Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 03/24/19 ve všech sekcích
-
Jo jo, par jedincu, co si kvuli tomu zaplatili u ferdy slozitou upravu softwaru a pak se nemohli srovnat se skutecnosti, ze to jde udelat i jednoduse a zdarma (hardwarove), meli urazlive reakce a nesetrili minusovym hodnocenim mych prispevku. Ferda tajemny jako hrad v karpatech, jedine co napise, ze podrobnosti vysvetli jen pres SZ. Me to tak nejak pripada, ze se nam tu vytratila ochota nezistne pomoci ostatnim, ze to nekdo bere uz jen jako kseft. Na druhou stranu si z toho clovek logicky odvodi, ze odpojenim konektoru se nic nepokazi, kdyz i ferda, ktery tomu asi rozumi nejvic, mlci a mlci a mlci. I mlceni je odpoved. Ja mam konektor vypojen od 20.9.2018, zapojil jsem ho zpet jen na servisni prohlidku. Je to opravdu jednoduche, zvladne si to udelat kazdy sam a uplne zdarma. https://forum.skodahome.cz/index.php?/topic/139996-START-STOP&do=findComment&comment=23458254 body
-
Pro znalé problému bych rád upřesnil, že fórum je o diskuzi, radách a předávání případných know-how. To, že jste tady někteří od fochu neznamená, že ostatním budete vytýkat, jakou Ameriku náhodou neobjevili. Je jen dobře, že jste tady, ale trochu pokory a pochopení k nám neznalým by neuškodilo. Já stále doufám, že toto odpojení nepáchá žádné vedlejší škody. Díky všem, ktěří už takto jezdí několik měsíců, za poznatky [emoji106].3 body
-
Ano, chtěl bych vidět stát, jak oželí sp. daň z paliv. Dopadne to tak, že budeme platit jak mourovatí. Jezdit sračkama s dojezdem 300km. Baterka vydrží jak u mobilu, za 2 roky bude nafouklá a na výměnu. Zdroje drahých kovů zdrancované. A cena elektriky jako takové trojnásobná. Ekonomika začne propadat. A to všechno proč proBoha?2 body
-
2 body
-
Tak isto sa pridam k necukajucemu taboru. Je to O3 v manuale vyrobena 12/2018. Tak isto mam dalsich dvoch znamych s tymto motorom v O3 a bez problemu.2 body
-
2 body
-
2 body
-
1 bod
-
Tesat do kamene. Mám úplně stejné obavy. Mocipáni prožřeli, že nechali jezdit lůzu v auťácích a žít v blahobytu jako by se nechumelilo. Někde nám musí začít šrouby utahovat.1 bod
-
Ono se pak nakrásně může stát auto věcí jen pro majetné, kteří si provoz budou moci dovolit a plebs bude jezdit sockou... A takové to, já si nechám svoje staré co nejdéle může rychle skončit na technické kontrole. No doufám, že vidím budoucnost automobilismu pro masy zbytečně černě a nic z toho se nevyplní.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Hodnotím tady projev motoru 1.5 TSI 110 kW DADA. Myslím si, že je jedno jestli vyjedeš hned nebo po minutě, jak se hne ručička teploty vody, začne to při lehké noze na plynu, cukat. Jel se mnou prodejce a jen pokyvoval hlavou, něco ve smyslu "Charakteristický projev motoru" ?1 bod
-
Reálnou spotřebu podle tankování do plné nádrže srovnávám s údajem palubního počítače dlouhodobě, rozdíl je vždy cca 0,2 - 0,3 l/100km, reálná je vždy vyšší než údaj počítače. Mám Citigo MR 2014, 55kW a reálná spotřeba je dlouhodobě kolem 5 l/100km. Z jednoho tankování nelze usuzovat, plná nádrž není vždy stejně plná...1 bod
-
Nikdy mi neriesili aj viditelne zmenene kodovania. Maximalne sa mi stalo ze mi vratili spat SS kodovanie1 bod
-
@cilda1 ano byla. Nebudem spekulovat a zpět k tématu. Má někdo nějaký info jak je to s tím novým sw? Dobrý by bylo kdyby dalo více lidi info co dostali auto teď jak se jim chová.1 bod
-
Mám 1.5 dsg style tři týdny takže dodáno začátkem března najeto asi 700km a ještě ani jednou necuklo někdy se rozjedu hned někdy po chvilkovém zahřátí ale mám strach jestli to teprve nezačne tak uvidíme. Domnívám se že vw stáhlo 1.5 proto aby dávalo silnější motory.1 bod
-
Ty ještě mě napadlo zkus, pojezdit na rezervu třeba 600 km. Když jedeš na rezervu (žlutá kontrolka) EGR se uzavře a motor se přepne do jiného režimu. Mě např. u octavie ke mám najeto 240K km při běžném provozu výrazně předbíhají soot mass, tu kalkulovanou část např. Kalkul 11g ale reálně už 24g (při 300km) a pouští regeneraci, když ale pohlídám hladinu nafty před dovršením 18g soot masu a jezdím jen na rezervu, tak klidně najedu dalších 400 km a množství popela se už skoro nezvedá, egr je pořád 100 % zavřený a motor se chová podstatně lépe (soft 9972). Pokud by ti to přestalo přeplnovat filtr na 100 km, tak bude problém SW/EGR tj. práce se spalinami...1 bod
-
Hláška viz obrazek 'Spojovací modul download nejde spustil'. Nešlo ani volání na info nahoře tlačitkem ne stropě. Nepomohlo ale udělal jsem: -Tovární nastavení -Odebrání auta z profilu na webu -smazání profilu na webu Pomohlo: - vypnout baterií na 30 minut Ale udělal chybu. Při odpojení nechal otevřené okna. Tak všechno znovu: - zavřít okna -Odemknul - počkal až nic nebude svítit a vrčet -Odpojit baterku (nejdřív minus potom odpojit plus) -Po 30 min připojit zpět -Přidat auto do profilu přes VIN -v autě udělat registraci přes číslo co vygenerovala škoda connect (stačila mi aplikace v mobilu) -Volant vytočil několikrát nadoraz na obě strany. Zmizela kontrolka volantu. -Kalibrace oken (z manuálu) : Aktivace ovládání oken › Zapněte zapalování. › Povytáhněte za horní hranu příslušné tlačítko a zavřete okno. › Uvolněte tlačítko. › Opět povytáhněte a přidržte příslušné tlačítko na 1 s. -Udělal jsem to i pro okna dole. Pak už jen zkusil že dálkác normálně stáhne a vytáhne všechna okna. Příště už budu vědět že mám rovnou vzít klíč desítku a vrhnout se na baterku. :-) Díky za všechny rady zkušeným matadorům zde ze kterých jsem čerpal.1 bod
-
Tak vážení, děkuji všem za zájem. Mám nové zprávy. Detektivní kancelář "Míšova manželka and dcera" zjistila, že barva pochází, a teď se držte, ze stříkání vyhrazeného stání pro invalidu přímo na našem parkovišti. Ti dementi to stříkali v tom největším větru. Pak si to asi uvědomili, nechali toho (proto jsme o tom nevěděli, dělali to dopoledne a stání není dostříkané a není dobře vidět) a utekli. Jenomže žena je viděla, zrovna pracovala z domova a spojila si to až teď, když se vrátila ze služebky. Budeme podnikat kroky. I právní, jedním z postižených je JuDr. A teď to hlavní, dnes jsem zkoušel různé metody odstranění. Nejlépe to šlo dolů za A) dřívkem od zmrzliny a pak, a to se opět podržte, za B) dětskými vlhčenými utěrkami na miminkovské zadky !!! Pak se taky celkem osvědčil isopropyl alkohol. Vše ostatní buď nefunguje a nebo je moc nebezpečné (ředidla, jak syntetika, tak nitro) Postup bude tedy následující, ruční umytí svépomocí v takovém tom boxu u benzínky (kartáče automatické myčky se nesmí k mému autu přiblížit blíž, než na 10 metrů), odstranění všech podělaných kapiček barvy a opětovné umytí a ošetření voskem. V tomto bodě bych požádal Soraye a spol. o tipy, čím ošetřit. Děkuji za pozornost :-)1 bod
-
Jedine co mozmo napacha je vyssia spotreba. O kolko? Individualne... Niektori z nas jazdia plyn brzda a vobec nevyuzivaju rekuperaciu. Niektori zas saleju za kazdym deci a brzdia motorom uz sedem svetelnych rokov pred dedinou. Ja by som tiez rad upozornil na jeden fakt, ked uz sme pri "spravnackych" vyhlaseniach. Viaceri z vas ste skoro nadavali uzivatelovi@osobne a inym co tuto upravu propagovali. Viaceri z vas (absolutne bez osobnej skusenosti, bez overenia) vyhlasujete ze ferda to vie vypnut inak. Konecne sa oteplilo a uzivatel s ktorym som komunikoval a ktory unho bol, logoval parametre po sw zmene, a ako som predpokladal, nedoslo k uplnemu vypnutiu tejto eko srandy. Ak to cita a chce, nech sa tu prizna, ja ho bonzovat nebudem, taka bola dohoda. Ja sa kludne aj predzasobim pokorou ked uvidim profesionalnejsi pristup k technickym temam, a ked sa prestanu viest diskusie stylom JPP.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Dlouhodobě se mi nezdálo, že auto nějak moc žere. Ve městě jsem v podstatě nebyl schopnej se dostat pod 12-13L, na dálnici pod 10, a na okreskách pod 9, ani když jsem ten plyn fakt jenom lechtal. K tomu se auto ještě začalo nějak mizerně ohřívat - např. olej 83st po hodině na dálnici. Napadlo mě, že už asi odchází termostat (nájezd 152tkm), tak jsem ho nechal vyměnit, a když už jsem byl v tom, přihodil jsem ještě regulační lambdu před katem, na což mě dovedl tenhle článek: https://www.auto.cz/sonda-lambda-je-to-nenapadny-zlodej-benzinu-112058 Lambda prý má životnost cca 160tkm a postupně zastarává, což se projevuje tím, že dává nepřesnější signál a v důsledku toho tam ECU sype mnohem víc paliva, než by správně měla. Výsledek mě hodně překvapil: cestou ze servisu jsem to byl projet, a kombinace 30km po městě a dálnici skončila spotřebou 7.3L. Předtím bych se touhle jízdou pod 11 určitě nedostal. Druhá jízda potom čistě po městě 7.7L. Navíc se motor docela slušně uklidnil na volnoběh... Vysvětluju si to kombinací té nepřesnosti lambdy plus toho, že motor v podstatě nikdy nedosáhl provozní teploty, takže ECU ještě navíc k tomu dál obohacovala směs kvůli zahřátí. Z toho pak plynou další negativní jevy, jako černej výfuk, spousta sazí v oleji už pár tisíc km po výměně (a tohle pak samozřejmě zhoršuje i tu situaci s kroužkama), zvýšený opotřebení katalyzátoru... Každopádně mega rozdíl. Fakt doporučuju těch 1700 obětovat a aspoň tu lambdu si vyměnit, když už nemáte problém s ohřevem. Poznáte to. Mám CCZA, ale to je v podstatě stejnej motor jak vy.1 bod
-
1 bod
-
Při výměně AKU v autorizovaném servise zrějmě zapoměli tento konektor zpátky připojit. Běžně se do motor. prostoru nedívám a nejsem odborník. Tečka. Tohle mě trápí nejméně. Jelikož to mám k Ferdovi cca skoro 500km, tak se mi tam zatím moc nechce a rozhodl jsem se zariskovat a na vlastní odpovědnost tento konektor odpojit.1 bod
-
Naozaj EFB. Od výroby.... A vím, že nás takových bylo víc. MR2016. No je to rádoby "bezúdržbová" baterie. Ale když jsem odlepil nahoře samolepky, tak tam jsou klasické šroubovací zátky, po jejichž odšroubování jsem to zjistil... Tak jsem to doplnil destilkou. Jak za starých časů :-) Ono vůbec pojem bezúdržbová baterie je mnohdy jenom marketingový fígl - čas od času není od věci na baterku mrknout. viz. údržba bezúdržbové baterie:-) http://www.mjauto.cz/pece-o-bezudrzbovou-autobaterii a přesně jak píší v tom článku, hladinu elektrolytu jsem měl pod těmi zobáčky - tak jsem to doplnil tak, aby ten zobáček byl zároveň s hladinou1 bod
-
Dlhodobá 7 l za 40 000 km. Sedan 4x4 7-DSG Málokedy som v aute sám. Väčšinou mám 2-3 ďalších ľudí v aute. Jazdný štýl skôr dynamický., režim DSG prevažne D. Rýchlosť bežnej jazdy - limit+20. http://www.fuelly.com/car/skoda/superb/2018/porubcan/8084191 bod
-
Uz jste nekdo doleval EFB baterii? Schvalne jsem se dival a po trech letech desky vycuhuji asi pul centimetru nad hladinu...1 bod
-
Reklamoval jsem ji a teď to řeší ČOI ;-). Je to skoro na hromadnou žalobu na automobilky, neinformování zákazníků (návod k používání auta - o nabíjení jen na max 80% tam není ani řádek) a ničení baterie v autě jejím nedobíjením na 100%. Při nedobíjení vzniká sulfatace, což zásadně snižuje její kapacitu, která pak není schopna udržet napětí. U každého auta se následky mohou projevit odlišně: nemožnost zapnout spotřebiče citlivé na nízké napětí (typicky přídavné topení), problémy se startováním, zničení baterie (ztráty kapacity) a nutnost koupit novou aj. I takto týraná baterie však může vydržet ty dva roky. V autě bez inteligentního dobíjení mi baterie vydržela 11 let.1 bod
-
Je opravdu smutné číst v případě nového moderního auta střední třídy (či dnes vlastně jakéhokoliv) o potřebách ručního dobíjení autobaterie. Dnes v době nanotechnologií a umělé inteligence by se mělo uživatelsky dobíjet baterii pouze v případě elektromobilu. Odstrašující způsob fungování tzv zelených.1 bod
-
Já mám taky nového Turana 1.5 dsg asi 10 dní najeto 2400km a funguje jak má. Nic z toho co jsi psal..1 bod
-
Originál vs Osram led Cúvanie je reálnejšie osvetlené lepšie svetelné podmienky pre kameru. Takže top varianta je už naozaj top. 64CAE1B3-E945-4078-BDF8-A900BA430DFD.MOV 68848407-9736-4958-B711-C5AD819EDD18.MOV 5955786C-FC31-4AB0-8B11-A192CB76E2CE.MOV 92E1B592-51D0-418E-8658-993E4506E915.MOV CAC78D84-E6CF-4159-8EC7-26FD13A128ED.MOV1 bod
-
Měl jsem stejné projevy závady. V servise na záruku měnili relé 4H0 951 253 A. Pojistková skříň u baterie. Tuším, že jsou tam tři stejná relé. Tedy vadné jedno z nich. Zdraví Mafl1 bod
-
17000 je solidní sleva, v plánu měj HNED, upozorňuju HNED protože bude zima, bordel, sníh atd. HNED TAM NECH NAINSTALOVAT ZADNÍ PLASTOVÝ PODBĚHY krom gumových koberečků, předních lapačů a ostatních věcí. Zadní plastový podběhy má dražší VW UP! a daj se objednat u VW jsou totožný. Zkus dealera ukecat at ti je tam hoděj. Mě to udělali za solidní cenu. (+-5000 i s cenou podběhů)1 bod
-
no keďže sú tie Vianoce a každý každého obdaruje, tak aj jeden drobný odo mňa...snáď sa niekomu zíde a poteší to niektorí si stiahli predošlú verziu, pre nových ide o Kódovanie VCDS Fabia III, verzia 1.1. všetko podstatné je priamo v dokumente... ešte raz Šťastné a Veselé download: https://uloz.to/!6ZnREnJdlvzP/vcds-kodovanie-funkcii-fabia-iii-2016-v1-1-wirer-pdf VCDS kodovanie funkcii Fabia III 2016 v1.1 wirer.pdf1 bod
-
Ehmm...pekne ste sa rozpisali. Rozputat hadku nebol moj umysel. Islo mi o to, spristupnit nejake tie prisposobenia ostatnym. To ESC dokonca neviem ci nie je priamo z tejto temy, pripadne v sekcii Rapid. Sam som si to nevymyslel a ani by som si netrufol...mam este lar veci ulozenych co sa tyka ovladanie, volantu a podobne, ale vidim, ze si to budem musiet nechat pre seba. V kazdom pripade hned na prvej strane (ak nepocitam obal), su uvedene VAROVANIA !!! Tak snad kazdemu inteligentnejsiemu dojde, ci xasah robit moze alebo nie. Dokonca pri kapitole tykajucej sa podvozku, riadenia atd. som tusim pisal poznamku "otestovat mimo hlavnej cesty". Ci uz ide o ESC, HHC, tuhost volantu a neviem co este. Urcite hned po nastaveni nepobezim do najblizsej kolony otestovat HHC ci pred nakupne centrum sa hrat s rucnou a upravenym ESC ! To, ze sa niekto tym zivi, neovplyvnim. Predpokladam, ze aj kvoli tomu su tie narazky...Radiss-ovu robotu si cenim, no uz za cias F2 som mal nieco podobne rozpracovane, len nemal som kabel vlastny, aby som to dokoncil. Takze prakticky som bol iba pomaly a nestihol pred Radiss-om (ktory aj neviem ci nemal skor auto i kabel)... [/img]Neviem, co k tomu dodat. Snad len: - vsetko na vlastne riziko ako je v dokumente - treba citat vsetky rady a upozornenis, nie len bezhlavo menit - testy mimo premavky. Svetelne nastavenia menim na dvore alebo v podzemnej garazi a nastavujem. Podvozok a riadenie obcas dvor - a co je hlavne ! DOTERAZ MI NIKTO NENAPISAL ani len slovo, co mam opravit ci doplnit, aj ked som o to prosil/ziadal. Nemam problem konzultovat ci vyskusat priamo u seba - tiez som sa mohol na vsetkych vykaslat a nechat si vsetko pre seba, ci pre par vybranych ludi (napr. FabiaFamily). Dlho som zvazoval kedy vydat, ci to heslovat, ci zverejnit aj mimo fora a tak dalej. Manzelka mi hovorila, nech to spoplatnim aspon symbolicky par centami/eurami/korunami... Samozrejme kazde, aj negativne hodnotenie, je hodnotenim......1 bod
-
já jen že Wirer si za tu příručku zaslouží přinejmenším poděkování, protože to muselo dát dost práce. To, že jsou tam nějaké chyby je beze sporu (také jsem na něco málo přišel), ale každý pologramotný uživatel je dovede opravit. V další verzi budou určitě opraveny. Já podle příručky pár věcí dokodoval a jsem za to vděčný. Ještě jednou dík - takových lidí už není mnoho. Kritizovat dovede každý a i kritika se dá řešit formou konstruktivní připomínky, kterou by autor jistě přivítal a ne slovy:"to nemyslíš vážně" ...1 bod
-
12.11.2016 nastal pre mňa a majiteľov Fabia III deň D... teda aby som to upresnil, ide o prvé zverejnenie dokumentu Kódovanie funkcií Fabia III v1.0 v mojom vyhotovení. vybraní užívatelia už mali prístup k verziám v0.9 a v0.9.1, ktoré boli pracovné. nakoľko som im dôveroval, mohli si prezrieť komplet dovtedy nazbierané a otestované kódy, prípadne som čakal na odozvu.... všetky podstatné informácie o tomto dokumente sú dostupné priamo v pdf súbore. v prípade akýchkoľvek otázok sa na mňa môžte obrátiť, ak budem vedieť, poradím. zbytočné komentáre si nechajte, nejde mi o zárobkovú činnosť, no každý lajk, donate či ďakujem poteší...poprosím bez zbytočných komentárov, nech zachováme tému a diskusiu ohľadom kódovania... alternatívny odkaz na stiahnutie: https://uloz.to/!3JfVkF4TLy8s/vcds-kodovanie-funkcii-fabia-iii-2016-v1-0-wirer-pdf admin: ak to povolí autor prvého príspevku, kľudne to tam hoďte. snáď sa nik nenahnevá VCDS kodovanie funkcii Fabia III 2016 v1.0 wirer.pdf1 bod
-
Dnes úspešne dokodovana a otestovana zvuková signalizácia pri zamknutí/ odomknutí. A greendrive menu na swingu1 bod
-
Nejednodušší je zapnout si pás a pokud si ho někdo zapnout nechce, tak ho vyhodit z auta, ať si jde pěšky...1 bod
-
...no a proto je jedině dobře, že se Škodovky dají tak rozsáhle individualizovat prostřednictvím doplňkových výbav :-). Mě neestetičnost zadního stěrače čnícího nad oknem vadí víc než mokré sklo, které stejně pár minut po vyjetí proudem vzduchu uschne. V garáži parkuju jen zřídka (do 20% všech parkování). Asi je taky dobrý dodat, že auto pravidelně meju, tak max po 2 týdnech a pokud jsou velký sra*ky (bláto, sůl), tak i mezi mytíma ostříknu wapkou.1 bod
-
Jenom bych k tomu rád dodal, že tento motor není o tom honit co nejnižší spotřebu. To by si měl člověk koupit 1,4 nebo 1,2 TSI, případně diesel. Tenhle motor je o něčem jiném, ať si z toho každý vezme co chce (sport, bezpečnost, síla, akcelerace, emoce ...). Prostě kdo si koupí auto s tímto motorem, tak nesmí na nějakou tu kačku za benzín hledět. Ty údaje sem dávám jen pro info, nechci se porovnávat, jestli mám já nebo někdo jiný nižší spotřebu.1 bod
-
Neměl jsem na OII, nemám na OIII a nikdy jsem ho nepostrádal, a z estetického hlediska se mi ten "klacek" na zadním okně ani trochu nelíbí.1 bod
-
Vy jste skupina. Jsem zvědav, co odpojíte příště. Tipuji to na odpojení celého alternátoru, nebo na odpojení konektoru levých předních dveří.-1 bodů