezapadlo tak mensi obnovení - Full LED Matrix + zadní LED světla s animaci - Alcantarový strop - Ochrana před nárazem zezadu - 360 stupnu Area View a Trailer Assist - Kessy full - Nová generace infotaimentu - Možnost zrušení výbavového stupně ACTIVE - 2.0 TSI 140kw PHEV 1,4 TSI 115kW + elektromotor 85kW = systémový výkon 160kW a 400Nm Čistý dojezd na elektromotor okolo 70km1 bod
-
1 bod
-
Octavia Long Rui je jenom jedna. Po výměně tlumičů se z ní stane Knight Rider. A bacha, nebo tady začnu vyskakovat, jak je ten název moje know-how P.S. Ferda si nedávno převzal z rukou Vladimíra Vošického dokonalé auto bez kompromisů - Hyundai H350, se kterým rozšířil služby své tajné firmy o odvoz nepojízdných koncernových vozidel. Již během odtahu nešťastníkům poskytuje právní poradenství ohledně odstoupení od kupní smlouvy a hromadné žalobě kvůli dieselgate.-1 bodů
-
Ohledně dynamiky 1.0 TSI s DSG - myslím, že bude vykoupena zvýšenou zátěží DSG, totiž potřebou neustále řadit nahoru dolu k nahnání výkonu. A dále nejspíš snaha cpát více tlaku pro větší výkon z menšího objemu, takže zátěž pro turbo a pístní kroužky.-1 bodů